Sari la conținut

Noul Hornet 1000 - 2008


Buster
 Share

Postări Recomandate

te-as contrazice. un incepator ia contact pentru prima data cu multe chestii. una dintre cele mai importante e franare motocicletei.daca are abs, le poate invata mai in siguranta pe celelalte. dupa ce invata sa conduca, invata sa se descurce in trafic, daca vrea sa se urce pe alt motor mai are de invatat cum e cu franare fara abs. tu cum ai vrea sa te bati cu o gasca ? cu toti de-odata sau cu cate unul pe rand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Au copiat aproape tot dupa Z :kiss: la fel de bine as putea sa imi iau Z 1000 in loc de Hornet de 1000 cc, e vb doar de cativa caluti la putere ... daca mi-as permite un Hornet acum cred ca o mi-as lua ceva 2005-2006, modelele anterioare imi plac mai mult decat ce e acum, alea parca aveau ceva personalitate, astea mi se par deja clasice, mai ales ca au inceput sa semene cu alte marci de motoare, nu zic ca nu arata bine, dar seamana al dreaq de bine cu Z-ul .... numai bine :laugh:

 

nu prea mai am timp sa "rasfoiesc" net-ul si d'aia raspund acum:

- de unde scoti aberatiile astea? (te-ai dat cu Z1T si ai fost asa de încântat, ca sa vorbesti ... la obiect?)

- ce vezi tu la fel cu Z1T?

- da-mi exemplu cu care mai seamana (exceptând Z1T, cu care seamana ceva de speriat :D )

- care-i diferenta între Hornet 900 din 2002 si ala din 2006?

 

 

@Andrei

nici n-ai încins bine PC-u 34 si l-ai si maritat?! :lol:

am sa scriu mai detaliat cum mi s-a parut CB 1000R (mai 'ncolo) :P

 

ce ti-a placut ro-shule la ea ? mai exact, ce te-a impresionat asa placut ? povesteste-ne, mai interesa si pe mine modelul asta da' mi-am luat fazer pana la urma

 

pe 2008-06-28 m-am dat doo ore cu-n CB 1T R … rezumat:

 

Honda, iar a mai câstigat (ptr. mine) o bila alba

 

Motor: în sfârsit, se simte ceva de la Fireblade (CB 919 avea tot motor de Fireblade), dĂŠjà de la 3T începe sa traga bine – la mijloc, 5-8T urca pâna la putere max. fara sa se simta fo cadere de putere (chestia asta m-a dezamagit la CBF 1T – nu urca liniar), pâna pe la 10,3T când se-ntrerupe

 

In primele doo trepte urca foarte tare, fara, însa, sa-ti dea prea multe “frisoane” (exeptând începatorii) – adica, nu ma refer la bestia de Fireblade, ci la CB 1T R, care se poate ghidona … foarte placut, n-are “vârfuri“ de putere care sa-ti înghete sângele în vene,

 

este o placere – pentru un motor cu injectie si cu asa putere …

 

La orice turatie, poti da sau lua din gaz (aproape) fara sa simti ceva … zmuceli, zvâcnituri sau alte alea … gaz direct si fara întârzieri

 

n-am simtit nici un fel de vibratii

 

Sunetul este criminal … criminal de încet si indecent de decent … unde-i sunetul înfundat si plin de la 919? Pe de alta parte, nu mai vor fi problem cu “padurarii” ca: ati depasit cei 80-85 DB :laugh: sau: v-am auzit de departe cât de tare veneati :laugh:

 

 

 

Bicicleta: surpriza surprizelor

 

stiam ca Honda face biciclete de exceptie dar asta m-a surprins foarte placut – pot spune ca, parca, e mai maneabila ca SC 48-u meu (cu Pro Taper) iar CB-ul avea ghidon original (normal, nu?!)

 

Handling de vis – dupa o juma de ora, m-am dat la ea ca si cu a mea (si eu nu prea ma dau în figuri cu-n motor necunoscut) – dar asa de multa încredere mi-a inspirit (roti standard BT015)

 

Nu se simte nici un „load change“, chiar si în gaz plin, ramâne pâna la 200, perfect stabila (cum ar fi fost altfel?!)

 

Frânele: perfecte, chiar daca modelul “meu” avea ABS (pe care nu l-am testat)

 

 

 

Furca, parca parca, o idee cam moale (setare originala + ca-s obisnuit de la CB 919 cu ea “mai” moale) dar pentru confort, foarte buna … ptr. circuit sunt trei (3) surubele de mânuit si gata versiunea racer …

 

Pozitia de conducere este comoda (am 1.84) … protective vânt, mai pe seara … cuvânt strain, nu exista în vocabularul CB 1T R … peroana de la spate, sta relative comod (nu le poti avea pe toate)

 

Instrumente: de cacao – nu vezi nimic – poate e si chestie de obisnuinta … iar eu nu prea sunt omul care-i mereu cu ochii pe ceasuri

 

DECI: o motocicletta reusita (stilul, poate, un pic, controversat) cu o tehnica perfecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am zis ca nu a avut chiar asa de mare succes m-am referit la modelul de 900.

 

în Grecia, Italia, Franta s-au vândut grupa mare ... da modelul de 600

 

A venit si in Romania... si cum a venit asa s-a dus, intr-o saptamana s-au dat toate exemplarele alocate

 

motocicleta e bestiala si vazuta in carne si oasea arata si mai beton... eu personal nu vad nici o asemanare cu Z1000 (poate doar in ceea ce priveste conceptul de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...