zu1u Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Stie vre-un slr-ist daca handguard-urile de pe dominator se potrivesc si pe slr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 incepe sezonuuuuu' ce dor mi-e de cilindrul ala care duduie in stilul Honda 2 l de ulei si un filtru si la drum. ma rog, RCA + ITP , am imbatranit de tot - n-a da SLR-ul pe Domi. deh, prima dragoste mono(cilindrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 cum sa-l dai domne.. motorul e mai mult decat similar, la slr ai avantajul ca e mai subtirica si nu iti plange sufletu pentru carenele alea cand o dai pe o parte, daca treci cu vedere rezervorul chiar e o motocicleta de nisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 cum sa-l dai domne.. motorul e mai mult decat similar, la slr ai avantajul ca e mai subtirica si nu iti plange sufletu pentru carenele alea cand o dai pe o parte, daca treci cu vedere rezervorul chiar e o motocicleta de nisa da, e similar bine , ba chiar trage mai pe gustul meu acuma, tocmai ca nu i subtirica , are sea ca lumea nu batul ala de pe domi de ma rupe la poponeata din fericire pentru mine nu prea l-am dat pe o parte si nici el pe mine iar rezervorul putea sa aiba si el vreo 20 l sa ma "tourer"ez si eu un pic . oricm e un motor de suflet , nu de fite iar de l iubesti e ca broasca testoana si ca oala tepter- il lasi mostenire. inca am bujia de origine pe el si a trecut de 28.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 poi handuard-uri ai pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 poi handuard-uri ai pe ea? nu, eu port manusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 pai si eu port, cate doua-trei perechi da tot mi-ar folosi si niste handguard-uri ideea e ca daca plec mai de dimineata manusile nu sunt suficiente, cel putin nu pentru mine, si daca o mai duc si prin padure e din ce in ce mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 pai si eu port, cate doua-trei perechi da tot mi-ar folosi si niste handguard-uri ideea e ca daca plec mai de dimineata manusile nu sunt suficiente, cel putin nu pentru mine, si daca o mai duc si prin padure e din ce in ce mai bine glumeam eu nu o scot prin padure, e de asfalt si hai..o transalpina sa te bucuri de ea si sa stea cu " negru " in jos:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Fa-mi o poza cum te uiti la blocurile de comenzi la un SLR si iti zic daca merg alea de domi. Nu cred insa, ca sigur nu esti primu cu idei d'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 asa ma gandesc si eu insa din cate am vazut sunt foarte asemanatoare prinderile, o sa fac poze cand ajung diseara Mesaj completat Gata si pozele, astept verdictul http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5294.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5295.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5298.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5300.JPG Mesaj completat Gata si pozele, astept verdictul http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5294.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5295.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5298.JPG http://dl.dropbox.com/u/1077530/DSC_5300.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Eu am pus de ktm. Ba, ce greu incarca!!! Am incercat sa incarc cateva poze, dar e serverul varza. Cauta in posturile mele mai vechi ca am si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) double post Editat Aprilie 4, 2011 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 merci de informatie, oricum nu cred ca mai am nevoie de handguard-uri. weekendu' asta a inceput sa-mi curga ulei din amortizor si acum se balangane ca barca, deci o sa cam trebuiasca schimbat - nu cred ca se poate repara Are cineva idee daca pot gasi ceva la mana a doua si unde, sau daca se potriveste ceva de la alt model, ca nu imi surade ideea sa iau unul nou. Mesaj completat a reconditionat cineva un amortizor? e viabila 'solutia' asta? daca da si da, poate imi recomanda si mie un loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Presupun ca te referi la cel de spate. Stiu ca purice a demontat unul, dar nu stiu daca a reusit sa repare ceva la el. Mesaj completat Futui. Brembo brakes. Pe stanga poti pune sigur handguard de domi. Pe dreapta nu stiu, ca nu stiu cum arata parghia de frane brembo la domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 purice e inca in reparatii cu el problemele ar fi diferite la el axul la mine banuiesc semeringurile, si eu o sa-l dau jos in weekend-ul asta cred si sa vad ce fac cu el switch: ar fi chiar asa de mare diferenta? ma poti ajuta cu o pereche imprumut pentru o zi sa ma edific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 purice e inca in reparatii cu el problemele ar fi diferite la el axul la mine banuiesc semeringurile, si eu o sa-l dau jos in weekend-ul asta cred si sa vad ce fac cu el switch: ar fi chiar asa de mare diferenta? ma poti ajuta cu o pereche imprumut pentru o zi sa ma edific? Le am doar pe'ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am dus amortizorul la un service.. la rams21 in otopeni si baiatul de acolo m-a sfatuit ca ar fi mai bine sa iau unul la mana a doua cum amortizoare de slr mai greu, ma gandesc ca poate se potriveste unul de dominator ca stiu ca toto showa au standard si se aseamana izbitor de mult cu ce am eu, sau poate chiar unul de transalp ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 am dus amortizorul la un service.. la rams21 in otopeni si baiatul de acolo m-a sfatuit ca ar fi mai bine sa iau unul la mana a douacum amortizoare de slr mai greu, ma gandesc ca poate se potriveste unul de dominator ca stiu ca toto showa au standard si se aseamana izbitor de mult cu ce am eu, sau poate chiar unul de transalp ce parere aveti? De dominator mai greu. Poate de domi foarte vechi (88-89). De transalp e posibil. Trebuie masurat clar lungimea normala a amortizorului de SLR. Cursa o deduci din specificatiile tehnice, impartind la 4 cursa suspensiei spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) sa stii ca fix la dominator 88-89 ma gandeam, am tot cautat pe net numarul de piesa oem insa nu gasesc pentru SLR, la domi l-am gasit. o sa le scriu alora de la honda sa-i intreb de numar si sa vad daca se potriveste. de masurat trebuie sa-l iau intai pe al meu si-l masor exact, sper sa apuc sa-l iau luni, problema e ca o sa plec din tara o perioada asa ca o sa ma ocup de problema cand revin cat despre domi mai nou, era un baiat un bucuresti care dezmembra unul sa vad daca il mai are si e dispus sa mi-l dea sa incerc daca se potriveste Editat Aprilie 16, 2011 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Am nevoie de niste sfaturi. Abia am luat A-ul si acum sunt in cautarea unui motor. As vrea ceva cu care sa pot impaca si capra si varza, si mi-a iesit in cale un SLR. Eu m-am mai dat pe un dominator (am facut niste cursuri de enduro), inteleg ca impart acelasi motor. Trage bine intr-a 2-a, m-am ridicat si pe o roata la un moment dat. Initial dupa toate sfaturile primite inclinam spre un CB500 sau GS500, dar imi place muntele si as vrea sa pot iesi de pe asfalt, pe un forestier sau o poteca sau un drum de tzara. Vad ca e un motor inalt, are roti cu spite, pare ca se preteaza pentru offroad light, fara urcat pe stanci sau cine stie ce grozavie. M-ar ajuta daca ati putea sa imi ziceti despre capabilitatile SLR-ului in cele 3 ipostaze: cat de potrivit este pentru oras, sosea, forestier... Puteti sa imi dati exemple despre unde NU s-ar comporta bine? Si care ar fi viteza de croaziera pe sosea, cat de manevrabila este, etc. Daca intelegeti ce caut, as aprecia si sfaturi despre alte motoare, poate altceva este mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Am nevoie de niste sfaturi. Abia am luat A-ul si acum sunt in cautarea unui motor. As vrea ceva cu care sa pot impaca si capra si varza, si mi-a iesit in cale un SLR. Eu m-am mai dat pe un dominator (am facut niste cursuri de enduro), inteleg ca impart acelasi motor. Trage bine intr-a 2-a, m-am ridicat si pe o roata la un moment dat. Initial dupa toate sfaturile primite inclinam spre un CB500 sau GS500, dar imi place muntele si as vrea sa pot iesi de pe asfalt, pe un forestier sau o poteca sau un drum de tzara. Vad ca e un motor inalt, are roti cu spite, pare ca se preteaza pentru offroad light, fara urcat pe stanci sau cine stie ce grozavie. M-ar ajuta daca ati putea sa imi ziceti despre capabilitatile SLR-ului in cele 3 ipostaze: cat de potrivit este pentru oras, sosea, forestier... Puteti sa imi dati exemple despre unde NU s-ar comporta bine? Si care ar fi viteza de croaziera pe sosea, cat de manevrabila este, etc. Daca intelegeti ce caut, as aprecia si sfaturi despre alte motoare, poate altceva este mai potrivit. oras - super sosea - max 160 ( Dar o cam omori) , protectie la vant..0 forestier- depinde cat de greu esti ( e mai grea ca domi mult), ca manevrabilitate - bate scuterele , pe bune da si tu detalii, an m km , pret. si nu se compara cu cb ul sau GS-ul e un monocilndru racit cu aer. fata de cele de mai sus e vibratoasa si zgomotoasa ( mie de asta im uiplace) intretinere - 0, ulei , filturi..si .benzina bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Doar observatii: - SLR e mai usoara (5 max 10kg) decat Domi - SLR e mai "cuminte" decat Domi (marginal mai domol la acceleratie, trepte ceva mai lungi) - SLR e mai adecvata asfaltului decat Domi (roti, suspensii, geometrie) - SLR este putin mai stabila decat Domi (roata de 19) - Domi este mai confortabil decat SLR (suspensii si sha) - Domi este adecvat pentru drumuri mai putin drumuri (din nou, suspensiile) - Domi are protectie la vant ceva mai buna (atat in varianta stock, cat si daca iei in calcul parbriz la fiecare din ele) - fiabilitatea este similara (acelasi motor); mentenanta un pic mai rapida la SLR (nu tre sa dai jos carene - consum marginal mai bun la SLR (max 0.5% in conditii de stare de intretinere similara) Una peste alta, conteaza ce preferi: oras si plimbarici scurte sau drumuri de munte si plimbari mai lungi. Editat Iunie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Baieti multumesc fain pentru raspunsuri Ajuta, sa stiti! @switch: un raspuns mai bun decat "prefer din toate" nu am. Ca n-am facut, de-aia nu stiu. Pe sosea nu m-am dat cu motorul, doar putin in oras pe un Aprilia de 50cmc Initial vroiam sa iau 2 mobre, una pentru oras si una pentru haladuit pe la tzara, la munte. Dar e dificil din mai multe puncte de vedere. Ce stiu e ca vreau sa pot ajunge cu motorul pe unde cu masina compacta n-am putut, si ca nu ma intereseaza 200/h pe autostrada. Acum stiti ce se intampla, eu planuesc asta sa fie doar prima motorisca Adica daca ratez putin targetul n-o sa plang din cauza asta. Am vazut ca SLR-ul are 38 de cai, banuiesc ca's suficienti pentru depasiri, nu? Mi se pare ca rezervorul e cam mic, 13 litri include rezerva? Cat se poate merge pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Banuiam ca nu iti va fi de ajuns pt o decizie, dar sunt bine de stiut diferentele. Te descurci bine mersi cu oricare dintre ele, cu mentiunea ca SLRul e ceva mai friendly cu incepatorii (nu are carnaj frontal si e ceva mai stabil). Insa peste astea treci in doua saptamani de mers pe mobra. In fine, ia-ti tu motor si pe urma o sa iti dai seama dupa o vreme ce vrei de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spirit Honda Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Am nevoie urgent de janta, cel putin stanga, daca nu ambele. Imi plange rau si nu mai pot merge cu ea asa. Por gasi undeva, de rpeferinta sh (nu foarte scumpa) si sa nu dureze o vernicie pana ajunge la mine? Mltumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.