Sari la conținut

Despre Honda SLR 650, FX 650 Vigor si FMX 650


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 394
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

@cturturica:

Salut! De unde ti-ai luat burdufele pt furca? A inceput sa-mi curga ulei de la suspensia fata si ma gandeam sa-i pun burdufe ca sa nu mai intre noroi ca ma dau destul de mult pe noroaie si drumuri rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cturturica:

Salut! De unde ti-ai luat burdufele pt furca? A inceput sa-mi curga ulei de la suspensia fata si ma gandeam sa-i pun burdufe ca sa nu mai intre noroi ca ma dau destul de mult pe noroaie si drumuri rele.

 

si eu am patit aceeasi chestie

 

gasesti burdufe pe www.louis.de

 

au codul 10045810 si costa 15 euro

 

dar vezi ca tre sa schimbi si simeringurile. le gasesti tot la ei

 

cod simeringuri ulei 10042187- 10 euro

 

cod protectii praf 10042051 - 10 euro

post-9333-1265476359_thumb.jpg

post-9333-1265476386_thumb.jpg

post-9333-1265476419_thumb.jpg

Editat de cturturica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar schimb si simeringurile, dar nu stiam daca burdufele de la Louis se potrivesc. Ulei pt furca de care ai pus? Am vazut ca e destul de scump la Louis si ma gandesc ca poate este o varianta mai ieftina.

Uleiul nu stiu de care este, am schimbat la service la un prieten. A pus ce folosesc tipii de la KTM, dar nu stiu marca si tipul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la Romimoto simeringuri cu 27 lei si ulei Castrol 10w mineral cu 25 lei/0.5 l (pretul in magazin). Cu burdufele nu-s inca hotarat. Cel de pe Louis am vazut ca e recomandat pt diametrul furcii de 35-38 mm. La Vigor/Slr/Dominator e 41 mm. cturturica, n-ai avut probleme la instalare? Cel Polisport e pt 41 mm, da' cum arata dupa ce-l tai? Patrick_M, poti pune o poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la Romimoto simeringuri cu 27 lei si ulei Castrol 10w mineral cu 25 lei/0.5 l (pretul in magazin). Cu burdufele nu-s inca hotarat. Cel de pe Louis am vazut ca e recomandat pt diametrul furcii de 35-38 mm. La Vigor/Slr/Dominator e 41 mm. cturturica, n-ai avut probleme la instalare? Cel Polisport e pt 41 mm, da' cum arata dupa ce-l tai? Patrick_M, poti pune o poza?

Dupa cum le vezi in poze vin bine pe Vigor. Nu au fost probleme la instalare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 35 de ani si doresc sa cer in casatorie o Honda SLR 650 din 1997... Sambata voi merge sa o cer de la parinti, ca e fata din provincie, desi a copilarit in Germania... Va rog sa imi spuneti despre ce ar trebui sa verific...care ii sunt hibele, cum se poarta de obicei pe asfalt... tinand cont ca sunt virgin, iar ea a mai fost calarita vreo 38.000 de km.

Va rog sa imi mai spuneti despre lipsuri si plusuri... am tot citit pe aici, dar abia am ajuns la pagina 20. Mi-as fi dorit o Transalp...dar e mai grea si mai greu de manevrat pe caldaramul Bucurestilor, cred.

...ar fi destul de urgent tinand cont ca ii vor veni destul de repede caldurile si proprietarul se gandeste sa creasca pretul...

 

 

Am vazut ca mai sunteti cativa din sectorul 3...eu mi-s din Dristor...asteeeept! Multumesc!

Editat de shrek1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SLR din 97, printre primele. Pai, afar' de lipsa carenelor si de cutia si suspensiile adaptate pt strada, motocicleta e tot aia cu NX 650 Dominator, asa ca imi permit sa raspund.

 

 

Prima chestie: uleiu. E de baza si pt racire, si pt functionare. Intreaba proprietarul cum se verifica uleiul si daca nu stie si are motoru de ceva vreme, nu te baga s-o cumperi. Daca iti zice cumva ca se verifica nivelul la rece cu motoru pe cric, fugi de el. Daca zice ca se infileteaza joja pt o verificare, fugi de el. Verificarea nivelului se face fie cu motoru proaspat rulat, fie incalzind in prealabil motorul (macar 5-10 min). Motorul se tine drept (stai pe el si nu il lasi pe cric) si la relanti cateva (3,4,5) minute. Se opreste si se lasa o vreme (juma de minut, un minut, acolo), apoi se desfileteaza joja, se sterge si se introduce pana la filet (fara a insuruba). Se scoate si se citeste nivelul. Daca nu apare ulei pe joja, sunt doua posibilitati: ulei putin sau procedura prost aplicata ;)

 

A doua chestie: pornirea; ok, poate trebuia s-o trec prima, dar nu e la fel de importanta. Motoru asta la rece (sub 15 grade afara, ne-rulat in prealabil) nu are voie sa porneasca fara soc; daca pleaca e semn de carburatie magarita pentru vanzare -- stai departe de asa ceva. Iarna trebuie sa plece cu soc, chiar daca e nevoie sa insisti uneori (mai ales daca a stat mult in prealabil). Eu unul de la rece porneam tot timpul cu shoc, macar o treime.

 

A treia chestie: suspensiile: vezi sa nu fie barca pe spate, ca te costa vreo 300e un amortizor din ala. Furcile fatza trebuie sa culiseze fara sa 'agatze' si dupa cateva pompari vartoase (te urci pe motor, tii de coarne, tii frana fatza fara sa-i dai drumu si te proptesti cu balans in ghidon, cat sa se lase motocicleta in fatza) nu trebuie sa apara urme unsuroase pe picioarele suspensiei. Daca apar, te costa vreo 50euro sa-ti faca cineva furcile; daca 'agatza', e posibil sa ai nevoie de alte furci.

 

Mai departe... il intrebi cum sunt palcutele de frana si lantzul, fara sa le verifici tu in prealabil. Dupa ce iti zice el ce si cum, te uiti tu singur si vezi cat de serios e omu.

 

Altceva ce sa-ti zic... motoru vibreaza, se simt vibratiile de la relanti in asfalt daca stai langa mobra, e normal sa aiba un zgomot oarecare motoru, insa daca ii acoperi tzevile de esapament (cu ceva prosop gros, vezi sa nu te arzi!), nu trebuie sa se auda zgmote zdranganite de la motor (gen metal pe metal, ca si cum ai bate cu o surubelntia in motor sau ca si cum ai trece un lant metalic peste o alta bucata de metal). Vezi ca uneori se aud zdranganituri de la saibele scaritelor de pasager. Pe mine m-au pacalit la mobra mea -- mergeam in trafic si aveam impresia ca s-a dereglat o supapa, dar numai cand mergeam singur. Cum urca pasageru si punea picioarele pe scarite, disparea zgomotu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SLR din 97, printre primele. Pai, afar' de lipsa carenelor si de cutia si suspensiile adaptate pt strada, motocicleta e tot aia cu NX 650 Dominator, asa ca imi permit sa raspund.

 

 

Prima chestie: uleiu. E de baza si pt racire, si pt functionare. Intreaba proprietarul cum se verifica uleiul si daca nu stie si are motoru de ceva vreme, nu te baga s-o cumperi. Daca iti zice cumva ca se verifica nivelul la rece cu motoru pe cric, fugi de el. Daca zice ca se infileteaza joja pt o verificare, fugi de el. Verificarea nivelului se face fie cu motoru proaspat rulat, fie incalzind in prealabil motorul (macar 5-10 min). Motorul se tine drept (stai pe el si nu il lasi pe cric) si la relanti cateva (3,4,5) minute. Se opreste si se lasa o vreme (juma de minut, un minut, acolo), apoi se desfileteaza joja, se sterge si se introduce pana la filet (fara a insuruba). Se scoate si se citeste nivelul. Daca nu apare ulei pe joja, sunt doua posibilitati: ulei putin sau procedura prost aplicata :)

 

A doua chestie: pornirea; ok, poate trebuia s-o trec prima, dar nu e la fel de importanta. Motoru asta la rece (sub 15 grade afara, ne-rulat in prealabil) nu are voie sa porneasca fara soc; daca pleaca e semn de carburatie magarita pentru vanzare -- stai departe de asa ceva. Iarna trebuie sa plece cu soc, chiar daca e nevoie sa insisti uneori (mai ales daca a stat mult in prealabil). Eu unul de la rece porneam tot timpul cu shoc, macar o treime.

 

A treia chestie: suspensiile: vezi sa nu fie barca pe spate, ca te costa vreo 300e un amortizor din ala. Furcile fatza trebuie sa culiseze fara sa 'agatze' si dupa cateva pompari vartoase (te urci pe motor, tii de coarne, tii frana fatza fara sa-i dai drumu si te proptesti cu balans in ghidon, cat sa se lase motocicleta in fatza) nu trebuie sa apara urme unsuroase pe picioarele suspensiei. Daca apar, te costa vreo 50euro sa-ti faca cineva furcile; daca 'agatza', e posibil sa ai nevoie de alte furci.

 

Mai departe... il intrebi cum sunt palcutele de frana si lantzul, fara sa le verifici tu in prealabil. Dupa ce iti zice el ce si cum, te uiti tu singur si vezi cat de serios e omu.

 

Altceva ce sa-ti zic... motoru vibreaza, se simt vibratiile de la relanti in asfalt daca stai langa mobra, e normal sa aiba un zgomot oarecare motoru, insa daca ii acoperi tzevile de esapament (cu ceva prosop gros, vezi sa nu te arzi!), nu trebuie sa se auda zgmote zdranganite de la motor (gen metal pe metal, ca si cum ai bate cu o surubelntia in motor sau ca si cum ai trece un lant metalic peste o alta bucata de metal). Vezi ca uneori se aud zdranganituri de la saibele scaritelor de pasager. Pe mine m-au pacalit la mobra mea -- mergeam in trafic si aveam impresia ca s-a dereglat o supapa, dar numai cand mergeam singur. Cum urca pasageru si punea picioarele pe scarite, disparea zgomotu ;)

multumesc mult. am citit de ieri, dar nu am avut timp sa raspund. nici acum nu am, dar vreau sa iti multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

check this out /index.php?...t&p=2304328

 

moca :)

Chain clean de la Motorex ajunge cam o singura curatare... mai bine iesi cu un amestec de ulei de parafina si motorina (50-50). Cam 5 lei litrul de asa ceva, si nu folosesti decat jumate la o curatare. Mai ieftin, zic eu. Ce merita sunt periile care le mai dadeau unele magazine ca bonus la chain cleaner-ul motorsex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sa traiti

 

 

sa pove si aici - la Bikes on Ice am vazut un domi cu crash-bar-uri

vreau sa pun si pe SLR dar nu prea am gasit. PE de alta parte am vauzt ca se prinde de cadru iar pe acolo din ce am vauzt eu , trece ulei

so, ma ajuta cineva ?

 

respecte

 

BTW- domi are mai multe plastice ce merita aparate, SLR-ul e mai greu si mai lucios.smile.gif

si nu toti au picioare lungi smile.gif.

deci ..are nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiti

 

 

sa pove si aici - la Bikes on Ice am vazut un domi cu crash-bar-uri

vreau sa pun si pe SLR dar nu prea am gasit. PE de alta parte am vauzt ca se prinde de cadru iar pe acolo din ce am vauzt eu , trece ulei

so, ma ajuta cineva ?

 

respecte

 

BTW- domi are mai multe plastice ce merita aparate, SLR-ul e mai greu si mai lucios.smile.gif

si nu toti au picioare lungi smile.gif.

deci ..are nevoie

Salut, gasesti pe www.louis.de, au codul 10023296, si sunt pentru Honda SLR.

Te poti adresa celor care aduc comenzi de la Louis. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cu ce ulei vine in furci Honda SLR by default ?

 

Eu am pus la Vigor Castrol 10w mineral. Din cate am citit eu 10w e recomandat pt ale noastre.

Editat de celblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...