remusik2000 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Salut, Poate sa ma ajute cineva cu un manual de service pentru SLR?Si inca ceva,se poate monda un ghidon de Domi pe SLR? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 http://www.megaupload.com/?d=M5DLV6IA foarte posibil treaba cu ghidonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salut,Poate sa ma ajute cineva cu un manual de service pentru SLR?Si inca ceva,se poate monda un ghidon de Domi pe SLR? Multumesc Ghidon poti pune cam orice ghidon pe 22mm (sau 7/8inch). Sunt relativ universale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 LA MULTI ANI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 @cturturica: Salut! De unde ti-ai luat burdufele pt furca? A inceput sa-mi curga ulei de la suspensia fata si ma gandeam sa-i pun burdufe ca sa nu mai intre noroi ca ma dau destul de mult pe noroaie si drumuri rele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) @cturturica:Salut! De unde ti-ai luat burdufele pt furca? A inceput sa-mi curga ulei de la suspensia fata si ma gandeam sa-i pun burdufe ca sa nu mai intre noroi ca ma dau destul de mult pe noroaie si drumuri rele. si eu am patit aceeasi chestie gasesti burdufe pe www.louis.de au codul 10045810 si costa 15 euro dar vezi ca tre sa schimbi si simeringurile. le gasesti tot la ei cod simeringuri ulei 10042187- 10 euro cod protectii praf 10042051 - 10 euro Editat Februarie 6, 2010 de cturturica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Clar schimb si simeringurile, dar nu stiam daca burdufele de la Louis se potrivesc. Ulei pt furca de care ai pus? Am vazut ca e destul de scump la Louis si ma gandesc ca poate este o varianta mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Clar schimb si simeringurile, dar nu stiam daca burdufele de la Louis se potrivesc. Ulei pt furca de care ai pus? Am vazut ca e destul de scump la Louis si ma gandesc ca poate este o varianta mai ieftina. Uleiul nu stiu de care este, am schimbat la service la un prieten. A pus ce folosesc tipii de la KTM, dar nu stiu marca si tipul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Mi-am luat de la Romimoto.ro burdufe polisport cu 58 lei. Sunt cele mai lungi. Se pot scurta cu o foarfeca Âşi interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Am gasit la Romimoto simeringuri cu 27 lei si ulei Castrol 10w mineral cu 25 lei/0.5 l (pretul in magazin). Cu burdufele nu-s inca hotarat. Cel de pe Louis am vazut ca e recomandat pt diametrul furcii de 35-38 mm. La Vigor/Slr/Dominator e 41 mm. cturturica, n-ai avut probleme la instalare? Cel Polisport e pt 41 mm, da' cum arata dupa ce-l tai? Patrick_M, poti pune o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Azi o să pun. Încă nu le-am montat. Sunt în pungă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Credeam ca le ai montate. As fi vrut sa vad cum arata taiate. De vazut le-am vazut pe site la romi. Multumesc oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Am gasit la Romimoto simeringuri cu 27 lei si ulei Castrol 10w mineral cu 25 lei/0.5 l (pretul in magazin). Cu burdufele nu-s inca hotarat. Cel de pe Louis am vazut ca e recomandat pt diametrul furcii de 35-38 mm. La Vigor/Slr/Dominator e 41 mm. cturturica, n-ai avut probleme la instalare? Cel Polisport e pt 41 mm, da' cum arata dupa ce-l tai? Patrick_M, poti pune o poza? Dupa cum le vezi in poze vin bine pe Vigor. Nu au fost probleme la instalare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Am 35 de ani si doresc sa cer in casatorie o Honda SLR 650 din 1997... Sambata voi merge sa o cer de la parinti, ca e fata din provincie, desi a copilarit in Germania... Va rog sa imi spuneti despre ce ar trebui sa verific...care ii sunt hibele, cum se poarta de obicei pe asfalt... tinand cont ca sunt virgin, iar ea a mai fost calarita vreo 38.000 de km. Va rog sa imi mai spuneti despre lipsuri si plusuri... am tot citit pe aici, dar abia am ajuns la pagina 20. Mi-as fi dorit o Transalp...dar e mai grea si mai greu de manevrat pe caldaramul Bucurestilor, cred. ...ar fi destul de urgent tinand cont ca ii vor veni destul de repede caldurile si proprietarul se gandeste sa creasca pretul... Am vazut ca mai sunteti cativa din sectorul 3...eu mi-s din Dristor...asteeeept! Multumesc! Editat Februarie 16, 2010 de shrek1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Uleiul nu stiu de care este, am schimbat la service la un prieten. A pus ce folosesc tipii de la KTM, dar nu stiu marca si tipul... KTM+MOTOREX=LOVE Honda se impaca la fel de bine cu motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 SLR din 97, printre primele. Pai, afar' de lipsa carenelor si de cutia si suspensiile adaptate pt strada, motocicleta e tot aia cu NX 650 Dominator, asa ca imi permit sa raspund. Prima chestie: uleiu. E de baza si pt racire, si pt functionare. Intreaba proprietarul cum se verifica uleiul si daca nu stie si are motoru de ceva vreme, nu te baga s-o cumperi. Daca iti zice cumva ca se verifica nivelul la rece cu motoru pe cric, fugi de el. Daca zice ca se infileteaza joja pt o verificare, fugi de el. Verificarea nivelului se face fie cu motoru proaspat rulat, fie incalzind in prealabil motorul (macar 5-10 min). Motorul se tine drept (stai pe el si nu il lasi pe cric) si la relanti cateva (3,4,5) minute. Se opreste si se lasa o vreme (juma de minut, un minut, acolo), apoi se desfileteaza joja, se sterge si se introduce pana la filet (fara a insuruba). Se scoate si se citeste nivelul. Daca nu apare ulei pe joja, sunt doua posibilitati: ulei putin sau procedura prost aplicata A doua chestie: pornirea; ok, poate trebuia s-o trec prima, dar nu e la fel de importanta. Motoru asta la rece (sub 15 grade afara, ne-rulat in prealabil) nu are voie sa porneasca fara soc; daca pleaca e semn de carburatie magarita pentru vanzare -- stai departe de asa ceva. Iarna trebuie sa plece cu soc, chiar daca e nevoie sa insisti uneori (mai ales daca a stat mult in prealabil). Eu unul de la rece porneam tot timpul cu shoc, macar o treime. A treia chestie: suspensiile: vezi sa nu fie barca pe spate, ca te costa vreo 300e un amortizor din ala. Furcile fatza trebuie sa culiseze fara sa 'agatze' si dupa cateva pompari vartoase (te urci pe motor, tii de coarne, tii frana fatza fara sa-i dai drumu si te proptesti cu balans in ghidon, cat sa se lase motocicleta in fatza) nu trebuie sa apara urme unsuroase pe picioarele suspensiei. Daca apar, te costa vreo 50euro sa-ti faca cineva furcile; daca 'agatza', e posibil sa ai nevoie de alte furci. Mai departe... il intrebi cum sunt palcutele de frana si lantzul, fara sa le verifici tu in prealabil. Dupa ce iti zice el ce si cum, te uiti tu singur si vezi cat de serios e omu. Altceva ce sa-ti zic... motoru vibreaza, se simt vibratiile de la relanti in asfalt daca stai langa mobra, e normal sa aiba un zgomot oarecare motoru, insa daca ii acoperi tzevile de esapament (cu ceva prosop gros, vezi sa nu te arzi!), nu trebuie sa se auda zgmote zdranganite de la motor (gen metal pe metal, ca si cum ai bate cu o surubelntia in motor sau ca si cum ai trece un lant metalic peste o alta bucata de metal). Vezi ca uneori se aud zdranganituri de la saibele scaritelor de pasager. Pe mine m-au pacalit la mobra mea -- mergeam in trafic si aveam impresia ca s-a dereglat o supapa, dar numai cand mergeam singur. Cum urca pasageru si punea picioarele pe scarite, disparea zgomotu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 SLR din 97, printre primele. Pai, afar' de lipsa carenelor si de cutia si suspensiile adaptate pt strada, motocicleta e tot aia cu NX 650 Dominator, asa ca imi permit sa raspund. Prima chestie: uleiu. E de baza si pt racire, si pt functionare. Intreaba proprietarul cum se verifica uleiul si daca nu stie si are motoru de ceva vreme, nu te baga s-o cumperi. Daca iti zice cumva ca se verifica nivelul la rece cu motoru pe cric, fugi de el. Daca zice ca se infileteaza joja pt o verificare, fugi de el. Verificarea nivelului se face fie cu motoru proaspat rulat, fie incalzind in prealabil motorul (macar 5-10 min). Motorul se tine drept (stai pe el si nu il lasi pe cric) si la relanti cateva (3,4,5) minute. Se opreste si se lasa o vreme (juma de minut, un minut, acolo), apoi se desfileteaza joja, se sterge si se introduce pana la filet (fara a insuruba). Se scoate si se citeste nivelul. Daca nu apare ulei pe joja, sunt doua posibilitati: ulei putin sau procedura prost aplicata A doua chestie: pornirea; ok, poate trebuia s-o trec prima, dar nu e la fel de importanta. Motoru asta la rece (sub 15 grade afara, ne-rulat in prealabil) nu are voie sa porneasca fara soc; daca pleaca e semn de carburatie magarita pentru vanzare -- stai departe de asa ceva. Iarna trebuie sa plece cu soc, chiar daca e nevoie sa insisti uneori (mai ales daca a stat mult in prealabil). Eu unul de la rece porneam tot timpul cu shoc, macar o treime. A treia chestie: suspensiile: vezi sa nu fie barca pe spate, ca te costa vreo 300e un amortizor din ala. Furcile fatza trebuie sa culiseze fara sa 'agatze' si dupa cateva pompari vartoase (te urci pe motor, tii de coarne, tii frana fatza fara sa-i dai drumu si te proptesti cu balans in ghidon, cat sa se lase motocicleta in fatza) nu trebuie sa apara urme unsuroase pe picioarele suspensiei. Daca apar, te costa vreo 50euro sa-ti faca cineva furcile; daca 'agatza', e posibil sa ai nevoie de alte furci. Mai departe... il intrebi cum sunt palcutele de frana si lantzul, fara sa le verifici tu in prealabil. Dupa ce iti zice el ce si cum, te uiti tu singur si vezi cat de serios e omu. Altceva ce sa-ti zic... motoru vibreaza, se simt vibratiile de la relanti in asfalt daca stai langa mobra, e normal sa aiba un zgomot oarecare motoru, insa daca ii acoperi tzevile de esapament (cu ceva prosop gros, vezi sa nu te arzi!), nu trebuie sa se auda zgmote zdranganite de la motor (gen metal pe metal, ca si cum ai bate cu o surubelntia in motor sau ca si cum ai trece un lant metalic peste o alta bucata de metal). Vezi ca uneori se aud zdranganituri de la saibele scaritelor de pasager. Pe mine m-au pacalit la mobra mea -- mergeam in trafic si aveam impresia ca s-a dereglat o supapa, dar numai cand mergeam singur. Cum urca pasageru si punea picioarele pe scarite, disparea zgomotu multumesc mult. am citit de ieri, dar nu am avut timp sa raspund. nici acum nu am, dar vreau sa iti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 check this out /index.php?...t&p=2304328 moca @switch vb la fel in materie de sfaturi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Asa arata o scula multifunctionala de calitate si buna la toate : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 check this out /index.php?...t&p=2304328 moca Chain clean de la Motorex ajunge cam o singura curatare... mai bine iesi cu un amestec de ulei de parafina si motorina (50-50). Cam 5 lei litrul de asa ceva, si nu folosesti decat jumate la o curatare. Mai ieftin, zic eu. Ce merita sunt periile care le mai dadeau unele magazine ca bonus la chain cleaner-ul motorsex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 sa traiti sa pove si aici - la Bikes on Ice am vazut un domi cu crash-bar-uri vreau sa pun si pe SLR dar nu prea am gasit. PE de alta parte am vauzt ca se prinde de cadru iar pe acolo din ce am vauzt eu , trece ulei so, ma ajuta cineva ? respecte BTW- domi are mai multe plastice ce merita aparate, SLR-ul e mai greu si mai lucios.smile.gif si nu toti au picioare lungi smile.gif. deci ..are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Se vinde un SLR in Timisoara. Motocicleta este practic nerulata in Romania. Alte detalii pe PM sau la telefon 0722858466. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 sa traiti sa pove si aici - la Bikes on Ice am vazut un domi cu crash-bar-uri vreau sa pun si pe SLR dar nu prea am gasit. PE de alta parte am vauzt ca se prinde de cadru iar pe acolo din ce am vauzt eu , trece ulei so, ma ajuta cineva ? respecte BTW- domi are mai multe plastice ce merita aparate, SLR-ul e mai greu si mai lucios.smile.gif si nu toti au picioare lungi smile.gif. deci ..are nevoie Salut, gasesti pe www.louis.de, au codul 10023296, si sunt pentru Honda SLR. Te poti adresa celor care aduc comenzi de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 stie cineva cu ce ulei vine in furci Honda SLR by default ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 (editat) stie cineva cu ce ulei vine in furci Honda SLR by default ? Eu am pus la Vigor Castrol 10w mineral. Din cate am citit eu 10w e recomandat pt ale noastre. Editat Martie 13, 2010 de celblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.