Fatal Fury Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 +computer bord + design mai placut in fav. zx14 ...xx e rasuflat rau din acest punct de vedere ,nu mai scriem 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Da!!!! 6.000 de iuro. Sa dai banii astia ...ori tb sa fi tampit (cazul meu) ori sa ai bani cacalau. Diferente la ghidonat: - stai un pic mai in maini, nu e suparator la drum - simti mai bine fata pe curbe -franele..aici e aici... orice frane independente sunt greau de gestionat dupa ce ai mers pe xx - pasagerul sta la fel de bine ca pe xx - diferenta la accelerare este ...dar as da pe ea 500 de iuro, sa zic -nu-mi pare rau ca am dat o caciula de bani pe zzr, ...doar asa ma linistesc vo' cativa ani. Nu mai stau cu gandul la mobre. Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. In schimb daca ai de pus o frana sanatoasa, cand strangi tare frana la XX zici ca ai aruncat ancora. P.S N-am mers cu niciun ZZR1400, sunt tare surios, mai ales modelul asta 2012 poate o sa-l am si eu mai la pensie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 este foarte reusit zzr`ul are si un design unic ,impunator, foarte frumos ,motorul excelent nu ca celelalte sportive pana`n 2008 cu probleme dintre cele mai diverse , rezistent ,TANC! nu cred ca se poate pune problema de a compara zzr`ul cu xx`ul ,sunt ani lumina intre ele nu stiu cat se simte greutatea zzr`ului @ drum felicitari pt achizitie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. In schimb daca ai de pus o frana sanatoasa, cand strangi tare frana la XX zici ca ai aruncat ancora. P.S N-am mers cu niciun ZZR1400, sunt tare surios, mai ales modelul asta 2012 poate o sa-l am si eu mai la pensie! N-am mers pe sportive "diloc" nu stiu ce e alea. Cand mergm tare cu xx -ul bagam frane inainte de viraj fara frica si pe urma pac ..curba si gaz..am fiert lichidul de 3 ori (a iesit lichid pe la "tas bast-ul" ala de la etrierul spate,nu cred ca am cum sa fac asta la zzr), asta a fost si un motiv pt care l-am dat. M-au lasat franele la o "intrecere" cu un bulgar pe langa Burgas ...era sa ies in decor...brr @cmd tot aud cliseul asta "diferenta de tehnologie, invechit". Parerea mea e ca nu e nici o diferenta de tehnologie sau eu stiu ce intre xx si zzr (ala vechi fara abs). In afara de injectie ce mai e? Cifrele zic ca la ciclistica, unghiuri, alea alea...plm...mie nu-mi pare mare diferenta. Editat August 8, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Zx14R- open class streetbike of 2013 http://www.cycleworld.com/ten_best_bikes/ten-best-bikes-2013/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Niko, pentru o mobra mare, franele combinate sau Abs-ul sunt lucruri mari. Incearca sa te dai cu o Busa sau cu un ZZR in acelasi fel in care te dai cu XX-ul. Trailbrakingu' nu se pupa cu strada, locul pentru care au fost gandite jucariile. In alta ordine de idei, si eu am ramas cu F-ul pe Siriu fara frana spate, sau, ma rog, partial (tot CBS). In privinta sporului cu care trage mobra, conteaza f mult si gabaritul solicitantului. In pozele puse de tine din Grecia, XX-ul mai avea putin si facea pana. Normal ca o sa atinga cu scaritele la prima adiere de vant lateral. Eu merg din buza in buza cu F-ul meu, o mobra arhaica pe langa XX, ca sa nu mai vb de ZZR si, pana acum, n-am atins niciodata cu scaritele... @Free Fly : Pacat ca n-ai ajuns in vara pe Tihuta, eram curios sa vad cum se comporta cea mai aclamata mobra a momentului comparativ cu autobuzul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Niko, pentru o mobra mare, franele combinate sau Abs-ul sunt lucruri mari. Incearca sa te dai cu o Busa sau cu un ZZR in acelasi fel in care te dai cu XX-ul. Trailbrakingu' nu se pupa cu strada, locul pentru care au fost gandite jucariile. In alta ordine de idei, si eu am ramas cu F-ul pe Siriu fara frana spate, sau, ma rog, partial (tot CBS). In privinta sporului cu care trage mobra, conteaza f mult si gabaritul solicitantului. In pozele puse de tine din Grecia, XX-ul mai avea putin si facea pana. Normal ca o sa atinga cu scaritele la prima adiere de vant lateral. Eu merg din buza in buza cu F-ul meu, o mobra arhaica pe langa XX, ca sa nu mai vb de ZZR si, pana acum, n-am atins niciodata cu scaritele... @Free Fly : Pacat ca n-ai ajuns in vara pe Tihuta, eram curios sa vad cum se comporta cea mai aclamata mobra a momentului comparativ cu autobuzul meu. Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. Si ai dreptate, poate cerem prea mult de la niste mobre care au fost gandite sa fie comode si sa te dai cu ele pe strada. Faza e ca ii vezi mereu pe astia cand le testeaza ca merg inclinati,scotand scantei cu scaritele pe jos. Si asa te tenteaza sa faci si tu la fel, fara sa mai tii cont ca mobra totusi nu a fost gandita pentru asa ceva decat in mana unuia care chiar se pricepe si mai mult de show. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. In sfarsit cineva a remintit ca abordarea unui viraj cu viteza cea mai mare nu presupune (neaparat) si cel mai mare unghi de inclinare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. Si ai dreptate, poate cerem prea mult de la niste mobre care au fost gandite sa fie comode si sa te dai cu ele pe strada. Faza e ca ii vezi mereu pe astia cand le testeaza ca merg inclinati,scotand scantei cu scaritele pe jos. Si asa te tenteaza sa faci si tu la fel, fara sa mai tii cont ca mobra totusi nu a fost gandita pentru asa ceva decat in mana unuia care chiar se pricepe si mai mult de show. Eu vorbeam de viraje cum sunt pe Siriu. Pentru orice motor mare acele de par sunt o corvoada, viteza mica, unghi de inclinare mare (daca), poti oricand sa faci buf. La faza cu scaritele ti-am raspuns doar la nemultumirea ta vizavi de unghiul de inclinare. Atunci cand merg pe strada imi impun anumite limite si mai tot timpul imi las o rezerva destul de generoasa "in caz ca". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. CBS-ul de la Honda sau K-ACT-ul de la Kawasaki sunt si acum folosite dar pe motocicletele touring, in principiu cele cu greutate mare, in combinatie cu sistemul ABS, si a fost facut pentru a avea o franare echilibrata. O motocicleta grea pe o franare brutala e destul de dificil de manevrat, iar activarea franei spate practic asigura o mai mare stabilitate a motocicletei. E mai usor de pilotat cu frane independente dar o motocicleta sport care bate la 200 de kg. ZZR-ul si acum si Hayabusa au ABS-ul care pe o franare brutala si un asfalt denivelat te ajuta sa nu blochezi fata mai ales ca vorbim de motociclete de peste 240 de kg. Eu zic ca trail-braking poti sa faci si cu XX-ul numai trasa va fi mai larga tocmai din cauza franei spate, asta e si inconvenientul la un mers mai agresiv. Asa cum zicea si Gixu au fost gandite pentru altceva nu pentru mersul agresiv pe strada, ca mai poti face un track-day fara sa scoti super timpi e alta mancare de peste. Dar acum sa fim seriosi daca vrei sa mergi pe circuit nu iti iei una din motocicletele astea. Aia cu a lua un viraj cu viteza ridicata fara sa inclini mult motocicleta nu cred ca o poti face (poate sa exploatezi ambele sensuri de mers). Una e sa iei un viraj cu 100 km/h, alta e sa iei acelasi viraj cu 150km/h sau mai mult; e clar ca trebuie sa inclini motocicleta mult mai mult; intradevar pozitia poate fi una touring. Mie mi se pare ciudata cursa asta de a produce cea mai rapida motocicleta de strada in conditiile in care tendinta celor din U.E. e sa limiteze puterea (e.x. Franta 100 CP). Un proiect interesant, daca iti place foarte mult motocicleta pe care o ai; link-ul aici http://dr-ergal.blogspot.ro/search?updated-min=2008-01-01T00:00:00+01:00&updated-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=8 Editat August 10, 2013 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Blade-XX...Ciudata combinatie. Motocicletele hiper-sport vor fi produse in continuare indiferent de legislatie. Se va ajunge, asa cum se intampla in unele tari cu apa calda, la situatia in care motorul are o putere trecuta si alta in realitate sau, varianta clasica, inmatricularea motorului intr-o tara mai "libera". Ca idee, mi-am cumparat motor de acasa (si o sa-mi cumpar in continuare) deoarece in Germania asigurarea este uriasa. Eu, cu 75 procente, urma sa platesc pentru cei 135 cai ai F-ului aproape 400 euro. Un amic ,posesor de Busa, plateste cu 30 procente aproape 300 euro pe sezon (martie-octombrie) 50 euro asigurarea si 10 euro impozitul pentru un an suna f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salutare, Scuze ca pic in discutie neanuntat, recent mi-a fost livrata bestia iar asigurarea full ma duce undeva la 1100 £/an (UK) iar dupa primul an scade undeva la 500 £/an. Pentru un hiperbike, mi se pare rezonabil. As fi interesat sa stiu daca mai sunt ceva rezidenti in UK cu cilindree similara (Hayabusa, xjr, etc) si cat ii costa asigurarea in primul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 facute ieri, pe Valea Oltului, pe o vreme splendida pentru motoretizm (26 grade +) Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Salutare! O intrebare: ce cauciucuri folositi pentru touring? ca a mea a "papat" pe paine un pirelli diablo la un drum de 2500km Bucuresti-Atena-Bucuresti si am in plan drumuri mai lungi. E adevarat ca nu era cauciucul nou dar la plecare am verificat starea si avea destula "carne" si nu ma asteptam sa ajung la panza asa repede.....As aprecia ceva sfaturi....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Bridgestone, am putin peste 1600 de km facuti pe setul asta si am constatat ca rezista mai mult daca le uzez uniform (inclinat pe curbe). Frâna de motor si accelerația puternică termină cauciucurile urgent (mobra grea). Eu, unul nici nu mai folosesc frâna spate decât la plecări în rampă și la șicane. Știu că mulți nu aprobă tehnica asta, dar franele zzr-ului sunt pur și simplu fenomenale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Salut, eu am folosit sezonul trecut Michelin Pilot Power 2CT, care sunt cam race, nu touring, dar am reusit sa "smulg" din ele 18.000 km pana am dat de panza. Anul asta merg cu Pirelli Angel ST, am facut vreo 4.000 km (am inceput tarziu sezonul, dupa mijlocul lui) si vad ca se tin bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Multumesc pentru promtitudine .......se pare ca sunt ceva posesori de zzr pe forumul asta ))). Stiu ca un cauciuc se toceste mai greu daca e tocit uniform dar sunt cazuri cand nu ai de ales si trebuie sa mergi pe autostrazi ceea ce te cam forteaza sa il tocesti pe centru. Din cauza asta am intrebat de cauciucuri de touring ca stiu ca au o compozitie mai dura pe centru.........Gasesc unul sa ma tina 12000km? sau trebuie sa iau in calcul un schimb de cauciucuri pe drum? Carturaru' : cauciucurile Michelin Pilot Power 2CT pe care le-ai avut le-ai folosit si in deplasari mai lungi? cu bagaje, pasager....purcel etc? ca 18000 km suna bine ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 majoritar le-am tocit prin oras, dar si plimbari gen Sunny Beach (Bulgaria), Transfagarasan, Cheia etc, maxim cu o femeie usoara (la propriu) in spate si un rucsac, dar fara genti laterale. Dar una peste alta, cam 70% oras, 30% touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Aham...multam de informatie, le-am luat in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Salutare, M-am decis ca in primavara sa cumpar un zzr 1400, visez de ceva vreme si cred ca e timpul pentru actiune:) Ce recomandari imi puteti da?ce an ar fi cel mai potrivit?la ce defecte sa ma astept?la cati km nu mai e interesant.....etc. Cu mentiunea ca am un buget de aproximativ 6000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) bridgestone battlax bt015 8000km spatele 12000km fata 90% exterior 10% in oras numai bine! Editat Octombrie 24, 2013 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Apriliacluj: multumesc de informatie Conquistador: la bugetul tau poti sa-ti iei ceva 2007 sau chiar 2008 ceea ce e ok (incearca sa eviti 2006 ca fiind primul an in care s-au facut si mai au probleme) Nu cunosc sa aiba defectiuni in mod special......a mea merge fara probleme de cand am luat-o. Daca as fi in locul tau acum as incerca sa gasesc cu ABS desi e un pic mai scumputa....dar am inteles de la alti posesori ca merita....bafta la cumparare si ne vedem pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Din cate stiu eu, dupa 2008 inclusiv, se gasesc doar cu ABS. Modelul asta'l vreau si eu Pana una/alta mi-am luat macheta Editat Octombrie 29, 2013 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Apriliacluj: multumesc de informatie Conquistador: la bugetul tau poti sa-ti iei ceva 2007 sau chiar 2008 ceea ce e ok (incearca sa eviti 2006 ca fiind primul an in care s-au facut si mai au probleme) Nu cunosc sa aiba defectiuni in mod special......a mea merge fara probleme de cand am luat-o. Daca as fi in locul tau acum as incerca sa gasesc cu ABS desi e un pic mai scumputa....dar am inteles de la alti posesori ca merita....bafta la cumparare si ne vedem pe drum. Multumesc mult, Ma gandeam sa merg in germania sa o iau, sau d eprin anglia. Aveti idee cat costa sa o inmatriculezi sau mai stiu eu ce taxe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Ca sa inmatriculezi o motot adusa din afara nu te costa foarte mult...din cate tin minte am ajuns cam la 100-150 euro cu totul (facut CIV, RCA, Taxe si Impozite,etc...) Multumesc mult, Ma gandeam sa merg in germania sa o iau, sau d eprin anglia. Aveti idee cat costa sa o inmatriculezi sau mai stiu eu ce taxe? Ca sa inmatriculezi o moto adusa din afara nu te costa foarte mult...din cate tin minte am ajuns cam la 100-150 euro cu totul (facut CIV, RCA, Taxe si Impozite,etc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.