Jump to content

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


freak
 Share

Recommended Posts

Eu zic ca asta nou l-au imbunatatit la toate aspectele criticate de unii si altii, cred ca o sa aiba muuuuulte review-uri pozitive, imi place mult pe albastru :rolleyes: , bineinteles ca in Europa e disponibil doar pe verde si pe negru! :finger:

 

Interesant filmul, si mai interesant pretul: 13.399 USD (adica 10.350 euro). In Europa, pretul afisat este undeva peste 15.500 euro (in functie de tara), iar la noi, fara a da o cifra sigura, cei de la United Motors avanseaza un pret in jur de 17.000 euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

207cp are ultimu model cu Ram Air.. Foarte misto motocicleta si ca aspect cat si ca putere, imi place mai mult decat Hayabusa :moto:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring. Eu am vandut-o pe a mea, dar, pentru cine doreste, am placa metalica din spatele seii, cu toate accesoriile pentru montaj topcase. Cine e interesat sa dea mail la mihneavlad@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring.....

 

interesant ar fi de spus cat ati stat cel mai mult in sea, intr-o singura zi. ma intereseaza distante mari gen 1000- 1600 km.credeti ca se pot face cu modelul asta?spunea cineva pe aici ca e super ok la o tura de 150 km(sau ceva de genul)... ce drac' e aia?

respect

Link to comment
Share on other sites

da...cred ca e ok.....

 

in principiu, cu mobre de gen, 150 km se fac cu o respiratie!!!!...

 

dar dupa ..tot trebuie sa deschizi gura!!!.

:cheers:

Link to comment
Share on other sites

ce 150km bre hahaha.gifde la 300 incolo poate.... astea sunt motorete de cursa lunga, nici nu stii cum zboara distantele

Edited by Carturaru'
Link to comment
Share on other sites

GTR-ul este mult mai comod, pozitia pe zx14 este mai sportiva, dar in afara de o durere in antebrate si o amorteala la palma dreapta, se pot face 600 fara probleme. Dar nu cu seaua stock, e mizerabila.

Link to comment
Share on other sites

Inaltatoare de ghidon.

Sea stoc de GTR1400 care se schimba fara modificari sau pusa sea modificata.

Optional ceva pe post de cruise control la iesiri in vest pe autostrazi (la alegere, ieftin si improvizat sau scump si calitativ)

 

Si sigur bagi 1000+km pe zi fara prb. Se poate asta si pe motoare mai sportive deci pe ZZR e parfum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive:

este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe

in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri

cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor

desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi

 

cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ?

Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive:

este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe

in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri

cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor

desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi

 

cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ?

Asta inseamna 25 la suta ... mers sportiv ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive:

este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe

in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri

cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor

desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi

 

cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ?

da la blackbird nu te-ai uitat :burnout:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut nu de mult timp (2 luni) sunt detinatorul unui zx 12 r, in principiu este cu totul altceva fata de ce am mai condus pana acum, uimit de cuplu pe care il are si multumit de ciclistica desi e putin maricica la consum se mai poate "umbla" dar nu e nimic de speriat este in funcie de cum merg cu ea.

Am o intrebare ce fel de ulei folositi? si daca merge montat si un cauciuc de 190 pe spate el pe talon are 200?

 

si cateva poze...

post-58614-0-94207000-1345478544_thumb.jpg

post-58614-0-72679900-1345478581_thumb.jpg

post-58614-0-44195900-1345478632_thumb.jpg

Edited by URSULIK
Link to comment
Share on other sites

am bagat fetitele la garaj :( Astea-s ultimele poze, de acum 2 saptamani, de pe Transfagarasan

 

Salut baieti. Scuzati, nu urmaresc topicul dar am o mica curiozitate: de ce e montata guma fata invers la ZX14?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort!

ZZR-ul asta imi arata foarte bine... ma gandesc din ce in ce mai serios la aceasta motocicleta!

Link to comment
Share on other sites

Toate review-urile de anul asta plaseaza noul ZZR in fata Busei, se pare ca in sfarsit inginerii de la Kawasaki au reusit sa detroneze suprematia soimului, de data asta recunoscut de toti cei care le-au testat in paralel:

 

http://www.superstreetbike.com/features/1203_sbkp_suzuki_hayabusa_vs_kawasaki_zx_14r/viewall.html

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort!

 

smucitura ,cuplu naucitor,fiabilitate ,confort ,sunt caracteristici care nu au nimic in comun cu motocicletele NOI...daca vrei toate cele ,va trebui sa te orientezi spre ceva bun de prin 99-2005 .km putini si reali ,bine intretinut.

nu neg ca motociletele noi au evoluat mult, mai ales la capitolul greutate ,kg in minus, frane si ciclistica,dar sufera la capitolul fiabilitate.toate! fara exceptie.nu tin.nu rezista. :disappointed:

daca ai bani da!iti iei ceva nou!altfel nu merita sa strangi pt ceva nou.pur si simplu nu renteaza.parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...