_Tex_ Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Eu zic ca asta nou l-au imbunatatit la toate aspectele criticate de unii si altii, cred ca o sa aiba muuuuulte review-uri pozitive, imi place mult pe albastru , bineinteles ca in Europa e disponibil doar pe verde si pe negru! Interesant filmul, si mai interesant pretul: 13.399 USD (adica 10.350 euro). In Europa, pretul afisat este undeva peste 15.500 euro (in functie de tara), iar la noi, fara a da o cifra sigura, cei de la United Motors avanseaza un pret in jur de 17.000 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Teste cu noul ZZR1400: http://www.motorcycle-usa.com/157/11838/Motorcycle-Article/2012-Kawasaki-ZX-14R-First-Ride.aspx http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900.html http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/9035802/Kawasaki-ZZR1400-review.html http://www.fastbikesmag.com/2012/02/25/2012-kawasaki-zzr1400-video/ http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2012/January/jan1912-kawasaki-zzr1200-first-ride-impressions/ http://www.sportrider.com/news/146_1112_2012_kawasaki_zx14r_first_ride_the_new_king_cometh/index.html http://www.cycleworld.com/2012/03/07/kawasaki-zx-14r-road-test/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JMoto Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 207cp are ultimu model cu Ram Air.. Foarte misto motocicleta si ca aspect cat si ca putere, imi place mai mult decat Hayabusa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Tex_ Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring. Eu am vandut-o pe a mea, dar, pentru cine doreste, am placa metalica din spatele seii, cu toate accesoriile pentru montaj topcase. Cine e interesat sa dea mail la mihneavlad@yahoo.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarazin Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring..... interesant ar fi de spus cat ati stat cel mai mult in sea, intr-o singura zi. ma intereseaza distante mari gen 1000- 1600 km.credeti ca se pot face cu modelul asta?spunea cineva pe aici ca e super ok la o tura de 150 km(sau ceva de genul)... ce drac' e aia? respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0ctav Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 da...cred ca e ok..... in principiu, cu mobre de gen, 150 km se fac cu o respiratie!!!!... dar dupa ..tot trebuie sa deschizi gura!!!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 (edited) ce 150km bre de la 300 incolo poate.... astea sunt motorete de cursa lunga, nici nu stii cum zboara distantele Edited June 6, 2012 by Carturaru' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Tex_ Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Cam 600 km/zi fara oboseala majora. Am mers si 900, dar catre sfarsit opream la fiecare ceas. Depinde si de sosea, dar ca medie lejer 600. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 GTR-ul este mult mai comod, pozitia pe zx14 este mai sportiva, dar in afara de o durere in antebrate si o amorteala la palma dreapta, se pot face 600 fara probleme. Dar nu cu seaua stock, e mizerabila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistery Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Inaltatoare de ghidon. Sea stoc de GTR1400 care se schimba fara modificari sau pusa sea modificata. Optional ceva pe post de cruise control la iesiri in vest pe autostrazi (la alegere, ieftin si improvizat sau scump si calitativ) Si sigur bagi 1000+km pe zi fara prb. Se poate asta si pe motoare mai sportive deci pe ZZR e parfum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASU11 Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive: este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BQGDDAN Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive: este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ? Asta inseamna 25 la suta ... mers sportiv ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cip11xx Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 ma bag si eu printe voi cu sora mai mica zzr 1200, si vreau sa spun ca sunt cam dezamagit de ea din urmatoarele motive: este foarte greu de manevrat pe loc si pe curbe in primi 20 km pe care i`am facut cu ea am schimbat peste 10.000 rpm si mi`a mancat 5 litri cand virez maxim ma lovesc cu mainile de rezervor desi indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se ridica peste a 2-a linie se incalzeste de ma frige la genungi cum este 1400 fata de 1200 ? se merita sa dau 1200 sa iau 1400 ? da la blackbird nu te-ai uitat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
URSULIK Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 (edited) Va salut nu de mult timp (2 luni) sunt detinatorul unui zx 12 r, in principiu este cu totul altceva fata de ce am mai condus pana acum, uimit de cuplu pe care il are si multumit de ciclistica desi e putin maricica la consum se mai poate "umbla" dar nu e nimic de speriat este in funcie de cum merg cu ea. Am o intrebare ce fel de ulei folositi? si daca merge montat si un cauciuc de 190 pe spate el pe talon are 200? si cateva poze... Edited August 13, 2012 by URSULIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyby Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 L-ai luat de la tulcea? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
URSULIK Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 L-ai luat de la tulcea? dap de la tulcea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyby Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 L-am recunoscut dupa husa de rezervor, din ce stiu eu e ok motoreta, pana la urma cat a fost halatu' ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 am bagat fetitele la garaj Astea-s ultimele poze, de acum 2 saptamani, de pe Transfagarasan Salut baieti. Scuzati, nu urmaresc topicul dar am o mica curiozitate: de ce e montata guma fata invers la ZX14? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosh Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 nu mai misca nimeni p'aici? zx14 model 2012, imi face rau cu ochiu' deja au aparut pe mobile.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorin128 Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Un review pe care l-am citit azi dimineata : http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/kawasaki-zzr1400-2012---present/review/6138.html http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900.html#ixzz1rAjFpxtk http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900-2.html Lectura placuta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyby Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Te tenteaza un tourer d'asta puturos la batranete? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosh Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort! ZZR-ul asta imi arata foarte bine... ma gandesc din ce in ce mai serios la aceasta motocicleta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Toate review-urile de anul asta plaseaza noul ZZR in fata Busei, se pare ca in sfarsit inginerii de la Kawasaki au reusit sa detroneze suprematia soimului, de data asta recunoscut de toti cei care le-au testat in paralel: http://www.superstreetbike.com/features/1203_sbkp_suzuki_hayabusa_vs_kawasaki_zx_14r/viewall.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatal Fury Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort! smucitura ,cuplu naucitor,fiabilitate ,confort ,sunt caracteristici care nu au nimic in comun cu motocicletele NOI...daca vrei toate cele ,va trebui sa te orientezi spre ceva bun de prin 99-2005 .km putini si reali ,bine intretinut. nu neg ca motociletele noi au evoluat mult, mai ales la capitolul greutate ,kg in minus, frane si ciclistica,dar sufera la capitolul fiabilitate.toate! fara exceptie.nu tin.nu rezista. daca ai bani da!iti iei ceva nou!altfel nu merita sa strangi pt ceva nou.pur si simplu nu renteaza.parerea mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Sa nu uitam totusi ca se lupta cu modelul "vechi" de busa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.