Gixu. Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Daca tot esti convins ca vrei una, arunca 300 eu pe fereastra si da o fuga pana la vecinii cu apa calda din vest, inchiriaza una o zi (150-170 eu) si asa poate te lipesti si de o oferta de nerefuzat. Un dealer din Germania poate oferi mult mai multe avantaje decat mini dealer-ul United de la noi. Nu uita ca a inceput sezonul...reducerilor. Revenind la partea cu "mobra confortabila, agila, puternica", pt asta exista GTR-ul. ZZR este un culturist creat in special pt linii drepte. Nu ai nevoie de 200 cp si un ampatament urias pt a face o Cheia. Sincer, genul asta de mobre sunt pt drag si orgoliu. Asta cu "nu incap pe motor" este valabila rar, la fel ca si aia cu "nu trage". Spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
almostcyborg Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Nu sunt fosti posesori de zx12r pe aici ? Ma gandesc sa achizitionez unul incepand de la anul, si mi-ar prinde bine niste sfaturi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted November 4, 2012 Admin Share Posted November 4, 2012 /index.php?/topic/38652-kawasaki-zx12r/page__hl__zx12r Trmitie un PM celor care au avut-o si cere info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goul Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 @ gixu Este adevărat in unele cazuri ceea ce zici, sau chiar in majoritatea ! Așa e , este cumpărat pentru drag de mulți , un muscle al lumii moto . Dar asta se aplica in general . Nu e chiar o mobra de aruncat crede-mă cum am zis mai sus, face f bine partea de sport touring . Cum ai zis, ai prefera un 10 . Si mie imi plac, recunosc, dar ce te faci cu el la peste 600 de km pe zi ? Ce fci cu media de 10 la consum in touring ? Sunt mai multe aspecte de care trebuie sa tii cont cand faci alegerea. Sport touring este diferit de supersport . Cu 10 mergi doar tare , daca mă intrebi pe mine , doar atat știe! 14 știe si touring , știe si sport in regim de 6.2 la suta! Nu folosesc toți caii mereu , nici la un 600 nu o faci , dar caii aia in plus creează un confort! Cheia? Mă face si un naked! Nu poți folosi puterea aia acolo , transpiri destul pe franare sa opresti Am dat edit, am scris mai mult dar nu a fost salvat nimic! Nu mai scriu nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistery Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Revenind la partea cu "mobra confortabila, agila, puternica", pt asta exista GTR-ul. ZZR este un culturist creat in special pt linii drepte. Nu ai nevoie de 200 cp si un ampatament urias pt a face o Cheia. Sincer, genul asta de mobre sunt pt drag si orgoliu. Asta cu "nu incap pe motor" este valabila rar, la fel ca si aia cu "nu trage". Spor! Pai daca o luam asa, 350 cmc e prea superbike pentru sosele. Ai dreptate cu GTR1400 si din cauza asta am mentionat mai sus ca ZZR-ul sau Busa sunt compromisuri intre GTR1400 si ZX10-R. Adica eu nu prea am ce face cu un superbike in Romania si nu ma apuc de facut iesiri pe circuite in strainatate. Asta ar fi ideal dar nu am reusit nici cu 954 si nu cred ca situatia se va schimba in curand. ZZR-ul imi poate oferi un pic din lumea curbelor (mult mai mult decat GTR) si un pic din lumea touringului (mult mai mult decat ZX) E un mare pacat ca americanii au cimentat imaginea de straight line rocket si out of the crate drag bike la aceste doua motoare care stiu sa faca mult mai multe decat 400m/10sec. Dar asta e cultura lor si acolo au avut succes mai mare cele doua modele deci bascule bling bling de 1m lungime, turbine, gume spate de 240 si suspensii lasate sunt norma. Eu imi doresc mai mult un "gentleman's superbike" Astea se incadreaza perfect, cel putin din cate am vazut pe busa k8. Era frumos sa scoata si Honda un urmas direct XX-ului, 1200le curent nu prea are tangente cu Blackbirdul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 mie un actual posesor de Busa model 2008 mi-a spus ca ciclistica e mai user-friendly la ZX14 decat la Busa, in sensul ca a avut impresia ca se manevreaza mai usor. Am facut si eu schimb si da, asa este, ambele motoare au aceleasi greutati, dimensiuni etc, totusi feeling-ul pe fiecare dintre ele este foarte, foarte diferit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goul Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Termenul de sport touring are toate explicatiile pentru cine il citeste corect. Agilitate ?da,si in noimebrie Pt mai mult exista circuit ,are dreptate Niko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) mie un actual posesor de Busa model 2008 mi-a spus ca ciclistica e mai user-friendly la ZX14 decat la Busa, in sensul ca a avut impresia ca se manevreaza mai usor. Am facut si eu schimb si da, asa este, ambele motoare au aceleasi greutati, dimensiuni etc, totusi feeling-ul pe fiecare dintre ele este foarte, foarte diferit. Corect! Am avut busa 2008,(acum am 2007) am mers si pe zx14 si asa este: Zx14 se manevreaza mai usor la virajele stranse datorita dimensiunilor mai mari ale ghidonului sicentru de greutate mai jos. Edited November 6, 2012 by tng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carturaru' Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 oricum ambele modele sunt scule supreme, daca e sa ma intrebati pe mine, ma doare la coor ca ZX14 are X cai peste Busa, asta te ajuta doar pe la liniute prietenesti, in rest, cel putin personal, la mine au contat decisiv 2 chestii la decizia de shopping (pentru ca prin 2008 ambele scule costau noi cam la fel, cu diferenta ca ZX14 era nitel mai scump): 1 - ABS si 2 - look. Daca a doua e o treaba subiectiva, prima chiar m-a interesat, ca sunt animale mari si grele si e mai bine sa ai, decat sa nu ai ABS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 (edited) oricum ambele modele sunt scule supreme, daca e sa ma intrebati pe mine, ma doare la coor ca ZX14 are X cai peste Busa, asta te ajuta doar pe la liniute prietenesti, in rest, cel putin personal, la mine au contat decisiv 2 chestii la decizia de shopping (pentru ca prin 2008 ambele scule costau noi cam la fel, cu diferenta ca ZX14 era nitel mai scump): 1 - ABS si 2 - look. Daca a doua e o treaba subiectiva, prima chiar m-a interesat, ca sunt animale mari si grele si e mai bine sa ai, decat sa nu ai ABS. Pai pune si Busa acum etriere Brembo si ABS in sfarsit, poate eterna problema a franelor mai slabe la Busa se va rezolva de anul viitor. Din ce am citit diferenta in favoarea lui ZX14 ar fi la confort, ca se sta mai bine pe ea si ca motorul e mai fin, nu vibreaza ca cel al Busei, deci mai potrivita pentru touring. Edited November 14, 2012 by Niko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
free fly Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 A avut vreunu' sau a mers vreunu' (a mers insemna 1000km) cu blackbird si cu zzr1400 sa faca o compartie? Eu mi-am vandut mobra (xx-ul) de care am am fost nu multumit, ci foarte multumit. Acum vreau sa-mi iau zzr1400 (modelu' vechi). La DIMENSIUNI (L/l/W) si GREUTATE SUNT IDENTICE; asta insemna ca sunt LA FEL ca ciclistica. Din pacate nu am cum sa merg cu unul, si in 10 km nu-ti dai semana de nimic... Pt ca suspensia e reglabila insemna ca e oleca mai sportiva, de ex la xx nu ai nici un fel de reglaj pentru fata. Am fost multumit de sportvitatea xx-lui, cu toate ca multi zic ca nu poti sa dai forje cu xx-ul, eu am dat, am facut concedii cu nevasta, am avut top-case si genti laterale (nevasta a stat ca "in" goldwing). Asta ma face sa cred ca am descoperit compromisul ideal : xx-ul. Oare zzr1400 e evolutia lu' xx? zzr1400 trebuia sa numesca Honda Blackird1400 ? Cu toate ca clasa sport-touring (mare) a inceput la zzr1100, dupa care s-a facut blackbird ...busa e alceva. Busa bate prea mult spre sport, am mers cu modelul vechi(nu mult)..dar .. daca vrei hayabusa mai bine cumperi o sportiva de 1000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistery Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Blackbird Rake 25°, Trail 99 mm, WB 1490mm 1400 Rake 23°, Trail 94 mm, WB 1461mm Scuze de anecdotele gen wikipedia dar cred ca nu poti numi ZZR1400 tocmai XX1400. De acord cu tine, natura motorului nu o vei cunoaste complet la un test ride de 10km. Dar 10km cred ca vor fi de ajuns sa te lamuresti ca este o diferenta sensibila fata de XX. Spor la cautari si cumparari, vorba luli carutaru: e scula suprema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
free fly Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 (edited) Blackbird Rake 25°, Trail 99 mm, WB 1490mm1400 Rake 23°, Trail 94 mm, WB 1461mm Scuze de anecdotele gen wikipedia dar cred ca nu poti numi ZZR1400 tocmai XX1400. De acord cu tine, natura motorului nu o vei cunoaste complet la un test ride de 10km. Dar 10km cred ca vor fi de ajuns sa te lamuresti ca este o diferenta sensibila fata de XX. Spor la cautari si cumparari, vorba luli carutaru: e scula suprema. Ma-ai trimis la "studiu" si am facut o comparatie (dupa wiki:) ms Concluzia mea vis a vis de sportivitatatea zzr-ul comparativ cu busa si xx-ul e alta Rake, Trail 23 degrees 1 zzr veche Rake, Trail 24.0 ° 2 r1 2006 Rake, Trail 24.2°, 3.8 in (97 mm) 3 busa veche Rake, Trail 25°, 99 mm (3.9 in) 4 xx tot ala Arata ca ZZr-ul e mai sportiv ca r1. ..sau ma insel. Asta daca vb strict de unghiul asta. Wheelbase 1,415 mm (55.7 in) 1 r1 2006 Wheelbase 1,461 mm 2 zzr veche Wheelbase 1,485 mm 3 busa veche Wheelbase 1,490 mm 4 xx tot ala Distanta intre roti (intre axe). Cu cat e mai scurta insemna ca e mai sportiva. Strict la cifrele astea, se intelege ca zzr-ul e mai sportiv ca busa. Edited January 11, 2013 by free fly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Sa te bucuri de el si fara incidente! Sper ca este verde...mi-a placut foarte tare cum arata cu acea culoare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistery Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Sa ai noroc de motor. Casca sper ca o vrei numai pentru iesiri scurte ca nu te vad bine cu un 1400 si plete de predator fluturand pe autostrada. Poti sa faci chiar tu casca aceea. Ai nevoie de o casca veche si ceva maruntisuri. Tutoriale sunt destule si pe youtube. Radare sa ai. PS: POZEEEEEE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0ctav Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 pari destul de matur....nu prea inteleg de ce vrei casca aia!!! ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
free fly Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 (edited) merci,am sa ma bucur de el la fel de mult cum m-am bucurat din 2005 de cand mi-am acizitionat ZZR-eul de 1100,care functioneaza fara nicio problema,tinand cont ca are 17 ani de cand a fost construit si folosit.este verde,da,green team.astept sa inceapa sezonul sa-i pot face inscrierea in circulatie si rodajul,dupa cum spuneam.incidente NU am de gand sa fac,indiferent unde voi merge cu el.voi merge numai pe distante lungi,la fel cum am procedat si cu cel de 1100. p.s. vreau sa-mi comand o casca de " Predator" facuta la comanda,si pe culoarea moto.stie cineva unde se pot comanda si cat de rezistente sunt acele casti?...... arata cam asa.... casca aia merge cu o sportiva (veche de obicei) cu carene de circuit si cu gume touring sh; sau la unu de 20 de ani ce sta pe o roata... pe bulevarde. in ambele cazuri cu tobe tunate(sau de firma), si musai in oras la ore de varf. Edited February 10, 2013 by free fly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_evil Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Salutare, eu am bagat trotineta la vanzare,cu doi copii s-a dus timpul de mers cu motoreta,deci daca stiti pe cineva interesat /index.php?/topic/692535-zzr-1400/ O zi buna va doresc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
free fly Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 casca aia merge cu o sportiva (veche de obicei) cu carene de circuit si cu gume touring sh; sau la unu de 20 de ani ce sta pe o roata... pe bulevarde. in ambele cazuri cu tobe tunate(sau de firma), si musai in oras la ore de varf. Scuze ! Fiecare cu "casca " masii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smok3 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 (edited) merci,am sa ma bucur de el la fel de mult cum m-am bucurat din 2005 de cand mi-am acizitionat ZZR-eul de 1100,care functioneaza fara nicio problema,tinand cont ca are 17 ani de cand a fost construit si folosit.este verde,da,green team.astept sa inceapa sezonul sa-i pot face inscrierea in circulatie si rodajul,dupa cum spuneam.incidente NU am de gand sa fac,indiferent unde voi merge cu el.voi merge numai pe distante lungi,la fel cum am procedat si cu cel de 1100. p.s. vreau sa-mi comand o casca de " Predator" facuta la comanda,si pe culoarea moto.stie cineva unde se pot comanda si cat de rezistente sunt acele casti?...... arata cam asa.... sunt sigur ca o poti comanda de aici, ba chiar o poti si personaliza contra cost, sau poate vrei o varianta din carbon... http://www.nlo-moto.ru/en Edited March 27, 2013 by smok3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Tex_ Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 (edited) Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring. Eu am vandut-o pe a mea, dar, pentru cine doreste, am placa metalica din spatele seii, cu toate accesoriile pentru montaj topcase. Cine e interesat sa dea mail la mihneavlad@yahoo.com Inca am placa metalica originala din spatele seii, accesoriu indispensabil pentru cine vrea top case. Este noua, cu toate accesoriile pentru montaj. De asemeni, poate isi doreste careva un confort sporit pentru posterior, am saua originala de GTR, ca noua. Am inteles ca se potriveste de la una la cealalta. Mergi fluierand cu cea de GTR fata de ZZR. Sa zicem ca le-as da la jumatate de pret, adica 70 euro suportul si 200 euro saua. Inca am placa metalica originala din spatele seii, accesoriu indispensabil pentru cine vrea top case. Este noua, cu toate accesoriile pentru montaj. De asemeni, poate isi doreste careva un confort sporit pentru posterior, am saua originala de GTR, ca noua. Am inteles ca se potriveste de la una la cealalta. Mergi fluierand cu cea de GTR fata de ZZR. Sa zicem ca le-as da la jumatate de pret, adica 70 euro suportul si 200 euro saua. Link catre pagina producatorului cu placa metalica: http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/3404AC0F997?model=ZZR1400&modelYear=2007 Edited April 18, 2013 by textex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goul Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Ca sa mai resuscitez topicul putin revin cu ceva vesti despre al meu ZZR. Moto are acum 43000 de km si merge brici. Inainte mergea bine acum e ce trebuie. Am trecut pe la George TNG acum ceva timp pentru o serie de operatiuni de la curatare temeinica moto in sine + partea de injectie- pana la scos STV. Cred ca sunt destul de obiectiv in ceea il priveste pe George pt ca nu il cunosteam ,dar spun si aici ca sunt foarte multumit de cum a lucrat la motocicleta . Pompa de injectie era infundata bine cu mizerie dar in mare parte cu ceva rugina instalata in rezervor ,care era deja acolo de cand am cumparat-o. Am citit si ca pozitia rezervorului care se prelungeste mult sub sa influenteaza aparitia. Fostul proprietar a ingrijit moto super bine,am mai zis si alta data (textex),asta se vede in starea generala a motocicletei,dar asta cu rugina e o treaba complicata. Eu imi tine tot timpul rezervorul full peste iarna. Odata cu scoaterea STV(secondary throttle valve) - clapete puse din fabrica controlate de Ecu . Cu ajutorul lor puterea livrata in orice treapta pana in 6000RPM era de 60% . Cred ca acelasi lucru se intampla si in tr 6 pe top speed unde la 240KM/h se opreau acele. Aceaste clapete au fost scoase . Motorul trage un pic mai bine intre 1500-3000 ,si sesizabil mai bine intre 3500-6000. Curatarea injectiei + adaugarea unui filtru sport Pipercross au facut si ele o diferenta. Inductia chiar se aude in special la viteze mai mici,sau atunci o aud eu ca e mai liniste . Motorul trage tare si rotund pe toata plaja de turatie de jos pana in redline,cu cuplu mare intre 7000-10000. ( asta il simt eu ,nu sunt cifrele din reviste). Limitarea in top speed a disparut si ea . Am ajuns doar in 280 pe drumul de Gr, care se mai si termina. Toate lichidele puse au fost Belray. Toarce si se simte bine cu uleiul ales . Cel de racire face o treaba buna ,dar fara mari diferente . Alte impresii din folosire mai sunt: Minusuri- e mult spus minus-dar eu asa le percep desi unele vin standard datorita dimensiunilor si anume: nu te poti tine cu ss pe curbe mai stranse . Pe cele mai largi e altceva daca pilotul de pe RR-ZZ-SS nu e meserias . Are o nota mare de sport pe curbele mai largi ,dar suficient si pe cele stranse ,insa mai cu grija la gaz. Franele sunt excelente. la viteze mari ofera un feedback si o oprire incredibil/incredibila. La viteze mici si in general in oras trebuie avut grija la franari datorita greutatii . Eu nu am ABS, si sunt multumit asa, insa fara trebuie avut grija la viteze mici si la obstacole bruste. Eu am dat-o in ziua 3 la cumparare pe jos . fata blocata pe ploaie. Mare atentie ,nu vreti sa stiti cat costa plasticele la Kwa. Deci franele pe plus ,pilotul pe minus;)Eu nu am avut nici macar frane radiale inainte Anvelopele PR3 ,excelente in primul an ,uzura buna ,dar acum nu se mai lipsesc la fel. Pe curbe de viteza imi topaie ,in special fata ,si nu imi da incredere. Pe ploaie inca excelente. Daca trag de gaz mai bine in tr 2 la 4000 de ture imi danseaza spatele .O sa incerc cand le schimb ceva un pic mai lipicios sau mai sport ,desi e foarte posibil sa le termine repede,dar voi incerca. Se incinde in oras si consuma 9-10 la ore de varf. Nu merg cu el in oras decat f rar (aici imi este dor de un naked) . Puterea si usurinta cu care atinge viteza e un deliciu si nu ma pot satura de asta. Desi m-am obisnuit cu ea in mare parte ,ma uimeste la fiecare iesire caracterul de racheta si tot descopar lucruri bune in utilizare. Imi place is viteza ,recunosc( dar cui nu ii place:)). Am scris aici tot cu gandul la moto , intotdeauna mi-au placut review-urile utilizatorilor ,facute mai cu inima, ori mai tehnic. Sper ca sunt in continuare persoane care le citesc cu placere .pentru mine face parte din fenomen. Poate reusim in viitoarul apropiat o intalnire ZZR -2007-2012;) Si o poza cu vacuta din ultimul drum in Thassos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Urmaresc de ceva vreme cam ce se spune despre acest tip de motocicleta si pot sa spun ca este foarte util topicul. Am fost fan de la aparitie in 2006, eu avand la vremea aceea un zzr 400, a fost dragoste la prima vedere dar constient ca pretul este mult peste ce as putea eu sa strang asa ca am asteptat primele aparitii la dealer-ii de second. Dezamagirea a fost destul de mare caci pretul era la revanzare extrem de ridicat..... nici acum nu este foarte mic dar oricum mult mai accesibil decat acum cativa ani. Drept urmare am reusit anul acesta sa-mi achizitionez motocicleta la care visez de aproape 7 ani. Ca si Goul in postul de mai sus am avut norocul sa o iau de la un posesor pasionat care a avut mare grija de ea si acum merg pe drumurile patriei (si sper curand si dincolo de granite dupa ce ne imprietenim la catarama) si descopar ca majoritatea celor spuse in acest topic despre aceasta motocicleta sunt adevarate (pastrand proportiile subiectivismului fiecaruia ce tine exclusiv de preferintele fiecaruia) Sunt de acord 100% cu observatiile lui Goul despre cum se comporta la drum drept pentru care nu are rost sa le repet, cand o sa am ceva de spus nou o sa revin cat despre intalnirea aceea...nu ar fi rau de loc, eu ma bag. Asfalt uscat sa aveti ..... sau nu, important este sa nu aveti parte de incidente neplacute M-am gandit sa pun o poza cu evacuarea de la zzr-ul meu poate va inspira Ca plus am scazut greutatea metocicletei cu aproape 10kg, ca minus zgomotul este un pic cam mare pentru touring chiar si cu silentiatorul pus (problema rezolvata cu dopuri de urechi). Nu va inchipuiti ca urla foarte tare dar dupa vreo 200 de km incepi sa te resimti totusi....deci aviz amatorilor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
free fly Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 (edited) Mi-am luat si eu o jucarie din asta scumpa In cei 3500 de km cati am facut cu ea, nu pot spune ca suntem foarte apropiati, mai dureaza ceva pana suntem prieteni. Oricum mi-am luat din asta sa o tin ....nu sa o dau dupa un an, asa ca avem timp. Dupa honda blackbird doar franele ma enerveaza, nu sunt asa sigur pe ele cu toate ca le simti...plm, aici mai trebuie antrenament, si cum muntii sunt departe de mine o sa dureze. Intalnire?....oho..... ma anunt primul, PUN SI DATA: primul weekend din septembrie, locatie SIGHISOARA. E bine? Cine vine si din ce zone?; asta sa ne cuplam pe drum. Eu, de exemlu, ma pot cupla cu bucurestenii, la Ploiesti, la Urziceni, depinde de traseul stabilit. Edited August 7, 2013 by free fly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cip11xx Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Mi-am luat si eu o jucarie din asta scumpa In cei 3500 de km cati am facut cu ea, nu pot spune ca suntem foarte apropiati, mai dureaza ceva pana suntem prieteni. Oricum mi-am luat din asta sa o tin ....nu sa o dau dupa un an, asa ca avem timp. Dupa honda blackbird doar franele ma enerveaza, nu sunt asa sigur pe ele cu toate ca le simti...plm, aici mai trebuie antrenament, si cum muntii sunt departe de mine o sa dureze. Intalnire?....oho..... ma anunt primul, PUN SI DATA: primul weekend din septembrie, locatie SIGHISOARA. E bine? Cine vine si din ce zone?; asta sa ne cuplam pe drum. Eu, de exemlu, ma pot cupla cu bucurestenii, la Ploiesti, la Urziceni, depinde de traseul stabilit. salut,diferenta mare intre xx1100 si zzr1400? salut,diferenta mare intre xx1100 si zzr1400? http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=36286 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.