Jump to content

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 538
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul:

post-2608-1234890189_thumb.jpg

post-2608-1234890192_thumb.jpg

post-2608-1234890197_thumb.jpg

post-2608-1234890202_thumb.jpg

post-2608-1234890207_thumb.jpg

post-2608-1234890212_thumb.jpg

post-2608-1234890254_thumb.jpg

post-2608-1234890260_thumb.jpg

post-2608-1234890263_thumb.jpg

post-2608-1234890267_thumb.jpg

post-2608-1234890286_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Frumos mai arata.....a mea am facuto streetfighter :crack: ..mda mers apropae zi de zi trebuia sa iau o linie de tramvai si o groapa mare :laugh: ,dar cred ca imi pun si eu engel eyes si tobe sport acum ca deh...plateste Casco :) .Frumos se mai vede cu angel pe ea.Bafta si asfalt cald.

Edited by dark_evil
Link to post
Share on other sites
Guest rock46hunt
In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul:

 

Mai,frumos arata,si cred ca merge pe masura!

Succes!!!

Link to post
Share on other sites
Frumos mai arata.....a mea am facuto streetfighter :crack: ..mda mers apropae zi de zi trebuia sa iau o linie de tramvai si o groapa mare :crack: ,dar cred ca imi pun si eu engel eyes si tobe sport acum ca deh...plateste Casco :crack: .Frumos se mai vede cu angel pe ea.Bafta si asfalt cald.

 

aoleu, ai trantit-o? Nasol.... la motoreta asta cea mai mica tavaleala costa de te ustura si la partz.....

 

Mai,frumos arata,si cred ca merge pe masura!

Succes!!!

 

multam bre, dar mersul nu are legatura cu bricolajele alea :P Doar ca i se da o nota mai aparte. Ma rog, acum parerile sunt impartite, am auzit si ca ar arata cam cocalareshte si alte alea, dar raman la parerea mea ca daca sunt motoare care dau bine cu angel eyes alea ar fi R1, R6 si ZZR1400. Si cred ca merge si la ZZR 1200, ca parca tot 4 faruri avea.

Link to post
Share on other sites

Da man cazui un pic ..reparatia 349 de milioane cateva chestii sparte...noroc ca am Casco si zilele astea o bag in service.O zi buna.

Link to post
Share on other sites

cred ca imi iau de pe ebay un set de carene, sa fie, ca sunt infinit mai ieftine. Nu am chef sa ma duc la fiecare k.k.t. in service, bag picioarele

Link to post
Share on other sites

am reusit azi sa montez si led-ul in RAM Air. M-am cam chinuit, ca e spatiul mic sub prabriz, dar am dovedit, in final. Oricum, doar noaptea efectul este full, ziua nu sunt sanse, decat angel-eyes razbesc pe lumina

post-2608-1235211596_thumb.jpg

post-2608-1235211610_thumb.jpg

post-2608-1235211620_thumb.jpg

post-2608-1235211628_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Da man cazui un pic ..reparatia 349 de milioane cateva chestii sparte...noroc ca am Casco si zilele astea o bag in service.O zi buna.

 

 

349 milioane? :crack: Asta e dauna totala ! Ce mai bagi in service?

Link to post
Share on other sites
am reusit azi sa montez si led-ul in RAM Air. M-am cam chinuit, ca e spatiul mic sub prabriz, dar am dovedit, in final. Oricum, doar noaptea efectul este full, ziua nu sunt sanse, decat angel-eyes razbesc pe lumina

Uauu man arata bestial tzineo tot asa .Am luat shi eu seat-ul cu gel de la Kawi shi sunt super multzumit.Ma pregatesc de o cursa lunga pt la vara .Bafta

Link to post
Share on other sites
In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul:

cam cat a costat toata treaba asta?e greu sa montezi angel eyes?si ce ai facut cu faza scurta i-ai adaptat un intrerupator?acum l-am bagat si al meu sa-l vopsesc si dupa i-as pune si eu angel eyes.mersi
Link to post
Share on other sites

Pai sa o luam pe rand. Dai jos parbrizul; desfaci cele doua paniere de plastic de sub manerele ghidonului, ca sa ai acces la instalatia electrica a farurilor si la alte alea; desfaci botul din suruburile care il leaga de carenele laterale; scoti surubul plus cele doua clipsuri de plastic de sub bot, ca sa scoti placa aia de plastic de deasupra aripii fatza; demontezi oglinzile complet; oarecum pe langa bord ai cate un surub pe fiecare parte infiorator de greu de scos si mai groaznic de pus la loc, iti trebuie o tubulara cu cricket, dar scurte; acestea fiind executate, tragi frumos masca fatza a motoretei; scoti becurile cu socluri cu tot in faruri. Farurile sunt 2 grupuri independente, fiecare bucata are o pozitie, o lunga si o scurta. Odata cu ele in mana fiind, te apuci si dai cu heatgun-ul pe imbinarea dintre cele doua capace ale farului si pe masura ce se topeste masticul, bagi niste pene in deschizaturile astfel create, sa eviti sa se intareasca la loc. Dupa ce dai o tura pe toata circumferinta corpului farului, dezghioci farul; iei angel eye-ul si il pui cat mai exact pe conturul de metal al lupei, pe care l-ai uns in prealabil cu poxipol transparent; orientarea bucatii lipsa din angel eye (acolo unde sunt ledurile infipte in cercul de plastic trebuie sa fie la 45 de grade fata de verticala, spre interiorul farului. Cum ar veni, daca te uiti la farul din dreapta, locul in care firele ies din angel eye trebuie sa fie la 45 de grade spre stanga, spre centrul imaginar al botului motoretei. La farul din stanga, cercurile trebuie orientate invers, spre dreapta). Repeti aceasta procedura de 4 ori, ca sunt 4 lupe si 4 angel eyes; dupa ce s-au lipit bine-bine (20 minute) legi la fiecare far plusurile si minusurile de la fiecare doua angel eyes; dai o gaura cat sa iasa firele in capacul din spate al farului; dai iar cu heatgunul sa inmoi masticul intarit, si lipesti farurile la loc. Te sfatuiesc sa le presezi puternic, sa se etanseze frumos, ca daca nu ai facut-o, o sa iti bata dupa aia umina prost ca draq, plus ca ai sanse mari sa iti intre apa; Buuuuuuuuuuun; pui botul motorului la loc, cu toata distractia aferenta; cand ai terminat si ai strans tot, mai putin panierele alea laterale, sectionezi plusul de la luminile de pozitie; legi plusurile de la pozitie de plusurile de la angel eyes, si impreuna cu minusurile legate intre ele le treci printr-un switch waterproof, pe care eu unul l-am montat la manerul stang al ghidonului, chiar pe tablita care sustine borcanasul cu lichid de frana; tragi firele frumos legate cu banda izolatoare, te sfatuiesc sa fie neagra, si le legi pe mansonul cu fire electrice care iese din manerul stang al ghidonului; dupa aia faci probe cu ghidonul bracat maxim stanga si dreapta sa vezi ca nu se tensioneaza firele, si mai departe le ascunzi cat mai estetic pe sub conducta de la Ram Air de pe stanga; pui panierele la loc si esti gata :) Evident, in functie de culoarea aleasa la angel eyes, iti schimbi porcariile de becuri cu halogen stock cu unele pe LED, in ton cu angel eyes. Daca nu stii de unde sa iei, contacteaza-ma; cat despre faza scurta, e simplu, la fel, tai plusul de la amandoua si le treci printr-un alt switch, de preferat sa fie montat pe partea dreapta a ghidonului. Eu inca nu am executat asta, urmeaza cat de curand; Alta chestie, ca sa scapi de jegul de lumina portocalie din bord, poti comanda de pe ebay un kit de leduri SMD speciale care isit schimba culoarea bordului in ce vrei tu; eu mi-am comandat albastra, o sa arate cam ca bordul de Volkswagen, ca si intensitate si nuanta. Ai varianta de mov, alb, verde, rosu, albastru electric.

 

Distractia m-a costa 500 RON, cu tot cu angel eyes si manopera + nervi la greu si cancer afara cat cuprinde; daca vrei numele si numarul de tel al celui care se pricepe, cauta-ma.

 

Any questions? :D

Edited by Carturaru'
Link to post
Share on other sites
Pai sa o luam pe rand. Dai jos parbrizul; desfaci cele doua paniere de plastic de sub manerele ghidonului, ca sa ai acces la instalatia electrica a farurilor si la alte alea; desfaci botul din suruburile care il leaga de carenele laterale; scoti surubul plus cele doua clipsuri de plastic de sub bot, ca sa scoti placa aia de plastic de deasupra aripii fatza; demontezi oglinzile complet; oarecum pe langa bord ai cate un surub pe fiecare parte infiorator de greu de scos si mai groaznic de pus la loc, iti trebuie o tubulara cu cricket, dar scurte; acestea fiind executate, tragi frumos masca fatza a motoretei; scoti becurile cu socluri cu tot in faruri. Farurile sunt 2 grupuri independente, fiecare bucata are o pozitie, o lunga si o scurta. Odata cu ele in mana fiind, te apuci si dai cu heatgun-ul pe imbinarea dintre cele doua capace ale farului si pe masura ce se topeste masticul, bagi niste pene in deschizaturile astfel create, sa eviti sa se intareasca la loc. Dupa ce dai o tura pe toata circumferinta corpului farului, dezghioci farul; iei angel eye-ul si il pui cat mai exact pe conturul de metal al lupei, pe care l-ai uns in prealabil cu poxipol transparent; orientarea bucatii lipsa din angel eye (acolo unde sunt ledurile infipte in cercul de plastic trebuie sa fie la 45 de grade fata de verticala, spre interiorul farului. Cum ar veni, daca te uiti la farul din dreapta, locul in care firele ies din angel eye trebuie sa fie la 45 de grade spre stanga, spre centrul imaginar al botului motoretei. La farul din stanga, cercurile trebuie orientate invers, spre dreapta). Repeti aceasta procedura de 4 ori, ca sunt 4 lupe si 4 angel eyes; dupa ce s-au lipit bine-bine (20 minute) legi la fiecare far plusurile si minusurile de la fiecare doua angel eyes; dai o gaura cat sa iasa firele in capacul din spate al farului; dai iar cu heatgunul sa inmoi masticul intarit, si lipesti farurile la loc. Te sfatuiesc sa le presezi puternic, sa se etanseze frumos, ca daca nu ai facut-o, o sa iti bata dupa aia umina prost ca draq, plus ca ai sanse mari sa iti intre apa; Buuuuuuuuuuun; pui botul motorului la loc, cu toata distractia aferenta; cand ai terminat si ai strans tot, mai putin panierele alea laterale, sectionezi plusul de la luminile de pozitie; legi plusurile de la pozitie de plusurile de la angel eyes, si impreuna cu minusurile legate intre ele le treci printr-un switch waterproof, pe care eu unul l-am montat la manerul stang al ghidonului, chiar pe tablita care sustine borcanasul cu lichid de frana; tragi firele frumos legate cu banda izolatoare, te sfatuiesc sa fie neagra, si le legi pe mansonul cu fire electrice care iese din manerul stang al ghidonului; dupa aia faci probe cu ghidonul bracat maxim stanga si dreapta sa vezi ca nu se tensioneaza firele, si mai departe le ascunzi cat mai estetic pe sub conducta de la Ram Air de pe stanga; pui panierele la loc si esti gata :) Evident, in functie de culoarea aleasa la angel eyes, iti schimbi porcariile de becuri cu halogen stock cu unele pe LED, in ton cu angel eyes. Daca nu stii de unde sa iei, contacteaza-ma; cat despre faza scurta, e simplu, la fel, tai plusul de la amandoua si le treci printr-un alt switch, de preferat sa fie montat pe partea dreapta a ghidonului. Eu inca nu am executat asta, urmeaza cat de curand; Alta chestie, ca sa scapi de jegul de lumina portocalie din bord, poti comanda de pe ebay un kit de leduri SMD speciale care isit schimba culoarea bordului in ce vrei tu; eu mi-am comandat albastra, o sa arate cam ca bordul de Volkswagen, ca si intensitate si nuanta. Ai varianta de mov, alb, verde, rosu, albastru electric.

 

Distractia m-a costa 500 RON, cu tot cu angel eyes si manopera + nervi la greu si cancer afara cat cuprinde; daca vrei numele si numarul de tel al celui care se pricepe, cauta-ma.

 

Any questions? :D

iti raman dator cu o cinste

e putin de munca dar merita.nu costa prea mult toata treaba mai ales ca iti da un look mai deosebit la motocicleta.eu acum o am la un prieten pt ca vreau sa o"pictez".am gasit ceva modele frumoase pe net.oricum iti multumesc inca odata pt ca ai avut rabdare sa-mi explici cam cum se monteaza.cam pe luna viitoare termina motocicleta si dupa vreau sa-mi montez si eu.mersi inca odata

bafta

Link to post
Share on other sites

pai cand te hotarasti sa faci lukrarea, ne vedem si te pun in legatura cu baietii cu pricina. Baga si tu acilea niste poze despre aerografia la care te gandesti, ca sunt curios.

Link to post
Share on other sites
pai cand te hotarasti sa faci lukrarea, ne vedem si te pun in legatura cu baietii cu pricina. Baga si tu acilea niste poze despre aerografia la care te gandesti, ca sunt curios.

in 2 sapt e gata si am sa vin cu poze.cat despre link-ul de unde am luat modelul nu il mai gasesc acum dar cum il gasesc am sa-l postez.mai vreau sa te intreb.la modelele 2008 e vreo problema daca ii schimb finalele de toba?pt ca am auzit niste baieti ca e mai naspa din cauza catalizatorului.

Link to post
Share on other sites

pai eu am Akrapovic-uri carbon finale, plus galeriile de titan, dar care duc pana in intemediara, deci nu am pus tot sistemul. Nu are nici pe dracu.

Link to post
Share on other sites

sper ca doar la aerografie te referi, cu bascula aia o sa iei curbele mai prost decat troleibuzul. Alea sunt bune de drag, dreq

Link to post
Share on other sites
sper ca doar la aerografie te referi, cu bascula aia o sa iei curbele mai prost decat troleibuzul. Alea sunt bune de drag, dreq

iti dai seama ca doar aerografie.am nevoie sa circul cu ea.nu imi permit sa o tin doar de show

:).pe deasupra si investitia e prea mare.se conduce prea bine si nu se merita sa-i mai schimb rotile.si cum ziceai si tu cu roata aia mergi ca si in caruta.

Link to post
Share on other sites

daca vrei rotzi peesdah, vezi pe ebay niste cromuri de paralizezi, la vreo 500 si ceva de dolari, cu fel de fel de modele care mai de care.

Link to post
Share on other sites

foarte frumoasa, dar vezi ca daca te apuci de aftermarketuri nu te mai opresti niciodata. Au aia afara la k.k.t-uri pentru modelul asta de-ti bagi mana in buzunar pana la talpi....

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...