bdorub Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 salutare, sunt nou pe aici dar sper sa ma puteti ajuta, am de aproximativ 6 luni un SUZUKI GSX-R SRAD 750cc din '99 injectie si de curand am o mica problema.... dupa ce merg o vreme cu el (20-30 km) nu mai porneste...dar daca il las sa se raceasca porneste imediat.... care credeti ca ar fi problema? baterie? incarcare? bujii? cand nu porneste la buton porneste impins in max jumate de metru mentionez ca am cumparat o baterie de 12V 12A noua care am incarcat-o in prealabil la redresor si ca am bujii iridium ngk... daca conteaza chestia asta la ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 dar daca apesi pe buton, da la automat? se aude vreun zgomot? sau nu face nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bdorub Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 (editat) se aude.... tacaie... se aude releu sau ce e ala...da nu mai porneste... aaaa si pompa de benzina se aude dupa aia (adica dupa ce tacaie releul) --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 11:03 -------------am uitat ceva.... daca o opresc, pornesc, opresc...etc pe loc... porneste fara probleme ... numai dupa ce merg o vreme cu ea... (mai exact dupa ce se incalzeste) face chestia asta Editat Noiembrie 13, 2007 de bdorub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Bateria, contacte imperfecte (suruburile bateriei sau in zona releului demaror sau a firului masa) Verifica si tensiunea incarcare (13,6-14,4 ar fi ideal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seby Stone Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 motoru se invarte cand incerci sa o pornesti? sau doar ticaie releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bdorub Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 contactele de la baterie sunt ok.... ca le-am tot strans in speranta ca de acolo sa fie problema, firul de masa inca nu l-am verificat...dar o sa verific si aia cat destre tensiune de incarcare ... e ok... am masurat cum ziceau cei de la suzuki in manual si este in zona in care zicea AlexM --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 11:10 -------------@seby stone - nu se invarte deloc... doar releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seby Stone Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 din cate povestesti fara sa o aud si sa vad este releu demaror belit, are niste lamele in el contacte care atunci cand se incalzeste motoru nu mai fac contact, ar trebui schimbat releu... asta este parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bdorub Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 hmmm... ms seby stone... o sa verific si eventual o sa incerc cu altul sa vad daca problema persista, si o sa revin cu un post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seby Stone Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 (editat) -incearca si vezi, in general asta este o problema care se rezolva prin eliminarea variantelor care cauzeaza defectu, daca nu este asta trebe verificat electromotoru... -daca ai timp sa treci prin Ploiesti o facem Editat Noiembrie 13, 2007 de Seby Stone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bdorub Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 am verificat alternator (rezistenta si curent care iese) si e ok daca ar fi electromotorul... de ce daca e rece... porneste imediat ? zicea cineva sa verific bujii? ca cica daca ar fi murdare si se incalzesc porneste mai greu? e adevarat? merita sa incerc si aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seby Stone Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 (editat) -sebystone@yahoo.com intra aici si vb Editat Noiembrie 13, 2007 de Seby Stone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 atunci cand motorul este cald ai spus ca nu porneste,corect? dar daca tragi shockul,porneste? daca da controleaza valva de presiune de la injectoare. daca nu , esta cazul sa cureti injectoarele(cand motorul este rece nu e asa important ca injectorul sa faca ceata in camera de ardere dar la cald este pentru ca altfel iti uda bujiile). spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Vezi Piticu' ca nu esti atent : La cald demarorul nu invarte . Asa cum s-a mai spus cauza poate fi de la releul demarorului sau chiar demarorul sa necesite putina atentie (periile si colectorul in special) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bdorub Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 ooo baieti.... am obtinut mai multe rasp. de la voi decat de la "mecanicii" astia bestiali la care am fost... o sa verific cam tot ce ati scris voi sa vad.... @mao-san: .... eu am SOC si este pe INJECTIE moto (garantat e injectie ) --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 08:08 -------------@piticu_terorist - tu zici sa curat injectoare? hmmm... sa stii ca si eu m-am gandit... am uitat sa zic ceva... cel care a avut moto innainte a facut o mica prostie... a pus mai mult ulei decat trebuia... adica cu aproape 1 L peste cat trebuie (asta stiu pt. ca a zis el si pt. ca nivelul era foarte sus - daca ma uitam prin gemuletul acela mic). chestia asta am rezolvat-o... facand un schimb de ulei-filtru klumea cand am luat eu moto... dar oare s-ar fi putut intampla ca acel ulei - in exces pana la urma - sa fi "murdarit" sau afectat in ceva fel ceva incat sa apara problema aceasta? --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 08:09 -------------daca tot discutam despre moto meu... m-am gandit sa pun si niste poze ... asta asa... ca sa vedem despre ce vb :-p --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 08:13 -------------poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 cred ca ori eu nu am inteles problema motocicletei, ori am probleme in exprimare , ori imi scapa ceva. 1-sunt destul de multe modele de motociclete cu injectie care au si shock (ex. suzuki gsxr 600 din 2002) 2-in situatia in care electromotorul invarte motorul indiferent de temperatura lui, simptomul este de alimentare cu benzina. 3-in situatia in care electromotorul nu invarte atunci cand motorul este cald (habar nu am cum este posibil acest lucru) este posibil ca undeva in instalatie sa fie un contact imperfect sau chiar un scurtcircuit. asta este parerea mea. 4PISTONS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 poate is gata carbunii din electromotor si un la un prieten cand ii se incalzea motoru nu mai pornea trebuia sa astepte 10 -15 min si pornea ! verifica carbunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 cred ca ori eu nu am inteles problema motocicletei, ori am probleme in exprimare , ori imi scapa ceva. 1-sunt destul de multe modele de motociclete cu injectie care au si shock (ex. suzuki gsxr 600 din 2002) 2-in situatia in care electromotorul invarte motorul indiferent de temperatura lui, simptomul este de alimentare cu benzina. 3-in situatia in care electromotorul nu invarte atunci cand motorul este cald (habar nu am cum este posibil acest lucru) este posibil ca undeva in instalatie sa fie un contact imperfect sau chiar un scurtcircuit. asta este parerea mea. 4PISTONS 1-Acele moto au de fapt "FAST IDLE" nu CHOKE adica deschid putin clapetele acceleratiei .Cele fara asa ceva au supapele bypass aer(care controleaza relanti-ul) comandate de un actuator termic 3-daca te ocupi cu reparatii moto asa cumte lauzi ma mir ca nu ai mai intalnit acest fenomen (demarorul nu invarte la cald) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 1-Acele moto au de fapt "FAST IDLE" nu CHOKE adica deschid putin clapetele acceleratiei .Cele fara asa ceva au supapele bypass aer(care controleaza relanti-ul) comandate de un actuator termic 3-daca te ocupi cu reparatii moto asa cumte lauzi ma mir ca nu ai mai intalnit acest fenomen (demarorul nu invarte la cald) adica daca opresc motoreta pe marginea drumului sa fac pipi,la revedere pornire motor?asta vrei sa spui?am inteles bine? tre sa imping motoreta oride cate ori motorul este cald?tu crezi ca este posibil asa ceva? ai probleme frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuz Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ziceai de excesul de ulei... Nu ai mentionat daca si atunci facea la fel. Ai verificat bujiile alea?cum arata. Ar mai fi o chestie,mai nasoala.Daca motorul a fost refacut de curand,ma refer la schimbare de segmenti,la cald sa se petreaca o dilatare a lor,ceea ce ii blocheaza(cazuri dese la motoarele de masini)...iar dupa racirea lor,inclusiv revenirea in parametrii normali...sa porneasca. Ai fost la Rudi?Daca da,ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Este de la releul de pornire. Cand nu porneste, shunteaza releul si o sa vezi ca porneste imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 adica daca opresc motoreta pe marginea drumului sa fac pipi,la revedere pornire motor?asta vrei sa spui?am inteles bine? tre sa imping motoreta oride cate ori motorul este cald?tu crezi ca este posibil asa ceva? ai probleme frate. Cred ca tu ai o problema mai mare : siguranta de sine de care dai dovada e depasita de ignoranta. On topic : Belbody tocmai ti-a sugerat o posibila defectiune (releu demaror ) adevarul e ca in ecuatia asta sunt mai multe posibile cauze (baterie , tensiune incarcare, colector -perii demaror contacte imperfectwe etc) si nu poate nimeni pune pe net pe un forum o diagnoza corecta . Astea trebuie masurate la fata locului si depistata problema exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 parerea mea este ca e o problema cu alimentarea de carburant. mergi la un atelier moto sa rezolve problema. oricum in zona aia sunt multe ateliere cu mecanici priceputi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 EXISTA SOC pe injectie la gsxr ! Scuzati offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 EXISTA SOC pe injectie la gsxr ! Scuzati offtopic postat de ALEXM - 1-Acele moto au de fapt "FAST IDLE" nu CHOKE adica deschid putin clapetele acceleratiei .Cele fara asa ceva au supapele bypass aer(care controleaza relanti-ul) comandate de un actuator termic. Nu exista notiunea de soc la motoare alimentate prin injectie. Se comporta la fel ca socul , este tot cu clapeta pe ghidon, dar nu face ce face socul in acceptiunea clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 probabil este de la electro-corditor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.