kelyunit Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Sper sa ma poata ajuta cineva sa inteleg shi yo o problema inainte sa ma duk la service...... Am pornit Honda NSR125 dimineata....motorul era rece shi era tras soc-ul shi mia venit un prieten shi ma intrebat dak poate sa traga de acceleratie shi iam zis k da...da nici nu miam inchipuit k o sa traga la maxx.....mio sarit akul pana la 9mii de rot/min.....shi sa shi oprit motorul....dupa aceea cand incercam so pornesc suna tot urat...parca batea ceva nush......am scos de vreo 5ori bujia.....am curatato...am arso....dupa ce bagam bujiia pornea....da la turatie foarte mika shi akul tot osscila intre 2000-500 de rot.....shi pistonul umbla neregulat shi parca batea ceva.......unii spun k e infundat carburatorul....altii k pistonul e rup....mi frica sa nu se fi intamplat nimik grav........stiu k sa intamplat dinto prostie shi neatentie...dar va rog ajutatima.....ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 e posibil sa se fi spart cosarca role de la biela (de aici bataile) Cel mai bine ar fi sa demontezi motorul si sa vezi ce are .Nu il mai porni ca sa nu ai avarii si mai grave la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Cel mai probabil la biela, la rulmenti . Desfa-l si verifica ..daca nu e rulmentul de la piston si e cel de la ambielaj ai ceva de munca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 posibil sa se fi spart boltul. este un fenomen des intalnit la motocicletele comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 daca esti din Bucuresti suna ma si te ajut . 0723211823 eu fac constatarea si tu dai cafeaua daca nu esti din bucuresti putem discuta la telefon ...poti sa mi dai mesaj si am sa te sun eu bafta cel mai bun raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 posibil sa se fi spart boltul. este un fenomen des intalnit la motocicletele comuniste. o sa zici ca iar ma iau de tine dar iar ai zis niste tampenii majore. Boltul de la piston e o bucata de otel scurta si groasa. Vreau sa vad si eu o poza cu un bolt rupt. (nu unul cu defect de fabricatie, ca la ala se vede daca era fisurat. unul dintr-un motor care a mers si reusesti sa il rupi printr-o metoda sau alta, motoru monocilindru sa mai mearga si sa nu fi fost tunat cu cine stie ce porcarii ) Motocicletele comuniste au in marea lor majoritete, bucsa de bronz grafitat, nu role, din cauza turatiei mici pe care o au. Modelul cel mai expus la colivie sparta e voshod sport. da si asta nu are greturi dacala 6000km schimbi colivia. NSR125 e un motor mic, cu turatie mare. Blana data la rece inseamna lipsa ungere si jocuri termice incorecte (piesele nu s-au dilatat sufucient) si poate cauza cateva lucruri: 1- se sparge colivia asta dintre bolt si biela - acolo sunt niste role sub forma de ace de otel care incep sa se plimbe prin carter si piston, zgarie cilindru, rup segmentii cand se infig langa cilindru si piston si alte alea. per ansamblu VARZA. Poate ai noroc si a scapat avand in vedere ca nu a fost in mers. Nu mai incerca sa o pornesti si mergi cu ea la service urgent. 2 - segment rupt - asta nu ar trebui sa bata. 3 - fusta piston sparta - aici ai ceva batai, depinde unde ce si cum s-a spart 4 - rolele din ambielaj - daca s-au gripat bate si merge greu. Poate sa se refaca desi la 125cc de turatie foarte mare mai bine iei nou ca sa nu iti rupi gatul - se poate bloca in mers si iti blocheaza roata spate. Periculos. 5 - rulmentii de pe lateralele ambielajului - se pot gripa - mai rara chestia asta. Concluzia, mergi cu ea la service. NU O MAI PORNI CA STRICI MAI MULT mao-san e foarte ok avand in vedere ca iti face constatarea si daca iti convine ce spune continui cu reparatiile. alternativa de service pt polizoare asiatice - kaore - gasesti pe forum date de contact Oricum nu poti spune ce e in motor fara sa desfaci, decat la ghici. Nimeni nu se pronunta definitiv fara sa puna cheia Prietenul tau e bun de plata, ramane de vazut cat de mult are de dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 o sa zici ca iar ma iau de tine dar iar ai zis niste tampenii majore. am sa fac cateva foto cu bolturi rupte. in al doilea rand am dat exemplu motocicletele comuniste. Boltul de la piston e o bucata de otel scurta si groasa. Vreau sa vad si eu o poza cu un bolt rupt. (nu unul cu defect de fabricatie, ca la ala se vede daca era fisurat. unul dintr-un motor care a mers si reusesti sa il rupi printr-o metoda sau alta, motoru monocilindru sa mai mearga si sa nu fi fost tunat cu cine stie ce porcarii ) Motocicletele comuniste au in marea lor majoritete, bucsa de bronz grafitat, nu role, din cauza turatiei mici pe care o au. Modelul cel mai expus la colivie sparta e voshod sport. da si asta nu are greturi dacala 6000km schimbi colivia. NSR125 e un motor mic, cu turatie mare. Blana data la rece inseamna lipsa ungere si jocuri termice incorecte (piesele nu s-au dilatat sufucient) si poate cauza cateva lucruri: 1- se sparge colivia asta dintre bolt si biela - acolo sunt niste role sub forma de ace de otel care incep sa se plimbe prin carter si piston, zgarie cilindru, rup segmentii cand se infig langa cilindru si piston si alte alea. per ansamblu VARZA. Poate ai noroc si a scapat avand in vedere ca nu a fost in mers. Nu mai incerca sa o pornesti si mergi cu ea la service urgent. 2 - segment rupt - asta nu ar trebui sa bata. 3 - fusta piston sparta - aici ai ceva batai, depinde unde ce si cum s-a spart 4 - rolele din ambielaj - daca s-au gripat bate si merge greu. Poate sa se refaca desi la 125cc de turatie foarte mare mai bine iei nou ca sa nu iti rupi gatul - se poate bloca in mers si iti blocheaza roata spate. Periculos. 5 - rulmentii de pe lateralele ambielajului - se pot gripa - mai rara chestia asta. Concluzia, mergi cu ea la service. NU O MAI PORNI CA STRICI MAI MULT mao-san e foarte ok avand in vedere ca iti face constatarea si daca iti convine ce spune continui cu reparatiile. alternativa de service pt polizoare asiatice - kaore - gasesti pe forum date de contact Oricum nu poti spune ce e in motor fara sa desfaci, decat la ghici. Nimeni nu se pronunta definitiv fara sa puna cheia Prietenul tau e bun de plata, ramane de vazut cat de mult are de dat --- Mesaj completat în 20 Nov 2007 08:47 -------------vrei sa continuam cearta? da-mi mess-ul tau si stabilim acolo problemele. pana atunci nu ma m-ai corecta .PUNCT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 <small>--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 08:47 -------------</small><br/>vrei sa continuam cearta? da-mi mess-ul tau si stabilim acolo problemele. pana atunci nu ma m-ai corecta .PUNCT te corectez ori de cate ori spui prostii, si nu numai pe tine. nu am chef sa ma cert cu tine pe mess, am trecut de varsta aia. Ti-am zis, ai rabdare si vorbim. Abia astept sa ma faci albie de porci in direct. Ai ceva inteligent de zis si poti veni cu contraargumente reale, zi la vedere sa vaza toata lumea ce poti. Indicat ar fi sa nu mai porcesti topicurile si sa combati cu exemple ce zic eu, ca de restul vedem noi la un momendat. Cazul demai sus e clar de mers in service si desfacut. fara dat cu ochii e doar ghiceala cu sanse mai mici sau mai mari de a nimeri corect. Toate variantele zise de mine sunt posibile si in plus multe altele mai exotice (ai vazut vreodata biela facuta in S si rasucita nitel de la un gripaj si motorul ala sa mai mearga ? eu da) Pentru restul lumii, ca o paranteza - exista ruperi de bolt in 2 cazuri: 1- defect de fabricatie a boltului - se intampla de obicei in prima perioada dupa ce ai pus unul nou si se vede foarte clar in sectiune daca e cazul -> se vede cum a avansat fisura. 2 - rupere datoarata depasirii turatiei maxime (nu e cazul la NSR 125 care la 9000 rpm e sub rosu), si de obicei in cazul in care s-au pus pistoane mai mari si mai grele. In ambele cazuri face un zgomot mare si urat si inauntru ai tot soiul de bucati de metal pt ca se fac chiselita si alte piese. in multe cazuri biela iese prin blocul motor sau prin cartere. Mai frecvent decat asta e ruperea fustei pistonului la nivelul gaurilor de bolt, dar si asta e insotita de chestii destul de spectaculoase. in toate cazurile motoru ala nu mai porneste dupa eveniment, mai ales daca e monocilindru. de cele mai multe ori nu il mai poti invarti nici la mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 si acum va intreb eu pe voi : Daca se rupea pe asfalt? ce se intampla? iti rupeaai gatul, ieseai din curbe, intrai sub vre-un camion, etc. Vezi pe la 125cc - a poveztit un baiat cum i s-a blocat motorul tot la un rs125 mers blana. A avut noroc ca era pe linie dreapta, drum gol si a reusit sa stranga ambreiaju la timp. Exact de distrugeri ca alea povestite de tine ziceam eu ca se intampla cand se rupe ceva (de obicei biela sau fusta piston). biela iese prin carter daca esti la turatie mare, si de obicei la motoare mari si multicilindrice, ca la astea mici rar are energie sa sparga peretele (ex - cu ea in viteza si in ture mari) Multi nu inteleg ca piesele de motor sunt consumabile si trebuie schimbate la timpul lor, altfel reparatiile costa mult mai mult. De aia am zis si eu sa nu o mai porneasca si sa mearga la tine sau la orice alt service prefera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 ''iti rupeaai gatul, ieseai din curbe, intrai sub vre-un camion, etc.'' faza este ca nu mi rupeam eu gatul ci un incepator care nu stia prea multe in ale functionarii motorului din pacate daca se caleaza sau se rupe ceva cand esti in depasire stransa sau cand te dai pe curbe si esti aplecat nici mama experientei nu te scapa. Efectiv nu ai timp sa tragi ambreiajul pana sa ajungi jos sau nu aide unde sa faci rost de putere sa termini depasirea in aceeasi categorie intra intr-o oarecarea masura treburile cu rupt lantul si infasurat pe foaia spate. De obicei se scurge jos, dar si cand se pune gramada pe foaie........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) in legatura cu topicul. daca nu poti singur sa-ti repari motocicleta te poate ajuta 4PISTONS. constatarea este GRATUITA iar daca doresti sa o repari la noi te putem ajuta cu piese originale (made in italy ,nu stiu cat de originale sunt dar sunt de foarte buna calitate). 0768 322 327 - piticu piticu_terorist@yahoo.com 0765 888 825 - alex aleks_r6@yahoo.it Editat Noiembrie 21, 2007 de piticu_terorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.