Sari la conținut

My British Baby


CustomZone.info
 Share

Postări Recomandate

Asa cum este 6000 de euro... dar acum sunt in curs investitii noi.

Injectie electronica (Bosch) in loc de 3 carburatoare, cu centrala Megasquirt, pentru aproximativ 20 cai in +. :blink: :( :D :D

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Jan 2008 21:54 -------------</small><br/>

 

Care-i problema cu casca? :D Nu-mi plac chestiile prea colorate... si calitatea de X-Lite este superba.

:o

 

 

cand spui 6000 te referi la valoarea ei actuala? sau la pretul uneia noi in Italia?

 

pentru ca in Romania, daca nu vorbesc prostii, e vreo 8000 un T-bird nou. bine, a nu se intelege ca aceasta discutie asupra pretului ar scadea cu ceva valoarea motocicletei sau meritele celui ce a facut-o sa arate asa

intrebare: ai mers cu pasager pe ea? e comoda saua, sau nu prea?

mersi mult si abii cura di te :laugh:

Editat de chopster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand spui 6000 te referi la valoarea ei actuala? sau la pretul uneia noi in Italia?

 

pentru ca in Romania, daca nu vorbesc prostii, e vreo 8000 un T-bird nou. bine, a nu se intelege ca aceasta discutie asupra pretului ar scadea cu ceva valoarea motocicletei sau meritele celui ce a facut-o sa arate asa

intrebare: ai mers cu pasager pe ea? e comoda saua, sau nu prea?

mersi mult si abii cura di te :blink:

 

6000 valoarea uzata. Motocicleta este din '98 si are 48 mii de chilometri.

8000 de euro nu e mult pentru Thunderbird-ul nou, pentru ca nu exista. A fost produs pana in 2003. :(

Am mers cu pasager, dar saua asta este monopost, nu este facuta pentru 2 persoane. Sapoi domnisoara are Bonneville-ul ei. :laugh:

Cine vrea sa mearga cu motocicleta sa-si cumpere uan. Nu? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 valoarea uzata. Motocicleta este din '98 si are 48 mii de chilometri.

8000 de euro nu e mult pentru Thunderbird-ul nou, pentru ca nu exista. A fost produs pana in 2003. :o

Am mers cu pasager, dar saua asta este monopost, nu este facuta pentru 2 persoane. Sapoi domnisoara are Bonneville-ul ei. :blink:

Cine vrea sa mearga cu motocicleta sa-si cumpere uan. Nu? :laugh:

 

ho sbagliato io :(

 

ma gandeam la Bonneville, dar am tastat gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in sfarsit un motor frumusel, ma bate si pe mine gandul la asa ceva de mult timp, dar pentru cel putin alti 3-4 ani raman pe moto de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu injectia pe un motor de genul o vad precum "na gran' cagata"

iar cu 20 de cai in plus ..gandeste'te bine "prima di spararla cosi grossa".

in cel mai bun caz daca vrei sa castigi ceva caluti ..iti gasesti 2 carburatoare "a valvola piatta- Flat side Carb" de 38-41mm cu filtre racing (aproape deschise complet), o evacuare folosita in trofeeul Triumph, si atunci poti sa visezi la 12-15 cai putere. Evidend era sa uit de un mecanic dintre cei mai buni ptr a regla carburatoarele FCR "a regola d'arte", apoi tin'te bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca si un mic detaliu.

"Superba. Sa-ti traiasca.[...]Sa te bucuri de ea.[...]Sa o stapanesti sanatos.[...]Exceptional. Felicitari.[...]Absolut bestiala" s.a.m.d (extras din ce au zis userii pe topicul asta)

 

si totusi...nici macar o singura data, tu nu te-ai obosit sa spui un simplu "Multumesc".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te uiti putin sa vezi cum imbina englezii astia trecutul cu prezentul in design ramai..masca. Opera de arta as indrazni sa spun despre acest motor!

 

asa arata originalul

Triumph-Thunderbird-Sport-1998.jpg

"prezentul" e dat in primul rand de saua Corbin si de lipsa aripii spate, nu de talentul designerilor de la triumph. Parerea mea.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vazand ca stai in Italia iti recomand forumul oficial TRIUMPH

vei gasi o multime de pasionati Triumph si multe informatii, mercatino etc. :kiss:

 

Asta este un forum...

bandabonnisti.it

 

--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 10:41 -------------

Asa ca si un mic detaliu.

"Superba. Sa-ti traiasca.[...]Sa te bucuri de ea.[...]Sa o stapanesti sanatos.[...]Exceptional. Felicitari.[...]Absolut bestiala" s.a.m.d (extras din ce au zis userii pe topicul asta)

 

si totusi...nici macar o singura data, tu nu te-ai obosit sa spui un simplu "Multumesc".

 

Mersi paulcannibal, esti un domn adevarat :D .

Felicitari pentru Hornet-ul, motocicleta de mare gust si orginalitate.

 

--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 11:13 -------------

faza cu injectia pe un motor de genul o vad precum "na gran' cagata"

iar cu 20 de cai in plus ..gandeste'te bine "prima di spararla cosi grossa".

in cel mai bun caz daca vrei sa castigi ceva caluti ..iti gasesti 2 carburatoare "a valvola piatta- Flat side Carb" de 38-41mm cu filtre racing (aproape deschise complet), o evacuare folosita in trofeeul Triumph, si atunci poti sa visezi la 12-15 cai putere. Evidend era sa uit de un mecanic dintre cei mai buni ptr a regla carburatoarele FCR "a regola d'arte", apoi tin'te bine!!

 

Ciao mac!

Motorul iese din fabrica cu o gramada de electronica, deci de fapt nu se schimba nimic, nu alter caracterul. Am deschis deja tot, filtru aer K&N, evacuare Shark si kit Dynojet Stage 3 pentru carburatoarele. FCR-ul nu este un bun business, 1000€ /buc... eu am nevoie de 3... gandeste-te.

20 cai nu sint multe, 38-40 da. Poti sa te uiti si tu, asta-i ceva real, testat pe bancul dyno.

 

Baseline Dyno Results

Our first shot at the dynamometer with the MegaSquirt installed yielded a decent, but not impressive, 102.8 horsepower at the rear wheels along with a smoother and less pungent idle. Even though this was already 10 horsepower higher than our best numbers generated with the SU carburetors, we knew we could produce more power.

....

Truth be told, the car was now light years better, in terms of both drivability and power, than any carbureted Volvo that we’ve driven, but we wanted to see how good the 142HP really could be.

 

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca gasesti bancul de 4 carburatoare FCR keihin de 41 la 500€

tre sa stii unde sa cauti

fain forumul.

uite o thruxton pe care cu sig mi'ar face placere sa o conduc

post-6062-1202587651_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca gasesti bancul de 4 carburatoare FCR keihin de 41 la 500€

tre sa stii unde sa cauti

fain forumul.

uite o thruxton pe care cu sig mi'ar face placere sa o conduc

 

 

Fain, dar un pic prea modern pentru gustul meu. Furca Ducati este suberb, dar in acest caz nu se asorteaza cu stilul retro. De gustibus.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...