paul_biker Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 A aparut fratele mai mic al lui TNT 1130, are un tricilindru in linie, 117cp si 199kg la gol. Pretul undeva pe la 12.000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Bullshit, no such thing as TNT 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Bullshit, no such thing as TNT 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 Bullshit, no such thing as TNT 900 Pe ce te bazezi cand spui asta? Crezi ca ma plictisesc si inventez stiri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Sigur e ca nu se mai face TNT Titanium, nici macar la comanda. Au testat piata la Milano cu o varianta TNT de 900 (un TNT normal cu un motor de 900 care arata la exterior ca unul de 1130), de aici si pana la a spune "a aparut TNT cu 898 ccm" e cale lunga. 1130 a fost facut dintr-un 900 acum sa vina cu "inventia" 900 mi se pare ridicol, de aceea mizez pe bunul lor simt, cat a mai ramas, ca nu o sa se impuste in picior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 20, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2007 In cele 2 surse de unde am citit eu despre asta, nu scrie ca ar fi un prototip care testeaza piata ci reiese faptu ca e un nou model de serie, fratele mai mic al modelului de 1130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 N-ai inteles, motorul asta nu exista inca ca produs de serie. E o varianta posibila de TNT cu motor mai mic, de ce ar vrea cineva asa ceva, un motor facut acum patru ani cu un motor mai mic? La 12,000? Cand exista Street Triple la 7500? Mai usor si la fel de potent. Umbla vorba ca MVAgusta si Benelli dezvolta impreuna un TNT/Brutale de 675 cm3 - triplu (la Agusta este sigur, experienta cu trei cil. o are insa Benelli) tocmai ca sa aiba un raspuns pentru cererea pietei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Aveti si voi un link, o declaratie, un articol de citat, sau va credem pe cuvant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Orice chestie care nu vine oficial de la fabrica si nu se gaseste pe site/lista preturi este doar o poveste deci nu poti sa crezi pe cuvant. Treaba cu 675 triplu de la MVAgusta vine de la Castiglioni, interviu. De aceea a vandut Husqvarna, ca sa aiba resurse sa scoata Brutale mic si rau si un superbike de generatie noua. Deci F4 bye, bye in curand. TNT Titanium nu se mai face, oficial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 20, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) Orice chestie care nu vine oficial de la fabrica si nu se gaseste pe site/lista preturi este doar o poveste deci nu poti sa crezi pe cuvant. Treaba cu 675 triplu de la MVAgusta vine de la Castiglioni, interviu. De aceea a vandut Husqvarna, ca sa aiba resurse sa scoata Brutale mic si rau si un superbike de generatie noua. Deci F4 bye, bye in curand. TNT Titanium nu se mai face, oficial. http://www.motorevue.com/site/une-nouvelle...ible-27036.html Editat Noiembrie 20, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 http://www.motorevue.com/site/une-nouvelle...ible-27036.html Imi dai dreptate la ce spuneam mai sus, e un studiu prezentat la Milano si nicicum un produs din gama curenta. Ca multi gazetari habar n-au de viata lor e un autre chose... Era vorba de surprize la Milano si Benelli si Agusta erau asteptate cu motorul de 675. Pentru ca nicicare nu il are inca (chestie de bani si timp) le-a fost mai simplu celor de la Benelli sa-l lase pe ala pe care il au si sa zica ca o sa fie de 900. Imposibil sa faca asta, numai daca nu vor sa se faca de cacao, total si definitiv. Nu poti sa faci modele noi in felul asta Tornado Tre 900 iese intra Tornado Tre 1130 si TNT 900 se adauga la gama. E jalnic si nimeni nu le cumpara. Nu pentru ca n-ar fi niste motociclete superbe si minunate, dar nu asa se face in acest business daca vrei sa fii in esalonul castigator. Oamenii vor ceva nou si nu Ăł mancare reincalzita (in cazul de fata chiar mai rau - sleita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.