Eagle Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 Stie cineva cum se regleaza avansul la aprindere la un CZ 250 Sport din 1975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eagle Postat Martie 9, 2005 Autor Share Postat Martie 9, 2005 chiar nu stiie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 14, 2005 Share Postat Martie 14, 2005 Nu stii care este procedura de reglaj sau nu stii cat de mare trebuie sa fie avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eagle Postat Martie 14, 2005 Autor Share Postat Martie 14, 2005 Nici una nici alta! Am motorul la cineva care a pus la punct partea mecanica dar desi cand dau la pedala are scanteie si ii vine benzina nu porneste. Nu se intampla nimic. Tipul mi-a zis ca ar fi de la aprindere! Altcineva mi-a zis sa schimb semeringurile dar nu le stiu cotele si daca le scot pe alea care le am mi-e frica sa nu le stric si nu stiu daca gasesc altele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 14, 2005 Share Postat Martie 14, 2005 Pai in primul rand ar trebui sa verifici aprinderea si carburatia. Va trebui sa gasesti pe cineva care sa te ajute daca nu ai mai facut nici o data chestia asta pentru ca nu-mi dau seama cum ti-as putea explica aici pe forum. Daca erai din Ploiesti... Incearca cu search pri topicurile mai vechi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 14, 2005 Share Postat Martie 14, 2005 intreaba pe axa cu scame. motorul tau e la fel ca ala de jawa de 350 (au acelasi bloc motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Martie 14, 2005 Share Postat Martie 14, 2005 aici gasesti un manual de cz de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eagle Postat Martie 18, 2005 Autor Share Postat Martie 18, 2005 intreaba pe axa cu scame. motorul tau e la fel ca ala de jawa de 350 (au acelasi bloc motor) Sti cumva daca se potrivesc semeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 mai eu am mers destul de putin pe una din asta. blocul era identic cu cel de jawa, chiar scria pe el jawa (nu stiu exact din ce an era, dar sigur era cz sport de 2 jumate), singurele diferente vizibile fata de jawa erau capacitatea cilindrica si sunetu (marait de cz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eagle Postat Martie 30, 2005 Autor Share Postat Martie 30, 2005 Vreau sa reglez aprinderea si nu stiu cum? Ma ajuta si pe mine careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_mr Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Salut! Nu am reglat niciodata un CZ de 250, dar am facut-o pentru o Jawa 175. Principiul este asemanator, doar ca nu stiu exact cat este avansul la aprindere, iar tu ai doi cilindri. In primul rand ai nevoie de un comparator sau o tija gradata (in mm), la nevoie poti folosi si o surubelnita pe care tragi cateva linii din mm in mm. Scoti ambele bujii, introduci comparatorul/tija gradata/surubelnita in gaura bujiei (ai grija sa nu cada inauntru ca risti sa desfaci tot motorul ca sa o gasesti). Rotesti motorul incetisor pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai sus, apoi il invarti in sens opus rotatiei lui de lucru astfel incat pistonu sa coboare 2mm (aici nu stiu exact, 2mm puneam eu la Jawa, la tine cred ca e mai putin, poate 1.5mm). In momentul asta slabesti suruburile de la platoul cu platini (ala din dreapta motorului, pus in capul alternatorulu/dinamului). Identifici platina pentru care reglezi avansul, rotesti platoul cu totul la maxim in sensul de rotatie al motorului si apoi incetisor inapoi, in sens invers rotatiei motorului pana da scateie la bujie (contactul pus, fisa infipta in bujie, bujia pusa la masa, lipita de motor). In momentul asta aprinderea e reglata pentru cilindrul respectiv. Strangi toate suruburile. Roteste motorul de cateva ori si verifica daca da scateia in acelasi loc (1.5-2mm inainte de a ajunge pistonul in punctul maxim). Verifica daca in momentul in care piciorusul platinei se afla pe maximul camei, distanta intre platine este 0.4-0.5mm. Daca nu, acolo s-ar putea sa fie buba, deci regleaza intai partea fixa a platinei si reia tot reglajul pentru aprindere ( daca modifici distanta, se modifica avansul). In principiu si al doilea cilindru se regleaza la fel. Am impresia ca tu ai o platina pusa pe platoul principal si cealalta pe un platou secudar, fixat de primul. Daca e asa, incepi evident cu platina de pe platoul mai mare. Sper sa-ti fie de folos cu ceva ce ti-am scris. Este o metoda destul de simpla, nu extrem de precisa (doar daca ai comparator), dar pentru un incepator este buna. Macar sa poti porni motorul. Daca cumva ti-am spus lucruri pe care le stiai, scuze, dar am banuit ca esti incepator. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 are platou deci desfaci putin surubelu si misti platoul si apoi il strangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 e prea putin 2 mm eu puneam 3 da' mormal tre sa porneasca si cu 2 mm deci avansu pune-l vreo 2,5-3mm in manualul de service trebe sa scrie exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.