Sari la conținut

Avans CZ


Eagle
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

Nici una nici alta! Am motorul la cineva care a pus la punct partea mecanica dar desi cand dau la pedala are scanteie si ii vine benzina nu porneste. Nu se intampla nimic. Tipul mi-a zis ca ar fi de la aprindere! Altcineva mi-a zis sa schimb semeringurile dar nu le stiu cotele si daca le scot pe alea care le am mi-e frica sa nu le stric si nu stiu daca gasesc altele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand ar trebui sa verifici aprinderea si carburatia. Va trebui sa gasesti pe cineva care sa te ajute daca nu ai mai facut nici o data chestia asta pentru ca nu-mi dau seama cum ti-as putea explica aici pe forum. Daca erai din Ploiesti...

Incearca cu search pri topicurile mai vechi

Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu am mers destul de putin pe una din asta. blocul era identic cu cel de jawa, chiar scria pe el jawa (nu stiu exact din ce an era, dar sigur era cz sport de 2 jumate), singurele diferente vizibile fata de jawa erau capacitatea cilindrica si sunetu (marait de cz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut! Nu am reglat niciodata un CZ de 250, dar am facut-o pentru o Jawa 175. Principiul este asemanator, doar ca nu stiu exact cat este avansul la aprindere, iar tu ai doi cilindri.

In primul rand ai nevoie de un comparator sau o tija gradata (in mm), la nevoie poti folosi si o surubelnita pe care tragi cateva linii din mm in mm. Scoti ambele bujii, introduci comparatorul/tija gradata/surubelnita in gaura bujiei (ai grija sa nu cada inauntru ca risti sa desfaci tot motorul ca sa o gasesti). Rotesti motorul incetisor pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai sus, apoi il invarti in sens opus rotatiei lui de lucru astfel incat pistonu sa coboare 2mm (aici nu stiu exact, 2mm puneam eu la Jawa, la tine cred ca e mai putin, poate 1.5mm).

In momentul asta slabesti suruburile de la platoul cu platini (ala din dreapta motorului, pus in capul alternatorulu/dinamului). Identifici platina pentru care reglezi avansul, rotesti platoul cu totul la maxim in sensul de rotatie al motorului si apoi incetisor inapoi, in sens invers rotatiei motorului pana da scateie la bujie (contactul pus, fisa infipta in bujie, bujia pusa la masa, lipita de motor). In momentul asta aprinderea e reglata pentru cilindrul respectiv. Strangi toate suruburile. Roteste motorul de cateva ori si verifica daca da scateia in acelasi loc (1.5-2mm inainte de a ajunge pistonul in punctul maxim).

Verifica daca in momentul in care piciorusul platinei se afla pe maximul camei, distanta intre platine este 0.4-0.5mm. Daca nu, acolo s-ar putea sa fie buba, deci regleaza intai partea fixa a platinei si reia tot reglajul pentru aprindere ( daca modifici distanta, se modifica avansul).

In principiu si al doilea cilindru se regleaza la fel. Am impresia ca tu ai o platina pusa pe platoul principal si cealalta pe un platou secudar, fixat de primul. Daca e asa, incepi evident cu platina de pe platoul mai mare.

 

Sper sa-ti fie de folos cu ceva ce ti-am scris. Este o metoda destul de simpla, nu extrem de precisa (doar daca ai comparator), dar pentru un incepator este buna. Macar sa poti porni motorul.

Daca cumva ti-am spus lucruri pe care le stiai, scuze, dar am banuit ca esti incepator.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...