adi bujie Postat Martie 3, 2005 Share Postat Martie 3, 2005 il am cam de 2 luni si cand m-am plimbat ultima data am constatat ca mi-a mancat 2 litri in aproape 10 km. ce sa-i fac? de ce consuma atat? astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 3, 2005 Share Postat Martie 3, 2005 20% consum .. mi-ai intrecut nipranul Posibilitati: 1. verifica por in rezervor (pipaie si sa nu gasesti nimic umed. Vezi sa nu pipai cu bricheta ... ca te poti numi fost posesor de motor. 2. verifica furtunul care intra in carb sa nu fie fisurat sau sa nu se prelinga benzen pe el 3. verifica nivelul plutitorului la carv .. nu cumva sa iti curga benzina pe jos 4. verifica potentiali amatori de benzina din cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 3, 2005 Share Postat Martie 3, 2005 (editat) Pe langa ce a spus Baiazid mai verifica si jigleurul principal si acul de dozaj. Si mai vezi sa nu cumva sa fi uitat socul tras sau sa nu fie blocat(desi tot nu se explica consumul asta) Asa consuma si inainte sau numai acum? Editat Martie 3, 2005 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 3, 2005 Share Postat Martie 3, 2005 Verifica aprinderea. Daca nu te pricepi sa o reglezi bine cauta pe cineva care se pricepe. Apoi mai faci o proba de consum. Cam asta este: rezervor spart, furtun, carburator si aprindere. Este posibila si vraianta furtului. Cand ai mers cu el ai pus doi litri si ai mers? Sau ai mai oprit pe parcurs, eventual intr-o zona rau famata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 Inca ceva... Bujia cum arata? Neagra, aproape alba sau brun- caramizie? Verifica si lucru asta. Este foarte important. Ne spui ce guloare ai gasit-o. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 carburator nasol, aprindere nasoala, filtru de aer tre verificat si el. Am avut si eu recordul asta la primul drum un ij 56 cu carb original si aprindere pe 6v, deci nu vad de ce nu ar fi posibil si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 5, 2005 Share Postat Martie 5, 2005 Si mie mi s-a intampalt tot cu primul IJ '56. Avea carburatorul original, si instalatia pe 6V cu magnetou de Mobra (era unul mai special Ducati). Mi-a consumat 2l de benzina in 4km!!! Nu imi venea sa cred!!! Nu aveam nici rezervorul spart...nimic. Totul era in paremetrii normali. Mai putin drumul. Era un drum de tara cu o panta foarte abrupta, pe care eu am urcat. Da' oricum nu sa consume atat...Nci motorul nu mai mergea cum trebuie...nu se tura suficient si nici nu tragea bine. S-a rezolvat dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Martie 5, 2005 Share Postat Martie 5, 2005 (editat) mai nu stiu cum i-i la ij da la voshod cand apare consum record de benzina in cutia de viteze am mai multa benzina decat ulei,probleme la plutitor sau socu tras , daca si la ij ai furtun pentru gaze de carter sau stiu eu ce rol are ala verifica si tu sa nu ai "ulei in benzina " in cutia de viteze, daca nu cumva am fost total pe langa problema ta sper ca ti-am fost de ajutor , Numa Bine si km cat mai multi Editat Martie 5, 2005 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 verifica plutitorul sau rezervoul.in carburator o sa gasesti un "cui" reglabil care iti regleaza cantitatea de benzina.Cu toate ca nu cred ca e acel "cui: (nu stiu cum ii zice in termeni mecanici).Oricum vreifica urmatoarele:carburatoru,bujia,platina,rezervorul si locul de parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Martie 8, 2005 Share Postat Martie 8, 2005 daca nu se scurge pe nicaieri ... verifica in aceasta: bujia ... daca e neagra ... e multa benzina cum sunt gazele de esapament? daca sunt albastrui si tu ai amestec normal este posibil ca simeringul dinspre ambreiaj sa fie dus si iti face transfer intre carterul motorului si cel am ambreiajului. rezulta un consum mare, putere mica, mult fum si ulei subtire in cutia de viteze cum arata alternatorul? daca e umed inseamna ca s-a dus simeringul de la arbore si iar, putere mica si consum KKLAU plutitorul ... fisurat, dereglat etc pozitia acului de dozaj ... (cuiul legat de sertarul acceleratiei care obtureaza jiglerul principal) ce fel de IJ este? daca e jupiter ... trebuie verificat ambielajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 9, 2005 Share Postat Martie 9, 2005 mai nu stiu cum i-i la ij da la voshod cand apare consum record de benzina in cutia de viteze am mai multa benzina decat ulei,probleme la plutitor sau socu tras , cred ca asta tzi se trage de un semering spart la carter shi nicidecum de la vreun furtun de retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.