catalin_dr1314 Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 AM UN DR 650 RSE DIN '96 CU 27000KM LA BORD L-AM ADUS DIN GER IN 2005,AVEA 15000KM SI A FOST PROPRIETATEA UNEI FETE CARE CRED CA TOT LA CEREREA EI A FOST SI LIMITATA LA 34 CP.CA INITIAL IN TALONUL EI SCRIA 45CP. ARE CINEVA O IDEE CUM SA O ADUC LA PUTEREA INITIALA?AM DAT JOS CARB NU AM GASIT NIMIC SUSPECT ;TOBELE SUNT OK POATA SA FI FOST NEBUNI SA FI UMBLAT LA AXA CU CAME? CA EXEMPLU CONSUMA INTRE 3 SI 3,5 LA DRUM . IN REST MERGE F BINE CA NOUA.ID MEU DE MES E catalin_dr1314 daca vretzi sa-mi raspundetzi ca pe forum nu pre ma pricep sa umblu. --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 06:42 -------------puteti raspunde si aici ca m-am prins cum e treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharksharky27 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 ia-ti un bmw f650 si scapi de toate problemele cu dr-ul .Ca doar stii ce poate un bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 AM UN DR 650 RSE DIN '96 CU 27000KM LA BORD L-AM ADUS DIN GER IN 2005,AVEA 15000KM SI A FOST PROPRIETATEA UNEI FETE CARE CRED CA TOT LA CEREREA EI A FOST SI LIMITATA LA 34 CP.CA INITIAL IN TALONUL EI SCRIA 45CP. ARE CINEVA O IDEE CUM SA O ADUC LA PUTEREA INITIALA?AM DAT JOS CARB NU AM GASIT NIMIC SUSPECT ;TOBELE SUNT OK POATA SA FI FOST NEBUNI SA FI UMBLAT LA AXA CU CAME? CA EXEMPLU CONSUMA INTRE 3 SI 3,5 LA DRUM . IN REST MERGE F BINE CA NOUA.ID MEU DE MES E catalin_dr1314 daca vretzi sa-mi raspundetzi ca pe forum nu pre ma pricep sa umblu. <small>--- Mesaj completat în 29 Nov 2007 06:42 -------------</small><br/>puteti raspunde si aici ca m-am prins cum e treaba 1. Nu mai scrie cu litere mari 2. De unde stii ca e limitat?Nu se tureaza, nu fuge or what? Ai mai mers si cu alte DR-uri? 3. Cea mai simpla limitare ar fii la maneta de acceleratie. --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 13:42 ------------- ia-ti un bmw f650 si scapi de toate problemele cu dr-ul .Ca doar stii ce poate un bmw N-as face schimbul nici in o mie de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 1. Nu mai scrie cu litere mari 2. De unde stii ca e limitat?Nu se tureaza, nu fuge or what? Ai mai mers si cu alte DR-uri? 3. Cea mai simpla limitare ar fii la maneta de acceleratie. <small>--- Mesaj completat în 29 Nov 2007 13:42 -------------</small><br/> N-as face schimbul nici in o mie de ani. nici io nu as face schimbul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 ia-ti un bmw f650 si scapi de toate problemele cu dr-ul .Ca doar stii ce poate un bmw desi sunt fan BMW, scuze, dar ala nu-i BMW adevarat. macar de era GS. cat despre limitare, sa nu fie vorba de jiclere schimbate prin el. intreb si io.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin_dr1314 Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 daca merg cu a 5 a la 110 kmh consuma 3sau 3,5 pt ca distanta se calculeaza si in timpul in care o parcurgi ce ar fi sa mergi cu a treia 100 km si altul cu a 5 a tot 100 km care consuma mai putin? e vb de timpul de functionare al motorului zic eu . daca nu e asa te rog sa ma contrazici. --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 22:20 -------------deci e bun dr-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Giurgiu sau ce inseamna gr la numere e departe eu il am pe fratesu dr 650 rse mov vezi poza. Ce draq ti se pare ca are ? fii mai explicit. Incearca pe drum uscat drept si necirculat sa schimbi intre 5 si 7000 rpm. Nu doar `dr ci toate mobrele acolo dau puterea maxima. Chiar inainte de rosu pe turometru. Keep in touch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Am avut DR-RS super motor avea 45 000 km(10 000 facuti de mine)cand am vandut-o si mergea impecabil. Mergeam 100 la drum ,consum 4-4,5%.Schimbam vitezele intre 3500-4500 rpm,peste 5000 rpm vibreza,e monocilindru se duce dracu in timp Cu limitarea nu stiu ce sa zic,daca fuge macar 130 nu te mai agita ca oricum nu e speed,acu depinde si de tine ce vrei sa faci cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin_dr1314 Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Giurgiu sau ce inseamna gr la numere e departe eu il am pe fratesu dr 650 rse mov vezi poza. Ce draq ti se pare ca are ? fii mai explicit. Incearca pe drum uscat drept si necirculat sa schimbi intre 5 si 7000 rpm. Nu doar `dr ci toate mobrele acolo dau puterea maxima. Chiar inainte de rosu pe turometru. Keep in touch da merci de pont dar dupa 5000 trage mai greu nu se alimenteaza cat trebuie. de ex a ta cat consuma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Al meu avea 8600 km cand l-am luat. Facuti in 8 ani. In primul weekend am facut cu el 1000. Acu are 12.000. Nu stiu exact cum da puterea dar sigur la peste 5000 rpm. I se schimba si sunetul motorului si clar puterea e mare acolo sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 (editat) DR 650 SE 1996 Engine type: Air/oil-cooled 644 cc single cylinder, SOHC, 4 valves. 43 hp (32 kW)/ 6.400 rpm, 54 Nm/ 4.600 rpm. Deci peste 4600 rpm nu ai ce sa mai scoti din motor,eventual segmentii pe toba !! Monocilindrele sant mai putin"elastice"la schimbarea vitezelor decat celelante. Mai multe detalii http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all...uki_models.html Editat Noiembrie 30, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 DR 650 SE 1996 Engine type: Air/oil-cooled 644 cc single cylinder, SOHC, 4 valves. 43 hp (32 kW)/ 6.400 rpm, 54 Nm/ 4.600 rpm. Deci peste 4600 rpm nu ai ce sa mai scoti din motor,eventual segmentii pe toba !! Monocilindrele sant mai putin"elastice"la schimbarea vitezelor decat celelante. Mai multe detalii http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all...uki_models.html Deci zeama motorului este intre 4600 si 6400 rpm. Sau ce naiba ? stai numai in cuplu maxim cand de fapt toti caii ii ai la 6400 ? Am gresit cand am zis 5-7000 rpm si tu mi-ai corectat o impresie de rider. Sigur trage tare intre cuplu si putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Deci zeama motorului este intre 4600 si 6400 rpm. Sau ce naiba ? stai numai in cuplu maxim cand de fapt toti caii ii ai la 6400 ? Am gresit cand am zis 5-7000 rpm si tu mi-ai corectat o impresie de rider. Sigur trage tare intre cuplu si putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 (editat) Deci zeama motorului este intre 4600 si 6400 rpm. Sau ce naiba ? stai numai in cuplu maxim cand de fapt toti caii ii ai la 6400 ? Am gresit cand am zis 5-7000 rpm si tu mi-ai corectat o impresie de rider. Sigur trage tare intre cuplu si putere. Din ce stiu eu ca nu am studii de inginerie motorul tre exploatat(schimbat viteze,sarcini mari) la turatia de cuplu maxim,acolo da el tot ce poate .Turatia maxima nu corespunde cu cuplul maxim,nici eu nu intelegeam dif dintre putere si cuplu(TLR-ul,speed,motor 2 in V pe care l-am avut avea "numai"135 CP dar cuplu cat R1 care are 175 CP,motor 4 cil in linie) Acu mai poti sa-ti dai seama si mergand cu ea cand si cum e bine s-o folosesti. Eu am facut experiente cu ea cand am avut-o pe fel de fel de drumuri cu bagaj ,2 pers,etc,am mers vara-iarna,cara bagaje ca un magar. <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 16:28 -------------</small><br/> ...chiar datele aste difera dupa tara pentru care a fost construita motocicleta. Motocicletele pentru Germania au alte caracteristici ca cele pentru UK, sau USA e si mai mare diferenta. Una din aceste cauze sunt normele de la gazele de esapare, care sunt diferite si din cauza asta puterea motorului difera. ...dar ce ajuta asta pe @catalin_dr1314 cu problema lui nu prea inteleg? Poate il ajuta sa isi dea seama daca e limitata sau nu ca asta am inteles ca vrea !! Editat Noiembrie 30, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharksharky27 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 desi sunt fan BMW, scuze, dar ala nu-i BMW adevarat. macar de era GS. cat despre limitare, sa nu fie vorba de jiclere schimbate prin el. intreb si io.... tu ce motocilceta spuneai k ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.