gadjodilo17 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Am un scuter Malaguti F15 firefox din 97 si abea se tarie cu 60..65...si in bord are 100km ce imbunatatiri sa`i fac sa fuga makr 80km.. ? nu prea ma pircep la scutere ca eu il am de 2 sapt.. ..plz help.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 poi ai mai multe optiuni schimbi toba filtru de aer, role , variator si curea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Eu zic mai intai de a te apuca de altceva sa te asiguri ca motorul si transmisia functioneaza bine. Curata filtru de aer sa nu fie imbacsit si curata/regleaza carburatorul Deasemenea verifica variatorul, cureaua de transmisie si rolele. Daca nu te pricepi du-l la cineva sa ii faca o inspectie ca nu sti cine a umblat cu el si cum a fost exploatat inainte. Ca niste operatiuni din astea relativ simple pot face diferenta si poate vei fi multumit si nu vei mai fi nevoit sa bagi bani in el. Ca parerea mea e ca din aia 100 km/h de pe bord ar trebui sa-ti ia acolo un 80-90 daca ar merge cat de cat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 Eu zic mai intai de a te apuca de altceva sa te asiguri ca motorul si transmisia functioneaza bine. Curata filtru de aer sa nu fie imbacsit si curata/regleaza carburatorul Deasemenea verifica variatorul, cureaua de transmisie si rolele. Daca nu te pricepi du-l la cineva sa ii faca o inspectie ca nu sti cine a umblat cu el si cum a fost exploatat inainte. Ca niste operatiuni din astea relativ simple pot face diferenta si poate vei fi multumit si nu vei mai fi nevoit sa bagi bani in el. Ca parerea mea e ca din aia 100 km/h de pe bord ar trebui sa-ti ia acolo un 80-90 daca ar merge cat de cat bine. MS mult la aman2 pt informatii sper ca or sa`mi fie de folos.... --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 21:03 ------------- ink ceva... sry dar cum v-am spus sunt deabea la inceput....bateria de la scuter ar trebui sa se incarce in timp ce merg cu el..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) sa sti ca nu trebuie niciodata sa te iei neaparat dupa cat scrie pe bord am vazut scutere la care le scrie 130 si nu duc mai mult de 60 cu limitatoare scoase filtru de aer curatat carburator reglat de mecanici profesionisti si role curea si variator in stare buna asa ca acea valoare maxima de pe bord e pusa in majoritatea cazurilor asa...degeaba si ca sa nu dau duble post... sa sti ca din anul 1997 pana acum sunt 10 ani si nush ce sa zic da ar fi cazul sa faci si un mic test de compresie..in general nu costa nimic sau poate o bere la mecanic dar te ajuta mult sa iti dai seama si in ce stare sunt segmentii tai, poate sunt cam uzati si de aceea nu mai merge bine Editat Noiembrie 29, 2007 de C.J. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Da bateria se incarca in timpul mersului. Acum legat de vit. max. Totusi Malaguty nu e orice scuter facut pe vapor... si vandut sub 1000 de marci si modele care arata la fel, cum e cazul celor chinezesti. Nu am vazut nici un scuter de marca pana acum care sa aiba pe bord o viteza de 100 sa zicem si sa prinda doar 50-60 max. Totusi vitezele alea sunt puse cu cap acolo in functie de puterea scuterului de transmisie si multi alti factori + testele care se fac. Dar acum vit. max. o atingi doar cu un motor in perfecta stare.... nu poti sa ai pretentia dupa 3-4 ani sau chiar mai mult sa iei bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 sa sti ca nu trebuie niciodata sa te iei neaparat dupa cat scrie pe bord am vazut scutere la care le scrie 130 si nu duc mai mult de 60 cu limitatoare scoase filtru de aer curatat carburator reglat de mecanici profesionisti si role curea si variator in stare buna asa ca acea valoare maxima de pe bord e pusa in majoritatea cazurilor asa...degeaba si ca sa nu dau duble post... sa sti ca din anul 1997 pana acum sunt 10 ani si nush ce sa zic da ar fi cazul sa faci si un mic test de compresie..in general nu costa nimic sau poate o bere la mecanic dar te ajuta mult sa iti dai seama si in ce stare sunt segmentii tai, poate sunt cam uzati si de aceea nu mai merge bine aha.....o sa vad ce pot face..ms mult pt informatii......apropo..voi aveti cursurile alea de ligislatie..? --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 21:31 ------------- de care benzina vine pusa la scuter ca ala mi lo dat cu rezervoru plin..si nu i`am facut plinu niciodata.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Benzina fara plumb... de 95 99 100(cifra octanica). Merge cu oricare din astea... acum la unele scutere se simte putin diferenta la altele nu. Deci testezi si vezi cu care-ti merge mai bine si care iti convine la buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 Benzina fara plumb... de 95 99 100(cifra octanica). Merge cu oricare din astea... acum la unele scutere se simte putin diferenta la altele nu. Deci testezi si vezi cu care-ti merge mai bine si care iti convine la buzunar important ar fi cu care merge mai bine ca doar nu poate sa fie mare diferenta intre ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 la mine se vede diferenta intre 95 si 100 cifra octanica cu aprox 5 km/h imbunatatiri majoritatea au dar te sfatuiesc sa iti dai pentru permis A1 daca nu ai pana in 18 ani dar ai peste 16 sau a daca ai peste 18 ca nu se stie cat mai tin legislatiile sau cand vei vrea sa conduci si altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 In primul rand asigura-te ca nu e limitat...apoi vezi in ce stare sunt segmentii In rest ce au zis baietii, daca nu prinde mai mult nu inseamna ca trebuie sa te apuci din start de tuning. Malaguti F10 mananac pamantul se duce peste bord in 100 F15 stiu ca haleste mai multa benzina dar se duce la fel, daca nu mai mult Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 eu m-am dat cu un f15 firefox si mergea cu 90 cu 2 perosane yo am 80kg si cealalta 60....de aceea te sfatuiesc sa verifici compresia ca i oarecum absurd de mica viteza si nu stiu rolly daca mai are sanse sa fie limitat din 97 pana acum... alta varianta ar fi ca este invundat esapamentul si nu mai ai o evacuare buna, eu asa am patit-o la Honditza pe care am avut-o pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Al meu e 99 si inca limitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 la mine se vede diferenta intre 95 si 100 cifra octanica cu aprox 5 km/h imbunatatiri majoritatea au dar te sfatuiesc sa iti dai pentru permis A1 daca nu ai pana in 18 ani dar ai peste 16 sau a daca ai peste 18 ca nu se stie cat mai tin legislatiile sau cand vei vrea sa conduci si altceva pfff.. sa dau pt A1.. nici makr nu am cursurile alea de legislatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 deci i-ati A1 ca te va ajuta....ca si yo la inceput am zis ca nu imi tre mai mare de 50cc pana la 18ani si uite ca am 16 juma si miam luat pana la urma de 100....poa si u veivrea sa treci la o clasa mai sus....+ ca politia am vazut ca vor sa cam scoata legislatiile si sa ceara permis si la 49 cc...poa te trezesti ca o faci degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 mi s`ar parea o porcarie sa bage permis si pt astea de 49....atunci toata lumea s`ar reprofila pe 125 deci i-ati A1 ca te va ajuta....ca si yo la inceput am zis ca nu imi tre mai mare de 50cc pana la 18ani si uite ca am 16 juma si miam luat pana la urma de 100....poa si u veivrea sa treci la o clasa mai sus....+ ca politia am vazut ca vor sa cam scoata legislatiile si sa ceara permis si la 49 cc...poa te trezesti ca o faci degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 da numa gandetete cati ratati ai strazilor au numa legislatie pt 49 si habar nu au sa se dea pe ele si habar nu au de reguli pt ca la me in oras de exemplu dak dai un milion in + fata de costul real al legislatiei tio da fara sa meri la vreun curs sau sa dai vreo testare rolly ce scuter ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 da...aici ai f mare dreptate...mai rau este ca multi umbla si fara aceste cursuri d elegislatie...si habar n`au cui s ade aprioritate si cui nu...toata problema asta cu permisul pt scuterele de 49 este cu dus si intors... da numa gandetete cati ratati ai strazilor au numa legislatie pt 49 si habar nu au sa se dea pe ele si habar nu au de reguli pt ca la me in oras de exemplu dak dai un milion in + fata de costul real al legislatiei tio da fara sa meri la vreun curs sau sa dai vreo testare rolly ce scuter ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 ink ceva... sry dar cum v-am spus sunt deabea la inceput....bateria de la scuter ar trebui sa se incarce in timp ce merg cu el..? atunci , lasal sa mearga 60 . Oricum , 80 e prea mult pe vremea asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 C.J. scrie la profil: Aprilia SR50 Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Am un scuter Malaguti F15 firefox din 97 si abea se tarie cu 60..65...si in bord are 100km ce imbunatatiri sa`i fac sa fuga makr 80km.. ? nu prea ma pircep la scutere ca eu il am de 2 sapt.. ..plz help.. iti zik eu ce sa faci ! ce-a mai buna solutie ! iati un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 1, 2007 Autor Share Postat Decembrie 1, 2007 iti zik eu ce sa faci ! ce-a mai buna solutie ! iati un motor mda.. ms daniells.. ) asa si cel kre mi`o zis sa verific compresia.. dupa cum ti`am spus sunt deabea la inceput..nush ce aia sry.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) poi pentru a verifica compresia te duci la un service sau la un mecanic si ii zici ca vrei sa verifici compresia, el va da jos bujia si va baga acolo in locul bujiei un fel de manometru si te va pune sa dai o pedala sau doua pt a vedea presiunea din cilindru, adica compresia, daca aceasta este mica inseamna ca segmentii pistonului sunt uzati si ca trebuie sa ii schimbi. Odata schimbati segmentii si dupa ce faci rodajul corespunzator cu viteza de pana in 35 km/h vei putea sa ,,ii dai blana"si va prinde mult mai mult, nu trebuie sa schimbi motorul din prima cum a zis daniells ca poate u pierzi putere alt undeva si segmenti si motoru ti-s bune, de aceea am zis intai sa verifici compresia dute la un mecanic si zi ca vrei sa verifici compresia ca el sigur va sti ce are de facut si iti va explica mai bine decat am facut-o eu mecanic nu trebuie sa fie neaparat de scutere, poate sa fie si de masini Editat Decembrie 1, 2007 de C.J. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 1, 2007 Autor Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) poi pentru a verifica compresia te duci la un service sau la un mecanic si ii zici ca vrei sa verifici compresia, el va da jos bujia si va baga acolo in locul bujiei un fel de manometru si te va pune sa dai o pedala sau doua pt a vedea presiunea din cilindru, adica compresia, daca aceasta este mica inseamna ca segmentii pistonului sunt uzati si ca trebuie sa ii schimbi. Odata schimbati segmentii si dupa ce faci rodajul corespunzator cu viteza de pana in 35 km/h vei putea sa ,,ii dai blana"si va prinde mult mai mult, nu trebuie sa schimbi motorul din prima cum a zis daniells ca poate u pierzi putere alt undeva si segmenti si motoru ti-s bune, de aceea am zis intai sa verifici compresia dute la un mecanic si zi ca vrei sa verifici compresia ca el sigur va sti ce are de facut si iti va explica mai bine decat am facut-o eu mecanic nu trebuie sa fie neaparat de scutere, poate sa fie si de masini Salve... ..si asa de curiozitate cam cat m`ar ajunge sa schmb segmentii? .. Si mai am o probleme..kre ma scoate din minti.. dc cand dau sa aprind farurile si bordul nu se aprinde dekt cand turez motoru...si bateria ii plina... plz help.. Editat Decembrie 1, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 poi la motor de 49 cam pe la 3 mil te costa segmenti piston si cilindru daca schimbi totul, depinde de mecanic ca manopera unii cer mult si te trag in teapa cum am patit eu ca am dat 900 de mi manopera la o hondita de 49 cat despre faruri acum am aflat ca nu sunt legate la baterie ci la alternator de unde rezulta ca da energie mai mare necesara farurilor decat cand accelerezi, nush eventual verifica alternatorul(magnetoul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.