ROSSI Postat Septembrie 24, 2003 Share Postat Septembrie 24, 2003 SALUT FRATILOR MA-M SATURAT SA TOT SCHIMB BUJIILE LA UN ETZ251 LA O 100 DE KM TREBUIE SA SCIMB BUJIA CA INCEPE SA DE-A NISTE RATEURI DE SE AUDE LA UN KM(SI SCOATE NISTE FLACARI PE TOBA DE ZICI CA-I ALTCEVA)MA PUTETI AJUTA SI PE MINE CU O PARERE CEVA APRINDEREA AM FACUTO CRED CA DE VREO 100 DE ORI PANA ACUM(COMPARATOR)BUJIA NGK DE LA PANEURO (BRAILA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 De ce schimbi bujia ? Ce aspect are cand o scoti ? Daca e doar afumata, atunci inseamna ca nu e ea de vina, saraca, ci carburatzia, care e prea bogata si e normal sa incarce bujia de funingine. In general, bujiile cedeaza destul de rar, iar asta inseamna ca se strapunge izolatzia ceramica a electrodului central din cauza ca nu corespunde cifra termica a bujiei cu temperatura la care ajunge motorul si de multe ori schimbatul bujiei mascheaza alte probleme. Tot ce ai de probat e sa cureti bujia dupa ce o scoti, si sa o bagi la loc, nu sa bagi alta noua. Daca merge, atunci e clar problema de carburatzie, motorul iti merge prea innecat cu benzina sau ai pus prea mult ulei in benzina sau, daca e cu dozare automata a uleiului, din rezervor separat, atunci e o problema la dozatorul ala. A... scoate fum cand merge, la cald, motorul tau ? (Fum albastru = ulei, Fum negru(gri) = benzina , Fum alb = normal, e abur, nu e fum, la rece...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 La tine inseamna ca e vorba atunci de cifra termica. Adica ceramica aia cedeaza la temperaturi prea mari (dacia e racita cu apa si nu are nevoie de bujii rezistente la temperaturi exagerate). Sunt doua modele romanesti de Sinterom 14NP18 si 14NP23 . Prima rezista la 180 de grade, a doua la 230 de grade. In fine, cel mai bine e sa mergi la un magazin de trabant , sa iei bujii de trabant, ca si ala e racit tot cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 Si eu pateam la fel cu Simsonul pana i-am schimbat carburatorul. Imi manca mai multe bujii decat benzina pe care o bagam in el!! Clar de la asta e! Incearca sa-l cureti putin daca nu ai bani sa-l shimbi. Aici iarasi e de gasit "setarile" corecte.. Munca, nu gluma!! Mult noroc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 La simson ce bujii trebuie puse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 mosulik, ca te pricepi (sau altii, cu mai multa cunoastere decit mine) poate ne explici si noua care sint caracteristicile dupa care e evaluata o bujie, si ce inseamna codurile alea. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mz2 Postat Septembrie 27, 2003 Share Postat Septembrie 27, 2003 din cauza modificarilor din motor sa imi strice bujiile??? are cateva modificari sa se duca mai mult decat are in bord iar bujia daca o scot o curat si o pun la loc imi porneste si pe urma cand bag mana in gas trage niste rateuri de imi scoate flacari pe toba,,reglajele carburant aprindere le-a facut un mecanic de motoare de la noi din oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex M Postat Septembrie 27, 2003 Share Postat Septembrie 27, 2003 vezi daca nu cumva bobina de inductie e de vina .Daca nu strapunge la o distanta 6-8 mm e mai mult ca sigur cauza aprinderilor tarzii. Avansul de aprindere 2,5-3 mm inainte PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.