Sari la conținut

Mincator De Bujii(etz)


ROSSI
 Share

Postări Recomandate

SALUT FRATILOR MA-M SATURAT SA TOT SCHIMB BUJIILE LA UN ETZ251

LA O 100 DE KM TREBUIE SA SCIMB BUJIA CA INCEPE SA DE-A NISTE RATEURI DE SE AUDE LA UN KM(SI SCOATE NISTE FLACARI PE TOBA DE ZICI CA-I ALTCEVA)MA PUTETI AJUTA SI PE MINE CU O PARERE CEVA

APRINDEREA AM FACUTO CRED CA DE VREO 100 DE ORI PANA ACUM(COMPARATOR)BUJIA NGK DE LA PANEURO (BRAILA)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce schimbi bujia ? Ce aspect are cand o scoti ? Daca e doar afumata, atunci inseamna ca nu e ea de vina, saraca, ci carburatzia, care e prea bogata si e normal sa incarce bujia de funingine. In general, bujiile cedeaza destul de rar, iar asta inseamna ca se strapunge izolatzia ceramica a electrodului central din cauza ca nu corespunde cifra termica a bujiei cu temperatura la care ajunge motorul si de multe ori schimbatul bujiei mascheaza alte probleme. Tot ce ai de probat e sa cureti bujia dupa ce o scoti, si sa o bagi la loc, nu sa bagi alta noua. Daca merge, atunci e clar problema de carburatzie, motorul iti merge prea innecat cu benzina sau ai pus prea mult ulei in benzina sau, daca e cu dozare automata a uleiului, din rezervor separat, atunci e o problema la dozatorul ala. A... scoate fum cand merge, la cald, motorul tau ? (Fum albastru = ulei, Fum negru(gri) = benzina , Fum alb = normal, e abur, nu e fum, la rece...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se intampla chestia asta (MZ, RT 125), pana cand i-am reglat ca lumea amestecul si i-am reglat distanta intre electrozi (0,6). Acum o schimb la aprox. 1000 KM. Si pun bujii amarate de dacie la 30 000 de lei bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine inseamna ca e vorba atunci de cifra termica. Adica ceramica aia cedeaza la temperaturi prea mari (dacia e racita cu apa si nu are nevoie de bujii rezistente la temperaturi exagerate). Sunt doua modele romanesti de Sinterom 14NP18 si 14NP23 . Prima rezista la 180 de grade, a doua la 230 de grade.

In fine, cel mai bine e sa mergi la un magazin de trabant , sa iei bujii de trabant, ca si ala e racit tot cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pateam la fel cu Simsonul pana i-am schimbat carburatorul. Imi manca mai multe bujii decat benzina pe care o bagam in el!! Clar de la asta e! Incearca sa-l cureti putin daca nu ai bani sa-l shimbi. Aici iarasi e de gasit "setarile" corecte.. Munca, nu gluma!!

Mult noroc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mosulik, ca te pricepi (sau altii, cu mai multa cunoastere decit mine) poate ne explici si noua care sint caracteristicile dupa care e evaluata o bujie, si ce inseamna codurile alea.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza modificarilor din motor sa imi strice bujiile???

are cateva modificari sa se duca mai mult decat are in bord

iar bujia daca o scot o curat si o pun la loc imi porneste si pe urma cand bag mana in gas trage niste rateuri de imi scoate flacari pe toba,,reglajele carburant aprindere le-a facut un mecanic de motoare de la noi din oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...