Redresor Postat Ianuarie 21, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2008 Uite asta nu imi place la kilometrajul electronic : nu are lumina.......Si mie imi plac cele analogice. Intr-adevar, instalatia electrica e problema,dar crede-ma ca ma deranjaza sa nu vad nimic pe bord.......Kenno, la tine ce a avut kilometrajul? Kiusro, ai verificat avaria asa cum ti-am spus? --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 11:50 -------------Uite asta nu imi place la kilometrajul electronic : nu are lumina.......Si mie imi plac cele analogice. Intr-adevar, instalatia electrica e problema,dar crede-ma ca ma deranjaza sa nu vad nimic pe bord.......Kenno, la tine ce a avut kilometrajul? Kiusro, ai verificat avaria asa cum ti-am spus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Nu am terminat inca instalatia electrica, mai am de prins un fir la semnalizare si sunt acuma la panoul cu sigurante, si nu stiu ce inseamna asta de pe schema, poate stiti voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 22, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2008 Nu am terminat inca instalatia electrica, mai am de prins un fir la semnalizare si sunt acuma la panoul cu sigurante, si nu stiu ce inseamna asta de pe schema, poate stiti voi... pai daca te referi la punctul negru, acolo se unesc mai multe fire...........totusi vad ca varful sagetii e indreptat spre un condensator. Ala e un condensator de filtraj ca sa ii zic asa,de fapt se numeste de deparazitare. Au si masinile pe alternator...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Nu am terminat inca instalatia electrica, mai am de prins un fir la semnalizare si sunt acuma la panoul cu sigurante, si nu stiu ce inseamna asta de pe schema, poate stiti voi... cred ca mai degraba e un contact lmpa stop pe ghidon,dar nu bag mana in foc.de pe schema asta lucrezi?e cam in ceata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 22, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2008 Nu are cum sa fie contact lampa stop de pe ghidon pentru ca ar insemna ca face scurt intre + si masa. Unde e punctul ala negru sunt firele de masa ,iar cel rosu e plusul.........ar insemna sa faci scurt daca pui frana...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 (editat) Deparazitare, zici... hmmm cati micro are? ca eu nu am cond asa ca voi cauta printr-e ale mele. Si totusi nu-mi dau seama ce sa deparaziteze? ca nu am frecvente TV sau radio, si deobicei se leaga in paralel cu dispozitivul pe care vrei sa-l protejezi si atunci condeul preia 'parazitii' eventualele fluctuatii de curent, sau bruiajele... Am luat si eu in considerare toate cele si tot nu-mi dau seama, ce dreq ar putea fi intre plus si masa, da, stiu, punctul negru este surubul care leaga minusul la carcasa. Editat Ianuarie 22, 2008 de Kiusro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 Mai, e de deparazitare. Nu stiu daca ai observat un fenomen: daca ai ocazia sa stai la tzara si sa asculti radio pe unde medii si trece cate unu cu un moped din ala Piaggio terminat, ai sa auzi un parait suparator in difuzor........Asta de la scantei, fisa de inalta tensiune neecranata corespunzator...........+ ca mopedele respective nu au condensator.De exemplu, la Oltcit, gasesti condensator de deparazitare si pe bobina...... Neavand radio pe motocicleta,si daca nu are rol de a proteja alti receptori de paraziti (desi cred),ma gandesc ca asta trebuie sa fie un condensator de filtraj (pt a elimia curentul pulsatoriu),care ar putea si elimia eventualele fluctuatii de tensiune de la baterie........ La Oltcit, valoarea este de 2,2uF Poti sa cauti la magazin condensator de deparazitare de Dacia,cel care se pune pe alternator...Nu cred ca e scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Interesant, dar tot nu inteleg, aparatele in sine trebuie sa aiba deparazitare, cele vechi nu au asa ceva pentru ca nu s-a gandit nimeni, de exemplu 'Gloria' nu are, daca-l pui in masina si pornesti masina (dacia) nu mai auzi decat turatiile motorului in difuzorul radioului. Deci deperazitarea se face pe aparatul care nu doresti sa fie bruiat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 Mah te mananc:) Modelele Gloria3 erau folosite si in automobile. Aveau si mufa pentru conectarea antenei auto.Totusi,bruiajul se auzea, cum spui si tu, dar daca nu ar fi fost condensatorul respectiv ar fi fost si mai rau,ar fi fost curentul nefiltrat......... Daca nu e de deparazitare, e de filtraj.Citeste ce am scris eu pe acolo pe deasupra....Pune acolo un condensator de deparazitare de Dacia........sau de 2,2uF ,ca la atatea cheltuieli poate nu mai ai ban sa cumperi condensator de la magazin........ Eu cred ca e de deparazitare sau de filtraj (ca sa nu se incarce bateria cu curent pulsatoriu,desi unii specialisti spun ca e mai bine sa incarci bateria cu curent pulsatoriu;am gasit redresoare care aveau condensator de filtraj si redresoare care nu aveau condensator de filtraj) Probabil germanii au considerat ca trebuie filtrat curentul.....Oricum,condensatorul tine putin tensiunea sus atunci cand aprinzi lumina sau semnalizezi,e o trecere putin mai usoara pt baterie Pune-l ca nu l-au pus germanii degeaba....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 cred ca misterul s-a lamurit.intr-adevar acea chestie e un condensator de 2,5uF legat in paralel cu bateria,dar nu apare la modelele civile de ETZ ptr. ca era prevazut doar pe modelul Volkspolizei unde avea rolul de a proteja de paraziti statia radio emisie-receptie.de altfel din cele doua scheme de mai jos se observa aceasta diferenta.oricum e o componenta nevitala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 Bun, deci e cum am spus eu ) SI am nimerit si valoarea.... MZ-ul meu are condensator din asta,chiar daca e civil....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Bine fratiilor, m-ati lamurit, Augustin sper ca nu te-am suparat , de ce nu ai zis de la inceput ca al tau are...? multumim kyvacka inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 Cum sa ma supar mai? Sunt ok, n-aveam de ce sa ma supar........ Sa te aud ca faci MZ-ul si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Cum sa ma supar mai? Sunt ok, n-aveam de ce sa ma supar........ Sa te aud ca faci MZ-ul si merge brici Mai ai prieteni cu MZ acolo unde locuiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 26, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2008 Mai ai prieteni cu MZ acolo unde locuiesti? Din pacate nu mai stiu pe nimeni cu MZ pe langa mine. Cei pe care ii stiu au japoneze........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Din pacate nu mai stiu pe nimeni cu MZ pe langa mine. Cei pe care ii stiu au japoneze........... Si tu daca vii din state iti iei ceva mai fiabil?Daca da, si vinzi MZ, sa ma anunti te rog si pe mine . Thanks ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 26, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2008 Pai nu stiu daca or sa imi ajunga banii sa imi iau ceva mai fiabil.Imi place si MZ-ul.As fi vrut totusi un 251,dar e bun si asta. Cand s-o mai incalzi ii desfac capacul de la cutia de viteze ca sa vad care e situatia....sa inteleg de ce se opreste motorul cand trag ambreiajul...Acum nu pot sa ies afara ca am luat de la cineva gripa Sper sa nu gasesc motorul macelarit cum l-a gasit kiusro.Sper sa nu vad o priveliste cu rulmentii de pe ambielaj care stau fix la locul lor pt ca sunt impanati cu table....Fostul proprietar mi-a spus "cu mana pe inima" ca nhu trebuie sa umblu la nimic, totul e nou, dar nu pot sa cred.....n-am incredere Maine fac comanda la Dl.Zoltan de kit pt kilometraj.Am bordul mort, ma deranjaza rau..... Eu am si un Voshod pe care ziceam ca il fac brici si in prostia mea i-am cumparat ambielaj nou (desi nu era nevoie),rulmenti FAG,lant de distributie nou,simeringuri,set motor....Dupa ce am pus motorul la loc am constatat ca in vit a 4-a face un zgomot.....asta din cauza ca garniturile pe care le-am pus sunt prea subtiri.....Si am abandonat lucrul......Mi-e greu sa dau motorul jos de pe cadru a 10-a oara.......Acum o sa il vand cu bani mai putini decat am bagat in el .........Daca la MZ or sa fie probleme grave, o sa ma opresc la timp si nu o sa mai investesc....Mi-a venit mintea la cap........ Oricum, te anunt daca e sa il dau si o probezi si iti dai seama cat face......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 augustine tata zi-mi si mie sa nu mor prost unde dracu' ai tu lant de distributie la un 2t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Deobicei este in partea stanga(partea opusa lantului de transmisie) ca sa ajungi la el trebuie sa scoti uleiul si sa desfaci capacul din dreapta, ai grija la garnitura dupa ce desfaci ti-ar trebui garnitura noua, daca nu ai ti-ar trebui niste silicon special, sa nu-ti curga uleiul dupa ce pui capacul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 augustine tata zi-mi si mie sa nu mor prost unde dracu' ai tu lant de distributie la un 2t? Sau lant de transmisie primara.La Voshod e cutia de viteze, in stanga, conecteaza ambielajul cu oala de ambreiaj.... Am sunat la Magazinul cu piese de MZ.Am comandat asa: bucsa de plastic in care vine tija de la kilometraj - 7lei discul melcat - 22lei robinet benzina - 26 lei maneta ambreiaj -cred ca 20 lei Sper ca o sa primesc ce imi trebuie pt ca domnul respectiv nu prea intelegea bine.Pana la urma i-am explicat mai rar..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Da, am intampinat si eu aceeasi problema, nu prea inteleg ei, nu stiu cum se descurca, ar trebui sa angajaze un roman acolo la telefon...Imi pare rau ca nu ti-am mai zis cum se numesc piesele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Sau lant de transmisie primara.La Voshod e cutia de viteze, in stanga, conecteaza ambielajul cu oala de ambreiaj.... Am sunat la Magazinul cu piese de MZ.Am comandat asa: bucsa de plastic in care vine tija de la kilometraj - 7lei discul melcat - 22lei robinet benzina - 26 lei maneta ambreiaj -cred ca 20 lei Sper ca o sa primesc ce imi trebuie pt ca domnul respectiv nu prea intelegea bine.Pana la urma i-am explicat mai rar..... nu sau ci doar lant de transmisie primara. la 2t distributia este controlata de piston si, oarecum, in functie de caz, si putin de muzicuta si/sau toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanien Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 daca nu reusesti sa o treci "pe liber"din treapta I,incearca,mai ales in mers,pana sa se opreasca roata,sa o scoti direct din a II a.si eu am avut aceeasi problema la Minsk --- Mesaj completat în 28 Jan 2008 19:01 -------------daca nu reusesti sa o treci "pe liber"din treapta I,incearca,mai ales in mers,pana sa se opreasca roata,sa o scoti direct din a II a.si eu am avut aceeasi problema la Minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) Mi-a venit coletul de la Tg.Mures. Abia l-am luat de la posta ca imi scrisesera numele gresit )) CAnd mi-oi lua motocicleta de la garaj,adica dupa sesiune,o sa montez totul sa vad cum merge. Fostul proprietar mi-a spus ca nu or sa ma tina axul de la kilometraj si discul melcat,dar el nu a pus pic de vaselina.E placa aia curata,nici macar ulei n-a pus. E de inteles ca s-au uzat repede daca au frecat metal pe metal fara lubrifiant..............Si totusi, mi se pare ca discul melcat e facut dintr-un material cam slab, mai moale decat axul............Ma rog, om trai si om vedea........ Imi place cum arata robinetul de benzina <small>--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 14:16 -------------</small><br/>M-am mai uitat pe poze si cred ca mai lipseste ceva la roata...... Kiusro,uita-te te rog la poza unde am hasurat. Unde e cu rosu, acolo vreau sa pun discul melcat. Unde e semnul intrebarii cu galben cred ca mai venea ceva pt ca eu nu imi dau seama cum trebuie sa stea discul asta fix, ca sa se miste odata cu pinionul............. Pana la urma,pun niste Poxilina acolo unde am hasurat cu rosu si peste pun discul si cred ca nu o sa mai aiba moarte......... Editat Ianuarie 30, 2008 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 nu sau ci doar lant de transmisie primara. la 2t distributia este controlata de piston si, oarecum, in functie de caz, si putin de muzicuta si/sau toba Am vazut ca e o greseala des intalnita asta cu lantul de distributie care de fapt e transmisia primara la motoarele 2 t. Inca un pic si cred ca o sa vedem posturi de genul, "Reglajul jocurilor supapelor la IJ jupiter". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.