vlad302 Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Intreb asta pentru ca eu tocmai am facut a doua pana intrun timp destul de scurt. e adevarat ca la mine e un caz putin mai special, pentru ca pana a constat in ambele cazuri din " taierea " ( amputarea) capatului camerei unde e ventilu. logic mam gandit ca e de vina presiunea prea mica, care permite astfel camerei sa " fuga" de pe geanta in timpul franei.. Si atunci va intreb eu pe voi.....asta e motivul ? si daca da, atunci ce presiune ar trebuii sa bag in roti ca sa nu mi se mai intimple, ( caci am incercat sa bag si o presiune mai mare, dar cu ea sarea roata ca o minge de pin-pong pe drum) si daca nu , ce alt motiv ar putea fi... exista cumva un adeziv folosit pentru camera (miram-as)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Presiunea recomandata e de 1,7-1,9 atm pt fata si 2,2-2,4 pt. spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 in mod normal acolo este o piulita care se prinde pe ventil inainte de janta, asa ca nu mai fuge camera. si cred ca e prea desumflata roata daca se misca camera (mult prea desumflata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Decembrie 4, 2007 Autor Share Postat Decembrie 4, 2007 (editat) mda...la prima pana lipsea piulita , asa ca iam pus piulita....doar ca sa taiat in interior la a doua. Mersi baieti ! iarna cu drumuri uscate! Editat Decembrie 4, 2007 de vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 mda...la prima pana lipsea piulita , asa ca iam pus piulita....doar ca sa taiat in interior la a doua. Mersi baieti ! iarna cu drumuri uscate! baga presiune in roata ca de la lipsa ei ai necazuri. cu roti de ij am facut pana in imprejurari specifice - sarma otelita de 2 mm diametru si ascutita la un capat + indoita ciudat - am reusit sa o iau in roata. - bucata de teava taiata oblic cu sudura si infipta in asfalt Niciodata nu am facut pana asa din intamplare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Ori nu asezi bine camera pe janta ori ai avut tu bafta de doua camere proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Cauciucuri noi, camere bune, presiune reglata. In 2 sezoane pe Jawa, cu cauciucuri si camere rusesti, nu am facut nici o pana. Din noroc, bineinteles, nu am gasit cuiul potrivit PS. Schimba cauciucul, daca e vechi/uzat/imbatranit aluneca pe janta. O alta varianta e nepotrivirea la diametru janta-cauciuc ( eroare de fabricatie, tipca la orice e rusesc) . Mai exista o solutie care se foloseste la motoarele enduro-cross: "Rimlock" , o piesa de aluminiu+cauciuc , se monteaza in interiorul cauciucului pe janta si fixeaza guma ca o mengina; in partea opusa roata e echilibrata cu plumbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) foarte bine zice @Axa si chestia aia am auzit ca e utila(caut si eu ceva de genu pt acelasi gen de problema, nu la Jawa)...completez acolo, cauciucuri noi, camere bune, si PE ACELEASI MARIMI(merg pacalite si cu camera mai mica dar necesita presiune mai mare si exista riscul de explozie...la mine nu gasesc camere noi pe marimea exacta, si tre sa recurg la inovatii) la mine mi-am dat seama repede ce se intampla pt ca vedeam mereu cum fuge valva dupa un anumit numar de km...problema mea era camera, care era prea mica pt cauciuc, si cand se lasa moale, se invartea si janta taia valva... Editat Decembrie 5, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.