Sari la conținut

Cam Cat De Des E Normal Sa Faci Pana?


vlad302
 Share

Postări Recomandate

Intreb asta pentru ca eu tocmai am facut a doua pana intrun timp destul de scurt.

e adevarat ca la mine e un caz putin mai special, pentru ca pana a constat in ambele cazuri din

" taierea " ( amputarea) capatului camerei unde e ventilu.

 

logic mam gandit ca e de vina presiunea prea mica, care permite astfel camerei sa " fuga" de pe geanta

in timpul franei.. :)

 

Si atunci va intreb eu pe voi.....asta e motivul ?

 

si daca da, atunci ce presiune ar trebuii sa bag in roti ca sa nu mi se mai intimple, ( caci am incercat sa bag si o presiune mai mare, dar cu ea sarea roata ca o minge de pin-pong pe drum)

si daca nu , ce alt motiv ar putea fi... exista cumva un adeziv folosit pentru camera (miram-as)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal acolo este o piulita care se prinde pe ventil inainte de janta, asa ca nu mai fuge camera. si cred ca e prea desumflata roata daca se misca camera (mult prea desumflata :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...la prima pana lipsea piulita , asa ca iam pus piulita....doar ca sa taiat in interior la a doua.

 

Mersi baieti !

 

iarna cu drumuri uscate! :)

Editat de vlad302
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...la prima pana lipsea piulita , asa ca iam pus piulita....doar ca sa taiat in interior la a doua.

 

Mersi baieti !

 

iarna cu drumuri uscate! :)

baga presiune in roata ca de la lipsa ei ai necazuri.

 

cu roti de ij am facut pana in imprejurari specifice

- sarma otelita de 2 mm diametru si ascutita la un capat + indoita ciudat - am reusit sa o iau in roata.

- bucata de teava taiata oblic cu sudura si infipta in asfalt

Niciodata nu am facut pana asa din intamplare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri noi, camere bune, presiune reglata. In 2 sezoane pe Jawa, cu cauciucuri si camere rusesti, nu am facut nici o pana. Din noroc, bineinteles, nu am gasit cuiul potrivit :lol:

 

 

PS. Schimba cauciucul, daca e vechi/uzat/imbatranit aluneca pe janta. O alta varianta e nepotrivirea la diametru janta-cauciuc ( eroare de fabricatie, tipca la orice e rusesc) .

 

Mai exista o solutie care se foloseste la motoarele enduro-cross: "Rimlock" , o piesa de aluminiu+cauciuc , se monteaza in interiorul cauciucului pe janta si fixeaza guma ca o mengina; in partea opusa roata e echilibrata cu plumbi.

 

:)

 

rimlock.jpg

 

rimlock.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine zice @Axa si chestia aia am auzit ca e utila(caut si eu ceva de genu pt acelasi gen de problema, nu la Jawa)...completez acolo, cauciucuri noi, camere bune, si PE ACELEASI MARIMI(merg pacalite si cu camera mai mica dar necesita presiune mai mare si exista riscul de explozie...la mine nu gasesc camere noi pe marimea exacta, si tre sa recurg la inovatii)

 

la mine mi-am dat seama repede ce se intampla pt ca vedeam mereu cum fuge valva dupa un anumit numar de km...problema mea era camera, care era prea mica pt cauciuc, si cand se lasa moale, se invartea si janta taia valva...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...