vladut_ab Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) am 2 intrebari pentru cei care au delimitat toba (referitoare la limitarea aceea care consta intr`o teava astupata ce iese din toba): 1. ce performante ati obtinut ? 2. daca presez teava respectiva chiar la inceputul ei, in asa fel incat sa nu mai intre gaze in ea, nu obtin aceleasi rezultate ca si cum as taia`o si as astupa gaura ? p.s catalizatorul afecteaza performantele !! daca il dau jos castig multa putere (destula sa derapez la plecarea de la semafor...pe beton ) Editat Decembrie 9, 2007 de vladut_ab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 am 2 intrebari pentru cei care au delimitat toba (referitoare la limitarea aceea care consta intr`o teava astupata ce iese din toba): 1. ce performante ati obtinut ? 2. daca presez teava respectiva chiar la inceputul ei, in asa fel incat sa nu mai intre gaze in ea, nu obtin aceleasi rezultate ca si cum as taia`o si as astupa gaura ? p.s catalizatorul afecteaza performantele !! daca il dau jos castig multa putere (destula sa derapez la plecarea de la semafor...pe beton ) 2 e evident ... tot aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 am 2 intrebari pentru cei care au delimitat toba (referitoare la limitarea aceea care consta intr`o teava astupata ce iese din toba): 1. ce performante ati obtinut ? 2. daca presez teava respectiva chiar la inceputul ei, in asa fel incat sa nu mai intre gaze in ea, nu obtin aceleasi rezultate ca si cum as taia`o si as astupa gaura ? p.s catalizatorul afecteaza performantele !! daca il dau jos castig multa putere (destula sa derapez la plecarea de la semafor...pe beton ) 1 demaraj mai pun si castigi si umpic la top speed 2 cel mai simplu e sa o tai si sa sudezi ceva peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ca tot veni vorba despre tobe...am si eu o intrebare...pt cine se pricepe...daca scot sitele din toba voi ave aun demaraj mai bun si un top speed mai mare? quote name='robbyvl' date='Dec 9 2007, 11:06 PM' post='978069'] 1 demaraj mai pun si castigi si umpic la top speed 2 cel mai simplu e sa o tai si sa sudezi ceva peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 ca tot veni vorba despre tobe...am si eu o intrebare...pt cine se pricepe...daca scot sitele din toba voi ave aun demaraj mai bun si un top speed mai mare? quote name='robbyvl' date='Dec 9 2007, 11:06 PM' post='978069'] 1 demaraj mai pun si castigi si umpic la top speed 2 cel mai simplu e sa o tai si sa sudezi ceva peste din cate stiu ieu sitele alea limiteaza performantele....si motoarele de viteza au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 ca tot veni vorba despre tobe...am si eu o intrebare...pt cine se pricepe...daca scot sitele din toba voi ave aun demaraj mai bun si un top speed mai mare? quote name='robbyvl' date='Dec 9 2007, 11:06 PM' post='978069'] 1 demaraj mai pun si castigi si umpic la top speed 2 cel mai simplu e sa o tai si sa sudezi ceva peste Daca motorul este in 2T si dai sitele jos vei pierde din putere + ca vei avea un sunet ascutit nu prea placut la urechi. La 2T evacuarea este special restrictionata prin site+ gura aceea de evacuare ingusta pentru a oferi un sunet cat de cat acceptabil si performantele optime. Daca este in 4T vei castiga dar nu ceva extraordinar, si s'ar putea sa sune un pic mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 vreau sa spun ca nu am obtinut .. cine stie ce performante fara..limtatorul din toba.Dar inca mai am catalizatorul si mi se pare ca il mai am si pe cel din variator. Daca.. a taiat cineva catalizatorul.. rog.. sa-mi spuna si mie ce a obtinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 vreau sa spun ca nu am obtinut .. cine stie ce performante fara..limtatorul din toba.Dar inca mai am catalizatorul si mi se pare ca il mai am si pe cel din variator. Daca.. a taiat cineva catalizatorul.. rog.. sa-mi spuna si mie ce a obtinut. NIMIC ...e o mare prostie sa tai catalizatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 aha.. unii spuneau sa il tai.. pentru ca o sa obtin.. ceva.. daca nu imi iau toba cat de curand.. o sa il tai sa vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 aha.. unii spuneau sa il tai.. pentru ca o sa obtin.. ceva.. daca nu imi iau toba cat de curand.. o sa il tai sa vad ce iese. cunosc si eu multi de-astia care si le-au taiat si au obtinut o sfatul meu e sa te calmezi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Si pentru ca e vorba de tobe....mi-am vopsit si eu toba cand am fost in weekend la tara. A iesit super. Acum care e treaba...sunt 2 preteni acolo unu cu sr50 r si unu cu sr50 factory ambele 2007. Se aud . La mine de ce nu se aude asa? E de la toba (ele sunt identice), ma gandesc sa nu fie infundata a mea, sau e de la alt motor(au paggio pe ele)? Daca e de la toba, cam cum as putea sa o desfund (in afara de faza cu bagat apa in ea pentru k o fac muci, si-asa e ciuruita de rugina intr-un loc). Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) Pai toba ca toba,dar daca sitele din ea sunt duse..:| de aceea se aude altfel..... Ce pretentii sa ai de la 2T,pe mine sincer nu ma intereseaza cum se aude,sa mearga bine si atat pS: poza cu a mea \/ \/ \/ \/ Editat Decembrie 10, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 vreau sa spun ca nu am obtinut .. cine stie ce performante fara..limtatorul din toba.Dar inca mai am catalizatorul si mi se pare ca il mai am si pe cel din variator. Daca.. a taiat cineva catalizatorul.. rog.. sa-mi spuna si mie ce a obtinut. catalizatoru` meu era prins in suruburi de toba. dupa ce l`am dat jos a mers mult mai bine scuteru (adica merge); dupa cum am spus: a patinat roata la pornirea de pe loc pe beton. poate era infundat, cine stie... parerea mea e ca n`ai nimic de pierdut daca incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 yo am toba cu catalizator euro2 si sunt sigur ca ma incetineste dar face motoru meu de 100 sa se auda chiar fain...un sunet asa grav,gros...dak ii pun o toba sport isi va pastra sunetul jos sau se va auzi ca o drujba cand il turez? si daka ard toba sa o desfund risc sa pateasca cv catalizatoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 yo am toba cu catalizator euro2 si sunt sigur ca ma incetineste dar face motoru meu de 100 sa se auda chiar fain...un sunet asa grav,gros...dak ii pun o toba sport isi va pastra sunetul jos sau se va auzi ca o drujba cand il turez? si daka ard toba sa o desfund risc sa pateasca cv catalizatoru? priveste partea buna a lucrurilor: daca dai linie cu vreunu la semafor si motoru tau suna ca o drujba, nimeni nu vai sti ca e de 100...deci o sa`l faci pe ala si el se va uita ca bou` la dara de fum ce ramane dupa tine . da` ieu cred ca exista tobe pentru motoare mai mari care sa le pastreze sunetu. daca arzi toba, incearca sa nu te apropii cu flacara de catalizator...sau daca e prins in suruburi mai bine il dai jos si asa poti scote mult mai usor mizeriile tin toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutzz Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 O toba sport de vanzare n`are nimeni p`aci ?; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) la me catalizatorul este in toba si legat de faza cu liniutza de la semafor....nimic de125cc din oras(is vreo 4)nu ma face chiar daca is scutere sau motoare Editat Decembrie 13, 2007 de C.J. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 O toba sport de vanzare n`are nimeni p`aci ?; Vezi ca e pe Bikeshop,un baiat care vinde tobe Leo Vince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 O toba sport de vanzare n`are nimeni p`aci ?; ce toba ai vrea?pt ce scuter?are cineva o Polini Evolution si o da ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 ce toba ai vrea?pt ce scuter?are cineva o Polini Evolution si o da ieftin pentru ce modele de scutere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 la me catalizatorul este in toba si mai bine:). pai daca ai catalizatoru` in toba (care se incinge foarte tare) inseamna ca e rezistent la temperaturi mari...fii sigur ca s`au gandit oamenii aia care au proiectat`o ca acolo vor fi temperaturi ridicate. parerea mea e ca atata timp cat nu o incalzesti pana se inroseste n`ar trebui sa intampini probleme . totusi, tre sa tinem cont de mediu si sa gandim putin deasupra intereselor pe plan scurt...poate sa upgradam chiar la un catalizator euro 4... sanatate maxima si temperaturi pozivitve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.