darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Nu Âştiu ce să zic. De 3 ani aceste jante lustruite Âşi paharele telescoapelor arată cam aÂşa : arata super bine nu am ce zice dar zi si cat stergi la ea si cum o speli?nu imi zi ca o duci la spalatorie si dau baietii cu spuma activa pe ea si nu s a intamplat nimic ca nu cred.inca o dat arata super bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Nu se intampla nimic cu ele daca sunt eloxate.La fel si jantele auto. http://www.scritube.com/stiinta/chimie/PROTECTIA-ALUMINIULUI-IMPOTRIV8231239.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Nu se intampla nimic cu ele daca sunt eloxate.La fel si jantele auto. http://www.scritube....TRIV8231239.php da sunt de acord cu tine dar Dracones nu zicea nimic de eloxare doar o lustruire la sange si atat.oricat de lustruite ar fi in decurs de 4 5 ani tot vor oxida sau si mai repede depinde si unde este tinuta moto si multe altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 multi inainte.... i-ai facut vreodata setul in kilometrii astia? Ce am zis eu si ce se intelege Eu sunt al 4-lea proprietar in Romania, probabil a mai avut alti 2-3 inainte de import, deci sunt al 7-lea probabil. Bineinteles ca setul a fost facut de multe ori, s-au consumat 3 cote(0,1,2) acum o sa fie facut cilindrul la cota 3, dar intre timp am pus un set de cota 4, il aveam deja, si intru in rodaj. Hmmm, asta inseamna ca trebuie sa pun kilometrajul pe zero? Oricum in ROmania kilometrajul magic e la 30000. cele 3 cote duse dau aproximativ 20000km/cota, ceea ce corespunde unui motor reparat cu piese medii calitativ. Voiam sa zic ca nu vad rostul de a pune kilometrajul la zero, pentru ce? Chiar daca nu am facut eu kilometrii anteriori, mi-as dori sa fi eu cel care duce motorul la 100.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 atunci jantele auto de ce sunt date in lac supa ce sunt lustruite?sti ?de lac ceramic dumneata ai auzit vreo dat?lacul acela ii foarte rezistent la socuri mecanice.dac nu sti mai intai intreaba si pe urma dati cu parerea .fara suparare. Nu e nici o suparare , de documentare cred ca ai nevoie ori de putine experienta in domeniu si apoi de scris pe net. exista o sumedenie de lacuri anticorozive ,anti uv dar nu cred ca e nici locul si nici timpul sa detaliem . nu exista lac ceramic exista un fel de lac electrostatic si lac pe baza de apa , nici unu si nici altu nu e recomandat la jentile de aluminiu care sufera deformari mai ales cele cu spite asa ca hai sa nu ne mai contram degeaba . spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 arata super bine nu am ce zice dar zi si cat stergi la ea si cum o speli?nu imi zi ca o duci la spalatorie si dau baietii cu spuma activa pe ea si nu s a intamplat nimic ca nu cred.inca o dat arata super bine NU se spala motocicleta la spalatorie (decat daca au tipe goale) si nici atunci cu spuma activa. De intretinut le intretin cu o carpa de bumbac curata. Nu lustruiesc la ele de nebun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) cu timpul vor oxida Când vorbim despre aluminiu Âşi aliajele lui, expresia de mai sus este un nonsens. În contact cu oxigenul din aer, aluminiul oxidează instantaneu. Ceea ce vedem la suprafața unei piese din aluminiu oricât de bine ar fi lustruită, este oxidul care (zice în carte) este un strat protector. Care dă cu lac pe jantele de aliaj de aluminiu, nu dă ca să protejeze aluminiul împotriva contactului cu oxigenul pentru că lacul îl dă deja peste un oxid; dă lacul pentru a proteja oxidul împotriva altor agenți care atacă acel oxid (noroi, chimicale de la spălătorie, acțiuni mecanice etc.). Jantele mele de aluminiu de la Simson, care sunt noi, au venit foarte lustruite de fabrică Âşi nelăcuite, Âşi vor rămâne aÂşa frumoase foarte mult timp dacă le îngrijesc corespunzător. NU se spala motocicleta la spalatorie (decat daca au tipe goale) si nici atunci cu spuma activa. ÂŞi le freacă cu atâta spor, că s-au jupuit până Âşi literele plăcuței de înmatriculare. Editat Februarie 27, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 ÂŞi le freacă cu atâta spor, că s-au jupuit până Âşi literele plăcuței de înmatriculare. Eheeeeeee. Cu numarul e treaba grea. Trebuie sa sti sa te apleci ca sa nu se toceasca .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Eheeeeeee. Cu numarul e treaba grea. Trebuie sa sti sa te apleci ca sa nu se toceasca .... Hai să mai fim și serioși, și să nu uităm de unde am plecat (roțile Banditului). Nu știu cum a fost la alte mărci, dar roțile originale de aliaj de aluminiu ale MZ-urilor erau compuse din butuci, jante, spițe și nipluri. Butucii erau turnați centrifugal și ieșeau din matrițe cu o groază de pori, bașca faptul că unele matrițe aveau un decalaj enorm între elementele acestora dispuse la 120 grade. Rezultau niște bavuri pe care producătorul nici nu se sinchisea să le atenueze. După laminarea jantelor și roluirea lor se sudau. Producătorului i se rupea în 14 (paișpe) că peste 50 ani, s-ar găsi niște dilii să critice jantele lor. Spițele și niplele (sau niplurile) erau mai bune. Cu toate elementele de mai sus se făceau roți de MZ, se puneau pe motociclete și se vindeau în magazine. Și Nea Spirică cumpăra, și era mândru de motoreta lui. Acum venim noi mai cu moț, după 50 ani, găsim nod în papură că de, acum avem alte tehnologii, alte studii și nu ne mai place. Păi cum dracu să ne placă. Totul îmbătrânește. Până și tipele din pozele Banditului. Nici n-ar rezista 50 de ani. În mod sigur peste 5, o să caute tehnici și tehnologii să-și ascundă posterioarele pe care acum le afișază cu fața spre noi. Vor curge pielițele pe ele, cum curgea uleiul din cutia de viteze al unui MZ nou, abia luat din magazin. Doar nu credeți că putem face din niște babe, fete de măritat, doar alezându-le gaura la o cotă inferioară. Editat Februarie 27, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Doar nu credeți că putem face din niște babe, fete de măritat, doar alezându-le gaura la o cotă inferioară. Nu si nici nu ne ocupam noi de asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Eheeeeeee. Cu numarul e treaba grea. Trebuie sa sti sa te apleci ca sa nu se toceasca .... Cred ca a frecat multe numere... stie cum sa le frece, sa nu ia vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 ...În contact cu oxigenul din aer, aluminiul oxidează instantaneu. Ceea ce vedem la suprafața unei piese din aluminiu oricât de bine ar fi lustruită, este oxidul care (zice în carte) este un strat protector.... Asa este! Acel strat protector este o oxidare electrochimica facuta prin treceri succesive prin 2-3 sau mai multe bai galvanice cu solutii cianurice. Rezulta o crusta cu rezistenta anticorosiva si duritate marita. Unul din procedee se cheama eloxare si poate avea mai multe culori(vezi diverse gablonzuri din aluminiu ce imita aurul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Deci , dupa cum va povesteam odinioara, Mon Cheri a intrat in lucru... Folosim de aceasta data un nou lac, mult mai dur. Sa speram ca totul va decurge conform planului si nu voi fi nevoit sa imprumut de la domn' profesor clestele... /index.php?/topic/105936-simson/page__st__1760 Editat Februarie 28, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Nu e nici o suparare , de documentare cred ca ai nevoie ori de putine experienta in domeniu si apoi de scris pe net. exista o sumedenie de lacuri anticorozive ,anti uv dar nu cred ca e nici locul si nici timpul sa detaliem . nu exista lac ceramic exista un fel de lac electrostatic si lac pe baza de apa , nici unu si nici altu nu e recomandat la jentile de aluminiu care sufera deformari mai ales cele cu spite asa ca hai sa nu ne mai contram degeaba . spor in toate eu nu imi dau contre cu tine si nici nu as vrea sa imi dau ca jnu am de ce dar de ce lacuri zici tu de astea aproape tot omul stie care are un fier la casa (moto sau conserva) lucrez in domeniu si nu vorbesc aiurea dar nici nu vreau sa ma laud cu lucrul asta.lacul ceramic este un lac foarte dur rezista la socuri mecanice si se foloseste in special la bariile auto.dac se intampla sa curga sau nu este apliact uniform (fenomenul coaja de portocala) se pote slefuii dar nu il poti polisa ramane mat.sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D Am așa ceva și e chiar la tata, la Bogați. Problema e că n-am vreme să merg acolo, nici luat cu arcanu! Dacă n-ar fi urgență, probabil după Paști aș avea șanse să ajung, dar nici asta nu e sigur. Dacă nu găsești pînă atunci, mai caută-mă, poate, poate... Prețul e o bere! Neagră! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D Carterele motoareleor sunt facute de obicei "PERECHE" si centrate la gauri perfect , asa ca daca vei gasi doar de dreapta s-ar putea sa nu se potriveasca ceva . Bafta la gasirea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D Bănuiesc că ai carterul din dreapta și ai niște probleme la el. Nu se pot rezolva? Câteva dintre ale mele au fost "bărbierite" la umerii din zona aprinderii, pentru adaptarea unor magnetouri și le-am refăcut. Am încărcat acei umeri (la un sudor) și i-am adus la dimensiunile originale (la un frezor). Ce tip de motor ai? Cu două semeringuri spre aprindere (tipul mai nou), sau doar cu unul (tipul mai vechi)? Sau mai bine spune-mi seria motorului. Cartere din tipul mai vechi cred că am eu. Editat Februarie 29, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 cel din dreapta are seria? La MZ ETZ asa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Păi asta nu e o problemă nerezolvabilă, mai problemă e cea expusă de @petcudan55, cu care se confruntă și carterele mele, de altfel. O altă problemă pe care am observat-o la cartere (st/dr) este cea a filetelor pentru prezoanele cilindrului sau cele pentru capacele laterale de la ambreiaj și aprindere, multe fiind mărite/decalibrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) sau cele pentru capacele laterale de la ambreiaj și aprindere, multe fiind mărite/decalibrate. Carterele permit ca majoritatea acestor găuri să fie adâncite cu 10 - 12 mm cu un burghiu de 5. Apoi dai filet M6 și pui șuruburi mai lungi. Vom avea grijă ca la montaj, să nu mai strângem ca înecații. Off topic Corcodel, ultimul mare antrenor de MZ-uri, cu puradeii noștri în week-end la Buzău. De ce nu-și poate face Corcodel cont pe forum? Am parcurs toate procedurile. Editat Februarie 29, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 ...Corcodel are cont pe acest forum... ... De ce nu-și poate face Corcodel cont pe forum? Am parcurs toate procedurile. Păi are sau n-are? De fapt, știu că n-are, că se chinuie banditul și se luptă cu morile de vînt. A avut un idiot o idee pe care genialul nostru șef de forum, aka ADMIN, a preluat-o din zbor, dar de care n-a mai avut timp să se ocupe. Așa cum se întîmplă și cu cei care vor să-și schimbe nick-name-ul... Cum se întîmplă și cu alte chestii mai puțin importante, dar care nu pun probleme în funcționarea forumului... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Bănuiesc că ai carterul din dreapta și ai niște probleme la el. Nu se pot rezolva? Câteva dintre ale mele au fost "bărbierite" la umerii din zona aprinderii, pentru adaptarea unor magnetouri și le-am refăcut. Am încărcat acei umeri (la un sudor) și i-am adus la dimensiunile originale (la un frezor). Ce tip de motor ai? Cu două semeringuri spre aprindere (tipul mai nou), sau doar cu unul (tipul mai vechi)? Sau mai bine spune-mi seria motorului. Cartere din tipul mai vechi cred că am eu. am cu un semering spre aprindere....nu il mai pot suda ptr ca mi s-a spart si am pierdut bucata aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Dat fiind faptul că este foarte greu de găsit embleme Mz pentru Stoye trebuie să improvizez. Emblemele de pe rezervorul Mz-ului par a fi identice cu cele ale atașului, înafară de coadă și probabil mărime. Până îmi găsesc embleme originale făcute pentru ataș, o să tai coada a două embleme de rezervor pe care le lipesc pe ataș. Așadar, rog cine are două embleme de Mz de vânzare să mă anunțe! Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.