Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Nu Âştiu ce să zic. De 3 ani aceste jante lustruite Âşi paharele telescoapelor arată cam aÂşa :

post-28174-0-10454500-1330282067_thumb.jpg

 

arata super bine nu am ce zice dar zi si cat stergi la ea si cum o speli?nu imi zi ca o duci la spalatorie si dau baietii cu spuma activa pe ea si nu s a intamplat nimic ca nu cred.inca o dat arata super bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu se intampla nimic cu ele daca sunt eloxate.La fel si jantele auto.

 

http://www.scritube....TRIV8231239.php

 

da sunt de acord cu tine dar Dracones nu zicea nimic de eloxare doar o lustruire la sange si atat.oricat de lustruite ar fi in decurs de 4 5 ani tot vor oxida sau si mai repede depinde si unde este tinuta moto si multe altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi inainte.... i-ai facut vreodata setul in kilometrii astia?

 

Ce am zis eu si ce se intelege :laugh:

 

Eu sunt al 4-lea proprietar in Romania, probabil a mai avut alti 2-3 inainte de import, deci sunt al 7-lea probabil.

Bineinteles ca setul a fost facut de multe ori, s-au consumat 3 cote(0,1,2) acum o sa fie facut cilindrul la cota 3, dar intre timp am pus un set de cota 4, il aveam deja, si intru in rodaj. Hmmm, asta inseamna ca trebuie sa pun kilometrajul pe zero? Oricum in ROmania kilometrajul magic e la 30000.

cele 3 cote duse dau aproximativ 20000km/cota, ceea ce corespunde unui motor reparat cu piese medii calitativ.

 

Voiam sa zic ca nu vad rostul de a pune kilometrajul la zero, pentru ce? Chiar daca nu am facut eu kilometrii anteriori, mi-as dori sa fi eu cel care duce motorul la 100.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci jantele auto de ce sunt date in lac supa ce sunt lustruite?sti ?de lac ceramic dumneata ai auzit vreo dat?lacul acela ii foarte rezistent la socuri mecanice.dac nu sti mai intai intreaba si pe urma dati cu parerea .fara suparare.:cheers:

 

 

Nu e nici o suparare , de documentare cred ca ai nevoie ori de putine experienta in domeniu si apoi de scris pe net.

 

exista o sumedenie de lacuri anticorozive ,anti uv dar nu cred ca e nici locul si nici timpul sa detaliem .

nu exista lac ceramic exista un fel de lac electrostatic si lac pe baza de apa , nici unu si nici altu nu e recomandat la jentile de aluminiu care sufera deformari mai ales cele cu spite asa ca hai sa nu ne mai contram degeaba .

 

spor in toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata super bine nu am ce zice dar zi si cat stergi la ea si cum o speli?nu imi zi ca o duci la spalatorie si dau baietii cu spuma activa pe ea si nu s a intamplat nimic ca nu cred.inca o dat arata super bine

NU se spala motocicleta la spalatorie (decat daca au tipe goale) si nici atunci cu spuma activa.

 

post-28174-0-08432600-1330325824_thumb.jpg post-28174-0-56872800-1330325836_thumb.jpg

 

De intretinut le intretin cu o carpa de bumbac curata. Nu lustruiesc la ele de nebun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu timpul vor oxida

 

Când vorbim despre aluminiu Âşi aliajele lui, expresia de mai sus este un nonsens.

În contact cu oxigenul din aer, aluminiul oxidează instantaneu. Ceea ce vedem la suprafața unei piese din aluminiu oricât de bine ar fi lustruită, este oxidul care (zice în carte) este un strat protector.

Care dă cu lac pe jantele de aliaj de aluminiu, nu dă ca să protejeze aluminiul împotriva contactului cu oxigenul pentru că lacul îl dă deja peste un oxid; dă lacul pentru a proteja oxidul împotriva altor agenți care atacă acel oxid (noroi, chimicale de la spălătorie, acțiuni mecanice etc.).

Jantele mele de aluminiu de la Simson, care sunt noi, au venit foarte lustruite de fabrică Âşi nelăcuite, Âşi vor rămâne aÂşa frumoase foarte mult timp dacă le îngrijesc corespunzător.

 

NU se spala motocicleta la spalatorie (decat daca au tipe goale) si nici atunci cu spuma activa.

 

ÂŞi le freacă cu atâta spor, că s-au jupuit până Âşi literele plăcuței de înmatriculare.

 

post-59949-0-44290000-1330327227_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ÂŞi le freacă cu atâta spor, că s-au jupuit până Âşi literele plăcuței de înmatriculare.

 

 

Eheeeeeee. Cu numarul e treaba grea. Trebuie sa sti sa te apleci ca sa nu se toceasca ....

 

 

post-28174-0-73134700-1330335543_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheeeeeee. Cu numarul e treaba grea. Trebuie sa sti sa te apleci ca sa nu se toceasca ....

 

 

post-28174-0-73134700-1330335543_thumb.jpg

 

Hai să mai fim și serioși, și să nu uităm de unde am plecat (roțile Banditului).

 

Nu știu cum a fost la alte mărci, dar roțile originale de aliaj de aluminiu ale MZ-urilor erau compuse din butuci, jante, spițe și nipluri.

Butucii erau turnați centrifugal și ieșeau din matrițe cu o groază de pori, bașca faptul că unele matrițe aveau un decalaj enorm între elementele acestora dispuse la 120 grade. Rezultau niște bavuri pe care producătorul nici nu se sinchisea să le atenueze.

După laminarea jantelor și roluirea lor se sudau. Producătorului i se rupea în 14 (paișpe) că peste 50 ani, s-ar găsi niște dilii să critice jantele lor.

Spițele și niplele (sau niplurile) erau mai bune.

Cu toate elementele de mai sus se făceau roți de MZ, se puneau pe motociclete și se vindeau în magazine. Și Nea Spirică cumpăra, și era mândru de motoreta lui.

Acum venim noi mai cu moț, după 50 ani, găsim nod în papură că de, acum avem alte tehnologii, alte studii și nu ne mai place.

 

Păi cum dracu să ne placă. Totul îmbătrânește. Până și tipele din pozele Banditului. Nici n-ar rezista 50 de ani. În mod sigur peste 5, o să caute tehnici și tehnologii să-și ascundă posterioarele pe care acum le afișază cu fața spre noi. Vor curge pielițele pe ele, cum curgea uleiul din cutia de viteze al unui MZ nou, abia luat din magazin.

 

Doar nu credeți că putem face din niște babe, fete de măritat, doar alezându-le gaura la o cotă inferioară.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...În contact cu oxigenul din aer, aluminiul oxidează instantaneu. Ceea ce vedem la suprafața unei piese din aluminiu oricât de bine ar fi lustruită, este oxidul care (zice în carte) este un strat protector....

Asa este! Acel strat protector este o oxidare electrochimica facuta prin treceri succesive prin 2-3 sau mai multe bai galvanice cu solutii cianurice. Rezulta o crusta cu rezistenta anticorosiva si duritate marita. Unul din procedee se cheama eloxare si poate avea mai multe culori(vezi diverse gablonzuri din aluminiu ce imita aurul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci , dupa cum va povesteam odinioara, Mon Cheri a intrat in lucru...post-28174-0-35841100-1330411614_thumb.jpg

 

post-28174-0-05016000-1330411856_thumb.jpg post-28174-0-60859000-1330411971_thumb.jpg

post-28174-0-83579600-1330411979_thumb.jpg

 

Folosim de aceasta data un nou lac, mult mai dur. Sa speram ca totul va decurge conform planului :moron: si nu voi fi nevoit sa imprumut de la domn' profesor clestele... /index.php?/topic/105936-simson/page__st__1760

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o suparare , de documentare cred ca ai nevoie ori de putine experienta in domeniu si apoi de scris pe net.

 

exista o sumedenie de lacuri anticorozive ,anti uv dar nu cred ca e nici locul si nici timpul sa detaliem .

nu exista lac ceramic exista un fel de lac electrostatic si lac pe baza de apa , nici unu si nici altu nu e recomandat la jentile de aluminiu care sufera deformari mai ales cele cu spite asa ca hai sa nu ne mai contram degeaba .

 

spor in toate

 

eu nu imi dau contre cu tine si nici nu as vrea sa imi dau ca jnu am de ce dar de ce lacuri zici tu de astea aproape tot omul stie care are un fier la casa (moto sau conserva) lucrez in domeniu si nu vorbesc aiurea dar nici nu vreau sa ma laud cu lucrul asta.lacul ceramic este un lac foarte dur rezista la socuri mecanice si se foloseste in special la bariile auto.dac se intampla sa curga sau nu este apliact uniform (fenomenul coaja de portocala) se pote slefuii dar nu il poti polisa ramane mat.sa auzim de bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> :bounce:

 

 

 

ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D

 

Am așa ceva și e chiar la tata, la Bogați. Problema e că n-am vreme să merg acolo, nici luat cu arcanu! Dacă n-ar fi urgență, probabil după Paști aș avea șanse să ajung, dar nici asta nu e sigur. Dacă nu găsești pînă atunci, mai caută-mă, poate, poate...

 

Prețul e o bere! Neagră!

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> :bounce:

 

 

 

ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D

Carterele motoareleor sunt facute de obicei "PERECHE" si centrate la gauri perfect , asa ca daca vei gasi doar de dreapta s-ar putea sa nu se potriveasca ceva . Bafta la gasirea lor :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ..nu gasesc si eu p la voi prin fiare un carter de mz250 es 1 la un pret cat mai acceptabil stima:> :bounce:

 

ce de pe partea dreapta ma intereseaza:D

 

Bănuiesc că ai carterul din dreapta și ai niște probleme la el. Nu se pot rezolva?

Câteva dintre ale mele au fost "bărbierite" la umerii din zona aprinderii, pentru adaptarea unor magnetouri și le-am refăcut.

Am încărcat acei umeri (la un sudor) și i-am adus la dimensiunile originale (la un frezor).

 

Ce tip de motor ai? Cu două semeringuri spre aprindere (tipul mai nou), sau doar cu unul (tipul mai vechi)? Sau mai bine spune-mi seria motorului. Cartere din tipul mai vechi cred că am eu.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asta nu e o problemă nerezolvabilă, mai problemă e cea expusă de @petcudan55, cu care se confruntă și carterele mele, de altfel. O altă problemă pe care am observat-o la cartere (st/dr) este cea a filetelor pentru prezoanele cilindrului sau cele pentru capacele laterale de la ambreiaj și aprindere, multe fiind mărite/decalibrate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau cele pentru capacele laterale de la ambreiaj și aprindere, multe fiind mărite/decalibrate.

 

Carterele permit ca majoritatea acestor găuri să fie adâncite cu 10 - 12 mm cu un burghiu de 5. Apoi dai filet M6 și pui șuruburi mai lungi. Vom avea grijă ca la montaj, să nu mai strângem ca înecații.

 

Off topic

 

Corcodel, ultimul mare antrenor de MZ-uri, cu puradeii noștri în week-end la Buzău.

 

De ce nu-și poate face Corcodel cont pe forum? Am parcurs toate procedurile.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Corcodel are cont pe acest forum...

 

 

...

De ce nu-și poate face Corcodel cont pe forum? Am parcurs toate procedurile.

 

Păi are sau n-are? :P

De fapt, știu că n-are, că se chinuie banditul și se luptă cu morile de vînt. A avut un idiot o idee pe care genialul nostru șef de forum, aka ADMIN, a preluat-o din zbor, dar de care n-a mai avut timp să se ocupe. Așa cum se întîmplă și cu cei care vor să-și schimbe nick-name-ul... Cum se întîmplă și cu alte chestii mai puțin importante, dar care nu pun probleme în funcționarea forumului...

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bănuiesc că ai carterul din dreapta și ai niște probleme la el. Nu se pot rezolva?

Câteva dintre ale mele au fost "bărbierite" la umerii din zona aprinderii, pentru adaptarea unor magnetouri și le-am refăcut.

Am încărcat acei umeri (la un sudor) și i-am adus la dimensiunile originale (la un frezor).

 

Ce tip de motor ai? Cu două semeringuri spre aprindere (tipul mai nou), sau doar cu unul (tipul mai vechi)? Sau mai bine spune-mi seria motorului. Cartere din tipul mai vechi cred că am eu.

 

am cu un semering spre aprindere....nu il mai pot suda ptr ca mi s-a spart si am pierdut bucata aia :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul că este foarte greu de găsit embleme Mz pentru Stoye trebuie să improvizez. Emblemele de pe rezervorul Mz-ului par a fi identice cu cele ale atașului, înafară de coadă și probabil mărime. Până îmi găsesc embleme originale făcute pentru ataș, o să tai coada a două embleme de rezervor pe care le lipesc pe ataș.

Așadar, rog cine are două embleme de Mz de vânzare să mă anunțe!

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...