Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru că vremea a ținut cu noi, am continuat lucrul la MZ.

Migală multă, atenție sporită să nu atingi elementele vopsite......dar Âştiți voi cu este ce sa mai zic.

 

post-28174-0-52246000-1332690152_thumb.jpg post-28174-0-52134000-1332690180_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit'o.... nu stiu cum si cand..... am vazut pe cadru vopseaua crapata.... si am dat'o jos cu gandul la ce era mai rau.... si la final sa adeverit...cadrul e crapat... momentan o sa ii trag o sudura..... insa vreau sa il schimb.... acum,unde e problema.... am cadru.... insa nu am acte pe el.... o declaratie la notariat pe propia raspundere ca nu e furat, ar rezolva problema?? sa imi modifice la R.A.R seria?

 

MULTUMESC ANTICIPAT.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor, azi un confrate de la Gj a preluat de la mine cele 2 Es-uri de care ma tot incurcam prin garaj, insa niciunul nu avea carburator, iar tipul ar avea nevoie de unul. Daca are cineva vreunul disponibil, cu care se poate porni un motor, si sa nu usture la pretz, astept un semn! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit'o.... nu stiu cum si cand..... am vazut pe cadru vopseaua crapata.... si am dat'o jos cu gandul la ce era mai rau.... si la final sa adeverit...cadrul e crapat... momentan o sa ii trag o sudura..... insa vreau sa il schimb.... acum,unde e problema.... am cadru.... insa nu am acte pe el.... o declaratie la notariat pe propia raspundere ca nu e furat, ar rezolva problema?? sa imi modifice la R.A.R seria?

 

MULTUMESC ANTICIPAT.

O sa ai de asteptat cel putin 6 luni pana ce se verifica seria cadrului(plus de asta o sa ai de facut destule drumuri pe la diferite institutii). Mai bine cumperi un cadru cu acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, pentru păstrarea originalității, schimbă-l! Pentru funcționalitate, lasă-l așa! Nu ai schimbat cablul de ambreiaj pe drum niciodată? Sigur nu-ți va plăcea dacă ai ataș! Dacă nu ai (în acel moment!) e mai simplu, scoți bateria (să nu curgă, dacă e cu căpăcele) sau nu (dacă e capsulată), culci motorul (ca să nu schimbi uleiul!) și rezolvi problema! Mereu am zis că trebuie schimbat sistemul de prindere al cablului de ambreiaj, astfel încît să nu fiu nevoit să dau jos acel capac (cu toate hangaralele de rigoare: ulei, piulița cu splint, melc etc...)

Tu decizi!

 

Toate bune! :cheers:

 

:cheers: Mulțumesc pentru sfat, o să iau în considerare și acest aspect!

O aripă față bună are cineva de vânzare? Am nevoie de ea cât mai urgent...

post-61874-0-23207700-1332769652_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Mulțumesc pentru sfat, o să iau în considerare și acest aspect!

O aripă față bună are cineva de vânzare? Am nevoie de ea cât mai urgent...

post-61874-0-23207700-1332769652_thumb.jpg

 

 

vitos ember , alamire zincuire alectrostatic apoi grunduire si vopsire hai cu ea la Cluj(pe stanga cum cobori Feleacul langa Somes) si cel putin 3 procedee sant asigurate .

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am curatat toba duminica,

 

Ii reglam avansul. de pornit pornea foarte usor,cand ma urcam pe ea... greu de tot...abia pleca,abia mergea si murea in treapta. pe liber torcea bine....dupa ce am luat tot la mana ,m'am, decis sa fac bucati toba.... toate gaurile erau aproape astupate.... am ramas uimit de ce am gasit.... sa nu mai zic ca acum fuge de rupe....si nu m'am dat la ea... de la 1 aprilie ii fac asigurarea,si o scot la aer.

 

are un sunet acum.... ,,hrana pentru suflet."

 

Sanatate Maxima.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu la fel. Fac revizia de 4750 km.

 

 

 

Foarte bine. Hai ca nu este de glumit cu oamenii astia si concurenta ne pandeste ...:scratch:

 

post-28174-0-43517500-1332916923_thumb.jpg post-28174-0-00465500-1332916988_thumb.jpg

 

Tot ce este bine este ca oamenii ne asteapta cum se cuvine :bigstar:

 

post-28174-0-24860000-1332917031_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

are un sunet acum.... ,,hrana pentru suflet."

 

 

Și al meu la fel.

- rulmenți noi SKF

- semeringuri noi de firmă

- ambielaj nou

- kit de ambreiaj nou

- lanț nou Favorit

- rulment nou în grup

- cabluri noi cu manta gri (Germania)

- baterie nouă Varta de 12V, cu gel

- și bomboana de pe tort, aprindere electronică nouă pe 12V

 

A luat-o la prima cârjă, și am făcut și testul de vibrații cu paharul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine. Hai ca nu este de glumit cu oamenii astia si concurenta ne pandeste ...:scratch:

 

Tu-i numești pe ăștia "concurență"? Nu vezi că ăsta n-a avut bani nici măcar de niște dungi amărâte, ca să nu mai vorbim de șeile alea crăpate. :blbl:

 

post-59949-0-66968300-1332960494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca acest forum nu este dedicat vanzarilor dar poate MZ-ul din atasament va gasii un proprietar..l-am luat de la fier vechi cu 250lei ...exact cum se vede in poza...am spalat carburatorul si a pornit la a II-a pedala...macar pentru piese la cineva care are asa ceva..pret 100euro multumesc!

 

tudor_bilc@yahoo.com sau 0741636388 Arad - Sebis

 

http://antiquero.weebly.com/2/post/2012/03/motocicleta-mz-250.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambielajul dinainte parca tot nou a fost, cu stanta IFA. Cati km a tinut?

 

Iaca se împlinesc 2 ani de când MZ-ul meu zburdă pe șoselele Romaniei. În afară de aprindere, carburator și segmenți, totul a fost fier vechi (cilindru de Trophy, piston sudat ...). Abia acum se poate spune că totul e brici.

Ambielajul nou cu ștența IFA, l-am dat Banditului astă vară.

Cu vechiturile pe care le-am avut în motor, am mers 4750 km.

Ambielajul nou pe care l-am pus acum e tot cu ștanță IFA. Întreabă-mă despre el peste vreo 5 - 6 ani și-ți voi răspunde, dacă voi mai fi printre voi.

Aleluia frate!

 

post-59949-0-41934300-1333119995_thumb.jpg

 

poate MZ-ul din atasament va gasii un proprietar..

 

 

Găsi, cu un singur "i".

A găsi, găsire.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambielajul dinainte parca tot nou a fost, cu stanta IFA. Cati km a tinut?

 

 

Și eu am dus acum aproape un an ambielajul la recondiționat la cel mai bun atelier de la noi din zonă. Acum la asamblarea motorului am observat că ambielajul recondiționat este cu aproape un mm mai lat față de cum era, și într-o poziție atinge carterul. Cred că i-au pus șaibe prea late la bielă... Oricum trebuie să fie desfăcut din nou, și nu mai am altul pe care l-aș putea recondiționa. Biela și rulmenții fiind noi, caut să cumpăr un ambielaj care nu a fost recondiționat.

 

Nu doresc să-mi iau unul nou cel puțin din două motive: - prețul;

- carterul meu nu este unul excelent, rulmenții stau cum stau în el și riscul să se strice din nou este destul de mare.

 

Deci cine are un ambielaj de ES 250 de vânzare, care nu a fost recondiționat rog să mă anunțe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca se împlinesc 2 ani de când MZ-ul meu zburdă pe șoselele Romaniei. În afară de aprindere, carburator și segmenți, totul a fost fier vechi (cilindru de Trophy, piston sudat ...). Abia acum se poate spune că totul e brici.

Ambielajul nou cu ștența IFA, l-am dat Banditului astă vară.

Cu vechiturile pe care le-am avut în motor, am mers 4750 km.

Ambielajul nou pe care l-am pus acum e tot cu ștanță IFA. Întreabă-mă despre el peste vreo 5 - 6 ani și-ți voi răspunde, dacă voi mai fi printre voi.

Aleluia frate!

Ma speriasem ca nu tine chiar deloc marfa noua, dar acum e klar. Atunci multi kilometri inainte, sa fim sanatosi, noi sa intrebam de ambielaj si dumneavoastra sa ne raspundeti.

Noroc si asfalt intins in noul sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am dus acum aproape un an ambielajul la recondiționat la cel mai bun atelier de la noi din zonă. Acum la asamblarea motorului am observat că ambielajul recondiționat este cu aproape un mm mai lat față de cum era, și într-o poziție atinge carterul. Cred că i-au pus șaibe prea late la bielă... Oricum trebuie să fie desfăcut din nou, și nu mai am altul pe care l-aș putea recondiționa. Biela și rulmenții fiind noi, caut să cumpăr un ambielaj care nu a fost recondiționat.

 

Nu doresc să-mi iau unul nou cel puțin din două motive: - prețul;

- carterul meu nu este unul excelent, rulmenții stau cum stau în el și riscul să se strice din nou este destul de mare.

 

Deci cine are un ambielaj de ES 250 de vânzare, care nu a fost recondiționat rog să mă anunțe!

 

Dacă ai sânge în vene, ia-ți unul nou. Un ambielaj nou costă 95 euro.

Un ambielaj vechi costă 100 - 150 lei doar fierul, plus kitul bielă rulment jos și sus 100 lei, plus recondiționarea 100 lei, plus drumuri pe la meseriaș, tot cam acolo ajungi, și nu va fi ca cel nou. Părerea mea, care este.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai sânge în vene, ia-ți unul nou. Un ambielaj nou costă 95 euro.

Un ambielaj vechi costă 100 - 150 lei doar fierul, plus kitul bielă rulment jos și sus 100 lei, plus recondiționarea 100 lei, plus drumuri pe la meseriaș, tot cam acolo ajungi, și nu va fi ca cel nou. Părerea mea, care este.

 

Dacă carterul ar fi ca lumea, și n-ar fi trebuit să lipesc rulmenții nici nu m-aș gândi la altă variantă....

Eu am văzut cu 135 de euro, 95 sună mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă carterul ar fi ca lumea, și n-ar fi trebuit să lipesc rulmenții nici nu m-aș gândi la altă variantă....

Eu am văzut cu 135 de euro, 95 sună mai bine.

 

 

Vitos ember

 

iti dau 2 motive sa nu cumperi unu nou : 1 nu mai exista marfa nemteasca (cine crede asa ceva se insala )

2 cumpara un ambielaj vechi (exact situatia mea ) pune o biela de etz potriveste perfect , nu uita sa schimbi rulmentul din biela (partea de jos ) si du-l la facut , vezi numa ca meZEriasul sa iti faca un suport sau cel putin 2 distantiere cu filet si surub acolo unde sant gaurile de centrare si apoi sa il echilibreze , nu sant mojic si nici hagi tudose dar crede-ma pe cuvant ca, caut marfa veche dar in stare noua la batraneii care mai au stocuri vorbeste cu Strumfy vezi ce zice si el .

 

spor in toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

biela de etz potriveste perfect

 

Cand o sa-mi demonstrezi ca biela de ES e aceeasi cu aia de ETZ la lungime, te cred. Pana atunci, biela de ETZ are 130mm intre centrele ochiurilor, si biela de ES are 135mm intre centrele ochiurilor. Nu vorbim de bucsa-nebucsa. Daca pentru mezeriasii batrani 5mm diferenta inseamna potrivire perfecta, atunci aferim! Nu mai zic nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...