edivkv Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 se vinde urmatorul exemplar ieftin 100 euro neg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pentru că vremea a ținut cu noi, am continuat lucrul la MZ. Migală multă, atenție sporită să nu atingi elementele vopsite......dar Âştiți voi cu este ce sa mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 am patit'o.... nu stiu cum si cand..... am vazut pe cadru vopseaua crapata.... si am dat'o jos cu gandul la ce era mai rau.... si la final sa adeverit...cadrul e crapat... momentan o sa ii trag o sudura..... insa vreau sa il schimb.... acum,unde e problema.... am cadru.... insa nu am acte pe el.... o declaratie la notariat pe propia raspundere ca nu e furat, ar rezolva problema?? sa imi modifice la R.A.R seria? MULTUMESC ANTICIPAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Va salut domnilor, azi un confrate de la Gj a preluat de la mine cele 2 Es-uri de care ma tot incurcam prin garaj, insa niciunul nu avea carburator, iar tipul ar avea nevoie de unul. Daca are cineva vreunul disponibil, cu care se poate porni un motor, si sa nu usture la pretz, astept un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 am patit'o.... nu stiu cum si cand..... am vazut pe cadru vopseaua crapata.... si am dat'o jos cu gandul la ce era mai rau.... si la final sa adeverit...cadrul e crapat... momentan o sa ii trag o sudura..... insa vreau sa il schimb.... acum,unde e problema.... am cadru.... insa nu am acte pe el.... o declaratie la notariat pe propia raspundere ca nu e furat, ar rezolva problema?? sa imi modifice la R.A.R seria? MULTUMESC ANTICIPAT. O sa ai de asteptat cel putin 6 luni pana ce se verifica seria cadrului(plus de asta o sa ai de facut destule drumuri pe la diferite institutii). Mai bine cumperi un cadru cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pfff,,,, multumesc lolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Prietene, pentru păstrarea originalității, schimbă-l! Pentru funcționalitate, lasă-l așa! Nu ai schimbat cablul de ambreiaj pe drum niciodată? Sigur nu-ți va plăcea dacă ai ataș! Dacă nu ai (în acel moment!) e mai simplu, scoți bateria (să nu curgă, dacă e cu căpăcele) sau nu (dacă e capsulată), culci motorul (ca să nu schimbi uleiul!) și rezolvi problema! Mereu am zis că trebuie schimbat sistemul de prindere al cablului de ambreiaj, astfel încît să nu fiu nevoit să dau jos acel capac (cu toate hangaralele de rigoare: ulei, piulița cu splint, melc etc...) Tu decizi! Toate bune! Mulțumesc pentru sfat, o să iau în considerare și acest aspect! O aripă față bună are cineva de vânzare? Am nevoie de ea cât mai urgent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mulțumesc pentru sfat, o să iau în considerare și acest aspect! O aripă față bună are cineva de vânzare? Am nevoie de ea cât mai urgent... vitos ember , alamire zincuire alectrostatic apoi grunduire si vopsire hai cu ea la Cluj(pe stanga cum cobori Feleacul langa Somes) si cel putin 3 procedee sant asigurate . spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Pentru că vremea a ținut cu noi, am continuat lucrul la MZ. Și eu la fel. Fac revizia de 4750 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 si eu am curatat toba duminica, Ii reglam avansul. de pornit pornea foarte usor,cand ma urcam pe ea... greu de tot...abia pleca,abia mergea si murea in treapta. pe liber torcea bine....dupa ce am luat tot la mana ,m'am, decis sa fac bucati toba.... toate gaurile erau aproape astupate.... am ramas uimit de ce am gasit.... sa nu mai zic ca acum fuge de rupe....si nu m'am dat la ea... de la 1 aprilie ii fac asigurarea,si o scot la aer. are un sunet acum.... ,,hrana pentru suflet." Sanatate Maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Și eu la fel. Fac revizia de 4750 km. Foarte bine. Hai ca nu este de glumit cu oamenii astia si concurenta ne pandeste ... Tot ce este bine este ca oamenii ne asteapta cum se cuvine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 are un sunet acum.... ,,hrana pentru suflet." Și al meu la fel. - rulmenți noi SKF - semeringuri noi de firmă - ambielaj nou - kit de ambreiaj nou - lanț nou Favorit - rulment nou în grup - cabluri noi cu manta gri (Germania) - baterie nouă Varta de 12V, cu gel - și bomboana de pe tort, aprindere electronică nouă pe 12V A luat-o la prima cârjă, și am făcut și testul de vibrații cu paharul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 sanatate.... speram ca e de pruna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Foarte bine. Hai ca nu este de glumit cu oamenii astia si concurenta ne pandeste ... Tu-i numești pe ăștia "concurență"? Nu vezi că ăsta n-a avut bani nici măcar de niște dungi amărâte, ca să nu mai vorbim de șeile alea crăpate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 vopseaua ,imi pare foarte calitativa.... iar saua aia crapata ,tare imi e sa nu fie originala..... (asemeni vopselei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 ia uite domle unde era harleu http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--harley-davidson-costom-din-2012-437856.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 - ambielaj nou Ambielajul dinainte parca tot nou a fost, cu stanta IFA. Cati km a tinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 stiu ca acest forum nu este dedicat vanzarilor dar poate MZ-ul din atasament va gasii un proprietar..l-am luat de la fier vechi cu 250lei ...exact cum se vede in poza...am spalat carburatorul si a pornit la a II-a pedala...macar pentru piese la cineva care are asa ceva..pret 100euro multumesc! tudor_bilc@yahoo.com sau 0741636388 Arad - Sebis http://antiquero.weebly.com/2/post/2012/03/motocicleta-mz-250.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Ambielajul dinainte parca tot nou a fost, cu stanta IFA. Cati km a tinut? Iaca se împlinesc 2 ani de când MZ-ul meu zburdă pe șoselele Romaniei. În afară de aprindere, carburator și segmenți, totul a fost fier vechi (cilindru de Trophy, piston sudat ...). Abia acum se poate spune că totul e brici. Ambielajul nou cu ștența IFA, l-am dat Banditului astă vară. Cu vechiturile pe care le-am avut în motor, am mers 4750 km. Ambielajul nou pe care l-am pus acum e tot cu ștanță IFA. Întreabă-mă despre el peste vreo 5 - 6 ani și-ți voi răspunde, dacă voi mai fi printre voi. Aleluia frate! poate MZ-ul din atasament va gasii un proprietar.. Găsi, cu un singur "i". A găsi, găsire. Editat Martie 30, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Ambielajul dinainte parca tot nou a fost, cu stanta IFA. Cati km a tinut? Și eu am dus acum aproape un an ambielajul la recondiționat la cel mai bun atelier de la noi din zonă. Acum la asamblarea motorului am observat că ambielajul recondiționat este cu aproape un mm mai lat față de cum era, și într-o poziție atinge carterul. Cred că i-au pus șaibe prea late la bielă... Oricum trebuie să fie desfăcut din nou, și nu mai am altul pe care l-aș putea recondiționa. Biela și rulmenții fiind noi, caut să cumpăr un ambielaj care nu a fost recondiționat. Nu doresc să-mi iau unul nou cel puțin din două motive: - prețul; - carterul meu nu este unul excelent, rulmenții stau cum stau în el și riscul să se strice din nou este destul de mare. Deci cine are un ambielaj de ES 250 de vânzare, care nu a fost recondiționat rog să mă anunțe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Iaca se împlinesc 2 ani de când MZ-ul meu zburdă pe șoselele Romaniei. În afară de aprindere, carburator și segmenți, totul a fost fier vechi (cilindru de Trophy, piston sudat ...). Abia acum se poate spune că totul e brici. Ambielajul nou cu ștența IFA, l-am dat Banditului astă vară. Cu vechiturile pe care le-am avut în motor, am mers 4750 km. Ambielajul nou pe care l-am pus acum e tot cu ștanță IFA. Întreabă-mă despre el peste vreo 5 - 6 ani și-ți voi răspunde, dacă voi mai fi printre voi. Aleluia frate! Ma speriasem ca nu tine chiar deloc marfa noua, dar acum e klar. Atunci multi kilometri inainte, sa fim sanatosi, noi sa intrebam de ambielaj si dumneavoastra sa ne raspundeti. Noroc si asfalt intins in noul sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Și eu am dus acum aproape un an ambielajul la recondiționat la cel mai bun atelier de la noi din zonă. Acum la asamblarea motorului am observat că ambielajul recondiționat este cu aproape un mm mai lat față de cum era, și într-o poziție atinge carterul. Cred că i-au pus șaibe prea late la bielă... Oricum trebuie să fie desfăcut din nou, și nu mai am altul pe care l-aș putea recondiționa. Biela și rulmenții fiind noi, caut să cumpăr un ambielaj care nu a fost recondiționat. Nu doresc să-mi iau unul nou cel puțin din două motive: - prețul; - carterul meu nu este unul excelent, rulmenții stau cum stau în el și riscul să se strice din nou este destul de mare. Deci cine are un ambielaj de ES 250 de vânzare, care nu a fost recondiționat rog să mă anunțe! Dacă ai sânge în vene, ia-ți unul nou. Un ambielaj nou costă 95 euro. Un ambielaj vechi costă 100 - 150 lei doar fierul, plus kitul bielă rulment jos și sus 100 lei, plus recondiționarea 100 lei, plus drumuri pe la meseriaș, tot cam acolo ajungi, și nu va fi ca cel nou. Părerea mea, care este. Editat Martie 30, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Dacă ai sânge în vene, ia-ți unul nou. Un ambielaj nou costă 95 euro. Un ambielaj vechi costă 100 - 150 lei doar fierul, plus kitul bielă rulment jos și sus 100 lei, plus recondiționarea 100 lei, plus drumuri pe la meseriaș, tot cam acolo ajungi, și nu va fi ca cel nou. Părerea mea, care este. Dacă carterul ar fi ca lumea, și n-ar fi trebuit să lipesc rulmenții nici nu m-aș gândi la altă variantă.... Eu am văzut cu 135 de euro, 95 sună mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Dacă carterul ar fi ca lumea, și n-ar fi trebuit să lipesc rulmenții nici nu m-aș gândi la altă variantă.... Eu am văzut cu 135 de euro, 95 sună mai bine. Vitos ember iti dau 2 motive sa nu cumperi unu nou : 1 nu mai exista marfa nemteasca (cine crede asa ceva se insala ) 2 cumpara un ambielaj vechi (exact situatia mea ) pune o biela de etz potriveste perfect , nu uita sa schimbi rulmentul din biela (partea de jos ) si du-l la facut , vezi numa ca meZEriasul sa iti faca un suport sau cel putin 2 distantiere cu filet si surub acolo unde sant gaurile de centrare si apoi sa il echilibreze , nu sant mojic si nici hagi tudose dar crede-ma pe cuvant ca, caut marfa veche dar in stare noua la batraneii care mai au stocuri vorbeste cu Strumfy vezi ce zice si el . spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 biela de etz potriveste perfect Cand o sa-mi demonstrezi ca biela de ES e aceeasi cu aia de ETZ la lungime, te cred. Pana atunci, biela de ETZ are 130mm intre centrele ochiurilor, si biela de ES are 135mm intre centrele ochiurilor. Nu vorbim de bucsa-nebucsa. Daca pentru mezeriasii batrani 5mm diferenta inseamna potrivire perfecta, atunci aferim! Nu mai zic nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.