petcudan55 Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Dacă carterul ar fi ca lumea, și n-ar fi trebuit să lipesc rulmenții nici nu m-aș gândi la altă variantă.... Eu am văzut cu 135 de euro, 95 sună mai bine. Scuze! M-am înșelat un pic la preț. Ăsta l-am pus eu și nu costă 95. Editat Martie 31, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Cand o sa-mi demonstrezi ca biela de ES e aceeasi cu aia de ETZ la lungime, te cred. Pana atunci, biela de ETZ are 130mm intre centrele ochiurilor, si biela de ES are 135mm intre centrele ochiurilor. Nu vorbim de bucsa-nebucsa. Daca pentru mezeriasii batrani 5mm diferenta inseamna potrivire perfecta, atunci aferim! Nu mai zic nimic! La ETZ Âşi grosimea manetonului cu rulmentul aferent diferă față de ES sau TS. Nici nu poți monta fără majorare. Vă rog să vă documentați înainte de a lansa sfaturi pe forum.Puneți pe cineva din greÂşeală la cheltuială. "owene" ai legătura vopseaua ,imi pare foarte calitativa.... iar saua aia crapata ,tare imi e sa nu fie originala..... (asemeni vopselei) Vopseaua este calitativă, dar nu are legătură nici pe departe cu originalitatea, iar fețe de Âşei crăpate avem Âşi noi destule dar parcă nu merită să le pui pe "exponat"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Întrebare pt. MZ-riaÂşi: la ETZ-uri diferențaîntre 150 Âşi 250 e doar din alezaj, sau Âşi din bielă? Adică logic, pe original de 150 nu se poate pune de 250? bănuiesc că nu, c ar diferi Âşi distanța între prezoanele de prindere... Înrest, înafară de fapul că are ambreiajul pe ambielaj, Âşi transmisia pe pinion nu pe lanț, tot alternator are, dar n-am înțeles aprinderea , e platină sau senzor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 La ETZ Âşi grosimea manetonului cu rulmentul aferent diferă față de ES sau TS. Nici nu poți monta fără majorare. Vă rog să vă documentați înainte de a lansa sfaturi pe forum.Puneți pe cineva din greÂşeală la cheltuială. "owene" ai legătura Domnilor , pastrati-va ,,legatura " intre voi , iar stimate domn bandit rosu iti multumesc de promisiunea onorata si te asigur ca nu vorbesc prostii cand zic ca potriveste biela (intradevar din gresela sau omisiune neintentionata )am masurat la cumparare tot ce se putea masura , am gasit pe eticheta ca potriveste si la yamaha dar e sters cu marker negru . Iar acum ca sa citez un classic in viata intre ,,ochiurile "bielei eu am citit 10cm si 2 mm ciudat aceasi masuratoare imi iese si la biela de mz etz sau yamaha . Acum forumul acesta este un open resources, si pana la urma fiecare e liber sa creada sa experimenteze sau sa puna mana pe unde vrea. ps nu am cioplit in nici un fel suncile ca sa intre noul bolt No spor tuturor si restaurati ce se mai poate , cum se mai poate (cine poate)si cum poate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 sal.. mezeriasi am antalinit si eu o problema la es 250 si nu prea am timp sa ami bat capu,am montat motorul porneste la sfert cu noua aprindere electronica binenteles adaptata problema este ca refuza sa debreze,exista vreo smecherie la capac unde vine cablu vreo pozitie anume la parghia de la cablul amreajului,am vazutca este o piesa care este pe capac cu trei suruburi si am vazut ca se regleaza st dr,care cunoasteti smecheria va rog .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Seara buna, O intrebare: Cum se scot rulmentii din butucii rotilor de la MZ RT 125/3? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen09 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 [ Salut. Restaurez un MZ-rt 125 si am nevoie de ajutorul vostru cu sfaturi si piese(contra cost) -Prima cerere. Am nevoie de clapeta de la robinetul care deschide-inchide benzina. In poza se vede o improvizatie,un surub.(contra cost) -A doua. Poate cineva sa imi spuna daca pedala din poza este indoita sau asa este din fabrica. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) sal.. mezeriasi am antalinit si eu o problema la es 250 si nu prea am timp sa ami bat capu,am montat motorul porneste la sfert cu noua aprindere electronica binenteles adaptata problema este ca refuza sa debreze,exista vreo smecherie la capac unde vine cablu vreo pozitie anume la parghia de la cablul amreajului,am vazutca este o piesa care este pe capac cu trei suruburi si am vazut ca se regleaza st dr,care cunoasteti smecheria va rog .. Carcasa rulmentului 6302 din capătul ambielajului, care îl strânge pe con, se rotește cu un patent spre stânga până când cablul de ambreiaj se întinde complet și maneta de pe ghidon ajunge la capăt. Tragi ușor de maneta de ambreiaj să mai slăbești cablul (trebuie să aibă un mic joc), carcasa rulmentului se va roti puțin spre stânga și o blochezi în poziția asta cu tabla aceea cu 3 găuri ovale și cu capacul. Seara buna, O intrebare: Cum se scot rulmentii din butucii rotilor de la MZ RT 125/3? Multumesc Între cei doi rulmenți, în interior e o bucșă distanțier ca o țeavă. La unul din capete, bucșa asta are o crestătură în care poți băga un dornuleț ca să agăți buza inelului interior al unuia dintre rulmenți. Odată "plecat" rulmentul de la locul lui, îl poți scoate. Scoți bucșa și apoi rulmentul celălalt. Uită-te la piesa nr. 4. Ai să vezi crestătura. Editat Aprilie 2, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Seara buna, O intrebare: Cum se scot rulmentii din butucii rotilor de la MZ RT 125/3? Multumesc Varianta mai sanatoasa , iei o lampa de gaz, incalzesti bine jur imprejur buza unde este rulmentul in butuc pana se incinge bine (incalzeste bine, nu 20 secunde). o intorci , si tre sa pice afara. Eventual o ajuti sa isi dee drumul , lovind cu o surubelnita/dorn cum este desenat in poza de mai sus a lui domnu Petcu. Aluminiu se incalzeste de 3 ori mai repede decat fierul, concluzie , aluminiu se dilata mai repede si in mod normal rulmentul ar trebuii sa pice din butuc, fara ca tu sa il nenorocesti lovind ca nea Spirica in 1800 toamna. Spor [ Salut. Restaurez un MZ-rt 125 si am nevoie de ajutorul vostru cu sfaturi si piese(contra cost) -Prima cerere. Am nevoie de clapeta de la robinetul care deschide-inchide benzina. In poza se vede o improvizatie,un surub.(contra cost) -A doua. Poate cineva sa imi spuna daca pedala din poza este indoita sau asa este din fabrica. Cu respect. 1-robinetul nui original de RT . Daca chiar vrei sa pui robinetul ala, poti suda sau prinde prin nituire o alta manivela in locul surubului(de la un alt robinet).Eu asa as face daca nu ar exista varianta de a inlocui tot robinetul. 2-Pedala asa trebuie sa fie , nui indoita Editat Aprilie 2, 2012 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Domnilor , pastrati-va ,,legatura " intre voi , iar stimate domn bandit rosu iti multumesc de promisiunea onorata si te asigur ca nu vorbesc prostii cand zic ca potriveste biela (intradevar din gresela sau omisiune neintentionata )am masurat la cumparare tot ce se putea masura , am gasit pe eticheta ca potriveste si la yamaha dar e sters cu marker negru . Iar acum ca sa citez un classic in viata intre ,,ochiurile "bielei eu am citit 10cm si 2 mm ciudat aceasi masuratoare imi iese si la biela de mz etz sau yamaha . Acum forumul acesta este un open resources, si pana la urma fiecare e liber sa creada sa experimenteze sau sa puna mana pe unde vrea. ps nu am cioplit in nici un fel suncile ca sa intre noul bolt No spor tuturor si restaurati ce se mai poate , cum se mai poate (cine poate)si cum poate . Bun, si care e biela de ETZ din poza? Eu vad o biela originala(daca scrie SMHR in oval) cu codul 29-43.103, care nu e cod TGL pentru ETZ, ci pentru TS 250 Am specificat ca am masurat intre centrele ochiurilor, asa cum e dat in desenul tehnic Aparatele foto de obicei au functia macro, pentru poza la apropiere, sa iasa biela clar si podeaua neclar, si nu invers, asta asa pentru viitor, ca abia se citeste codul pe biela si e scris mare. Relativ la "clasic in viata" - pai cum se numeste ochiul bielei? - in manualele de mecanica se numeste "piciorul bielei" numit si "ochiul bielei". Cum ma refeream la gaura imi era peste mana sa zic ca am masurat intre centrele picioarelor(acolo e alta biela haha) http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/Mecanismul-motor931161519.php - figura 3.26 cu explicatii. Deci? unde e greseala? Sau daca nu avem argumente, dam la genunchi. Hai ca e luni, putem rezolva treburile tehnice cu calm si poze. Deci biela de ETZ care se potriveste la ES nu e de ETZ, ci de TS, ceea ce are o logica, motorul de ES/2 este acelasi cu motorul de TS/0 cu foarte mici diferente - ar fi bun totusi confirmat codul ca nu se vede chiar clar. Ar fi util sa se vada si eticheta cu importatorul, ca scrie in romana. Acum daca biela de TS se potriveste si la ES/1 - vad ca a fost eliminata bucsa si bagat rulmentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Deci biela de ETZ care se potriveste la ES nu e de ETZ, ci de TS, ceea ce are o logica. Curat de TS, că și eu și Banditul avem în motoare "ambielajuri" de TS. Motoare care merg. Editat Aprilie 2, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Bun, si care e biela de ETZ din poza? Eu vad o biela originala(daca scrie SMHR in oval) cu codul 29-43.103, care nu e cod TGL pentru ETZ, ci pentru TS 250 Am specificat ca am masurat intre centrele ochiurilor, asa cum e dat in desenul tehnic Aparatele foto de obicei au functia macro, pentru poza la apropiere, sa iasa biela clar si podeaua neclar, si nu invers, asta asa pentru viitor, ca abia se citeste codul pe biela si e scris mare. Stimate domn hai sa nu modelam si nici sa moderam cuvintele , intentia mea a fost cea mai buna si am mai zis si repet ca am fost indus in oroare de vanzator (domnul Vultur pe care cred ca il cunoasteti foarte bine )care zicea ca e biela de etz , am mai zis si ca am masurat in toate punctele piciorul ochii sau manutele acestei biele , iar reultatul fiind acelasi ,nu cred ca are rost sa dam la picioare , la cap sau vintre din moment ce mi-am recunoscut gresela in ceea ce ma priveste arta fotografica nu sant artist i las pe altii sa isi dea cu parerea in reparatul motoarelor si fotografiatul acestora , expunerea mea in ceea ce priveste biela a fost pentru colegul Vitos .In cazul in care doriti sa facem un concurs sau olimpiada in retorica si contre pe forum aveti cuvantul. pana atunci spor in toate tuturor .si fotografii placute.Relativ la "clasic in viata" - pai cum se numeste ochiul bielei? - in manualele de mecanica se numeste "piciorul bielei" numit si "ochiul bielei". Cum ma refeream la gaura imi era peste mana(daca va este peste mana sau picior macar faceti o expunere coerenta) sa zic ca am masurat intre centrele picioarelor(acolo e alta biela haha) http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/Mecanismul-motor931161519.php - figura 3.26 cu explicatii. Deci? unde e greseala? Sau daca nu avem argumente, dam la genunchi. Hai ca e luni, putem rezolva treburile tehnice cu calm si poze. Deci biela de ETZ care se potriveste la ES nu e de ETZ, ci de TS, ceea ce are o logica, motorul de ES/2 este acelasi cu motorul de TS/0 cu foarte mici diferente - ar fi bun totusi confirmat codul ca nu se vede chiar clar. Ar fi util sa se vada si eticheta cu importatorul, ca scrie in romana. Acum daca biela de TS se potriveste si la ES/1 - vad ca a fost eliminata bucsa si bagat rulmentul. ps pentru cei interesati de biele si nu de aiureli acestea sant codurile :cod biela originala 05.43.067-9 cod biela etz es sau ts 29-43.103-9 iar pentru aceia dintre voi care sant mai puritani schimbati si rulmentul din ochiul piciorului bielei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 @dracones - nu m-am luat de tine/dumneavoastra - ca nu obisnuiesc, dar cand vad dezinformari, incerc sa corectez, cum spune red_bandit tocmai sa nu se propage cine stie ce mituri urbane ca biela de ETZ se potriveste la ES. Ar fi bine, ca biele de ETZ se mai gasesc, de ES mai greu. M-am justificat la fiecare pas. Am crezut ca ironia cu "classic in viata" mi se adreseaza, asa ca am zis ca poate gaura aia se numeste altfel, nu ochi, si am cautat o versiune oficiala. De la Vultur am cumparat doar 2 sau 3 piese si am fost foarte multumit, asta a fost demult. Eu zic ca modelul bielei de schimb fiind lamurit, daca mai e de lamurit ceva intre noi sa o facem la o bauta, vazand ca esti din Cluj - hai pe 15-16-17 iunie la Maguri-Racatau acolo langa tine, la intalnirea MZ sa ne intalnim sa vezi ca nu sunt setat pe agasat oameni, din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 @dracones - nu m-am luat de tine/dumneavoastra - ca nu obisnuiesc, dar cand vad dezinformari, incerc sa corectez, cum spune red_bandit tocmai sa nu se propage cine stie ce mituri urbane ca biela de ETZ se potriveste la ES. Ar fi bine, ca biele de ETZ se mai gasesc, de ES mai greu. M-am justificat la fiecare pas. Am crezut ca ironia cu "classic in viata" mi se adreseaza, asa ca am zis ca poate gaura aia se numeste altfel, nu ochi, si am cautat o versiune oficiala. De la Vultur am cumparat doar 2 sau 3 piese si am fost foarte multumit, asta a fost demult. Eu zic ca modelul bielei de schimb fiind lamurit, daca mai e de lamurit ceva intre noi sa o facem la o bauta, vazand ca esti din Cluj - hai pe 15-16-17 iunie la Maguri-Racatau acolo langa tine, la intalnirea MZ sa ne intalnim sa vezi ca nu sunt setat pe agasat oameni, din contra. Aleluia si sa iti fie gura aurita , cat despre magur -pe 3 carari vedem noi nu e stres.totul e bine cand incepe cu bine , stii vb aia bine faci bine astepti , oricum la intrunire o sa vin nu e stress . spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Acesta este kit-ul de TS / ES 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Pentru rezolvarea problemelor de serviciu Âşi nu numai, vă propun următorul algoritm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Acesta este kit-ul de TS / ES 250 Pare o biela de calitate, cu calire si cementare integrala. Ai si poza de pe cealalta parte? Marca/producator si alte amanunte ar fi binevenite. De la ost2rad? Ultima data am intrebat la ost2rad ce biele au, fiindca cu o tura inainte am primit biela YOKO(foarte buna) dar nu mi-au mai raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Pare o biela de calitate, cu calire si cementare integrala. Ai si poza de pe cealalta parte? Marca/producator si alte amanunte ar fi binevenite. De la ost2rad? Ultima data am intrebat la ost2rad ce biele au, fiindca cu o tura inainte am primit biela YOKO(foarte buna) dar nu mi-au mai raspuns. Pe cealalta parte scrie " ROCKET" si cred ca este de provenienta Korea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Rocket Tzung Dar Industries, Taiwan. Este cea mai buna biela ce se fabrica in ziua de azi pentru MZ, mi se parea mie ca o recunosc dupa textura, si eu dinasta am cumparat. Doar ca eu am cumparat-o la niste bani mai fabulosi, fiind distribuita de PROX ca biela PROX, ei lucrand intr-adevar pentru PROX si calitatea e practic calitate de piesa moto Made in Japan. Ma rog, asa am citit peste tot, care si-a luat si si-a pus la MZ. Asa a spus si mesterul care mi-a facut ambielajul, am trimis 3 ambielaje si 2 kituri de biela, si le-a categorisit. Credeam ca se gasesc doar prin PROX, am cautat si eu asa pe direct, Rocket dar nu am gasit. Asa ca inteleg(esti al doilea care spune) ca se gaseste biela Rocket si altfel. Deconspira-ne sursa :-) A doua marca este YOKO - Yogo Wins, - asta am gasit-o la ost2rad cu 32 de euro. Fac o calitate foarte buna. Restul bielelor care nu au nici o marca, semn pe ele, mai ieftin si mai slabut, ca doar cei care fac calitate au curajul sa-si scrie numele :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 cumpar piese pt carburator de mz es 250 ma intereseaza capacul de deasupra suber lui si piulita ce strange capacul.detalii pe PM sau la tel.0744192110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Cumpar chiuloasa si cilindru pt.Mz 125 rt din 1961,nu conteaza ce cota are.tel: 0721445555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Cumpar chiuloasa si cilindru pt.Mz 125 rt din 1961,nu conteaza ce cota are.tel: 0721445555 Am eu un set fara chiuloasa format din : cilindru , ambielaj , piston cu segmenti ......a fost scos de pe o moto cu ani in urma si pastrat la vaselina in cutiile originale ..... necesita reparatie . Pret 250 lei , relatii aici sau la 0740376555 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Am eu un set fara chiuloasa format din : cilindru , ambielaj , piston cu segmenti ......a fost scos de pe o moto cu ani in urma si pastrat la vaselina in cutiile originale ..... necesita reparatie . Pret 250 lei , relatii aici sau la 0740376555 . Multumesc de oferta dar mie numai cilindru cu chiuloasa a-mi trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Acesta este kit-ul de TS / ES 250 boltu cat are diametru exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Multumesc de oferta dar mie numai cilindru cu chiuloasa a-mi trebe. OK ...poti sa faci o oferta pe PM sau la tel si-ti dau si numai cilindru daca vrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.