Nedelcu. Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Tronson principal (sectorul din cutia bateriei) modificat.jpg Vezi că în schema aceea mai e o greșală. Inițial am crezut că releul se alimentează prin borna 51 de la plusul bateriei și l-am trecut prin contact ca să nu fie alimentat mereu, chiar și când motorul e oprit. Ei bine, după pornirea motorului releul băga curent în toată instalația și motorul nu se mai oprea, chiar dacă luam contactul. Asta a fost o greșală pentru că nu alimentezi releul prin borna 51, ci prin 51 releul dă +6V bateriei și o încarcă, doar când motorul merge. multumesc pentru aceasta precizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator motomz Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 oameni buni. am in garaj, in comuna tunari, langa bucuresti, un MZ 125 din 1962. are toate piesele originale si mai am si o "traista" de piese de motor (piston, camasa, altele) motocicleta merge daca ii pui acumulator. m-am si dat cu ea un pic anii trecuti. as vrea sa o vand. sunt de gasit la 0726 33 000 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Pune poze si pretul ! Starea actelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Tronson principal (sectorul din cutia bateriei) modificat.jpg Vezi că în schema aceea mai e o greșală. Inițial am crezut că releul se alimentează prin borna 51 de la plusul bateriei și l-am trecut prin contact ca să nu fie alimentat mereu, chiar și când motorul e oprit. Ei bine, după pornirea motorului releul băga curent în toată instalația și motorul nu se mai oprea, chiar dacă luam contactul. Asta a fost o greșală pentru că nu alimentezi releul prin borna 51, ci prin 51 releul dă +6V bateriei și o încarcă, doar când motorul merge. si nu e nici o problema ca e intra curent in releu prin borna 51 chiar daca e luat contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 si nu e nici o problema ca e intra curent in releu prin borna 51 chiar daca e luat contactul? Ți-am explicat mai sus că prin borna 51 releul limitează tensiunea de 8 - 10 V pe care o dă rotorul (D+) și scoate 7 volți și ceva cu care încarcă bateria, doar când motorul merge și deci când e contactul pus. Când contactul nu e pus, motorul nu merge, rotorul nu dă nimic pe D+ și deci prin borna 51 nu iese nici o tensiune care să încarce bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Fratela a cumparat asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 @mz125 - suna-ma maine, dupa ora 17:00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ți-am explicat mai sus că prin borna 51 releul limitează tensiunea de 8 - 10 V pe care o dă rotorul (D+) și scoate 7 volți și ceva cu care încarcă bateria, doar când motorul merge și deci când e contactul pus. Când contactul nu e pus, motorul nu merge, rotorul nu dă nimic pe D+ și deci prin borna 51 nu iese nici o tensiune care să încarce bateria. asta am inteles ca nu iese, dar intrebarea mea era daca nu e vreo problema pentru releru ca intra curent in acesta prin borna 51 avand in vedere ca este conectata pemanent la + bateriei pentru a o incarca, si masa de la releul bateriei la minus. M-am uitat pe schema releului Releu electronic trabant.doc si am vazut ca rezistenta 1, rezistenta 2 si rezistenta 3 fac legatura intre borna 51 si masa deci inchid circuitul intre + si - bateriei . conectand asa nu se descarca bateria cand este oprimt motorul? imi cer scuze ca pun atatea intrebari (unele poate si stupide) dar vreau sa ma lamuresc cum functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 fa un calcul in cat timp se descarca pe rezistente, eu am impresia ca e un curent infim fata de curentul de autodescarcare al unui acumulator tinut pe raft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 am dat la cineva sa imi faca releul electronic de 6 V pentru mz es 250 conform schemei de mai jos primita de la domnu petcu Releu electronic trabant.doc cel care a facut cablajul l-a copiat pe de pe foaie (unde nu este trecut) si a omis sa imi puna condesatorul C1 electrolitic de 470 microfarazi conform schemei care este rolul acestui condesator? dupa ce i-am spus ca a omis sa il puna, mi-a zis ca e pus intre + si - si ca nu e asa important inrebarea mea este daca are dreptate sau trebuie sa il pun? am pus in 1 mai mai multe intrebari printre care si una legata de condesatorul elelctrolic din schema releului de incarcare, iar cel care a facut cablajul l-a copiat pe de pe foaie (unde nu este trecut) si a omis sa imi puna condesatorul C1 electrolitic de 470 microfarazi conform schemei care este rolul acestui condesator? dupa ce i-am spus ca a omis sa il puna, mi-a zis ca e pus intre + si - si ca nu e asa important (eu stiu ca un condesator electrolitic are un piciorus de + si atul de - fata de celalt tip de condensator care nu conteaza cum se monteaza) inrebarea mea este daca are dreptate sau trebuie sa il pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Fishy,au sosit burdufele... in weekend le pun si tot atunci te boscorodesc . ) Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Vezi sa nu le rupi si sa dai vina pe mine Sa le folosesti sanatos si fara incidente neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) am pus in 1 mai mai multe intrebari printre care si una legata de condesatorul elelctrolic din schema releului de incarcare, iar cel care a facut cablajul l-a copiat pe de pe foaie (unde nu este trecut) si a omis sa imi puna condesatorul C1 electrolitic de 470 microfarazi conform schemei care este rolul acestui condesator? dupa ce i-am spus ca a omis sa il puna, mi-a zis ca e pus intre + si - si ca nu e asa important (eu stiu ca un condesator electrolitic are un piciorus de + si atul de - fata de celalt tip de condensator care nu conteaza cum se monteaza) inrebarea mea este daca are dreptate sau trebuie sa il pun? Trebuie sa il pui, conform schemei. Acel condensator preia virfurile de tensiune pe care le debiteaza dinamul cind ambalezi motorul. Scrie si in articol. Se comporta ca un tampon intre dinam si montajul electronic, pe care il protejeaza. Editat Mai 20, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 cumpar mz rt 125 fara acte pt piese de schimb si ieftina pana in 250 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Trebuie sa il pui, conform schemei. Acel condensator preia virfurile de tensiune pe care le debiteaza dinamul cind ambalezi motorul. Scrie si in articol. Se comporta ca un tampon intre dinam si montajul electronic, pe care il protejeaza. pe schema e de 470 uF la 10 V eu am gasit de 470 uF dar la 16 V e vreo problema sau trebuie sa mai caut altu de 10 volti? pe schema e de 470 uF la 10 V eu am gasit de 470 uF dar la 16 V e vreo problema sau trebuie sa mai caut altu de 10 volti? ar conform instalatiei electrice si schemei este pus la iesire din releu la bornele 51 care duce la + baterie pentru a incarca bateria si 31 care este masa adica minusul bateriei, dar o sa il montez pentru e fi schema completa si a functiona corect releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 intrebare: .cum se regleaza avansul pe instalatia electrica cu dinam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 se aduce pistonul la PMS si il dai 3.5 mm inapoi .Atunci trebuie sa se inchida platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 21-22-23 Iunie 2013, Sighisoara - urmatoarea intalnire MZ-Brothers Romania. Aceasta intalnire din 2013 va fi una mai restransa, mai haiduceasca(low-cost) si MZ-only, spre deosebire de cea din acest an, care din multiple motive(1922-2012=90ani) a fost destul de complex organizata, "au fost de toate" cum se spune si a venit ceva lume, nu numai cu MZ-uri(poze sunt pe forumul MZ-B. Conditiile vor fi mai de cercetasi (cort, gratar, brisca) + o actiune. Amanuntele vor fi puse pe forum, incepand din iarna. Asfalt uscat! dang-dang-dang! Ultima strigare, cu exact o luna inainte. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 se aduce pistonul la PMS si il dai 3.5 mm inapoi .Atunci trebuie sa se inchida platina. asta stiam... insa nu stiam ca se regleaza doar din platina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 cumpar mz rt 125 fara acte pt piese de schimb si ieftina pana in 250 euro Ce anume piese te interesează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Burduf lant ,ceas km(nu neaparat original.sa se potriveasca e bine) , saboti frana ,.un cauciuc 2.75/19 .Mai am un prieten care vrea una de piese dar astea daca le aveti e bine Editat Mai 22, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 se aduce pistonul la PMS si il dai 3.5 mm inapoi .Atunci trebuie sa se inchida platina. NU DAI INAPOI NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 oameni buni. am in garaj, in comuna tunari, langa bucuresti, un MZ 125 din 1962. are toate piesele originale si mai am si o "traista" de piese de motor (piston, camasa, altele) motocicleta merge daca ii pui acumulator. m-am si dat cu ea un pic anii trecuti. as vrea sa o vand. sunt de gasit la 0726 33 000 4. niste poze plizz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 NU DAI INAPOI NICIODATA! O asemenea afirmatie "contra curentului" trebuie sustinuta cu explicatii. "Avans" tocmai asta inseamna, ca se intampla inaintea ajungerii la PME cu atatea grade sau mm, respectiv. Eu masor si dand inapoi, apoi dau si mai mult inapoi si masor si cati mm de avans am dupa producerea scanteii pana la PME. La platina e cam tot aia, la prinderi electronice nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.