Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

@emy15 - pe rezervor sigla din stanga e o sigla de dreapta, de-aia e montata cu capul in jos :-)

Lampa spate parca nu e in concordanta cu vremurile ei, vezi ce scrie pe ea? CCCP? Ca aia de ES e mica si rotunda. Dar eu nu prea cunosc ES-ul, o sa-ti spuna cei care au, ei observa mai rapid.

 

Lasa ca vezi tu ce nu e original :-) cine ce stie ce mai gasesti prin ea.

 

@all: spor la treaba, sa ne vedem cu bine pe unde ne-om intalni. Si eu am fost azi la garaj, am asamblat niste telescoape si am dat jos vopseaua de pe niste portbagaje laterale originale.

ii trebuie si o carcasa de far, kilometrajul ala urias i-a sticat locasul, deci ii trebuie si un kilometraj de 80mm diametru

post-12587-0-88018600-1388417420_thumb.jpg

post-12587-0-84200500-1388417427_thumb.jpg

post-12587-0-89010600-1388417649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mi-a dat eroare editorul in timp ce scriam..............

emy, le facem impreuna, al meu e bucati acum, nici nu mai stiu pe ce sa pun mana, am slefuit butucii si jantele, am pregatiti fiarele de sablat, mi-am facut rost de cilindru si piston de 175, astept spitele , husele telescoapelor, ghidoanele, etc, inca nu am desfacut motorul sa vad ce surprize ma astepta :tomato:

 

 

nu reusesc sa dau jos partea exterioara de la carcasa lantului, am scos partea dinspre roata, mai trebuie sa desfac ceva ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am MARE nevoie de putin ajutor: Am desfacut motorul pentru o reparatie capitala si am ajuns la oala de ambreiaj.Problema este ca nu stiu cum se desface.Stau de 3-4 ore la ea si nu mi-am dat seama.Cum se poate scoate?Si mai am inca o problema in referinta cu pistonul.Una dintre"fustele"(sau cum se cheama) este rupta aproape dublu decat trebuie.Credeti ca afecteaza bunul mers?,Sau sa imi iau un piston,cilindru,chiuloasa deMz es 175,deoarece eu pe Mz am toate astea de Mz 250(cu niste inaltatoare suplimentare din cauciuc)

Prima este poza cu pistonul,iar a 2-ua cu oala pe care trebuie sa o desfac.Multumesc tare mult.Cu respect

 

- Pui la loc tot ce ai dat jos de pe ambreiaj, ca nu e bine cum ai inceput. Nu le strangi tare la loc, ca oricum desfaci dupa.

- Ambreiajul se da jos prin tragere jos de pe con cu o presa. Presa trebuie sa poata macar 150Nm, fiindca presarea pe con se face cu minim 90Nm. Pe romaneste: daca faci tu presa o faci folosind o piulita larca cu pas cat trebuie, si de duritate/tenacitate mare(de automotive, nu fier de 8.8). Piulita asta se insurubeaza pe ambreiaj, se vede filetul. din partea cealalta apasa pe mijlocul connului un surub(tot fier tare) ascutit, sa centreze. Surubul asta se infiuleteaza intr-o piulita tot zdravana. Deci presa e facuta din 2 parti: Un cilindru cu 2 piulite in capete, sudate(sudate bine) si surubul care impinge conul. Cand ai strans surubul si zici ca e strans tare dar nu a saltat ambreiajul de pe con, ajuti cu cateva lovituri de ciocan in surub, sa smulga. Si iar insurubezi.

 

Fusta pistonului nu este de design, are rol de a obtura la unghi precis de arbore cotit admisia de amestec din galeria de admisie din carter, practic o solutie mai primitiva dar necesara de avans al admisiei(a nu se confunda cu avansul aprinderii). De-aia NU piston de Trabant si alte dracovenii, trebuie piston de ES250. Daca tot ai un ES250, fa ce trebuie, nu face struto-camila.

 

a 3-a poza imi spune ca ambreiajul tau este prea posibil sa nu fie uzat deloc(spatiul de masura al uzurii este corespunzator). Nu cumva tu repari doar fiindca e iarna? Ok, pistonul trebuie schimbat, dar nu trebuie sa dai jos ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Pui la loc tot ce ai dat jos de pe ambreiaj, ca nu e bine cum ai inceput. Nu le strangi tare la loc, ca oricum desfaci dupa.

- Ambreiajul se da jos prin tragere jos de pe con cu o presa. Presa trebuie sa poata macar 150Nm, fiindca presarea pe con se face cu minim 90Nm. Pe romaneste: daca faci tu presa o faci folosind o piulita larca cu pas cat trebuie, si de duritate/tenacitate mare(de automotive, nu fier de 8.8). Piulita asta se insurubeaza pe ambreiaj, se vede filetul. din partea cealalta apasa pe mijlocul connului un surub(tot fier tare) ascutit, sa centreze. Surubul asta se infiuleteaza intr-o piulita tot zdravana. Deci presa e facuta din 2 parti: Un cilindru cu 2 piulite in capete, sudate(sudate bine) si surubul care impinge conul. Cand ai strans surubul si zici ca e strans tare dar nu a saltat ambreiajul de pe con, ajuti cu cateva lovituri de ciocan in surub, sa smulga. Si iar insurubezi.

 

Fusta pistonului nu este de design, are rol de a obtura la unghi precis de arbore cotit admisia de amestec din galeria de admisie din carter, practic o solutie mai primitiva dar necesara de avans al admisiei(a nu se confunda cu avansul aprinderii). De-aia NU piston de Trabant si alte dracovenii, trebuie piston de ES250. Daca tot ai un ES250, fa ce trebuie, nu face struto-camila.

presa am: E Cumparata.De aia vreau sa fac ceva calumea.Mai bina stau ceteva luni pana fac motorul absolut perfect dacat 2 saptamani si sa fac treaba ....Deci caut piston de Mz es 250( daca spui sa rafac 250 :) )Deci acum ma duc sa refac ambreiajul,si sa incarc cum ai spus tu.Multumesc tare mult.Acum problema ca sa fac 250-ul este: Ce inaltatoare trebuie sa pun.?La mine era vre-o 3,4 bucati de cauciuc sub cilindru.

 

a 3-a poza imi spune ca ambreiajul tau este prea posibil sa nu fie uzat deloc(spatiul de masura al uzurii este corespunzator). Nu cumva tu repari doar fiindca e iarna? Ok, pistonul trebuie schimbat, dar nu trebuie sa dai jos ambreiajul.

Cand am cumparat mi-a dat si 2 sacosi cu piese si am gasit si niste bucati din ambreiaj,deci a fost schimbat cat de curand.Si cu reparatul:Vreau sa il fac!Nu stiu ce este in el.La cate am gasit pana acum(peste tot garnituri de silicon rosu,inclusiv la chiuloasa,cilindru,numa reparatii de nea' mitica fieraru satului) ... Vreau sa vad pinioanele si tot,ca sa ma bazez pe el(doar nu desfac toata ziua motorul).Eu am inceput zicand ca sa fac doar garnitura la chiuloasa pierdea foarte tare

 

Multumesc tare mult.Am reusit.Acuma e altceva :)))) : Cand am desfacut mi-a sarit placile alea din ambreiaj.Problema este daca trebuiesc puse cum erau?Sau nu conteaza ordinea. PS: Dupa cum spuneai,ambreiajul este luna,cred ca nu a reusit sa faca nici un kilometru cu el dupa ce la pus. :crack:

post-74087-0-95308100-1388418337_thumb.jpg

post-74087-0-01918900-1388418389_thumb.jpg

post-74087-0-25682700-1388418391_thumb.jpg

post-74087-0-78094000-1388418393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma rog, presa nu e aia, dar daca ti-a mers, inseamna ca nu era stransa chiar bine pe con. Da este o anumita ordine a placilor de otel, desi nu scrie exact nicaieri, insa @redbandit a descoperit ca ele sunt echilibrate si marcate cu niste puncte. Acum daca placi de otel au fost schimbate nu o sa mei reusesti sa refaci ordinea, daca le pui la intamplare nu gresesti nici atunci. In ordinea marcata iese perfect, altfel iese foarte bine.

 

chestia aia cu silicoane si cauciucuri inaltatoare sub piston este o prostie. Normal trebuie sa fie curat, si sub cilindru se pune o garnitura de carton unsa cu vaselina si atat.

Posibil ca pistonul pe care il ai sa fie de altceva, si lovea in chiulasa, si atunci au inaltat cilindrul.

 

ES-ul nu are nici garnitura de chiulasa in original. Vezi planarea sa fie buna, dar daca trebuie, pune una de 0.2mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am rezolvat ,Am nimerit placile cum erau


Deci sub cilndru,am sa pun carton + vaselina.Dar daca pistonul nu este de Es 250 posibil sa fie de trabant dar nici nu mai stiu cum sa pot face rost de unu bun.Iar la chiuloasa am sa pun o garnitura de clingherit( am auzit ca merge bine).

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BLACK SPIDER - Axul scurt tine pinionul, ai un distantier intre pinion si carcasa pinionului. Normal trebuie sa iasa totul fara efort, poate s-a sudat fierul de aluminiu. Eu zic sa incalzesti un pic cu o lampa carcasa in jurul axului, si dai un jet de wd40 pe ax, ca-l raceste brusc si intre ele fuge lubrifiantul, trebuie sa iasa. Asa e la ETZ, doar ca e carcasa de plastic, si mai are melcul de km, dar ala nu conteaza, sper ca e cam la fel si la ES



In anii '60 nu gaseai pistoane chestii trestii si se faceau mixaje "sa mai mearga" dar pistonul de trabant omoara ambielajul, asta se stie. Acum oricum e la fel de greu sa gasesti si piston de traby, dar se gasesc de ES fara probleme. Suna si tu la Cluj la piese-mz

 

trebuie garnitura de chiulasa din aluminiu. Daca vrei o treaba buna si compresia corespunzatoare. Daca vrei doar asa, sa fie, o fi bun si clingheritul, dar cum mai reglezi compresia?

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a dat eroare editorul in timp ce scriam..............

emy, le facem impreuna, al meu e bucati acum, nici nu mai stiu pe ce sa pun mana, am slefuit butucii si jantele, am pregatiti fiarele de sablat, mi-am facut rost de cilindru si piston de 175, astept spitele , husele telescoapelor, ghidoanele, etc, inca nu am desfacut motorul sa vad ce surprize ma astepta :tomato:

 

 

nu reusesc sa dau jos partea exterioara de la carcasa lantului, am scos partea dinspre roata, mai trebuie sa desfac ceva ? multumesc

Macar la tine merge motorul:)) Am sa ajung si eu la slefuit si vopsit iarna asta(sper).Spor in continuare.Deabia astept sa vad cu va iesi :cheers:

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BLACK SPIDER - Axul scurt tine pinionul, ai un distantier intre pinion si carcasa pinionului. Normal trebuie sa iasa totul fara efort, poate s-a sudat fierul de aluminiu. Eu zic sa incalzesti un pic cu o lampa carcasa in jurul axului, si dai un jet de wd40 pe ax, ca-l raceste brusc si intre ele fuge lubrifiantul, trebuie sa iasa. Asa e la ETZ, doar ca e carcasa de plastic, si mai are melcul de km, dar ala nu conteaza, sper ca e cam la fel si la ES

 

In anii '60 nu gaseai pistoane chestii trestii si se faceau mixaje "sa mai mearga" dar pistonul de trabant omoara ambielajul, asta se stie. Acum oricum e la fel de greu sa gasesti si piston de traby, dar se gasesc de ES fara probleme. Suna si tu la Cluj la piese-mz

 

trebuie garnitura de chiulasa din aluminiu. Daca vrei o treaba buna si compresia corespunzatoare. Daca vrei doar asa, sa fie, o fi bun si clingheritul, dar cum mai reglezi compresia?

Am inteles.Deocamdata eu am sa desfac tot motorul,si apoi fac o comanda cu tot ce imi trebuie.

 

Am reusit sa desfac tot motorul.Am ajuns la vibrochen si am observat ca merge cam 1,5 ture si apoi se blocheaza(merge greu)La rulmentul ci ace se vede ca ar mai incapea un ac.Problema este: Dece se blocheaza?Din lipsa de ungere sau din cauza acelui ac?

 

Pistonul original de Mz Es 250 are urmatoarele dimensiuni? Diametru piston 70 mm;diametru bolt 18 mm;lungimea pistonului 87mm;lungimea boltului 69,5 mm;lungimea pistonului fara fusta(parca asa se cheama) 60 mm,lungimea fustei 49 mm.

 

De unde ai facut rost,si cat ai dat?Mersi

mi-am facut rost de cilindru si piston de 175,

 

www.piese-mz.net/ro

http://www.piese-mz.net/ro/garnituri-motor-set-mz-es-175-2-250-2-ets-250-ts-250-1-202.html am gasit astea.Sunt bune de ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti da un telefon, sa intrebi ce fabricatie este, etc.

Diametrul e in functie de cota de uzura. Determini uzura folosind pistonul vechi si segmentii vechi, si iti dai seama daca trebuie sa treci la cota urmatoare sau nu.

Daca ai piston de 70, se poate sa fie cota de MZ, ca la trabant parca incepe de la 74, si atunci cilindrul e compromis.

 

@cei cu ES bagati un info ca eu le stiu pe de rost doar alea de ETZ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti da un telefon, sa intrebi ce fabricatie este, etc.

Diametrul e in functie de cota de uzura. Determini uzura folosind pistonul vechi si segmentii vechi, si iti dai seama daca trebuie sa treci la cota urmatoare sau nu.

Daca ai piston de 70, se poate sa fie cota de MZ, ca la trabant parca incepe de la 74, si atunci cilindrul e compromis.

 

@cei cu ES bagati un info ca eu le stiu pe de rost doar alea de ETZ

Am intrebat sa vad daca pistonul este de Es 250 sau modificat.Eu cred ca fostul proprietar a "facut" motorul.Majoritatea pieselor sunt bune: Ambreiaj nou,ambielaj perfect,cilindrul perfect,pinioanele perfect(si furci si tot),rulmenti noi.De semeringuri nu stiu nimic si garniturile sunt varza.De fapt eu de asta l-am desfacut: sa schimb absolut orice garnitura si semeringurile ,si sa vad ce surprize gasesc.

 

chestia aia cu silicoane si cauciucuri inaltatoare sub piston este o prostie. Normal trebuie sa fie curat, si sub cilindru se pune o garnitura de carton unsa cu vaselina si atat.

Posibil ca pistonul pe care il ai sa fie de altceva, si lovea in chiulasa, si atunci au inaltat cilindrul.

Cum pot inalta eu cilindru.Daca nu il inalt loveste in chiuloasa.Ar trebui inaltat cam 5mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu zici ca totul e ok la 5mm abatere?

 

ce scrie pe biela?

 

parca ambielajul ala perfect agata

 

ia de aici si cred ca ai cam tot ce iti trebuie

 

http://www.mz-es.de/mz-es-250-1/hauptseite_mz_es250-1.html

la 5 mm abatere sigur nu ii biela originala de mz es 250,cum spune si Owene sigur s au facut ceva "mixaje"in motor atunci cand a fost refacut motorul de fostul proptietar,cand mi am desfacut si eu motorul la mz es 250 am descoperit ca avea in el bagat set de 175 in loc de 250,si plus de asta mai avea si pistonul sudat,adica a fost spart pistonul si la sudat fostul proprietar cu ceva electrod de aluminiu si apoi prelucrat pe strung.cursa pistonului ii la fel si la mz 175 si la es 250 adica 65 mm, diametrele standar ale pisronelor sunt: 58 mm la es 175 si 70 mm la es 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu zici ca totul e ok la 5mm abatere?

 

ce scrie pe biela?

 

parca ambielajul ala perfect agata

 

ia de aici si cred ca ai cam tot ce iti trebuie

 

http://www.mz-es.de/mz-es-250-1/hauptseite_mz_es250-1.html

La 5 mm abatere zic ca nu e Ok,chiar e nasol,insa cineva m-a indrumat sa pun din tabla de cupru 5 mm(dupa ce o incalzesc la aragaz).Ambielajul agata,insa am dat cu mult ulei,l-am mai miscat si acum e Ok.Am sa vad ce scrie pe biela. Multumesc tare mult.Pana acum am rezolvat tot ce aveam cu ajutorul vostru

 

la 5 mm abatere sigur nu ii biela originala de mz es 250,cum spune si Owene sigur s au facut ceva "mixaje"in motor atunci cand a fost refacut motorul de fostul proptietar,cand mi am desfacut si eu motorul la mz es 250 am descoperit ca avea in el bagat set de 175 in loc de 250,si plus de asta mai avea si pistonul sudat,adica a fost spart pistonul si la sudat fostul proprietar cu ceva electrod de aluminiu si apoi prelucrat pe strung.cursa pistonului ii la fel si la mz 175 si la es 250 adica 65 mm, diametrele standar ale pisronelor sunt: 58 mm la es 175 si 70 mm la es 250

"Mixaje" s-au facut sigur.Deci pistonul meu este de 250.La mine motorul este de 175 iar mixaje de 250.Multumesc din nou si tie :)

 

Acum ,sperand ca este ultima problema,si sperand ca voi primi din nou ajutor: La cutia de viteze nu reusesc sa nimeresc chestia aia din capatul axului de la schimbatorul de viteze.Am facut tot inapoi si cand am verificat vitezele ,Vizevela 1 si 4 nu mergeau ca si cum ar fi pe liber) iar in viteza a 2-ua imi arata ca si cum ar fi pe liber,insa functioneaza,problema este ca imi indica martorul( am verificat cu aparatul de masura).Am pus o poza cu piesa pe care nu reusesc sa nimeresc locul ei.Uitandu-ma prin ochiul de vizitare(parca asa se cheama) am vazut ca in vitezela 1 si 4 2 pinioni doar se ating in loc sa calce unul pe celalalt. Multumesc inca o data pentru ajutorul acordat.Cu respect

post-74087-0-85290800-1388492399_thumb.jpg

post-74087-0-66320600-1388492401_thumb.jpg

post-74087-0-48448100-1388492403_thumb.jpg

post-74087-0-32725800-1388492405_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BLACK SPIDER - Axul scurt tine pinionul, ai un distantier intre pinion si carcasa pinionului. Normal trebuie sa iasa totul fara efort, poate s-a sudat fierul de aluminiu. Eu zic sa incalzesti un pic cu o lampa carcasa in jurul axului, si dai un jet de wd40 pe ax, ca-l raceste brusc si intre ele fuge lubrifiantul, trebuie sa iasa. Asa e la ETZ, doar ca e carcasa de plastic, si mai are melcul de km, dar ala nu conteaza, sper ca e cam la fel si la ES

l-am incalzit si nu vrea.....inca

 

De unde ai facut rost,si cat ai dat?Mersi

 

http://www.piese-mz.net/ro/garnituri-motor-set-mz-es-175-2-250-2-ets-250-ts-250-1-202.html am gasit astea.Sunt bune de ceva?

mi l-a dat un prieten, cilindru, piston +segmenti, bolt...la cilindrul meu este rupta o aripioara de racire....si arata naspa

 

si eu o sa desfac motorul la anul..... :alcy: La multi ani ! tuturor

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.Dupa o perioada de stat,m-am apucat din nou sa ansamblez motorul.Acum am ajuns la arbore,si am constatat ca are un joc destul de mare.Credeti ca am uitat sa pun eu o saiba ceva,ca trebuie facut o bucsa,sau se incadreza in limita normalului.Ma intereseaza sa nu strice altceva si sa imi dau mai mult de treaba.Am atasat un videoclip pentru exemplificare.Multumesc.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oKk9QlISs1o&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.Dupa o perioada de stat,m-am apucat din nou sa ansamblez motorul.Acum am ajuns la arbore,si am constatat ca are un joc destul de mare.Credeti ca am uitat sa pun eu o saiba ceva,ca trebuie facut o bucsa,sau se incadreza in limita normalului.Ma intereseaza sa nu strice altceva si sa imi dau mai mult de treaba.Am atasat un videoclip pentru exemplificare.Multumesc.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oKk9QlISs1o&feature=youtu.be

jocul la ambielaj ii foarte mare, la mz es 175 si 250 sunt montate niste saibe distantier intre rulmentii ambielajului si semeringurile de etansare de la cartere.chiar daca ar fi lipsa aceste saibe distantier tot nu vei avea un joc axial la ambielaj asa mare.ai montat sigurantele la rulmentii ambielajului?sau poate ai joc intre camasa exteriara a rulmentilor si peretii carterelor.momentan doar defectele aste in vin in minte,daca imi mai amintesc ceva pe parcurs te anunt.spor la treaba in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul la ambielaj ii foarte mare, la mz es 175 si 250 sunt montate niste saibe distantier intre rulmentii ambielajului si semeringurile de etansare de la cartere.chiar daca ar fi lipsa aceste saibe distantier tot nu vei avea un joc axial la ambielaj asa mare.ai montat sigurantele la rulmentii ambielajului?sau poate ai joc intre camasa exteriara a rulmentilor si peretii carterelor.momentan doar defectele aste in vin in minte,daca imi mai amintesc ceva pe parcurs te anunt.spor la treaba in continuare

Sigurantele la rulmenti le-am motat.Eu am pus garnitura de chlingheri de 1mm(avea doar silicon) si tot s-a mai distantat.Posibil sa fie asta?Oricum si mie mi se pare foarte mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigurantele la rulmenti le-am motat.Eu am pus garnitura de chlingheri de 1mm(avea doar silicon) si tot s-a mai distantat.Posibil sa fie asta?Oricum si mie mi se pare foarte mare.

m am uitat inca o data la vidioclipul ce l ai postat si se pare ca : camasa interiaora a rulmentului nu strange suficient pe ambielaj ori ambielajul prezinta uzuri pe axele unde iti vin montati rulmentii.

 

m am uitat inca o data la vidioclipul ce l ai postat si se pare ca : camasa interiaora a rulmentului nu strange suficient pe ambielaj ori ambielajul prezinta uzuri pe axele unde iti vin montati rulmentii.

p.s in legatura cu glingheritul ce l ai folosit pt a confectiona garnitura de etansare a carterelor s ar putea sa fie un pic cam gros,era bine daca foloseai pt garnitura clingherit de 0,5 mm.la 1 mm grosime risti ca pinioanele din cutia de viteze sa nu isi formeze o uzura uniforma si sa isi faca o uzura de 70, 80 % adica pinioanele vor fi dezaxate de pe linia lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am uitat inca o data la vidioclipul ce l ai postat si se pare ca : camasa interiaora a rulmentului nu strange suficient pe ambielaj ori ambielajul prezinta uzuri pe axele unde iti vin montati rulmentii.

 

p.s in legatura cu glingheritul ce l ai folosit pt a confectiona garnitura de etansare a carterelor s ar putea sa fie un pic cam gros,era bine daca foloseai pt garnitura clingherit de 0,5 mm.la 1 mm grosime risti ca pinioanele din cutia de viteze sa nu isi formeze o uzura uniforma si sa isi faca o uzura de 70, 80 % adica pinioanele vor fi dezaxate de pe linia lor.

Cu scuzele de rigoare: M-am dus si am masurat inca o data clingheritul.Este de 0,5( eu stiam ca este de 1).Iar la camasa acolo se poate face cevapentru a se micsora macar jocul?Multumesc frumos.Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...