Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Cu scuzele de rigoare: M-am dus si am masurat inca o data clingheritul.Este de 0,5( eu stiam ca este de 1).Iar la camasa acolo se poate face cevapentru a se micsora macar jocul?Multumesc frumos.Cu respect.

se poate face dar nu iti recomand pt ca nu o sa fie de durata reparatia si fi ferm convins ca nu vei vrea sa ai defectiuni la motor in timpul functionarii.Cel mai bine cumpara 2 rulmenti noi de preferinta SKF(sunt cam scumpi dar isi merita banii)si te sti scapat de griji.carpeala nu tine iti spun asta din propria experienta si sunt de parere ca vrei sa te bucuri de motor nu sa te lase in drum cand ti e lumea mai draga si sa mesteresti toata ziua la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu se baga nicio garnitura intre cartere, se foloseste "sealing compound" dar nu a nu se intelege silicon rosu, ci Reinzosil sau alt rubber cement care este rezistent atat la petroliere cat si la temperatura de 200 grade C.

 

Dar asta nu explica jocul ala aberant. Din filmare vad ca ambielajul joaca nu stanga-dreapta, translatie, ci si axial. In timp ce misti ambielajul, la fel cum faceai, filmeaza axul de biela din dreapta. Daca misca (99%) e una, daca nu misca (0.1%) e altceva.



300 grade sunt alea mai bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se baga nicio garnitura intre cartere, se foloseste "sealing compound" dar nu a nu se intelege silicon rosu, ci Reinzosil sau alt rubber cement care este rezistent atat la petroliere cat si la temperatura de 200 grade C.

 

Dar asta nu explica jocul ala aberant. Din filmare vad ca ambielajul joaca nu stanga-dreapta, translatie, ci si axial. In timp ce misti ambielajul, la fel cum faceai, filmeaza axul de biela din dreapta. Daca misca (99%) e una, daca nu misca (0.1%) e altceva.

 

300 grade sunt alea mai bune

 

se poate face dar nu iti recomand pt ca nu o sa fie de durata reparatia si fi ferm convins ca nu vei vrea sa ai defectiuni la motor in timpul functionarii.Cel mai bine cumpara 2 rulmenti noi de preferinta SKF(sunt cam scumpi dar isi merita banii)si te sti scapat de griji.carpeala nu tine iti spun asta din propria experienta si sunt de parere ca vrei sa te bucuri de motor nu sa te lase in drum cand ti e lumea mai draga si sa mesteresti toata ziua la el.

Multumesc mult.Am mai mesterit si s-a rezolvat.Rulmentul avea sigurantele puse,insa le-am mai impins si au intrat la locul lor.Erau mai in exterior.Cat despre rulmenti si ei sunt noi.Omul bagase piese noi si bune,insa treaba era nasoala rau.Multumesc mult inca o data.Raman dator.Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stop stop - ce sigurante?

 

shield-urile au ramas pe rulmenti?

era vorba despre sigurantele de la cartere ce nu lasa rulmenti ambielajului sa se deplaseze spre exterior puse cu cap de aceia care au facut aceste tipuri de motoare si daca stau mai bine si ma gandesc cam majoritatea comunistelor in 2 timpi au asemenea sigurante.

 

nu se baga nicio garnitura intre cartere, se foloseste "sealing compound" dar nu a nu se intelege silicon rosu, ci Reinzosil sau alt rubber cement care este rezistent atat la petroliere cat si la temperatura de 200 grade C.

 

Dar asta nu explica jocul ala aberant. Din filmare vad ca ambielajul joaca nu stanga-dreapta, translatie, ci si axial. In timp ce misti ambielajul, la fel cum faceai, filmeaza axul de biela din dreapta. Daca misca (99%) e una, daca nu misca (0.1%) e altceva.

 

300 grade sunt alea mai bune

atunci cand s au fabricat aceste motoare nu era" sealing compound" sau mai stiu eu ce "lipici de cartere" se folosea garnituri de etansare si totul era bine si frumos.am ceva "motorase"mesterite la activ si la toate le am pus carton de etansare de o,5 mm si nu imi curge si nici nu picura vreo cutie de viteze,chiar si la nipru mi am refacut toate garniturile si ii totul uscat in exterior.numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acele sigurante.

stop stop - ce sigurante?

 

shield-urile au ramas pe rulmenti?

 

era vorba despre sigurantele de la cartere ce nu lasa rulmenti ambielajului sa se deplaseze spre exterior puse cu cap de aceia care au facut aceste tipuri de motoare si daca stau mai bine si ma gandesc cam majoritatea comunistelor in 2 timpi au asemenea sigurante.



Salutari.Mai am unpic si termin si eu motorul meu.Pana atunci insa m-am confruntat cu 2 probleme.Una este din ce sa fac un inaltator pentru cilindru: din tabla de cupru de 2,5 mm grosime(imi trebuie 2) sau din un fel de cauciuc-plastic de 1 cm grosime( adica cam groasa dar e bine)?Si cealalta problema este ca am gasit o saiba care nu stiu de unde provine.Sper doar ca nu este de la pinioane(daca aflu de unde este desfac sa o pun inapoi).Este de 3 mm grosime,interiorul de 17 mm iar exteriorul de 25 mm.Stiti cam de unde provine.Multumesc tare mult.Cu respect.In 2 ore pun si poze cu inaltatoarele.



Salutari.Mai am unpic si termin si eu motorul meu.Pana atunci insa m-am confruntat cu 2 probleme.Una este din ce sa fac un inaltator pentru cilindru: din tabla de cupru de 2,5 mm grosime(imi trebuie 2) sau din un fel de cauciuc-plastic de 1 cm grosime( adica cam groasa dar e bine)?Si cealalta problema este ca am gasit o saiba care nu stiu de unde provine.Sper doar ca nu este de la pinioane(daca aflu de unde este desfac sa o pun inapoi).Este de 3 mm grosime,interiorul de 17 mm iar exteriorul de 25 mm.Stiti cam de unde provine.Multumesc tare mult.Cu respect.In 2 ore pun si poze cu inaltatoarele.

post-74087-0-36373400-1388861579_thumb.jpg

post-74087-0-05007100-1388861581_thumb.jpg

post-74087-0-11399000-1388861583_thumb.jpg

post-74087-0-65549300-1388861584_thumb.jpg

post-74087-0-19614300-1388861586_thumb.jpg

post-74087-0-82528200-1388861587_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Exact acele sigurante.

 

 

Salutari.Mai am unpic si termin si eu motorul meu.Pana atunci insa m-am confruntat cu 2 probleme.Una este din ce sa fac un inaltator pentru cilindru: din tabla de cupru de 2,5 mm grosime(imi trebuie 2) sau din un fel de cauciuc-plastic de 1 cm grosime( adica cam groasa dar e bine)?

Sper ca am inteles bine,ai un piston pe motor si e mai inalt in PMS decat cilindrul. Cand aveam mz-urile foloseam pistoane de Trabant si Skoda, ca sa nu mai bata in chiulasa le puneam pe strung si stunjeam din bolta exterioara a pistonului,deasupra segmentului 1, deci doar marginea pistonului nu toata suprafata,doar cea care atingea chiulasa. In felul asta se forma un semicerc mai pronuntat. Incearca si asa. Numa bine. Apropos, saiba respectiva ar putea fi de sub ambreiaj,vezi cate ai scos si cate ai pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Exact acele sigurante.

 

 

Salutari.Mai am unpic si termin si eu motorul meu.Pana atunci insa m-am confruntat cu 2 probleme.Una este din ce sa fac un inaltator pentru cilindru: din tabla de cupru de 2,5 mm grosime(imi trebuie 2) sau din un fel de cauciuc-plastic de 1 cm grosime( adica cam groasa dar e bine)?

Sper ca am inteles bine,ai un piston pe motor si e mai inalt in PMS decat cilindrul. Cand aveam mz-urile foloseam pistoane de Trabant si Skoda, ca sa nu mai bata in chiulasa le puneam pe strung si stunjeam din bolta exterioara a pistonului,deasupra segmentului 1, deci doar marginea pistonului nu toata suprafata,doar cea care atingea chiulasa. In felul asta se forma un semicerc mai pronuntat. Incearca si asa. Numa bine. Apropos, saiba respectiva ar putea fi de sub ambreiaj,vezi cate ai scos si cate ai pus.

saiba sub ambreaj nu are cum,nu este saiba la ambreaj,daca pui saiba sub ambreaj aduci ambreajul va "veni"spre exterior si nu va functiona ambreajul,deci ii exclus posibilitatea saibei de a fi de la ambreaj.Daca montai pistoane de trabant si skoda(atentie motor in 4 timpi pe skoda deci alt principiu de funcionare si alt material in pistoane!!!) spune ne te rog cat timp trecea de la pornirea motorului pana incepea ambielajul sa troncane(bata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saiba sub ambreaj nu are cum,nu este saiba la ambreaj,daca pui saiba sub ambreaj aduci ambreajul va "veni"spre exterior si nu va functiona ambreajul,deci ii exclus posibilitatea saibei de a fi de la ambreaj.Daca montai pistoane de trabant si skoda(atentie motor in 4 timpi pe skoda deci alt principiu de funcionare si alt material in pistoane!!!) spune ne te rog cat timp trecea de la pornirea motorului pana incepea ambielajul sa troncane(bata).

 

 

 

Exact acele sigurante.

 

 

Salutari.Mai am unpic si termin si eu motorul meu.Pana atunci insa m-am confruntat cu 2 probleme.Una este din ce sa fac un inaltator pentru cilindru: din tabla de cupru de 2,5 mm grosime(imi trebuie 2) sau din un fel de cauciuc-plastic de 1 cm grosime( adica cam groasa dar e bine)?

Sper ca am inteles bine,ai un piston pe motor si e mai inalt in PMS decat cilindrul. Cand aveam mz-urile foloseam pistoane de Trabant si Skoda, ca sa nu mai bata in chiulasa le puneam pe strung si stunjeam din bolta exterioara a pistonului,deasupra segmentului 1, deci doar marginea pistonului nu toata suprafata,doar cea care atingea chiulasa. In felul asta se forma un semicerc mai pronuntat. Incearca si asa. Numa bine. Apropos, saiba respectiva ar putea fi de sub ambreiaj,vezi cate ai scos si cate ai pus.

Dupa cum a zis si colegul @darkwolf ,nu (cred ) ca are cum.Eu cred de prin cutia de viteze insa acolo stiu ca le-am pus toate.Sa o fi gasit asa aiurea pe acolo pe masa ar mai fi o posibilitate.Inca am sa mai caut si in cartea tehnica.Multumesc tare mult.Raman dator :friends: .Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

Acest individ a batjocorit un vechi membru al acestei restranse comunitati. Acum vine si cere sfaturi si informatii,tot aici,tot noua,facandu-se ca ploaie..

Vi se pare onest?! Mie deloc!

Parerea mea e ca ar trebui sa luam atitudine in fata acestui personaj indoielnic,ori sa ne lasam lamentati ca - citez - da-l in plua mea,tzapa lui..

 

Avem un topic de feedbackuri,dar vad ca nu mai ajuta la nimic nici ala. Vom deschide in cele din urma altul cu tzepari. E imposibil de admis asa ceva.

 

Eu sunt pentru o noua suspendare a acestuia pana la achitarea integrala a datoriei fata de @Cisu,la fel si pentru ceilalti ce vor recidiva.

 

- Cine mai este pentru?

stimate domn BALSHOI sincer eu nu stiu despre ce afaceri au fost vorba si cine pe cine a intepat,a cerut baiatul ajutor in problemele intampinate la motor si l am ajutat cat am putut si am stiut iar daca baiatul ii de "meserie" asa cum spuneti dumneavoastra stati linistit ca ulciorul nu merge singur de multe ori la apa.dupa fapta si rasplata.numai bine

 

Dupa cum a zis si colegul @darkwolf ,nu (cred ) ca are cum.Eu cred de prin cutia de viteze insa acolo stiu ca le-am pus toate.Sa o fi gasit asa aiurea pe acolo pe masa ar mai fi o posibilitate.Inca am sa mai caut si in cartea tehnica.Multumesc tare mult.Raman dator :friends: .Cu respect

ai demontat cumva pinioanele din cutia de viteze de pe axele lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu

 

Am reusit sa pun si pozele alea cu materialele pentru garnitura.Care credeti ca ar fi indicat?

atunci saiba respectiva nu ii din motorul tau.eu zic mai bine sa nu pui distantier intre cilindru si cartere,fa si tu un sacrificiu aduna niste banuti si cumparati un kit de biela nou si bun(nu made in taiwan)si o sa te tina motorul mult si bine.daca ti neaparat sa montezi un asfel de distantier dupa un timp vei constata ca o sa iti functioneze motorul anormal si nu vei sti de ce.la partile fixe ale motorului sunt presiuni datorate partilor mobile ale motorului(ambielaj,piston,bolt etc.)din orice material de garnituri ai confectiona acel distantier va ceda si acum nu imi zice ca o sa te apuci sa il faci din pila.de facut se poate face distantier de metal dar iti va trebui prelucrat pe freza si daca faci un calcul intre cat costa un kit de biela si carpeala pe care vrei sa o faci(drumul la frezor,cumparat material pt distantier si manopera frezorului) iesi mai ieftin cu un kit de biela si ai pace mult si bine.spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce scrie totusi pe biela aia? E un cod.

 

Cum ziceti voi, dar denumirea "sealing compound" este denumirea fabricii MZ la chestia aia speciala galbena pe care o foloseau, si nu am gasit ce era.

Ca nu s-a inventat pentru nipru, poate, dar MZ castiga competitii prin '60

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

E imposibil de admis asa ceva.

Eu sunt pentru o noua suspendare a acestuia pana la achitarea integrala a datoriei fata de @Cisu,la fel si pentru ceilalti ce vor recidiva.

 

- Cine mai este pentru?

 

Si eu sunt pentru.

 

(rog moderatorii sa procedeze la suspendare si cu scuzele de rigoare MZ-istilor pentru offtopic -eventual aceste replici sa fie mutate la topicul de feedback- dar nu mi se pare normal de acceptat asa ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci saiba respectiva nu ii din motorul tau.eu zic mai bine sa nu pui distantier intre cilindru si cartere,fa si tu un sacrificiu aduna niste banuti si cumparati un kit de biela nou si bun(nu made in taiwan)si o sa te tina motorul mult si bine.daca ti neaparat sa montezi un asfel de distantier dupa un timp vei constata ca o sa iti functioneze motorul anormal si nu vei sti de ce.la partile fixe ale motorului sunt presiuni datorate partilor mobile ale motorului(ambielaj,piston,bolt etc.)din orice material de garnituri ai confectiona acel distantier va ceda si acum nu imi zice ca o sa te apuci sa il faci din pila.de facut se poate face distantier de metal dar iti va trebui prelucrat pe freza si daca faci un calcul intre cat costa un kit de biela si carpeala pe care vrei sa o faci(drumul la frezor,cumparat material pt distantier si manopera frezorului) iesi mai ieftin cu un kit de biela si ai pace mult si bine.spor la treaba.

Ced ca am sa fac cum ai spus tu.Insa nu biela este problema.Este cilindru care este mai scurt ca cel original,iar apoi trebuie sa schimb si pistonul(va trebui mai mic) si in final si chiuloasa.Insa,cred ca asa voi face.Multumesc muuult.

 

ce scrie totusi pe biela aia? E un cod.

 

Cum ziceti voi, dar denumirea "sealing compound" este denumirea fabricii MZ la chestia aia speciala galbena pe care o foloseau, si nu am gasit ce era.

Ca nu s-a inventat pentru nipru, poate, dar MZ castiga competitii prin '60

Pe biela scrie exact asa "0-19-07-40" .Nu stiu ce ar putea sa insemne lucrurile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emy15 - codul ala inseamna ca nu este o biela facuta pentru a fi bagat in vreun vehicul MZ. E pentru altceva. Jawa, IJ, Trab, habar n-am. Codul MZ este ceva de genul 12-43.038

 

Vad ca ocolesti sistematic sa raspunzi oamenilor, deci o sa cam ramai pe cont propriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la intrunirea de la Siriu se va rezolva!

 

ai vazut repede, Chinez batran ce esti :))

 

Am vorbit despre asta inainte de intrunirea de la Siriu 2013. Iti ia 20 min sa-l montezi pe cel original, nicidecum 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emy15 - codul ala inseamna ca nu este o biela facuta pentru a fi bagat in vreun vehicul MZ. E pentru altceva. Jawa, IJ, Trab, habar n-am. Codul MZ este ceva de genul 12-43.038

 

Vad ca ocolesti sistematic sa raspunzi oamenilor, deci o sa cam ramai pe cont propriu

Nu.Nu am ocolit nici o intrebare.Poate doar ce n-am observat.Te rog frumos sa imi spui la ce intrebare nu am raspun ca sa pot raspunde acum :) Deci pana la urma caut biela de Mz Es 250,sau chit complet de 175.E bine asa? Cat despre saiba m-am hotarat sa desfac din nou cutia de viteze sa pun saiba la loc de unde cred eu ca provine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ateliere ai la indemana. Kit de biela se gaseste, sa gasesti tu atelier cu mos batran sa iti schimbe biela si sa ti-o centreze la 2 sutimi. Ambielajele noi vin si ele centrate aproximativ, deci tot la atelier ajungi.

 

Daca inteleg bine, biela de 175 si 250 ar trebui sa fie identice, ai aceeasi cursa, diferenta e la diametrul pistonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.Nu am ocolit nici o intrebare.Poate doar ce n-am observat.Te rog frumos sa imi spui la ce intrebare nu am raspun ca sa pot raspunde acum :) Deci pana la urma caut biela de Mz Es 250,sau chit complet de 175.E bine asa? Cat despre saiba m-am hotarat sa desfac din nou cutia de viteze sa pun saiba la loc de unde cred eu ca provine.

 

Decat sa poluezi topicul din 10 in 10 minute cu tot felul de intrebari stupide si mai ales facand pe arogantul, mai bine ai beli ochii in manualul ala de MZ pe care chiar tu l-ai pus la vanzare! Sau, si mai bine, pune mana pe o carte si reflecta asupra "capitolului" Limba si literatura romana!

 

Editat de twingoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ateliere ai la indemana. Kit de biela se gaseste, sa gasesti tu atelier cu mos batran sa iti schimbe biela si sa ti-o centreze la 2 sutimi. Ambielajele noi vin si ele centrate aproximativ, deci tot la atelier ajungi.

 

Daca inteleg bine, biela de 175 si 250 ar trebui sa fie identice, ai aceeasi cursa, diferenta e la diametrul pistonului.

Aha.Deci problema nu este din biela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saiba sub ambreaj nu are cum,nu este saiba la ambreaj,daca pui saiba sub ambreaj aduci ambreajul va "veni"spre exterior si nu va functiona ambreajul,deci ii exclus posibilitatea saibei de a fi de la ambreaj.Daca montai pistoane de trabant si skoda(atentie motor in 4 timpi pe skoda deci alt principiu de funcionare si alt material in pistoane!!!) spune ne te rog cat timp trecea de la pornirea motorului pana incepea ambielajul sa troncane(bata).

SAR PUTEA sa ai dreptate cu saiba,nu mai comentam acest aspect. Din "78 tot repar la comuniste ,asa cum altii faceau camasi de cilindru pt Dacia din tevi de la sondele petroliere, asa faceam si noi modificari la motoarele noastre pt a ne bucura cu cei 5 l de benzina la cartela. Daca ai posibilitatea sa faci rost de un piston de Trabant cota o,sau unul de Skoda 100S ori 1000 MB iti vei putea da seama de ce era in stare romanul nostru. Se alezau cilindrii,se scurtau fustele pistoanelor sau ex de mai sus,se montau stifturi de ghidaj pt segmenti,maream camera de ardere a chiulasei,si multe altele . Dar atunci nu aveam de unde cumpara piese,nu aveam bani, nu aveam GOOGLE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...