Dexporta Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Salut! Am achiziţionat de poponeataând de la un coleg de pe forum un MZ RT 125/3 pe care intenţionez să îl recondiţionez momentan(şi poate, ulterior, să îl restaurez). Când o să găsesc cablul de date promit că o să pun şi nişte poze. Din nefericire, domnul de la care a fost achiziţionată motoreta iniţial a făcut varii modificări în conformitate cu spiritul acelor timpuri cum ar fi sculptarea carterului pentru a acomoda un magnetou de mobra, "introducerea" unui mecanism pentru frâna spate bazat pe pârghie (tip IJ 49/56) etc. Am început să dau jos de pe ea tot ce se poate (şei, far, aripi etc.) însă înainte de a o jumuli complet şi a o trimite la machiaj aş vrea să îi aud motorul. Din păcate, în acest moment scânteia dată de magnetou este infimă, incapabilă de a iniţia combustia. Din discuţiile purtate cu Owene (mulţumesc mult!) am înţeles că de vină pentru scânteia slabă ar fi demagnetizarea magnetoului (am schimbat condensator, bobină şi degeaba) şi astfel am următoarele 2 întrebări: 1. Are cineva de vânzare un magnetou de mobră în stare bună? 2. Cunoaşteţi vreun loc prin Bucureşi pe unde aş putea remagnetiza magnetoul (şi care ar fi costul unei astfel de operaţii). Mulţumesc anticipat! Editat Septembrie 9, 2014 de Dexporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 avea cineva la vanzare la bursa magnetou nou pentru mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Daca tot nu a mai postat nimeni nimic,pun si eu acest filmulet.Sper ca nu supara pe nimeni! Astept pareri. https://www.youtube.com/watch?v=6KHolhAyP10&feature=youtu.be Editat Septembrie 17, 2014 de Lupu.D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 parerea mea e ca ar trebui sa-l faci Public daca vrei sa-l vedem :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Am reusit sa modific filmarea pentru a putea fi vizualizata. https://www.youtube.com/watch?v=DjO6CdMVRys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 primele capace de motor nu purtau inscriptia "mz", cred ca pana in '59, deci......nu erau turnate de nea spirica... » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:33pret de pret....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 da, dar unii se pricep sa ajunga la un rezultat pornind de la o piesa. Practic, cilindrul e piesa definitorie, chiar daca e terminat s-ar putea rebucsa, piston se gaseste, chiulasa e de /1 la fel, mai e aripa fata de Doppelport si restul e identic cu /1. Dar cand se pune pretul pe rezultatul final, e alta treaba :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 da, dar unii se pricep sa ajunga la un rezultat pornind de la o piesa. Practic, cilindrul e piesa definitorie, chiar daca e terminat s-ar putea rebucsa, piston se gaseste, chiulasa e de /1 la fel, mai e aripa fata de Doppelport si restul e identic cu /1. Dar cand se pune pretul pe rezultatul final, e alta treaba :-) mda,exact ca in arta,la un tablou valoros apar si copi fara valoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 comparatia e eronata. Tablourile sunt unicate, copia e un fals. Piesele sunt originale, sunt identice, cu exceptia cilindrului si a aripii. Din serie se vede ca ala nu-i DP si ii mai scade pretul, dar are toate piesele si caracteristicile unui DP, asa ca departe de "fara valoare"; Deja cilindrul e mai scump decat intreaga motocicleta /1, prin integrare, pretul mai creste. Multi vad, putini pricep, la nici o poza de DP de pe net nu e specificata seria. Sunt multe motociclete de epoca restaurate expuse in muzee si 40% din piesele lor sunt remake-uri facute cu simt de raspundere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 40 % sau mai mult,dar eu prefer originalul si cum originalul a fost facut in serie scurta cam greu se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Aia a fost un fel de serie de testare produs initial, cateva sute parca, cred si eu ca sunt rare ca naiba. Eu as prefera un MZ ETS 250, dar desi asta a fost serie destul de consistenta, sunt si astea rare de tot, in Romania nu-i nici macar o bucata. Poate cine stie, vreodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Aia a fost un fel de serie de testare produs initial, cateva sute parca, cred si eu ca sunt rare ca naiba. Eu as prefera un MZ ETS 250, dar desi asta a fost serie destul de consistenta, sunt si astea rare de tot, in Romania nu-i nici macar o bucata. Poate cine stie, vreodata... parca era un ets de vanzare pe OLX dar nu mai stiu sigur daca de 250 sau 125,un motor de DP au vazut ochii mei prin anul 2000 la un prieten care vroia sa construiasca o strutzocamila folosind mijloc de propulsie acel motor care era de 300 cc.din pacate a ajuns la fier vechi,asta ie unde nu ii cap ii vai de picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) comparatia e eronata. Tablourile sunt unicate, copia e un fals. Piesele sunt originale, sunt identice, cu exceptia cilindrului si a aripii. Din serie se vede ca ala nu-i DP si ii mai scade pretul, dar are toate piesele si caracteristicile unui DP, asa ca departe de "fara valoare"; Deja cilindrul e mai scump decat intreaga motocicleta /1, prin integrare, pretul mai creste. Multi vad, putini pricep, la nici o poza de DP de pe net nu e specificata seria. Sunt multe motociclete de epoca restaurate expuse in muzee si 40% din piesele lor sunt remake-uri facute cu simt de raspundere. Diferentele nu sunt doar la cilindru si aripa ci si la cadru si la inca vreo cateva subansamble ale motocicletei, insesizabile la prima vedere sau din poze. Ar fi cineva, din Romania, dispus sa plateasca 2000 euro pentru conversia de la 250/0 Einport la 250/0 Doppleport ( fara a-i fi reconditionata ) ? Editat Septembrie 29, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Diferentele nu sunt doar la cilindru si aripa ci si la cadru si la inca vreo cateva subansamble ale motocicletei, insesizabile la prima vedere sau din poze. Ar fi cineva, din Romania, dispus sa plateasca 2000 euro pentru conversia de la 250/0 Einport la 250/0 Doppleport ( fara a-i fi reconditionata ) ? nu se stie,sunt multi pasionati de mz in tara,niciodata nu sti de unde sare iepurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Si care sunt restul diferentelor? Nu vorbim de a 2-a toba si tot ce tine de prinderea ei ca aia sare in ochi http://www.mz-doppelport.de/ dar daca ai studiat deja, prefer sa te rog sa detaliezi. 2000E? Ma rog, cine da, nu exclud posibilitatea. Eu sigur nu, fiindca la mine MZ-urile trebuie sa mearga, si raritatile astea nu sunt de scos din biblioteca, iar daca e vorba de mers, de banii pe un Einport (5-6000E in stare f. buna) ce arata bine imi iau un MZ SF1000 (5500km cu 4800km odo) si ala e la fel de rar, mai bun si mai actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 diferente mai sunt: telescape fata,la aparatorile laterale,la suportul seii spate si mai las si pe altii sa enumere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 astea sunt identice chiar, nu sunt diferente. Eu nu vad. Sa nu ziceti ca diferenta e vopseaua mai veche cu un an. Suportul seii spate e acelasi, aparatorile laterale din poza sunt de DP ca se vede toba stanga dar si pe celalalt sunt la fel (fara toba stanga, bineinteles) si telescoapele fata chiar sunt la fel. Difera unghiul admisiei, din cauza cilindrului. In rest nu difera in cutie, carb, asta e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 astea sunt identice chiar, nu sunt diferente. Eu nu vad. Sa nu ziceti ca diferenta e vopseaua mai veche cu un an. Suportul seii spate e acelasi, aparatorile laterale din poza sunt de DP ca se vede toba stanga dar si pe celalalt sunt la fel (fara toba stanga, bineinteles) si telescoapele fata chiar sunt la fel. Difera unghiul admisiei, din cauza cilindrului. In rest nu difera in cutie, carb, asta e sigur. aparatoare laterala de DP , aparatoare laterala de EP .OARE CHIAR NU SUNT DIFERENTE??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Asa trebuia pus de la inceput, in ce poze am gasit eu nu se vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Asa trebuia pus de la inceput, in ce poze am gasit eu nu se vedea asa patesc multi,toti cand vad un DP spun ca ii 100% original dar de fapt sunt facaturi majoritatea.Si iti mai spun ca sunt 2 modele de DP din totalul de 800 de bucati fabricate din 1956 pana in anul 1957. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 http://www.gvongehr.homepage.t-online.de/sonder/doppel/doppel.htm ce-mi place de gugel ca stie sa caute dupa fotografii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 http://www.gvongehr.homepage.t-online.de/sonder/doppel/doppel.htm ce-mi place de gugel ca stie sa caute dupa fotografii macar te documentezi si nu ramai in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 niste poze mai clare cu doppelport, asta s-a dat pe ebay cu peste 8000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 asta ar fi DP/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Nu exista MZ ES 250/0 Doppleport 1 sau 2 ci doar MZ ES 250/0 Doppleport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.