Andutzudinu Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 o sa pun poza maine ca am acym trebuie sa plec la munca...are piston de trabant ....eu am inceput o lucrare vroiam sa il fac de deal dar nu am mai avut timp... » Post actualizat in 15 Nov 2014 11:47salut...am revenit cu pozele motor,roti aproape noi p 18 ! preturile le faceti voi ! PM ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Un mic MeZeriaș... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Sa-ti traiasca voinicii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Doamne ajută! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) help am am dejantat aseara rotile, urmeaza sa le despitez/curat etc (gasesc undeva cheie de spite pt rt, sau merge cu cheie fixa de 6?), si am descoperit la butucul spate un "umar rupt". intrebarea mea este: se mai poate folosi butucul (spate) sau trebuie sa caut altul? Editat Noiembrie 18, 2014 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) help am am dejantat aseara rotile, urmeaza sa le despitez/curat etc (gasesc undeva cheie de spite pt rt, sau merge cu cheie fixa de 6?), si am descoperit la butucul spate un "umar rupt". intrebarea mea este: se mai poate folosi butucul (spate) sau trebuie sa caut altul? Eu am cumparat de la un magazin de biciclete o cheie universala pt spite rotunda (7 lei), pentru mai multe grosimi de spite, cred ca gasesti si la tarabe la rusi, iar inainte de a desface spitele am dat cu spray degripant si la janta si la spita, apoi am pus niste cauciuc de camera pe falcile unui patent, am tras pana s-au miscat niplurile si am continuat cu cheia sau surubelnita. De butuc nu stiu ce sa-ti spun.....spor la treaba Editat Noiembrie 18, 2014 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 merci, cu degripant sta de luni seara, dar nu areu ruginite, spre surprinderea mea. o sa caut cheie de spite unde zici, merci cineva cu problema butucului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Merge si asa cu bucata rupta Daca vrei , duci la sudor sa incarce cu sudura ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 mda va merge cam 20 de metrii mai mult nu,bucata rupta ii defapt un "opritor"pt pinion,nu lasa sa intre pinionul in interiorul butucului si il tine pe aceeasi axa cu pinionul cutiei de viteze.Imagineaza ti ce va fi daca nu vei avea acel "opritor" in butucul rotii,pinionul va intra in interiorul butucului iar zalele lantului nu vor calca "drept" pe dantura pinionului.La prima vedere nu ii vei da importanta dar dupa vreo doua plimbari mai lungi vei constata ca o sa ai uzura la pinioane si lant,plus ca o sa frece pinionul rotii spate in interiorul carcasei pinionului. » Post actualizat in 20 Nov 2014 20:51 Merge si asa cu bucata rupta Daca vrei , duci la sudor sa incarce cu sudura ... apoi du te la strungar sa rectifice ce a mesterit sudorul,nu va tine "carpeala"in concluzie acel butuc va trebui inlocuit cu un butuc in stare buna din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 multam amandorura de raspunsuri. tind totusi sa cred ca nu ar trebui sa fie chiar asa grav si sa mearga, cum zice si fishy86, nu pare a fi opritor de adancime, si mai sunt inca 2 intacte pe circumferinta... da piese, piese unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Nu s-a inteles din poza care "umar" e rupt si m-am gandit ca e vorba de zona unde este surubelnita. Adica gaura de la spita ! Acuma ca am vazut care e defapt problema , da , acel butuc trebuie schimbat . ps: am eu butuc de rt-u ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 bine domnilor, voi incerca sa fiu mai precis pe viitor fishy, poate imi lasi un pm cu numarul tau, ca de primit nu mai poti primi... asa, ca de la clujan la clujan » Post actualizat in 25 Nov 2014 15:27am cumparat de la colegul de forum bogdan_ionut roata spate cu butucul bun, sa nu mai am emotii, platou frana fata, la 1/3 din pretul cerut de o firma de sudura pentru reparatia celui pe care il am spart si 2 embleme de rezervor, ca si alea imi lipseau. Ii multumesc cu aceasta ocazie pentru piese. Caut in continuare ghidon, maneta ambreiaj si far, si vedem ce mai apare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 vreau sa refac aceste generatoare si am o nelamurile: la unul ies de la bobine 3 fire, iar la celalalt care are bobina de rezistenta 2 fire. spuneti-mi care ar fi diferenta functionala, se poate monta sau trebuie bobina de rezistenta si la cel cu 3 fire ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) Chestia cu 3 fire este o improvizatie nu stiu cat de functionala... Acea bobinuta este facuta din nichelina si are un rol de filtru ce se monteaza intre peria colectoare plus si capatul de la infasurarea statorului. Original este cu bobinuta. Daca vei monta un releu de incarcare electronic, nu vei mai avea nevoie de acea bobinuta, ceea ce iti si recomand. Face treaba buna, si pana acum doar un singur releu mecanic pe 6v am vazut sa mearga impecabil...si am vazut multe... dar din pacate l-am ars anul acesta , impreuna cu restul instalatiei de incarcare pt ca nu am fost suficient de inteligent sa pun si eu o siguranta in sistem . Daca vei monta un releu de trabant nici atunci nu vei avea nevoie de bobinuta pt ca releul de trabant o are integrata. Mult succes. Editat Decembrie 7, 2014 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) oare sa fie improvizatie ?, l-am luat din Germania si am mai gasit la ei pe forum ....trebuie sa desfac firele sa vad ce corespondent are al 3-lea capat de fir Editat Decembrie 7, 2014 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 In poza ce ai pus-o tu este un aftermarket recent nicidecum din anii 60. Probabil baietii destepti au gasit o solutie constructiva sa introduca in interior echivalentul infasurarii de nichelina dar de dimensiuni mai reduse.Pana acum nu am gasit vreun dinam de MZ ca cel din poza ta cu 3 fire din aceasta cauza am zis ca ar fi o improvizatie. Iti urez succes in elucidarea misterului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 In poza ce ai pus-o tu este un aftermarket recent nicidecum din anii 60. Probabil baietii destepti au gasit o solutie constructiva sa introduca in interior echivalentul infasurarii de nichelina dar de dimensiuni mai reduse. ii posibil.....o sa masor corespondenta firelor..... » Post actualizat in 09 Dec 2014 17:14 Am comparat dinamul cu trei fire la stator cu alte 4 dinamuri cu infasurari de nichelina (anii 62,63,65,67)si se pare ca este o alta solutie constructiva cu acea nichelina incorporata in ultima bobina din stator deoarece oricum ai masura cele 3 capete sunt la comun. Placuta de pe el arata ca e chiar din 1960 luna 1 (la fel si rotorul 1960 luna 3) si ma gandesc ca nu schimba nimeni placuta mai ales ca niturile sunt sub bobine a caror suruburi sunt stemuite. Sunt curios daca o sa functioneze corect, dar pana atunci mai este putin, o sa va tin la "curent" de 6V... » Post actualizat in 09 Dec 2014 17:59 ii posibil.....o sa masor corespondenta firelor..... » Post actualizat in 09 Dec 2014 17:14 Am comparat dinamul cu trei fire la stator cu alte 4 dinamuri cu infasurari de nichelina (anii 62,63,65,67)si se pare ca este o alta solutie constructiva cu acea nichelina incorporata in ultima bobina din stator deoarece oricum ai masura cele 3 capete sunt la comun dar nu la masa. Placuta de pe el arata ca e chiar din 1960 luna 1 (la fel si rotorul 1960 luna 3) si ma gandesc ca nu schimba nimeni placuta mai ales ca niturile sunt sub bobine a caror suruburi sunt stemuite. Sunt curios daca o sa functioneze corect, dar pana atunci mai este putin, o sa va tin la "curent" de 6V... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani Mz-eriașilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani si un an mai bun pentru toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani pentru toata lumea si un 2015 cu multe plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George28 Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 la multi ani tuturor !!!! sper sa nu supar pe nimeni daca pun ceva la vanzare aici nu am mai intrat de mult si nu mai stiu cu se selecteaza corect. am avut si eu cateva mz-uri si dintre care mi-au ramas piese pe care as vrea sa le vand pentru ca ar fi pacat sa le duc la fier vechi eu le-am cumparat si am umblat mult dupa ele ca sa le am .. am urmatoarele; 2roti fata spate pe 18 cu cauciucuri noi fara crapaturi erau rezerve,3 pereghi de cartere dintre care la unu ii lipseste aprinderea cilindru +chiuloasa si ambielaju in rest este ok fara furci tocite cutia functioneaza perfectsi alte cuti de viteze , am 2 aprinderi de minsk rotor si stator dintre care una nu mai da curet pe borna care vine la fise si as mai cateva ambreiaje falci de ambielaje biele si fusele telescoape spate va multumes preturile le facem impreuna si sper sa nu deranjez cu anuntul stima si respect!!! 0732573820 0753452404 george » Post actualizat in 04 Jan 2015 10:20la multi ani tuturor !!!! sper sa nu supar pe nimeni daca pun ceva la vanzare aici nu am mai intrat de mult si nu mai stiu cu se selecteaza corect. am avut si eu cateva mz-uri si dintre care mi-au ramas piese pe care as vrea sa le vand pentru ca ar fi pacat sa le duc la fier vechi eu le-am cumparat si am umblat mult dupa ele ca sa le am .. am urmatoarele; 2roti fata spate pe 18 cu cauciucuri noi fara crapaturi dintre care si uana pe 16 de fata si o toba de mz 125 erau rezerve,3 pereghi de cartere dintre care la unu ii lipseste aprinderea cilindru +chiuloasa si ambielaju in rest este ok fara furci tocite cutia functioneaza perfect si alte cuti de viteze , am 2 aprinderi de minsk rotor si stator dintre care una nu mai da curet pe borna care vine la fise si as mai avea cateva ambreiaje falci de ambielaje biele si fusele telescoape spate bolturi de pistoane noi 16/0 si un bolt de ambielaj de jos dar nu mai am coroana noua la boltul de jos si un carburator tot de mz es cel vechi cu pahar mare o sa incerc sa pun poze cu cele enumerate va multumes preturile le facem impreuna si sper sa nu deranjez cu anuntul stima si respect!!! 0732573820 0753452404 george Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 caut in continuare pt rt 125: -ghidon -far complet -aripa spate -maneta ambreiaj orice informatie este binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Platina asta e de ES sau e de altceva? Nu-i de ETZ dar se potriveste perfect pe platou, pozitia surubului e alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 ES sau TS ,platinile sunt indentice la cele 2 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.