tamagotchy5 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 M14-260 zice fabrica, dar asta nu e un cod de bujie ci: filet de 14, pas metric, cifra termica 260 Sinterom 14NP24 e exact pe parametrii astia dar nu se mai gasesc. Daca iti da cineva din stocurile lui, o reglezi si e perfecta. Sinterom 14NP21 are cifra termica 240, e o idee mai calda, eu am folosit-o un sezon, cu rezultate f. bune, dar am pus una totusi mai rece.(5 lei bucata, gasesti peste tot) Beru 14Z-4AU, e speciala pt 2T, cifra termica 250, electrod NiCu, asta o am acum cu rezultate f. bune. E tot o idee prea calda, dar cred ca e in toleranta admisa.(9 lei bucata) Beru 14Z-3AU, la fel ca prima, cifra termica 275 asta e cu 15s mai rece. inca nu am folosit-o.(9lei bucata) Beru bujia model "Isolator M14-260" este bujia facuta de Beru special pt comuniste si daca o gasesti pe undeva, e buna. Am inteles ca nu merge extrem de multi km(vreo 7000) dar cat merge, merge. O gasesti pe net pe la 2 eur/bucata Brisk N14C, N14S sunt recomandate foarte mult de userii de MZ din Ungaria, Romania, etc deci astea sunt bune garantat. Nu stiu pretul NGK B8HS, dar tine cont ca piata e plina de NGK-uri piratate, alea nu tin 100km. Multe piraterii le gasesti la 15lei/bucata, alea made in japan originale sunt pe la 25lei bucata. Deci codul de NGK e bun, cat timp pui NGK si nu un fals. Cred ca ai de unde alege :-) ...da..șșiii....cum imi dau seama dacă sunt NGK originale sau piratate? tocmai mi-am cumparat o bujie NGK, nu stiu exact modelul ca n-o am la mine, dar l-am intrebat pe vanzator si-a zis ca are cifra termica 260. Si, el zice ca e originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) nu intreba frizerul daca trebuie sa te tunzi. De obicei vanzatorii habar n-au ce e aia cifra termica. Bineintales ca daca intrebi "e buna, are cifra 260" "da da e buna, are cifra 260" Oricum e destul de greu sa iti dai seama care e falsa, si daca si-ar da seama, vreau sa vad vanzatorl care zice "e falsa". toti zic ca e original. Ca e originala, dar e "original de vapor" Daca ai cumparat-o o sa vezi daca te tine 100km sau mai mult. Oricum daca nu stii codul inseamna ca nu i-ai dat mare importanta. In primul rand, nu exista bujie NGK cu cifa termica 260. E pe aproape, sunt tabele de echivalente dar vreau sa vad concret tabelul cu cifra termica de la NGK. Eu am de la sinterom si de la Beru in clar, in rest numai tabele. http://mb-w108.atw.hu/erdekesseg/hamisngk.html e in ungureste da bagi google translate comparatie intre ngk original si pirat in text da mai multe diferente decat in poze Editat Mai 6, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 nu intreba frizerul daca trebuie sa te tunzi. De obicei vanzatorii habar n-au ce e aia cifra termica. Bineintales ca daca intrebi "e buna, are cifra 260" "da da e buna, are cifra 260" Oricum e destul de greu sa iti dai seama care e falsa, si daca si-ar da seama, vreau sa vad vanzatorl care zice "e falsa". toti zic ca e original. Ca e originala, dar e "original de vapor"Daca ai cumparat-o o sa vezi daca te tine 100km sau mai mult. Oricum daca nu stii codul inseamna ca nu i-ai dat mare importanta. In primul rand, nu exista bujie NGK cu cifa termica 260. E pe aproape, sunt tabele de echivalente dar vreau sa vad concret tabelul cu cifra termica de la NGK. Eu am de la sinterom si de la Beru in clar, in rest numai tabele. http://mb-w108.atw.hu/erdekesseg/hamisngk.html e in ungureste da bagi google translate comparatie intre ngk original si pirat in text da mai multe diferente decat in poze L-am intrebat "ce cifra termica are asta?" a stat si a cautat vreo 10 minute dupa care a zis: " e de 260"... ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Mai 6, 2010 Autor Share Postat Mai 6, 2010 vineri, simbata ,duminica, 7-8-9 mai 2010 http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=163 in localitatea petrestii de jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Daca tot este topic de mz, si eu am cam 3 mz-uri am zis ca ari fi bine sa va arat si eu comorile mele ultima achizitionata rt-ul negru este de la CROCODILU si pe aceasta cale tin sa-i multumesc poate cu ocazia asta ma ajuta si pe mine cineva sa mai completez din lipsuri, dau o bere, ba nu , mai multe asa ca iata-le: - prima salvata de tatal meu in drumul ei spre colectorul de fier vechi, MZ RT 125 cu multe modificari pe ea dar totusi am mers si eu cu ea, astea se intamplau prin 2004, acum nu mai vrea sa mearga in ruptul capului, parca ar fi decedat totusi am demontat tot de pe ea am curatat-o pana la fier chituit, aranjat cam neprofesional, dupa lasat la dospit pana acum cand m-am hotarat sa le repar ( cam greu reconditionat) , pe toate ( dupa buget ) trebuie resuscitata si sa redevina neagra cu dungile specifice piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean( dau si bani) - cutie electrica cu tot ce are in ea - cutie baterie ( laterala stanga) - ghidon sau cel putin manetele ambreiaj si frana plus manerele stg-dr - aripioara metalica care acopera ghidonul - siglele toate - de pe rezervor si aripioara - lampile de pe far si vitezometrul - capacul care acopera dinamul lateral dr. pe motor (din aluminiu) - filtru aer - piese cromate - jante , toba, amortizoare - urmatoarea este MZ ES 175 - cumparata de dine din sura unuia , statea acolo la putrezit , ( era plina de balega iti venea sa plangi cand o vedeai) asta se intampla prin 2008, numai bine dupa negocierile cu proprietarul m-am ales cu ea , si mi-a dat si un atas bonus de Panonia, porneste = nu, si asta ( la ea am inceput sa lucrez adica am demontat tot, urmeaza o curatire a vopselei vechi care oricum se ia parca ar fi scotch, si o incercare de reconditionare ca la carte ( daca ma ajuta Dumnezeu) piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean( dau si bani) - aparatoare pinion spate si aparatorile lant cele din cauciuc - carburator - sau cel putin scaunul si piulita care prinde scaunul ( partea de sus in care se fixeaza cablurile de acceleratie si soc) - contactul de pe far si lampile de pe acesta - ghidonul (din 2 bucati ) ale mele sunt strambe si cel de pe dreapta acceleratie defecta - manerul este tocit la interior - pedala pornire - protectii cauciuc de pe rezervor - piese cromate - jante , toba, amortizoare ;; - ultima achizitie , dar nu cea din urma MZ RT 125 cea pe care am luat-o de la Crocodilu , cea mai originala din toate , dar fara acte din pacate, probabil unul din cele 2 RT-uri o sa ajunga inmatriculat pe actele primului piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean ( dau si bani ) - contactul cu 5 pozitii din cutia electrica plus capacul care acopera cutia - siglele de pe rezervor si de pe aripioara ghidon - stop spate original - seile ( una pt. asta, a 2-ua pt aia albastra) - protectiile din cauciuc pt lant - piese cromate - jante , toba, amortizoare ;; din pacate am vrut sa continui lista dar m-am impiedicat - un SIMPSON AWO 1960 numere noi - s-a razgandit proprietarul vrea sa i-o lase ficei lui sa se dea pe deal cu ea ( si ea si sotul am inteles ca sunt motociclisti de viteza- poate pun vre-o pila daca vad topicul) - un DNEPR 1992 cu atas (fara tractiune pe atas) - 856 km la bord, numere noi - nu si-a terminat rodajul de facut - de atunci sta intr-un garaj si sufera de singuratate ( inca nu m-am inteles la pret cu proprietarul , cat considerati ca ar face? ) nu are cromate, nichelate alte elemente in afara de toba de esapament - restul tot vopsit ( vopsea originala ) cine ma poate ajuta cu cate ceva , multumesc anticipat semnat - nou pe forum - AURELIAN_MZ P.S. NU VAND NIMIC, MAI CUMPAR Editat Mai 14, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Te-as sfatui sa incerci sa repari cat mai mult si sa schimbi cat mai putin, ca sa nu cauti pana sfarsitul zilelor dupa piese. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) cam putini cu MZ-uri, abia daca mai scrie careva la topic cred ca si-au luat toti Nipru pt. ca acolo e activitate sau au iesit la plimbari? posibil Editat Mai 15, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 pai mai suntem si aici: http://mzbrothers.21.forumer.com/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 da.corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 cam putini cu MZ-uri, abia daca mai scrie careva la topic cred ca si-au luat toti Nipru pt. ca acolo e activitate sau au iesit la plimbari? posibil salut! am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua? fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta! gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu? in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salut.am eu un schelet sea spate.nu vreau bani,dar vreau in schimb alte piese tot de mz sau chiar simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salut! am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua? fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta! gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu? in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat! da vreau sa le fac pe amandoua piesele imi sunt necesare pt. fiecare dintre ele sunt ok la mecanica , am ceva probleme cu electrica , asta e la toate 3 astazi primesc un kit de aprindere de la power dynamo am dat 267 euro pe el este special facut pt. mz rt 125 cu aprindere electronica se potriveste perfect am vb ieri cu un baiat din bacau care are un rt , cu niste modificari pe el , vroia sa-l reconditioneze dar nu a mai facut nimic daca o iau si pe aia vb atunci de piese la schimb, pana atunci doar completez ce am eu nevoie cat despre ghidon, la cea albastra am ghidonul rupt si sudat, manerele sunt rupte si ele, de cel de la acceleratie am nevoie neaparat, plus manetele ambreiaj si frana nu sunt originale am de gand sa fac treaba asta pt. toate 3 dar in fct. de cum voi avea bani la cea albastra si la es am actele cu nr vechi, pe astea vreau sa le inmatriculez dupa restaurare deja la es a inceput procesul de restaurare, acum polizez la greu intrebare pt. toti useri: am inteles ca este o solutie de curatat vopseaua , cine are cunostinta de ea cum se numeste, unde o pot gasi , cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) la magazine de vopsele cauti " KROMOFAG" e toxic si bun.inmoaie vopseava,dupa care dai cu peria de sarma. e cam 16 lei sticla http://www.firmeproduse.ro/pictures/p0903/...r1256804603.jpg dupa utilizare sa nu lasi sticla fara dop prin atelier prietenii stiu de ce Editat Mai 19, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 la magazine de vopsele cauti " KROMOFAG" e toxic si bun.inmoaie vopseava,dupa care dai cu peria de sarma. e cam 16 lei sticla http://www.firmeproduse.ro/pictures/p0903/...r1256804603.jpg dupa utilizare sa nu lasi sticla fara dop prin atelier prietenii stiu de ce multumesc mult pt. raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 multumesc mult pt. raspuns salut , am nevoie urgent de um ambielaj de mz etz 250.cine are va rog lasati mass sau 0763191220 sau polgaradrian@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 salut! am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua? fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta! gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu? in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat! salut , nu am mai vb , despre ce maruntisuri este vorba? da-mi un pm cu ce piese ai si ne punem de acord si la pret astept raspuns, eventual daca poti pune si poze pt piese ar fi super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 am nevoie toate piesele din cauciuc de la sistemul de franare de mz etz 250 ! stie cineva de unde le pot procura ?? /index.php?...t&id=585388 asa arata sistemul ! Mesaj completat am nevoie toate piesele din cauciuc de la sistemul de franare de mz etz 250 ! stie cineva de unde le pot procura ?? /index.php?...t&id=585388 asa arata sistemul ! imi lasati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 caut o solutie pt un mz 175. ce adaptari ati facut pt incarcare? cineva a incercat sa scoata rotorul si l-a cam macelarit. nu mai este folosibila varianta cu incarcarea de 6v. as vrea sa incerc sa bag altceva. ce variante aveti? misk, ij, jawa? as vrea sa-l trc pe 12 v si sa fie cat mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 grex Mz ul are avans centrifugal ce ai sugerat Minsk Jawa etc toate sunt fara avans centrifugal deci vei avea putere scazuta nu-i greu sa faci rost de un rotor de 6 V ( merge si de la Simson cred) instalatia este la fel de simpla si pe 6 volti Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 http://s40205778.shoplite.de/sess/utn;jses...ndex.shopscript Am gasit aici piesele de care am nevoie ! dar ..... nu stiu in ce limba e (germana cred ) si nu stiu cum se face cmanda ! deci au astia aici de le construiesti piesa cui piesa ! ! Ma ajuta cineva sa fac o comanda ?? ca io nu le am cu germana ! imi lasati un PM ! P.S. nu strica sa intrati sa va uitati .... Mesaj completat http://s40205778.shoplite.de/sess/utn;jses...ndex.shopscript asta e prima pagina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 pai bagi linkul in translate.google.ro si iti traduce, e germana. Am si eu o lista cu site-uri din astea, si doar unul trimite in romania cu DHL ost2rad.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 caut o solutie pt un mz 175.ce adaptari ati facut pt incarcare? cineva a incercat sa scoata rotorul si l-a cam macelarit. nu mai este folosibila varianta cu incarcarea de 6v. as vrea sa incerc sa bag altceva. ce variante aveti? misk, ij, jawa? as vrea sa-l trc pe 12 v si sa fie cat mai simplu. daca vrei...am eu niste rotoare de dinam.si eu le-am dat jos de pe toate motoarele mele dinamul.nu am incredere in dinamuri.is depasite si coapte.am adaptat alternator de ij planeta sau jupiter,si am renuntat la avans.e ok totul.dar totusi pana faci rost de toata piesele pt instalatia de 12v , iti pot da un rotor de dinam.faci tu un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 pai bagi linkul in translate.google.ro si iti traduce, e germana. Am si eu o lista cu site-uri din astea, si doar unul trimite in romania cu DHLost2rad.de am facut comanda ! ma costa vre-o 78 euro ! iti multumesc pentru ajutor ! acum sper sa imi vina pachetul ! Mesaj completat dar cum platesc?? dau banii cand vine coletul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 eu cand am facut comanda la ost2rad am platit cu paypal. la alte site-uri germane mi-am dat seama ca trimit ramburs in Germania, dar alta posibilitate nu am gasit. Daca-ti vine comanda, da de veste sa stim si noi. Dar un e-mail ceva ca ti s-a preluat comanda sper ca ai primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) AJUTOOOOOR!!!!!! salutare la toata lumea in special lumii aleia care ma ajuta in urmatorea problema: am cumparat un kit de aprindere de la POWER DYNAMO special pt. MZ RT125 si l-am montat pe moto cu aprinderea pe care o aveam nu am reusit sa pornesc motorul, am reusit sa fac magnetoul sa nu mai dea scanteie (ca avea montat magnetou) am montat, am verificat, am pornit dupa pornire un fum gros si alb (m-am speriat) nu am idee de cand nu mai fusese pornita batranica, dar dupa cateva reglaje la carburator ca sa-si tina relantiul a inceput sa mearga rotund ( cat de rotund se poate la un motor in 2 timpi) intre timp a disparut si fumul acela. acum incep problemele : reglajele cred ca sunt bune, ?, dar exista o problema, cand vreau sa plec de pe loc nu vrea de nici o culoare sa mearga, dintr-o data nu se mai tureaza si daca insist moare motorul subit. pornesc , aceleasi manevre, acelasi rezultat. Am incercat sa o fac sa plece de pe loc eu pe langa ea, si pleaca ca disperata daca o turez un pic abia o pot tine . am reusit sa fac si o tura doar cu vit 1 in acelasi stil, am fugit pe langa ea pana a prins viteza apoi m-am aruncat pe ea . de dus m-am dus vre-un km , dar la intors , am mers bine merci pe langa ea tinand-o din ambreiaj care credeti ca ar fi problemele ? - avansul necorespunzator - ambreiaj uzat - pierderea compresiei la sarcina mentionez ca sunt nou in ale motoarelor si reglajelor acestora, dar invat repede, habar am, am mecanicit cu taica-miu la motoare de dacia cu ce ar trebui sa incep verificarea? Editat Mai 28, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.