Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

M14-260 zice fabrica, dar asta nu e un cod de bujie ci: filet de 14, pas metric, cifra termica 260

 

Sinterom 14NP24 e exact pe parametrii astia dar nu se mai gasesc. Daca iti da cineva din stocurile lui, o reglezi si e perfecta.

Sinterom 14NP21 are cifra termica 240, e o idee mai calda, eu am folosit-o un sezon, cu rezultate f. bune, dar am pus una totusi mai rece.(5 lei bucata, gasesti peste tot)

 

Beru 14Z-4AU, e speciala pt 2T, cifra termica 250, electrod NiCu, asta o am acum cu rezultate f. bune. E tot o idee prea calda, dar cred ca e in toleranta admisa.(9 lei bucata)

Beru 14Z-3AU, la fel ca prima, cifra termica 275 asta e cu 15s mai rece. inca nu am folosit-o.(9lei bucata)

 

Beru bujia model "Isolator M14-260" este bujia facuta de Beru special pt comuniste si daca o gasesti pe undeva, e buna. Am inteles ca nu merge extrem de multi km(vreo 7000) dar cat merge, merge. O gasesti pe net pe la 2 eur/bucata

 

Brisk N14C, N14S sunt recomandate foarte mult de userii de MZ din Ungaria, Romania, etc deci astea sunt bune garantat. Nu stiu pretul

 

NGK B8HS, dar tine cont ca piata e plina de NGK-uri piratate, alea nu tin 100km. Multe piraterii le gasesti la 15lei/bucata, alea made in japan originale sunt pe la 25lei bucata. Deci codul de NGK e bun, cat timp pui NGK si nu un fals.

 

Cred ca ai de unde alege :-)

 

...da..șșiii....cum imi dau seama dacă sunt NGK originale sau piratate?

tocmai mi-am cumparat o bujie NGK, nu stiu exact modelul ca n-o am la mine, dar l-am intrebat pe vanzator si-a zis ca are cifra termica 260.

Si, el zice ca e originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu intreba frizerul daca trebuie sa te tunzi. De obicei vanzatorii habar n-au ce e aia cifra termica. Bineintales ca daca intrebi "e buna, are cifra 260" "da da e buna, are cifra 260" Oricum e destul de greu sa iti dai seama care e falsa, si daca si-ar da seama, vreau sa vad vanzatorl care zice "e falsa". toti zic ca e original. Ca e originala, dar e "original de vapor"

Daca ai cumparat-o o sa vezi daca te tine 100km sau mai mult. Oricum daca nu stii codul inseamna ca nu i-ai dat mare importanta.

 

In primul rand, nu exista bujie NGK cu cifa termica 260. E pe aproape, sunt tabele de echivalente dar vreau sa vad concret tabelul cu cifra termica de la NGK. Eu am de la sinterom si de la Beru in clar, in rest numai tabele.

 

http://mb-w108.atw.hu/erdekesseg/hamisngk.html

e in ungureste da bagi google translate

comparatie intre ngk original si pirat

in text da mai multe diferente decat in poze

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intreba frizerul daca trebuie sa te tunzi. De obicei vanzatorii habar n-au ce e aia cifra termica. Bineintales ca daca intrebi "e buna, are cifra 260" "da da e buna, are cifra 260" Oricum e destul de greu sa iti dai seama care e falsa, si daca si-ar da seama, vreau sa vad vanzatorl care zice "e falsa". toti zic ca e original. Ca e originala, dar e "original de vapor"

Daca ai cumparat-o o sa vezi daca te tine 100km sau mai mult. Oricum daca nu stii codul inseamna ca nu i-ai dat mare importanta.

 

In primul rand, nu exista bujie NGK cu cifa termica 260. E pe aproape, sunt tabele de echivalente dar vreau sa vad concret tabelul cu cifra termica de la NGK. Eu am de la sinterom si de la Beru in clar, in rest numai tabele.

 

http://mb-w108.atw.hu/erdekesseg/hamisngk.html

e in ungureste da bagi google translate

comparatie intre ngk original si pirat

in text da mai multe diferente decat in poze

 

L-am intrebat "ce cifra termica are asta?"

a stat si a cautat vreo 10 minute dupa care a zis: " e de 260"...

ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot este topic de mz, si eu am cam 3 mz-uri

am zis ca ari fi bine sa va arat si eu comorile mele

ultima achizitionata rt-ul negru este de la CROCODILU si pe aceasta cale tin sa-i multumesc

poate cu ocazia asta ma ajuta si pe mine cineva sa mai completez din lipsuri, dau o bere, ba nu , mai multe :P

 

asa ca iata-le:

 

- prima salvata de tatal meu in drumul ei spre colectorul de fier vechi, MZ RT 125 cu multe modificari pe ea dar totusi am mers si eu cu ea, astea se intamplau prin 2004, acum nu mai vrea sa mearga in ruptul capului, parca ar fi decedat ;)

totusi am demontat tot de pe ea am curatat-o pana la fier chituit, aranjat cam neprofesional, dupa lasat la dospit pana acum cand m-am hotarat sa le repar ( cam greu reconditionat) , pe toate ( dupa buget )

trebuie resuscitata

si sa redevina neagra cu dungile specifice

piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean( dau si bani)

- cutie electrica cu tot ce are in ea

- cutie baterie ( laterala stanga)

- ghidon sau cel putin manetele ambreiaj si frana plus manerele stg-dr

- aripioara metalica care acopera ghidonul

- siglele toate - de pe rezervor si aripioara

- lampile de pe far si vitezometrul

- capacul care acopera dinamul lateral dr. pe motor (din aluminiu)

- filtru aer

- piese cromate - jante , toba, amortizoare

 

post-56547-1273847092_thumb.jpg

 

- urmatoarea este MZ ES 175 - cumparata de dine din sura unuia , statea acolo la putrezit , ( era plina de balega :P iti venea sa plangi cand o vedeai) asta se intampla prin 2008, numai bine dupa negocierile cu proprietarul m-am ales cu ea , si mi-a dat si un atas bonus de Panonia, porneste = nu, si asta ( la ea am inceput sa lucrez adica am demontat tot, urmeaza o curatire a vopselei vechi care oricum se ia parca ar fi scotch, si o incercare de reconditionare ca la carte ( daca ma ajuta Dumnezeu)

piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean( dau si bani)

- aparatoare pinion spate si aparatorile lant cele din cauciuc

- carburator - sau cel putin scaunul si piulita care prinde scaunul ( partea de sus in care se fixeaza cablurile de acceleratie si soc)

- contactul de pe far si lampile de pe acesta

- ghidonul (din 2 bucati ) ale mele sunt strambe si cel de pe dreapta acceleratie defecta - manerul este tocit la interior

- pedala pornire

- protectii cauciuc de pe rezervor

- piese cromate - jante , toba, amortizoare

 

post-56547-1273847625_thumb.jpg;post-56547-1273847760_thumb.jpg;post-56547-1273847936_thumb.jpg

 

- ultima achizitie , dar nu cea din urma MZ RT 125 cea pe care am luat-o de la Crocodilu , cea mai originala din toate :) , dar fara acte din pacate, probabil unul din cele 2 RT-uri o sa ajunga inmatriculat pe actele primului

piese de care am nevoie, daca se gaseste vre-un bun samaritean ( dau si bani :P )

- contactul cu 5 pozitii din cutia electrica plus capacul care acopera cutia

- siglele de pe rezervor si de pe aripioara ghidon

- stop spate original

- seile ( una pt. asta, a 2-ua pt aia albastra)

- protectiile din cauciuc pt lant

- piese cromate - jante , toba, amortizoare

 

post-56547-1273850782_thumb.jpg;post-56547-1273850917_thumb.jpg;post-56547-1273851682_thumb.jpg

 

din pacate am vrut sa continui lista dar m-am impiedicat - un SIMPSON AWO 1960 numere noi - s-a razgandit proprietarul vrea sa i-o lase ficei lui sa se dea pe deal cu ea ( si ea si sotul am inteles ca sunt motociclisti de viteza- poate pun vre-o pila daca vad topicul)

- un DNEPR 1992 cu atas (fara tractiune pe atas) - 856 km la bord, numere noi - nu si-a terminat rodajul de facut - de atunci sta intr-un garaj si sufera de singuratate ( inca nu m-am inteles la pret cu proprietarul , cat considerati ca ar face? )

nu are cromate, nichelate alte elemente in afara de toba de esapament - restul tot vopsit ( vopsea originala )

 

cine ma poate ajuta cu cate ceva , multumesc anticipat

semnat

- nou pe forum -

AURELIAN_MZ

 

P.S. NU VAND NIMIC, MAI CUMPAR

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam

putini cu MZ-uri, abia daca mai scrie careva la topic :peace:

cred ca si-au luat toti Nipru pt. ca acolo e activitate

 

sau au iesit la plimbari? posibil :moron:

 

salut!

 

am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua?

fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta!

 

gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu?

 

in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua?

fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta!

 

gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu?

 

in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat!

 

da vreau sa le fac pe amandoua

piesele imi sunt necesare pt. fiecare dintre ele

sunt ok la mecanica , am ceva probleme cu electrica , asta e la toate 3

astazi primesc un kit de aprindere de la power dynamo am dat 267 euro pe el este special facut pt. mz rt 125 cu aprindere electronica se potriveste perfect

am vb ieri cu un baiat din bacau care are un rt , cu niste modificari pe el , vroia sa-l reconditioneze dar nu a mai facut nimic

daca o iau si pe aia vb atunci de piese la schimb, pana atunci doar completez ce am eu nevoie

 

cat despre ghidon, la cea albastra am ghidonul rupt si sudat, manerele sunt rupte si ele, de cel de la acceleratie am nevoie neaparat, plus manetele ambreiaj si frana nu sunt originale

 

am de gand sa fac treaba asta pt. toate 3 dar in fct. de cum voi avea bani

la cea albastra si la es am actele cu nr vechi, pe astea vreau sa le inmatriculez dupa restaurare

deja la es a inceput procesul de restaurare, acum polizez la greu

 

intrebare pt. toti useri: am inteles ca este o solutie de curatat vopseaua , cine are cunostinta de ea cum se numeste, unde o pot gasi , cam cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la magazine de vopsele cauti " KROMOFAG" e toxic si bun.inmoaie vopseava,dupa care dai cu peria de sarma. e cam 16 lei sticla http://www.firmeproduse.ro/pictures/p0903/...r1256804603.jpg

 

 

dupa utilizare sa nu lasi sticla fara dop prin atelier :peace: prietenii stiu de ce

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la magazine de vopsele cauti " KROMOFAG" e toxic si bun.inmoaie vopseava,dupa care dai cu peria de sarma. e cam 16 lei sticla http://www.firmeproduse.ro/pictures/p0903/...r1256804603.jpg

 

 

dupa utilizare sa nu lasi sticla fara dop prin atelier :peace: prietenii stiu de ce

 

multumesc mult pt. raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

am cateva maruntisuri din cele ce te intereseaza! ce imi este mie neclar: tu vrei sa le faci functionale pe amandoua?

fiindca apar elemente in lista de piese, care se vad pe motocicleta!

 

gen ghidon, deja ai, ce mai faci cu inca unu?

 

in plus ma intereseaza daca ai fi dispus sa renunti la scheletul seii spate, al motocicletei albastre, cel care are si acele aripioare, as putea sa iti ofer ceva piese la schimb daca esti interesat!

 

 

salut ,

nu am mai vb , despre ce maruntisuri este vorba?

da-mi un pm cu ce piese ai si ne punem de acord si la pret

astept raspuns, eventual daca poti pune si poze pt piese ar fi super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie toate piesele din cauciuc de la sistemul de franare de mz etz 250 ! stie cineva de unde le pot procura ?? /index.php?...t&id=585388 asa arata sistemul !

Mesaj completat

am nevoie toate piesele din cauciuc de la sistemul de franare de mz etz 250 ! stie cineva de unde le pot procura ?? /index.php?...t&id=585388 asa arata sistemul !

imi lasati un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut o solutie pt un mz 175.

ce adaptari ati facut pt incarcare? cineva a incercat sa scoata rotorul si l-a cam macelarit. nu mai este folosibila varianta cu incarcarea de 6v. as vrea sa incerc sa bag altceva. ce variante aveti? misk, ij, jawa? as vrea sa-l trc pe 12 v si sa fie cat mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grex

Mz ul are avans centrifugal ce ai sugerat Minsk Jawa etc toate sunt fara avans centrifugal deci vei avea putere scazuta nu-i greu sa faci rost de un rotor de 6 V ( merge si de la Simson cred) instalatia este la fel de simpla si pe 6 volti

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://s40205778.shoplite.de/sess/utn;jses...ndex.shopscript

 

Am gasit aici piesele de care am nevoie ! :kiss: dar ..... ;) nu stiu in ce limba e (germana cred ) si nu stiu cum se face cmanda ! deci au astia aici de le construiesti piesa cui piesa ! :lol: !

 

Ma ajuta cineva sa fac o comanda ?? ca io nu le am cu germana ! :wave: imi lasati un PM !

 

 

P.S. nu strica sa intrati sa va uitati ....

Mesaj completat

http://s40205778.shoplite.de/sess/utn;jses...ndex.shopscript asta e prima pagina ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bagi linkul in translate.google.ro si iti traduce, e germana. Am si eu o lista cu site-uri din astea, si doar unul trimite in romania cu DHL

ost2rad.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut o solutie pt un mz 175.

ce adaptari ati facut pt incarcare? cineva a incercat sa scoata rotorul si l-a cam macelarit. nu mai este folosibila varianta cu incarcarea de 6v. as vrea sa incerc sa bag altceva. ce variante aveti? misk, ij, jawa? as vrea sa-l trc pe 12 v si sa fie cat mai simplu.

daca vrei...am eu niste rotoare de dinam.si eu le-am dat jos de pe toate motoarele mele dinamul.nu am incredere in dinamuri.is depasite si coapte.am adaptat alternator de ij planeta sau jupiter,si am renuntat la avans.e ok totul.dar totusi pana faci rost de toata piesele pt instalatia de 12v , iti pot da un rotor de dinam.faci tu un pret :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bagi linkul in translate.google.ro si iti traduce, e germana. Am si eu o lista cu site-uri din astea, si doar unul trimite in romania cu DHL

ost2rad.de

 

 

am facut comanda ! ma costa vre-o 78 euro ! iti multumesc pentru ajutor ! acum sper sa imi vina pachetul !

Mesaj completat

dar cum platesc?? dau banii cand vine coletul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am facut comanda la ost2rad am platit cu paypal. la alte site-uri germane mi-am dat seama ca trimit ramburs in Germania, dar alta posibilitate nu am gasit.

Daca-ti vine comanda, da de veste sa stim si noi. Dar un e-mail ceva ca ti s-a preluat comanda sper ca ai primit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOOOOOR!!!!!!

 

salutare la toata lumea

in special lumii aleia care ma ajuta in urmatorea problema:

 

am cumparat un kit de aprindere de la POWER DYNAMO special pt. MZ RT125 si l-am montat pe moto

cu aprinderea pe care o aveam nu am reusit sa pornesc motorul, am reusit sa fac magnetoul sa nu mai dea scanteie (ca avea montat magnetou)

am montat, am verificat, am pornit

dupa pornire un fum gros si alb (m-am speriat) nu am idee de cand nu mai fusese pornita batranica, dar dupa cateva reglaje la carburator ca sa-si tina relantiul a inceput sa mearga rotund ( cat de rotund se poate la un motor in 2 timpi) intre timp a disparut si fumul acela.

acum incep problemele : reglajele cred ca sunt bune, ?, dar exista o problema, cand vreau sa plec de pe loc nu vrea de nici o culoare sa mearga, dintr-o data nu se mai tureaza si daca insist moare motorul subit. pornesc , aceleasi manevre, acelasi rezultat. Am incercat sa o fac sa plece de pe loc eu pe langa ea, si pleaca ca disperata daca o turez un pic abia o pot tine . am reusit sa fac si o tura doar cu vit 1 in acelasi stil, am fugit pe langa ea pana a prins viteza apoi m-am aruncat pe ea . de dus m-am dus vre-un km , dar la intors , am mers bine merci pe langa ea tinand-o din ambreiaj

 

care credeti ca ar fi problemele ?

 

- avansul necorespunzator

- ambreiaj uzat

- pierderea compresiei la sarcina

 

mentionez ca sunt nou in ale motoarelor si reglajelor acestora, dar invat repede, habar am, am mecanicit cu taica-miu la motoare de dacia

cu ce ar trebui sa incep verificarea?

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...