edivkv Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 LA MULTI ANI !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 cine are un "kickstartergummi" de ES ? nou m-ar interesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 LA MULTI ANI ! Sa va traiasca si sa ne traiti si d-voastra si sa terminati toate proiectele, ca tare ne mai inspirati si pe noi (mai ales cu Simsonul ). cine are un "kickstartergummi" de ES ? nou m-ar interesa Edy ca abia l-a cumparat din Germania . Nu puteai sa spui la comanda de saptamana trecuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) sa ne traiti si d-voastra si sa terminati toate proiectele Să dea Dumnezeu, dar mai am un hop. Azi dimineață a murit Socrello și îl înhumăm vineri. A trebuit să tund toată iarba din curtea lui, unde am făcut circuitul acela astă iarnă, ocazie cu care am măcelărit circa 80% din populația de melci vii din curte; pe unii i-am călcat cu cizmele accidental, pe alții i-am tăiat cu trimmer-ul (tot accidental). Mă gândesc ca data viitoare, înainte să tund iarba, să zgornesc melcii. Găinile se gonesc zicândule "ușșșș...", pe câini îi zgornești zicândul-le "marș", pisicilor le zici "zât", prietenilor "țuști" sau "bâști" etc. Știe cineva cum se zice la melci? Banditule, vii vineri mai devreme, iei MZ-ul meu și te duci în locul meu la parada de pe bulevard împreună cu cei de la Clubul Vehiculelor de Epocă. Iulian Voshod, ia legătura cu Banditul și du-te și tu cu el. Editat Mai 25, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 rip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) pentru @petcudan, "replica " la ce a "facut" pe partea de forum dedicata CZ . Am mai postat astea dar, ce daca e inca odata ! La vremea lor( adica cand le-am descoperit eu ) m-au impresionat aceste filmulete, sunt 5- le gasiti voi, si sunt f, utile : http://video.google.com/videoplay?docid=-583689825491846090# se pare ca ne plac...cam acelesi motoare ......si "comuniste "....si V2.......al meu e de 650-oricum surori Editat Mai 27, 2011 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 cumpar urgent piston+bolt+segmenti+bucsa pt mz 125 rt3. noi daca se poate..multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) La vremea lor m-au impresionat aceste filmulete, sunt 5- le gasiti voi, si sunt f, utile : http://video.google.com/videoplay?docid=-583689825491846090# Mulțumim Călin. Foarte interesante. Marți după amiază am tăiat pe strung bandă izolatoare 3M la 5 respecdtiv 2,5 mm, joi dimineață mi-am "rupt" 3 ore, am trasat dungile și am pregătit piesele pentru vopsirea finală. Vineri a fost înmormântarea lui Socrello, dar "the show must go on". Banditul și tatăl lui au participat cu MZ-ul meu la parada vehiculelor de epocă din Ploiești. Piesele le va vopsi Silviu azi. O tai către Service. Corcodel e și el pe ultima sută cu piesele lui. Editat Mai 28, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 cumpar urgent piston+bolt+segmenti+bucsa pt mz 125 rt3. noi daca se poate..multumesc. merg perfect cele de Minsc,dar in fundtie de uzura cilindrului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 merg perfect cele de Minsc,dar in fundtie de uzura cilindrului tau. nu stiu niciun magazin de minsc ... nu cred ca ar fi o problema uzura cilindrului..... dispun de 4 cilindri si cred ca s'ar potrivi macar la unu cu un alezaj. cel mai sigur o sa desfac cilindrul si sa masaor diametrul pisonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Piesele le va vopsi Silviu azi. O tai către Service. The job has been done. Treaba a fost terminată de Silviu și Corcodel în 3 etape: 1. pregătirea cabinei; 2. vopsire cu vișiniu și un mic retuș cu auriu; 3. lăcuire; 4. berea în parc la Bucov, mai pe seară. Editat Mai 28, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) In deschiderea "Zilelor Ploiestiului" am participat la parada, reprezentand cu mare fast breasla MZ-istlor. Si pentru ca totul sa fie OK a participat cu onoare ducand steagul si tatal meu (motoveteran activ) care tocmai a implinit frumoasa varsta de 77 ani. Festivitatea a fost frumoasa, ne-am simtit bine si asta gratie amabilitatii domnului Dan care a facut ca acest lucru sa fie posibil. Editat Mai 29, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Foarte frumoase poze atat a lu petcudan cat si cele puse de redbandit. Eu ieri am incercat trasatul de dungi cu un gunoi de vopsea(eram curios daca e buna la ceva,da m-am inselat) Is niste asa zise stilouri corectoare. Ca un marker da cu vopsea si trebe agitate avand bile de metal inauntru .. pentru retusuri.Oricum nu poti face nimica cu ea asa ca nu va cumparati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Geniale pozele; ma oftic ca nu am putut sa vin si eu! felicitari pentru parada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Măiculiță, ce-au ieÂşit dungile-alea! Mi-ar fi plăcut să vă văd "în acțiune" ca să mai învăț câte ceva! ÂŞi ce mai invidie prind pe văcseaua aia! Uof, mamă, scrie-mi-aÂş licența odată... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 In sfarsit m-am apucat de motor. Am desfacut motorul (impreuna cu inca unul donator), am curatat absolut toate componentele, am masurat si sortat pe cele mai bune si am inceput operatiunea de pregatire a motorului. Am schimbat rulmentii si simeringurile. Urmeaza sa verific ambielejul si cilindru (la cote si centrare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Măiculiță, ce-au ieÂşit dungile-alea! Se poate spune că am intrat în ture. Dimineață la 7:30 eram la service să iau piesele vopsite. Încuiat peste tot. Tataie e în spital, nea Costică paznicul nicăieri, Ionuț patronul nu răspunde la telefon la ora aia, ce să fac? Îl scol pe Corcodel care mă învață să intru prin "refracție". Caut prin curte ceva care să semene cu o rangă, o bag pe sub ușa cabinei de vopsit, ridic ușor și ... merge. Apuc lanțul din interior cu mâna stângă, trag de el și tot atelierul e al meu, că din cabină mă duc oriunde. Car piesele la mașină, ies tot prin cabina de vopsit dar prin "difracție" de data asta și plec la atelierul de la școală. Turație maximă cu aflux de adrenalină și intercooler cald. 1. Am înlocuit chederul negru cu unul gri și am montat aripa din față: 2. A urmat aripa din spate și portbagajul tot pe cheder gri, în virtutea inerției: Emblema es 250/1 are o rază de curbură care nu se potrivește cu locașul din aripă. În încercarea de a o mai închide s-a rupt de la mijloc, între cifra 2 și 5 (e din antimoniu). Am lipit-o cu attack, i-am tras pe verso bandă dublu adezivă și am lipit-o în locaș. E de acolo, rupura a fost perfectă, nici nu se vede. 3. A urmat rezervorul și șeile dar e mult de povestit și posturile mele sunt deja lungi ca o zi de post. Editat Mai 29, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Ei sunt lungi... asteptam cu nerabdare si restul povestirii cu exemplificari prin imagini, cum ne-ati invatat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Am desfacut motorul (impreuna cu inca unul donator) Mi se pare că primul motor al tău eu l-am desfăcut ieri, sau nu îmi mai aduc eu bine aminte? Ei sunt lungi... asteptam cu nerabdare si restul povestirii cu exemplificari prin imagini, cum ne-ati invatat deja Ce sunt eu aicea măi, povestitorul de la Hamangia? Mai băgați și voi că de la o vreme, vorbesc singur pe aici. Ați rămas fără litere la tastaturi? Mai am și alte treburi. Mă duc să închid găinile. Editat Mai 29, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 pai de cand am vazut cum o iesit mz-ul rosu (red bull)...am ramas fara cuvinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) O analiză efectuată asupra topicului MZ, relevă faptul că actvitatea a fost mai susținută în primele circa 200 zile de la înființare, respectiv în perioada decembrie 2007 - iunie 2008. După această perioadă, s-a instalat o lâncezeală până prin octombrie 2010, media posturilor fiind de circa 0,7 posturi pe zi. Această medie reprezință derivata în raport cu timpul a funcției negre Po, evaluată prin diferențe finite regresive. O creștere spectaculoasă a activității se remarcă din octombrie 2010 până în prezent, numărul de postări zilnice crescând la peste 3. Se întrevede astfel posibilitatea ca în cele ce urmează, să depășim Jawele. O avea asta vreo legătură cu faptul că m-am alăturat nebuniilor voastre în octombrie 2010? Dacă da, vreau medalia de onoare a congresului și să-mi pună cineva o pilă la administrator să mă avanseze de la gradul de începător, la gradul de fruntaș pe ramură. Editat Mai 29, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) periculos rau nea petcu, cred ca nu doarme noaptea de are timp sa se plimbe si cu mz-ul, sa faca si altul, bea pe la banchete, pune poze, povesteste, face scheme, grafice, filme , are grija de gaini, organizeaza serbari, imormantari etc.One man show in toata regula .Incepator doar la posturi ca la restul...mzerias e putin spus Sunt curios cum arata intreg mz-ul rosu ca pe culoarea asta nu am mai vazut.In rest spor la treaba ca a prins forma. Ps: L-ati dat gata pe fratele meu mai mic cu metoda de desfacut robinetul, a functionat si in 30 sec el l-a deschis, curios ca nu am reusit cu altceva fara sa ramana semne pe plasticul acela.O metoda de tinut minte toata viata. Editat Mai 29, 2011 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) asteptam cu nerabdare si restul povestirii ... 3. Încă de la MZ-ul negru am renunțat la tapițeria de tip "dormeză" cu arcuri, care oferă confort ce-i drept. Cercetările efectuate atunci asupra epavelor au condus la concluzia că datorită elasticității arcurilor, parțile laterale ale fețelor de șei sunt solicitate la încovoieri repetate. Apare fenomenul de oboseală a materialului care crapă. La banii pe care i-am dat atunci pe două fețe de șa, am hotârât că mai bine îmi crapă kurul decât să crape șeile mele de 184 euro. Am optat pentru șei semirigide, așa cum au majoritatea motocicletelor actuale. Interiorul de tip sandwich conține 5 piese: trei din burete roz de 15-16 mm marcate 1s, 2s și 3s (de la șaua spate) și alte două din polistiren extrudat de 4 mm. Se montează alternativ: 1s, polistiren, 2s, polistiren și 3s. 1s, 2s și 3s nu sunt identice (1s<2s<3s) pentru a fi conforme cu suprafața laterală a șeii, care e tronconică (un fel de a spune). În piesa 1s se practică cu cutter-ul o degajare dreptunghiulară, pentru a permite cîrligului încuietorii să se învârtă liber. Nu se montează fața de șa până nu suntem siguri că încuietoarea funcționează. După ce se montează sandwich-ul, se fixează cu scoci de hârtie pe placa de bază a șeii și se introduce în fața de cauciuc. Dacă ai terminat de montat și pe masa de lucru mai rămâne vreo placă de polistiren, înseamnă că ai uitat să o pui. Șuruburile ruginite de 4 cu cap înecat și șaibele speciale le-am înfipt într-o bucată de burete și le-am vopsit en-gross. Cum fața de cauciuc nu s-a potrivit la anumite găuri din placa de bază, am dat altele și le-am filetat. "Făcături" de fețe de 117 euro, de la reduceri. Va urma! periculos rau nea petcu, are grija de gaini ... În principiu nu am găini, dar sunt consecvent și verific în fiecare seară să nu cumva să se fi rătăcit vreuna de pe la vecini. Sunt curios cum arata intreg mz-ul rosu ca pe culoarea asta nu am mai vazut Am văzut eu la alții și am crezut că așa trebuie. Asta e sursa de inspirație. Editat Mai 30, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mi se pare că primul motor al tău eu l-am desfăcut ieri, sau nu îmi mai aduc eu bine aminte? Eiii , binenteles ca d-voastra m-ati ajutat si ati desfacut motorul sub privirile mele (pentru a invata binenteles) cu explicatiile ajutatoare. Am scris si eu sintetizat operatiile efectuate, ce vroiati sa descriu cum am spalat si curatat o zi intreaga la piese si surubele in tava cu motorina si degresant? si a doua zi am luat operatiunea de la capat cu lustruitul partilor de aluminiu, degresat, masurat in vederea montarii rulmentilor (la cald cum scrie neamtu') si a simeringurilor. ...va urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 4. Partea inferioară a șeii șoferului (cutia de scule) se echipează cu încuietoarea și cu filtrul de aer, iar șaua propriuzisă se montează la fel ca cea a pasagerului. Se pune și rezervorul și se verifică dacă nu cumva partea din față a șeii atinge de el. Dacă atinge, se pun niște distanțiere în față pentru a ridica șaua mai sus. Trebuie precizat că nimic nu a fost montat fier pe fier. Pe codiță, unde vine șaua pasagerului am lipit cu silicon rondele de piele. La șaua șoferului la fel. Sub șaibele cu care strâng șeile de șasiu am pus de asemenea rondele de piele tăiate cu preducele diferite. nu promit că va mai urma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.