Fishy86 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Pfuu.Ceva nui bine acolo domnu petcudan. E cam drastica situatia . Eu m-am apucat de Rt-u meu , din nou ,incet din cauza timpului liber.Sper ca pana in weekendul viitor sa am motorul gata asamblat si polishat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Ceva nui bine acolo domnu petcudan. E cam drastica situatia . Stai liniștit. O s-o menegeriem! Mai reducem din mici, sana și pulpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) A fost o adevarata aventura aceasta iesire, aventura pe care am si denumit-o "Rally Old Moto" . Peisaje de poveste, aer curat, adrenalina...si cateva mici opriri la "standuri". Ei ce mare branza sa schimbi o bujie, doua - noua, sa reglezi un jiglor de aer sau sa stai sa se raceasca motorul ca era in rodaj (sau sa nu stai sa se raceasca) sa mergi remorcat sa se raceasca (ca doar ne merge mintea la rece). Dar am ajuns la destinatie cu bine si cu voie buna. am pozat pentru "revista" si am plecat... ca doar "comunistului" ii sat bine cu drumul, voi "capitalistii" ati ramas la mici si bere. Si apoi daca voiam un drum lin si plictisitor pe care sa-l parcurgem intr-o ora jumatate il faceam cu japonezele din dotare, ca nu era mare scofala, dar NU - asta este farmecul anilor de odinioara si ca sa va conving catusi de putin...... CE ESTE MAI PLACUT DECAT SA PRIVESTI LUMEA DIN ACEASTA PERSPECTIVA ? Editat Iulie 17, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 A fost o adevarata aventura aceasta iesire, aventura pe care am si denumit-o "Rally Old Moto" . Peisaje de poveste, aer curat, adrenalina...si cateva mici opriri la "standuri". Ei ce mare branza sa schimbi o bujie, doua - noua, sa reglezi un jiglor de aer sau sa stai sa se raceasca motorul ca era in rodaj (sau sa nu stai sa se raceasca) sa mergi remorcat sa se raceasca (ca doar ne merge mintea la rece). Dar am ajuns la destinatie cu bine si cu voie buna. am pozat pentru "revista" si am plecat... ca doar "comunistului" ii sat bine cu drumul, voi "capitalistii" ati ramas la mici si bere. Si apoi daca voiam un drum lin si plictisitor pe care sa-l parcurgem intr-o ora jumatate il faceam cu japonezele din dotare, ca nu era mare scofala, dar NU - asta este farmecul anilor de odinioara si ca sa va conving catusi de putin...... CE ESTE MAI PLACUT DECAT SA PRIVESTI LUMEA DIN ACEASTA PERSPECTIVA ? Absolut de acord! Dl Bandit, dacă ajungeți să turnați embleme de Mz pentru ataș vă rog mult gâniți-vă și la mine (bineînțeles contracost)! Nu găsesc niciunde astfel de emble, cu toate că mai demult erau câteva de vânzare pe ebay.de. Și eu la rândul meu îmi țin promisiunea, și dacă îmi dați o adresă vă trimit o copie după cartea tehnică a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Cauta aici. www.ost2rad sau http:// www.ost2rad.d...-125 embleme MZ stoyeseitenwage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Salut tuturor.Sunt si eu pasionat de comuniste si detin doua rt 125 , care au magnetou de mobra,stie cineva ce distanta trebuie la platina ? multumesc anticipat. ce intelegi prin distanta la platina?? reglarea avansului? platina trebuie sa se deschida atunci cand pisonul aflat in punctul mort superior ..dai pisonul 3 mm in jos. cand il duci inapoi trebuie sa se deshida platina... platina se deschide in functie de cama... cred k vreo 3 mm. pana mea.... nu prea stiu sa explic.... te ajut dak e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) Absolut de acord! Dl Bandit, Și eu la rândul meu îmi țin promisiunea, și dacă îmi dați o adresă vă trimit o copie după cartea tehnică a motocicletei. Este total diferit decat sa conduci o motocicleta tehnologizata, iar teama de a pleca la drum lung cu o astfel de motocicleta nu a existat niciodata (mai ales ca acum o visez). Vorba domnului Dan, dupa ce am coborat o rapa pietruita destul de abrupta, citez :"o demontam, o urcam pe bucati si o montam sus". Tatal meu la 3 dimineata ii dadea pedala, aprindea farul si nu se mai oprea decat la Constanta. Dar sa revenim la aventura.... Pe masura ce inaintam, soarele ardea necrutator, vantul imi lovea fata si realizam ca traiam aceleasi senzatii ce le traiau ai mei acum 50 de ani. Nici domnul Dan nu era mai prejos, incercand sa imbunatateasca coeficientul aerodinamic al "ansamblului" ...va urma. Editat Iulie 17, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Da reglarea avansului, nu stiu cati mm trebuie la platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 A fost o adevarata aventura aceasta iesire, aventura pe care am si denumit-o "Rally Old Moto" Episodul 1 (Pregătirea) Ca să ai parte de așa ceva trebuie să fi foarte bine pregătit: un sac de bujii noi de diferite tipuri, cheie de bujii, mănușă textilă, leră, benzină de rezervă, o funie și un șurub lung de 10 mm cu piuliță și șaibă. Șurubul se montează pe utilajul remorcat, la mijlocul ghidonului, în locul rozetei care reglează presiunea pe ferodoul amortizorului de voblaj. Funia aleasă trebuie neapărat să aibă două capete: capătul din față se notează cu F și se leagă la portbagajul utilajului trăgător, iar capătul din spate notat cu S, de șurubul de 10 mm al utilajului care trebuie tras. Rezultă în felul acesta că utilajul tras va merge numai în spatele utilajului trăgător. Senzația motociclistului tras v-o descrie Banditul și cred că nu diferă prea mult de senzația pe care o am când zbor cu planorul în remorcaj de avion. Legăturile se fac cu noduri "cabestan", care se autostrâng în tensiune și se desfac ușor. În regim de mers normal, capătul din spate S stă în buzunarul valizei de pe portbagaj. ... va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Senzația motociclistului tras v-o descrie Banditul și cred că nu diferă prea mult de senzația pe care o am când zbor cu planorul în remorcaj de avion. ... va urma Este destul de diferita de senzatia pe care o ai cand conduci singur "utilajul", in primul rand tinand cont de doua aspecte majore : 1. tractiunea este pe roata de fata, deci nu te ajuta spatele cu nimic; 2. esti limitat 50% in manevrabilitatea ghidonului; Daca iti setezi aceste corectii in memorie, drumul poate fi chiar relaxant si distractiv. Pe parcurs mai adaugi ceva suplimentar la memorie, ca de exemplu, in coborarea trebuie sa franezi sa poti tine coarda intinsa, sau la viraj la 90 ' anticipezi si scurtezi putin traiectoria, in rest satisfactia iti creste privind fetele tracatorilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Episodul 2 (On the road) Banditul este un pilot de teste remarcabil. Conduce, filmează, e atent la comportarea motorului. Când credeam că ne-am așternut la drum ..., stop la boxele de la Lipănești (punctul 1). Motor prea cald, bujia afumată. Gândim că stând în spatele meu cu 50 km/h, motorul nu se răcește suficient. Plecăm și-i fac semn să se ducă înainte, o luăm la dreapta la bariera de la Măgurele și pe linia dreaptă spre Podenii Vechi, stop din nou (punctul 2). Un motociclist care venea din sens opus oprește, ne admiră utilajele, pune câteva întrebări și se uită cu stupefacție la efectuarea pregătirilor pentru remorcaj. Plecăm în tandem, motociclistul vine o bună bucată după noi ca să se convingă probabil că ne descurcăm și cât de meseriași suntem, după care întoarce și își vede de drumul lui. La intrarea în Apostolache verificăm motorul. E rece, deci la drum cu forțe proprii până când intrăm pe o porțiune de drum pietruit, la granița dintre județele Prahova și Buzău (punctul 4). Se intervine la bujie și plecăm. Dar nu prea mult pentru că punctul 5 e pus prea aproape și remorchez din nou, la deal prin pădure, pe niște serpentine, până în punctul 6, când Panțerul meu în călduri nu se mai poate trage nici măcar pe el. Se intervine la bujie și plecăm. Banditul în față, eu abia am plecat la deal pe lângă ea, după care am sărit în șa din mers. Coborârea spre Cislău prin pădure și pe drumul pietruit am efectuat-o cu motoarele oprite. În drum spre Pătârlagele unde era "prevăzut" punctul 7, am întâlnit o procesiune funerară, am aprins luminile și am căutat disperat singurul nasture de pe hainele mele, respectiv nasturele de la pantalonii scurți. Am ținut prelung degetul pe el, conform superstițiilor în vigoare care se aplică ca să nu ai ghinion, atunci când întâlnești un preot. Nu ne-a ajutat deloc, pentru că în punctul 7, odată cu schimbarea bujiei, am cerut consultații telefonice lui Nea Manea care ne-a spus că șurubul de reglaj al aerului pe care noi tot îl strângeam, trebuie desfăcut. ... va urma Editat Iulie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Episodul 2 (On the road) Banditul este un pilot de teste remarcabil. Conduce, filmează, e atent la comportarea motorului. Când credeam că ne-am așternut la drum ..., stop la boxele de la Lipănești (punctul 1). Motor prea cald, bujia afumată. Gândim că stând în spatele meu cu 50 km/h, motorul nu se răcește suficient. Plecăm și-i fac semn să se ducă înainte, o luăm la dreapta la bariera de la Măgurele și pe linia dreaptă spre Podenii Vechi, stop din nou (punctul 2). Un motociclist care venea din sens opus oprește, ne admiră utilajele, pune câteva întrebări și se uită cu stupefacție la efectuarea pregătirilor pentru remorcaj. Plecăm în tandem, motociclistul vine o bună bucată după noi ca să se convingă probabil că ne descurcăm și cât de meseriași suntem, după care întoarce și își vede de drumul lui. La intrarea în Apostolache verificăm motorul. E rece, deci la drum cu forțe proprii până când intrăm pe o porțiune de drum pietruit, la granița dintre județele Prahova și Buzău (punctul 4). Se intervine la bujie și plecăm. Dar nu prea mult pentru că punctul 5 e pus prea aproape și remorchez din nou, la deal prin pădure, pe niște serpentine, până în punctul 6, când Panțerul meu în călduri nu se mai poate trage nici măcar pe el. Se intervine la bujie și plecăm. Banditul în față, eu abia am plecat la deal pe lângă ea, după care am sărit în șa din mers. Coborârea spre Cislău prin pădure și pe drumul pietruit am efectuat-o cu motoarele oprite. În drum spre Pătârlagele unde era "prevăzut" punctul 7, am întâlnit o procesiune funerară, am aprins luminile și am căutat disperat singurul nasture de pe hainele mele, respectiv nasturele de la pantalonii scurți. Am ținut prelung degetul pe el, conform superstițiilor în vigoare care se aplică ca să nu ai ghinion, atunci când întâlnești un preot. Nu ne-a ajutat deloc, pentru că în punctul 7, odată cu schimbarea bujiei, am cerut consultații telefonice lui Nea Manea care ne-a spus că șurubul de reglaj al aerului pe care noi tot îl strângeam, trebuie desfăcut. ... va urma Am incercat toate variantele de reglaj, inca nu imi este in clar care este cauza, un lucru este cu certitudine clar. SCHIMBAM CARBURATORUL! Opririle la standuri erau binevenite si pentru noi, ne admiram motocicletele, schimbam impresii etc. La procesiunea funerara eu (conform superstitiilor) m-am tinut de "oua" nu de nasture. Probabil depinde direct proportional de varsta. Traseul cu portocaliu reprezinta portiunea unde am mers la "cravata" Editat Iulie 18, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) La procesiunea funerara eu (conform superstitiilor) m-am tinut de "oua" nu de nasture. Direct pe piele sau prin pantaloni? Regulamentul de aplicare al superstițiilor precizează faptul că, dacă nu-ți găsești ouăle sau nu ai, te ții de nasture (cazul femeilor). Nu e cazul să facem o polemică din asta. Editat Iulie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Imi plac oamenii ambitiosi, dar vad ca voi duceti ambitia la extreme! Vecini cu aia sado-maso'! Lasati mai oameni buni frumusetile astea de motoare parcate intr-un loc (gen muzeu), doar pentru poze, si luati-va niste motoare tip Jawa sau CZ care sa si mearga! Glumeam, si voi stiti asta! Va vad oameni cu simtul umorului foarte dezvoltat, asa ca imi permit sa va mai iau in atas din cind in cind! Imi pare tare rau ca n-am putut veni sa va cunosc, dar buba din spate nu ma lasa sa motociclesc asa cum si cind mi-as dori! Sper totusi ca sa va intilnesc vreodata! Si ca sa nu fiu total pe linga subiect, va rog in numele unui prieten "comunist" posesor de MZ 250 / 1961 care nu poseda internet, sa-mi faceti rost contracost de o furca fata cu jug, bucsi, contra-aripa si ce-o mai avea utilajul asta pe-acolo, fiindca MZ-ul lui a fost pupat de un autoturism, frontal, devenind inutilizabil! Multumesc anticipat, iar daca aveti oferte, puteti sa le discutati direct cu nevoiasul la nr. de telefon 0741061615 sau 0763665287 (Vali). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Direct pe piele sau prin pantaloni? Prin pantalon, ca trebuia sa "tin relantiul" cu cealalta mana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Regulamentul de aplicare al superstițiilor precizează faptul că, dacă nu-ți găsești ouăle sau nu ai, te ții de nasture (cazul femeilor). Iar dacă nu ai nici ouă, nici nasture, înseamnă că ești o femeie goală în fața unui preot care, ori vrea să ți-o tragă și atunci desfaci picioarele iar cu ambele mâini lărgești orificiul, ori vrea să te boteze și atunci te ții de nas ca să nu-ți intre în el apa din cazan. Si ca sa nu fiu total pe linga subiect, va rog in numele unui prieten "comunist" posesor de MZ 250 / 1961 care nu poseda internet, sa-mi faceti rost contracost de o furca fata cu jug, bucsi, contra-aripa si ce-o mai avea utilajul asta pe-acolo, fiindca MZ-ul lui a fost pupat de un autoturism, frontal, devenind inutilizabil! Am să mă uit prin arhivă. Știu că am una strâmbă, dar nu rău. Am să încerc s-o îndrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Iar dacă nu ai nici ouă, nici nasture, înseamnă că ești o femeie goală în fața unui preot care, ori vrea să ți-o tragă și atunci desfaci picioarele iar cu ambele mâini lărgești orificiul, ori vrea să te boteze și atunci te ții de nas ca să nu-ți intre în el apa din cazan. Am să mă uit prin arhivă. Știu că am una strâmbă, dar nu rău. Am să încerc s-o îndrept. Domnul Dan.... asteptam urmatorul episod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Am să mă uit prin arhivă. Știu că am una strâmbă, dar nu rău. Am să încerc s-o îndrept. Multumesc in numele amicului si astept vestea cea buna! Veti avea o surpriza (MZ-istii!) cind o sa va postez poze dupa reparatie cu MZ-ul lui Vali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Domnul Dan... asteptam urmatorul episod... La cafeaua de dimineață. Ce-ar fi dacă ai contacta rețeaua ta de deal-eri de fier vechi, să-i faci rost omului de la Tg. Jiu de piesele de care are nevoie? Ziceai că ai pe unul care primește săptămânal una sau două. Eventual de vre-un MZ întreg la vreo 50 - 100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 La cafeaua de dimineață. Ce-ar fi dacă ai contacta rețeaua ta de deal-eri de fier vechi, să-i faci rost omului de la Tg. Jiu de piesele de care are nevoie? Ziceai că ai pe unul care primește săptămânal una sau două. Eventual de vre-un MZ întreg la vreo 50 - 100 lei. Tot incerc si nu reusesc sa dau de el. Or fi plecati in concediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Veti avea o surpriza (MZ-istii!) cind o sa va postez poze dupa reparatie cu MZ-ul lui Vali! Niște poze ar fi indicate și acum, să vedem și noi cum arată un MZ bușit. Domnul Dan, asteptam urmatorul episod... Episodul 3 (The Adventure Continues) În fața magazinului din Apostolache bem două sucuri și o tăiem către punctul 8. Oprim în Siriu, cumpărăm ceva de mâncare și urcăm spre baraj. Mai oprim de câteva ori pentru poze și ajungem la marcajul de pe șosea. Ne uităm cu groază la râpa pe care urma să o coborâm și ca rușii la Stalingrad, ne angajăm. Eu cu frâna de motor, Banditul cu motorul oprit, că iar avea probleme. Oprim din nou la câteva sute de metri de tabăra "comuniștilor", punem bujie nouă, demontăm șurubul de remorcaj, ne facem freza și în final ajungem în tabără la ora 16:00, după 5 ore de la plecarea din Ploiești. Am fost primiți cu căldură de participanți, dar după socotelile noastre, dacă lucrurile evoluează la fel și vrem să nu ne apuce noaptea pe drum, în maxim o oră trebuie să evacuăm tabăra. Rupți de foame și de căldură, luăm mâncarea pe marginea râului, ne aruncăm în el și servim masa pe niște pietre: o pulpă de pui eu, una el, o sana eu, una el, 5 mici eu, zero el, cu pâine... - Dacă n-om putea urca, le demontăm, le urcăm pe bucăți și le montăm sus, zic eu. Cineva mă aude și ne vinde un pont: - Urcați pe partea astalaltă, e mult mai bine. ... va urma, dar măi Banditule, mai completează și tu câte ceva că precis nu-mi aduc aminte tot. Deh, vârsta ... Editat Iulie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Cand ii vezi pe nenii astia 2 , mai ca iti vine sa te apuci de motociclete, chiar daca nu ai nici o treaba .Cred ca vor sa se lupte pentru niste oscaruri....cel mai lung serial de actiune , cel mai bun actor in rol secundar ( banditu' binenteles ). Ma asteptam sa fie mai bine mergatore mz-urile, dar cred ca red bull isi face rodajul acum si reglarile ca altfel nu suna bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Niște poze ar fi indicate și acum, să vedem și noi cum arată un MZ bușit. Cu parere de rau, deja Vali a desfacut si s-a chinuit sa indrepte cite ceva pe la MZ-ul lui cel frumos bricolat fara sa apuc sa-i fac vreo poza, dar avind daune prea mari si piese prea putine, a abandonat lucrarea intr-un stadiu nefericit. Si nici n-as fi putut ajunge la el fiindca mai nou sufar de o boala nobila (la fel ca si Mihai PRD, adica tasare vertebre L4-L5), asta fiind si motivul absentei mele de la Buzau. Oricum, daca va reusi sa-l readune in starea in care l-a avut, multi vor aprecia lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) ... va urma, dar măi Banditule, mai completează și tu câte ceva că precis nu-mi aduc aminte tot. Deh, vârsta ... 80% relatarile sunt complete, dar ne rezervam cei 20% pentru a nu relata chiar totul (nimicuri de ordinul firescului). ...deci incalecam in sa si plecam din tabara "comunistilor" cu ganduri mari - de a ajunge acasa pe lumina. Bujia era noua, Red Bull mergea "traznet" , luam virajele cu "a patra" la mare arta, iar pe linia dreapta cred ca am ajuns la 95-100 km/h ( cred- din cauza ca vitezometrul nu indica corect) Peisajul era superb si nu am rezistat sa nu ne oprim sa savuram momentul nu doar cand eram nevoiti sa oprim ( de fapt au mai fost opriri de buna voie ) ...va urma Ma asteptam sa fie mai bine mergatore mz-urile, dar cred ca red bull isi face rodajul acum si reglarile ca altfel nu suna bine . Chiar sunt cele mai bune mergatoare. Este in rodaj, dar are si o mica problema tehnica la care "compilez" inca, dar sunt 100% ca ii dam de cap. Au fost "regine" pe sosele in anii '60 iar daca reusim noi sa ne prindem pe deplin de tehnica germana a acelor vremuri, vom ajunge ca parintii nostri sa dam turul tarii cu opriri doar la cafea si ......stiti voi ce Editat Iulie 18, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Domne' suntetzi grozavi! Daca nu aveam ocazia sa va vad si sa va strang mana deadevaratelea, mai mai ca nu credeam ca suntetzi reali! Treaba cu pauzele lungi si dese poa sa fie aia cu marile succese (succesuri)!Numai respect! Apropo, eu am si ddr-iste si ussr-iste dar pana acum nu am avut parte de un drum mai lung(peste suta de km)insa impresia cu care am ramas este ca toate comunistele pot, ori sa mearga ruseste(tot inainte), ori sa te aduca in pragul incendierii respectivului utilaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.