Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Erau vremuri grele si nu aveau romanaÂşii bănuți pentru performanță că altfel apelau la MZ 250G ES, o legendă in domeniuwink.gif

 

post-28174-0-42340100-1321897545_thumb.jpg post-28174-0-36580100-1321897708_thumb.jpg post-28174-0-76030100-1321897943_thumb.jpg

 

 

thumb.gif post-28174-0-76638900-1321898098_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cui ii e frica de mobra ? :smoke:.Una peste alta, apropo de preturile la motocicletele de atunci chiar si cu un salariu de 600 lei, tot insemna ca un mz 250 costa cat un logan mai cu dotari pe el.Nici nu vreau sa ma gandesc cat era o masina.

Apropo de masini si de case...sa mai dau si eu din casa :) ,imediat dupa revolutie ai mei parinti cu mine de manuta, se plimbau printr-o zona foarte buna de case ( vile de pe vremea lui Ceausescu) cautand sa mai cumpere o casa la curte pe langa apartamentul pe care il aveau. Au gasit una prin aviatorilor, tern 600 m , casa caramida anii 1950, mai darapanata...cand sa o ia, s-au sucit si cu banii de casa au luat masina ,, Ce mai luam noi casa, ca avem..hai sa ne luam un olcit nou 200 000 lei.Anul asta masina a fost dusa la remat pe un tichet amarat, iar casa aia valoreaza spre jumatate milion coco:)....adica 50 de masini noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne dai mintea romanului de pe urma

si ca sa vedeti ce poate sa faca romanu dintr-un mz trophi sa va arat o poza doua

cica fugea de manca chibrite, facea 2 ore pama la mare din campina

daca vreti si mai multe detalii despre ea va spun ,adica din ce piese e facuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui ii e frica de mobra ? :smoke:.Una peste alta, apropo de preturile la motocicletele de atunci chiar si cu un salariu de 600 lei, tot insemna ca un mz 250 costa cat un logan mai cu dotari pe el.Nici nu vreau sa ma gandesc cat era o masina.

 

Prețurile la maÂşini porneau de pe la 15000 lei (Trabant) si puteau ajunge la 60000 lei (Skoda Octavia Cabrio)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la piese. La ghidoanele noi de 50 euro am muncit o jumătate de zi să le bag în piesa centrală. Nu numai că nu aveau 22 mm, dar erau Âşi ovale.

Manetele de 14 euro bucata au intrat pe ghidon abia după ce le-am alezat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accelerati fratilor mz-urile sa depasim mobrele.:GoldGW:

 

 

 

 

Teoria Scărițelor Pasagerului

 

Scărițele pasagerului de la Simson sunt la fel ca ale MZ-ului, făcute fiind în acelaÂşi atelier de fierărie cu care fabricile de motociclete din DDR aveau contract.

MaeÂştrii ai prelucrării tablelor (totul e făcut din tablă), foÂştii producători de potcoave pentru caii Wehrmacht-ului, au făcut niÂşte scărițe durabile care se pot recondiționa exemplar, astfel:

1. Se descompun în factori primi Âşi se ia la perie fiecare piesă. Pentru a nu ne beli degetele cu peria vom purta mănuÂşi, iar piesele mici le vom prinde într-o menghină mică. Bavurile rezultate în urma îndelungatei utilizări se vor pili cu pila.

2. Găurile ovalizate de 8 mm din suportul scărițelor se vor majora la 9 mm Âşi se vor executa alte axe conforme cu noile gume, precum Âşi bolțuri noi Âşi Âşaibe de 9 mm.

 

3. Se dau la galvanizat o dată.

4. Se mai râcâie rugina pe unde n-a prins galvanul Âşi se mai dau la galvanizat încă o dată.

 

5. Se montează cu atenție.

 

6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât, când strângem gumele cu Âşuruburile din capăt, ele să exercite o anumită presiune pe tabla care blochează, ca să nu flencăne în mers.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeee hai sa animam si aici un pic topicu ca de cind cu Ijurile si Javele am cam luat maul "Mezeistilor " care este :bounce: ...inclusiv io :crack: . Uitati si un Mz cu atas super , cu "asta" , :banana: sa tot faci turu Europei si Asiei ....sa stai cu cortu impreuna pe unde apuci :rolleyes:....dar fara catel .

post-29942-0-86511800-1321986986_thumb.jpg

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Teoria Scărițelor Pasagerului

 

Scărițele pasagerului de la Simson sunt la fel ca ale MZ-ului, făcute fiind în acelaÂşi atelier de fierărie cu care fabricile de motociclete din DDR aveau contract.

MaeÂştrii ai prelucrării tablelor (totul e făcut din tablă), foÂştii producători de potcoave pentru caii Wehrmacht-ului, au făcut niÂşte scărițe durabile care se pot recondiționa exemplar, astfel:

1. Se descompun în factori primi Âşi se ia la perie fiecare piesă. Pentru a nu ne beli degetele cu peria vom purta mănuÂşi, iar piesele mici le vom prinde într-o menghină mică. Bavurile rezultate în urma îndelungatei utilizări se vor pili cu pila.

2. Găurile ovalizate de 8 mm din suportul scărițelor se vor majora la 9 mm Âşi se vor executa alte axe conforme cu noile gume, precum Âşi bolțuri noi Âşi Âşaibe de 9 mm.

 

3. Se dau la galvanizat o dată.

4. Se mai râcâie rugina pe unde n-a prins galvanul Âşi se mai dau la galvanizat încă o dată.

 

5. Se montează cu atenție.

 

6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât, când strângem gumele cu Âşuruburile din capăt, ele să exercite o anumită presiune pe tabla care blochează, ca să nu flencăne în mers.

 

Da, lucru bun.

Aceasta operatiune trubuie s-o fac si eu.score-101010.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Uitati si un Mz cu atas super , cu "asta" , :banana: sa tot faci turu Europei si Asiei ....sa stai cu cortu impreuna pe unde apuci.

 

Poza e cam statică, că dacă era dinamică, din cauza vitezei ar fi trebuit să-i fluture părul și țâțele să fie la spate, ca să le mângâie pasagerul care este.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât,

 

o sa intre doamna la banuieli :-L ...de ce intra in scarita aia decat un 37" ? :scratch: .aceiasi treaba o faceati si cu cateva saibe de adaos fara a scoate din cote scaritele,asa cum ziceam...gumele alea sunt scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa intre doamna la banuieli :-L ...de ce intra in scarita aia decat un 37" ? :scratch: .aceiasi treaba o faceati si cu cateva saibe de adaos fara a scoate din cote scaritele,asa cum ziceam...gumele alea sunt scurte.

 

Îmi plac scărițele cu gume mai scurte. Lungimea lor în poziția deschis, e aproape cât 1/2 din coala A4 (150 mm) și încape pe ea orice picior.

Gumele nu le-am tăiat eu, așa au venit.

 

 

 

Să înțeleg că nu-ți plac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gumele arata ok dar din cauza ca sunt prea scurte,ati ales sa scurtati scaritele,ceea ce nu mi se mai pare ok.e doar parerea mea :what:

 

Uite în ce hal arătau și ce lungi, în comparație cu scărițele șoferului. Și ce gume, de la niște bețe de schi.

 

 

 

Păi astea, în timpul mersului făceau mai mult zgomot ca motorul.

Și uite piesele ruginite,

 

 

 

și cum le-am dat rugina jos, la perie sau la strung.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am vazut in realitate si arata bine, dar hai sa lasam problemele celor de la post-28174-0-32471300-1321995849_thumb.jpg, nu?

 

e vorba de o rezolvare a unei piese comune a celor doua tipuri.deranjeaza treaba asta?mi-e indiferent unde se discuta.mie unul NU imi plac cum stau,tu insa,mai gandestete-te daca vrei sa le tai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie unul NU imi plac cum stau

 

Mie da ...

 

intradevar,par putin cam lungi!oricum,ceva nu e bine cu ele...

cam asa ar trebui sa stea pe sport

 

Păi așa vor sta. Și așa de curiozitate, eu am spus că ale mele au cam 150 mm cu suport cu tot.

Ale tale cât au? Că-mi par la fel de scurte ca și ale mele.

Dacă vrei facem și un concurs: care le are mai lungi și care le are mai scurte.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie da ...

 

 

 

Păi așa vor sta. Și așa de curiozitate, eu am spus că ale mele au cam 150 mm cu suport cu tot.

Ale tale cât au? Că-mi par la fel de scurte ca și ale mele.

Dacă vrei facem și un concurs: care le are mai lungi și care le are mai scurte.

si cine castiga? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accelerati fratilor mz-urile sa depasim mobrele.:GoldGW:

 

Mai ușor băieți să nu luăm vre-un radar, suntem în grafic:

 

 

 

 

 

si cine castiga? :lol:

 

MZ-urile.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...