bandit red Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Erau vremuri grele si nu aveau romanaÂşii bănuți pentru performanță că altfel apelau la MZ 250G ES, o legendă in domeniu Editat Noiembrie 21, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Sus cu topicul MZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Sus cu topicul MZ INCET INCET DEPASIM MOBRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Cui ii e frica de mobra ? .Una peste alta, apropo de preturile la motocicletele de atunci chiar si cu un salariu de 600 lei, tot insemna ca un mz 250 costa cat un logan mai cu dotari pe el.Nici nu vreau sa ma gandesc cat era o masina. Apropo de masini si de case...sa mai dau si eu din casa ,imediat dupa revolutie ai mei parinti cu mine de manuta, se plimbau printr-o zona foarte buna de case ( vile de pe vremea lui Ceausescu) cautand sa mai cumpere o casa la curte pe langa apartamentul pe care il aveau. Au gasit una prin aviatorilor, tern 600 m , casa caramida anii 1950, mai darapanata...cand sa o ia, s-au sucit si cu banii de casa au luat masina ,, Ce mai luam noi casa, ca avem..hai sa ne luam un olcit nou 200 000 lei.Anul asta masina a fost dusa la remat pe un tichet amarat, iar casa aia valoreaza spre jumatate milion coco:)....adica 50 de masini noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Doamne dai mintea romanului de pe urma si ca sa vedeti ce poate sa faca romanu dintr-un mz trophi sa va arat o poza doua cica fugea de manca chibrite, facea 2 ore pama la mare din campina daca vreti si mai multe detalii despre ea va spun ,adica din ce piese e facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Cui ii e frica de mobra ? Mie. Nu mă mai sui pe Mobra în viața mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Cui ii e frica de mobra ? .Una peste alta, apropo de preturile la motocicletele de atunci chiar si cu un salariu de 600 lei, tot insemna ca un mz 250 costa cat un logan mai cu dotari pe el.Nici nu vreau sa ma gandesc cat era o masina. Prețurile la maÂşini porneau de pe la 15000 lei (Trabant) si puteau ajunge la 60000 lei (Skoda Octavia Cabrio) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Revin la piese. La ghidoanele noi de 50 euro am muncit o jumătate de zi să le bag în piesa centrală. Nu numai că nu aveau 22 mm, dar erau Âşi ovale. Manetele de 14 euro bucata au intrat pe ghidon abia după ce le-am alezat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Accelerati fratilor mz-urile sa depasim mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Accelerati fratilor mz-urile sa depasim mobrele. Teoria Scărițelor Pasagerului Scărițele pasagerului de la Simson sunt la fel ca ale MZ-ului, făcute fiind în acelaÂşi atelier de fierărie cu care fabricile de motociclete din DDR aveau contract. MaeÂştrii ai prelucrării tablelor (totul e făcut din tablă), foÂştii producători de potcoave pentru caii Wehrmacht-ului, au făcut niÂşte scărițe durabile care se pot recondiționa exemplar, astfel: 1. Se descompun în factori primi Âşi se ia la perie fiecare piesă. Pentru a nu ne beli degetele cu peria vom purta mănuÂşi, iar piesele mici le vom prinde într-o menghină mică. Bavurile rezultate în urma îndelungatei utilizări se vor pili cu pila. 2. Găurile ovalizate de 8 mm din suportul scărițelor se vor majora la 9 mm Âşi se vor executa alte axe conforme cu noile gume, precum Âşi bolțuri noi Âşi Âşaibe de 9 mm. 3. Se dau la galvanizat o dată. 4. Se mai râcâie rugina pe unde n-a prins galvanul Âşi se mai dau la galvanizat încă o dată. 5. Se montează cu atenție. 6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât, când strângem gumele cu Âşuruburile din capăt, ele să exercite o anumită presiune pe tabla care blochează, ca să nu flencăne în mers. Editat Noiembrie 22, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Eeee hai sa animam si aici un pic topicu ca de cind cu Ijurile si Javele am cam luat maul "Mezeistilor " care este ...inclusiv io . Uitati si un Mz cu atas super , cu "asta" , sa tot faci turu Europei si Asiei ....sa stai cu cortu impreuna pe unde apuci ....dar fara catel . Editat Noiembrie 22, 2011 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Teoria Scărițelor Pasagerului Scărițele pasagerului de la Simson sunt la fel ca ale MZ-ului, făcute fiind în acelaÂşi atelier de fierărie cu care fabricile de motociclete din DDR aveau contract. MaeÂştrii ai prelucrării tablelor (totul e făcut din tablă), foÂştii producători de potcoave pentru caii Wehrmacht-ului, au făcut niÂşte scărițe durabile care se pot recondiționa exemplar, astfel: 1. Se descompun în factori primi Âşi se ia la perie fiecare piesă. Pentru a nu ne beli degetele cu peria vom purta mănuÂşi, iar piesele mici le vom prinde într-o menghină mică. Bavurile rezultate în urma îndelungatei utilizări se vor pili cu pila. 2. Găurile ovalizate de 8 mm din suportul scărițelor se vor majora la 9 mm Âşi se vor executa alte axe conforme cu noile gume, precum Âşi bolțuri noi Âşi Âşaibe de 9 mm. 3. Se dau la galvanizat o dată. 4. Se mai râcâie rugina pe unde n-a prins galvanul Âşi se mai dau la galvanizat încă o dată. 5. Se montează cu atenție. 6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât, când strângem gumele cu Âşuruburile din capăt, ele să exercite o anumită presiune pe tabla care blochează, ca să nu flencăne în mers. Da, lucru bun. Aceasta operatiune trubuie s-o fac si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) .Uitati si un Mz cu atas super , cu "asta" , sa tot faci turu Europei si Asiei ....sa stai cu cortu impreuna pe unde apuci. Poza e cam statică, că dacă era dinamică, din cauza vitezei ar fi trebuit să-i fluture părul și țâțele să fie la spate, ca să le mângâie pasagerul care este. Editat Noiembrie 22, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 6. Lungimea axelor se va executa mai mică decât lungimea gumelor aÂşa încât, o sa intre doamna la banuieli ...de ce intra in scarita aia decat un 37" ? .aceiasi treaba o faceati si cu cateva saibe de adaos fara a scoate din cote scaritele,asa cum ziceam...gumele alea sunt scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 o sa intre doamna la banuieli ...de ce intra in scarita aia decat un 37" ? .aceiasi treaba o faceati si cu cateva saibe de adaos fara a scoate din cote scaritele,asa cum ziceam...gumele alea sunt scurte. Îmi plac scărițele cu gume mai scurte. Lungimea lor în poziția deschis, e aproape cât 1/2 din coala A4 (150 mm) și încape pe ea orice picior. Gumele nu le-am tăiat eu, așa au venit. Să înțeleg că nu-ți plac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 gumele arata ok dar din cauza ca sunt prea scurte,ati ales sa scurtati scaritele,ceea ce nu mi se mai pare ok.e doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 gumele arata ok dar din cauza ca sunt prea scurte,ati ales sa scurtati scaritele,ceea ce nu mi se mai pare ok.e doar parerea mea Uite în ce hal arătau și ce lungi, în comparație cu scărițele șoferului. Și ce gume, de la niște bețe de schi. Păi astea, în timpul mersului făceau mai mult zgomot ca motorul. Și uite piesele ruginite, și cum le-am dat rugina jos, la perie sau la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 intradevar,par putin cam lungi!oricum,ceva nu e bine cu ele... cam asa ar trebui sa stea pe sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Eu le-am vazut in realitate si arata bine, dar hai sa lasam problemele celor de la , nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Eu le-am vazut in realitate si arata bine, dar hai sa lasam problemele celor de la , nu? e vorba de o rezolvare a unei piese comune a celor doua tipuri.deranjeaza treaba asta?mi-e indiferent unde se discuta.mie unul NU imi plac cum stau,tu insa,mai gandestete-te daca vrei sa le tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) mie unul NU imi plac cum stau Mie da ... intradevar,par putin cam lungi!oricum,ceva nu e bine cu ele... cam asa ar trebui sa stea pe sport Păi așa vor sta. Și așa de curiozitate, eu am spus că ale mele au cam 150 mm cu suport cu tot. Ale tale cât au? Că-mi par la fel de scurte ca și ale mele. Dacă vrei facem și un concurs: care le are mai lungi și care le are mai scurte. Editat Noiembrie 22, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Mie da ... Păi așa vor sta. Și așa de curiozitate, eu am spus că ale mele au cam 150 mm cu suport cu tot. Ale tale cât au? Că-mi par la fel de scurte ca și ale mele. Dacă vrei facem și un concurs: care le are mai lungi și care le are mai scurte. si cine castiga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Accelerati fratilor mz-urile sa depasim mobrele. Mai ușor băieți să nu luăm vre-un radar, suntem în grafic: si cine castiga? MZ-urile. Editat Noiembrie 22, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.