Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Păcat de eșarfă și de costumul tău cel nou că ți le-a stropit Julia de ulei, dar doar nu vrei să le ții impecabile.

 

Costumul s-a Âşters imediat în cîteva secunde (cu ceară specială pentru piele), iar eÂşarfa va intra la spalat. Nu este nici un bai.

Plimbarea a meritat din plin.bigstar.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 )astazi las totul si desfac motorul... si o sa iau cotele de la semeringuri.... poate stie cineva vreun magazin si ma ajuta....

 

2)cred ca m-ar bate gandul sa imi iau si eu un es 250... :rolleyes:

 

3)asta este pentru Domnul Dan si pentru dorinta dansului de a fi inaintea Mobrei in toate privintele... :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

postez intai aici :

Un amic are un MZ TS 150 pentru vanzare.

Motocicleta e nefolosita de 2 ani, este inmatriculata ( carte si nr. nou )are expirata revizia si asig :) de asemenea bateria. Pana reusim sa ii facem poze ( e la vreo 25 km de oras - la bunicii tipului ) sper sa nu dati cu pietre.

Sunt si ceva piese - un motor aproape complet de 125 cmc, ceva platini.

pret : 300 E.

Relatii 0766.102.201 sau YM dantudor100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vă spuneam ieri, alaltăieri. Am îmbrăcat șeile unui amic și câte trei găuri noi a trebuit să dau la fiecare șa, precum și filetele respective.

 

 

 

Și ieri, căutând un dosar vechi de carton ca să fac din coperta lui o garnitură, am dat peste două reviste Sport din 1974.

Ce motocicletă o fi aia de motocross și cine-o fi zănaticul ăla din stânga, cu planorul cel mare în mână?

 

 

 

PS. Cel din dreapta a fost Adrian Matei, vărul meu cu care în copilăria noastră, am mers în același ataș mii de km și care a murit acum câțiva ani, într-un accident cu deltaplanul.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos basca, neica Dane... frumos! :bigstar:

Motorul din poza din dreapta este un CZ 175 Sport, adica o motocicleta! De ce oare n-o fi MZ?! :crack:

Rog a nu fi luata in seama partea pur subiectiva din remarca de mai sus! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos basca, neica Dane... frumos! :bigstar:

Motorul din poza din dreapta este un CZ 175 Sport, adica o motocicleta! De ce oare n-o fi MZ?! :crack:

Rog a nu fi luata in seama partea pur subiectiva din remarca de mai sus! :peace:

 

Crezi că păduchii ăia aveau bani de MZ-uri?

 

Apropo, Chițu e cel din dreapta că eu nu mi-l mai aduc aminte deși când eram copii, după câte-o etapă de motocross de la Câmpina (eu sunt câmpinean) ne alergam pe dealuri cu câte-o cracă de pom în mâini pe post de ghidon, resturile de crăcuțe erau ambreiaje și frâne iar noi, eram Mihai Banu, Chițu, Oproiu, Dănescu (ăsta eram eu), Macarie și alți ași ai motocrossului din vremurile acelea.

 

Ne întâlneam "face to face" la defilări de 1 Mai și 23 August, noi cei cu sporturile tehnico-aplicative fiind bomboana de pe tort, la urma coloanelor de oameni ai muncii.

 

Așa arătau ghidoanele noastre.

 

 

 

 

Motorul din poza din dreapta este un CZ 175 Sport, adica o motocicleta! De ce oare n-o fi MZ?!

 

 

Acum fără glumă, motocicliștii din gașca părinților mei le spuneau MZ-urilor mașini. Pentru cei care aveau MZ-uri, restul mărcilor erau simple motociclete.

 

Ah, și încă ceva. După câte mi-aduc aminte la motocross erau 3 clase: 125, 250 și 500 cmc. CZ-ul acela concura la vreo clasă, sau era doar pentru antrenamentul și formarea claselor de pitici sau șoimi ai patriei?

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că păduchii ăia aveau bani de MZ-uri?

 

Apropo, Chițu e cel din dreapta că eu nu mi-l mai aduc aminte deși când eram copii, după câte-o etapă de motocross de la Câmpina (eu sunt câmpinean) ne alergam pe dealuri cu câte-o cracă de pom în mâini pe post de ghidon, resturile de crăcuțe erau ambreiaje și frâne iar noi, eram Mihai Banu, Chițu, Oproiu, Dănescu (ăsta eram eu), Macarie și alți ași ai motocrossului din vremurile acelea.

 

Ne întâlneam "face to face" la defilări de 1 Mai și 23 August, noi cei cu sporturile tehnico-aplicative fiind bomboana de pe tort, la urma coloanelor de oameni ai muncii.

 

Așa arătau ghidoanele noastre.

 

 

si io faceam tot la fel schema cu creanga numai ca io ma cam enervam atunci cand cadeam si imi rupeam "ghidoanele"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io faceam tot la fel schema cu creanga numai ca io ma cam enervam atunci cand cadeam si imi rupeam "ghidoanele"

 

Chestiile astea se transmiteau "genetic", de la o generație la alta. Acum, cu calculatoarele astea, s-au prostit copiii de tot. Nu mai știu ce e aia țurca, lapte gros, șotron etc.

Abia am scos-o pe fiică-mea ieri cu motorul la o tură prin oraș. Noroc că nevastă-mea dormea, că dacă era trează, nici nu-i dădea voie să iasă din casă. Și așa, când a auzit că am ieșit, s-a pus cu aspirinele pe ea.

Copii crescuți în seră.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiile astea se transmiteau "genetic", de la o generație la alta. Acum, cu calculatoarele astea, s-au prostit copiii de tot. Nu mai știu ce e aia țurca, lapte gros, șotron etc.

Abia am scos-o pe fiică-mea ieri cu motorul la o tură prin oraș. Noroc că nevastă-mea dormea, că dacă era trează, nici nu-i dădea voie să iasă din casă. Și așa, când a auzit că am ieșit, s-a pus cu aspirinele pe ea.

Copii crescuți în seră.

da domnul Dan in privintza asta aveti perfecta dreptate.hai sa va spun c am patit eu vara asta cu un pusti de vreo 16 ani.cum la mine in curte sunt fiare cam obisnuiesc pruncii sa ma caute.si uite asa azi unul maine altul vine intr o zi respectivul de 16 ani si isi pune ochii pe o epava nu veche dar bagata in operatzia de restaurare.pustiul intreaba daca ii de vanzare eu rasp ca "nu" el insista eu "nu" si tot asa vreo trei saptamani dupa care eu enervat la culme accep sa sa io dau lui fara ai cere nimic la schimb cu conditzia sa o faca el sa mearga.trece o saptamana doua chiar s pustiul nici vorba sa vina sa vada de ea dar el sa lauda prin tot satul ca are motor ca i -am dat-o io moca bla bla bla.la o saptamana vine magarul s zice sa io fac io ca el nu stie ii zic ca io fac dar nu am piese sa isi faca rost de piese la care el imi zice k sa cumpar piesele din banii mei ca mi da el si io ii rasp:Sa crezi tu ca io iau tzeapa de la fraieri ca tine!!!nu am stat mult pe ganduri i am tras un picior in pola si lam scos afar.in ziua de azi copiii nu mai stiu nici daca ploua afar toata ziua numai mesenger si facebook.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că păduchii ăia aveau bani de MZ-uri?

 

 

Acum fără glumă, motocicliștii din gașca părinților mei le spuneau MZ-urilor mașini. Pentru cei care aveau MZ-uri, restul mărcilor erau simple motociclete.

 

 

 

2278146850092142186S600x600Q85.jpg

 

De cate ori dau de poza asta ma zgaiesc cu zoom la preturi.Jawa de acolo costa 8500 lei, cel putin asa vad eu.Ma intreb cat era salariul mediu pe vremea ai 58-60' comparativ cu acum.Si intr-adevar, din ce mi-a povestit batranul de la care am luat eu mz-ul, erau scumpe mz-urile, cam la aceleasi preturi cu simsonurile.Cele de 250 erau mai de lux si nu avea oricine.Acum motocicleta este mai mult de placere si plimbare, atunci masinile nu erau accesibile si lumea cara cu atasul cam tot ce se putea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că păduchii ăia aveau bani de MZ-uri?

Adevarul este ca si atunci, ca si acum, MZ-urile aveau (poate, parerea mea) preturile nejustificat de mari, atit la piese de schimb, cit si la motocicletele in sine!

 

Acum fără glumă, motocicliștii din gașca părinților mei le spuneau MZ-urilor mașini. Pentru cei care aveau MZ-uri, restul mărcilor erau simple motociclete.

Da, cred ca asta vis-a-vis de preturile mari, comparativ cu masinile ori cu celelalte motociclete!

Ah, și încă ceva. După câte mi-aduc aminte la motocross erau 3 clase: 125, 250 și 500 cmc. CZ-ul acela concura la vreo clasă, sau era doar pentru antrenamentul și formarea claselor de pitici sau șoimi ai patriei?

In general motoarele erau bricolate de mecanicii cluburilor, iar cel din poza pare a fi dus spre 250 cmc, prin schimbarea setului motor, ambielaj, etc, asta daca n-o fi chiar un doi juma' pur, sau de ce nu, numa' un 125. Nu-mi pot da seama poza fiind neclara.

Hai, sus cu MZ-ul!

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general motoarele erau bricolate de mecanicii cluburilor, iar cel din poza pare a fi dus spre 250 cmc, prin schimbarea setului motor, ambielaj, etc, asta daca n-o fi chiar un doi juma' pur, sau de ce nu, numa' un 125. Nu-mi pot da seama poza fiind neclara.

Hai, sus cu MZ-ul!

 

Tot ce e posibil, mai ales că acel club de la Poiana Câmpina era al unei uzine mecanice care reparau trolii ale industriei extractive de petrol și gaze, buldozere, motoare de camioane.

 

De cate ori dau de poza asta ma zgaiesc cu zoom la preturi.Jawa de acolo costa 8500 lei, cel putin asa vad eu.Ma intreb cat era salariul mediu pe vremea ai 58-60' comparativ cu acum.Si intr-adevar, din ce mi-a povestit batranul de la care am luat eu mz-ul, erau scumpe mz-urile, cam la aceleasi preturi cu simsonurile.Cele de 250 erau mai de lux si nu avea oricine.

 

Tatăl meu avea 400-500 lei pe lună iar MZ-ul costa în jur de 12000-12500 lei, adică salariul lui pe vreo doi ani.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce-i posibil, fiindca astfel de cluburi fiintau pe linga intreprinderi mecanice, auto, sau profiluri apropiate. Exact asa era si in Tg-Jiu, clubul moto fiind infiintat in cadrul intreprinderii de transport ITA Gorj. Cel mai tare club mi s-a parut la vremea respectiva a fi IMGB, unde motocicletele de curse beneficiau de motoare productie proprie, destul de performante tinind cont ca aveam de-a face cu o productie limitata, apropiata uneori de modele unicat pe serie. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

... lumea cara cu atasul cam tot ce se putea.

 

 

Nea Ion avea un MZ cu ataș original Stoye, dar și o purcea care nu prea era în apele ei. Cheamă veterinarul care îi spune că purcelei i s-a făcut de vier.

Suie Nea Ion purceaua în ataș și fuga cu ea la vierul lui Nea Gogu. Se face treaba rușinoasă, iar la plecare Nea Ion întrebă:

- Măi Gogule, de unde știu eu dacă purceaua a rămas gestantă?

- Ioane, mâine dimineață îi dai drumul prin curte și dacă mănâncă mușețel a prins, dacă nu, o mai aduci o dată.

A doua zi dimineață, Nea Ion dădu drumul purcelei prin curte și o monitoriză pe tot parcursul dimineții; să mănânce purceaua mușețel ioc.

O sui din nou în ataș și fuga la vierul lui Nea Gogu.

A doua zi dimineață, Nea Ion îi spuse soției:

- Mă nevastă, eu plec în delegație, dă tu drumul purcelei prin curte și vezi ce face! Te mai sun eu.

Către după amiază sună Nea Ion pe nevastă-sa:

- Ia zi Lenuțo, mănâncă purceaua mușețel?

- Mănâncă pe dracu s-o ia; de azi dimineață de când i-am dat drumul s-a suit în ataș și nici până acum nu s-a dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tatăl meu avea 400-500 lei pe lună iar MZ-ul costa în jur de 12000-12500 lei, adică salariul lui pe vreo doi ani.

 

 

Cand a cumpărat tatăl meu MZ - ul de la BucureÂşti in 1962 avea salariu 450 lei pe lună Âşi a dat pe MZ ES 175 - 9600 lei.

Nu avea diferența pentru 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vă spuneam ieri, alaltăieri. Am îmbrăcat șeile unui amic și câte trei găuri noi a trebuit să dau la fiecare șa, precum și filetele respective.

 

 

 

Și ieri, căutând un dosar vechi de carton ca să fac din coperta lui o garnitură, am dat peste două reviste Sport din 1974.

Ce motocicletă o fi aia de motocross și cine-o fi zănaticul ăla din stânga, cu planorul cel mare în mână?

 

 

 

PS. Cel din dreapta a fost Adrian Matei, vărul meu cu care în copilăria noastră, am mers în același ataș mii de km și care a murit acum câțiva ani, într-un accident cu deltaplanul.

pare asta........dar se facea orice se putea pt. a fi tinute iun functiune. Dupa cum spun cei mai in varsta....la vremea aia se facea performanta in enduro si moto-cros cu CZ.

Na, ca m-am bagat si eu , in seama !

post-15613-0-53251700-1321891781_thumb.jpg

post-15613-0-46421600-1321892083_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...