Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

ma plictisesc si am si eu o intrebare...

 

De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis).


Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile.

 

 

Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex).

 

 

Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate.


buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)...

 

Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit)


» Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03

ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata m900lake.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma plictisesc si am si eu o intrebare...

 

De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis).

 

Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile.

 

 

Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex).

 

 

Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate.

 

buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)...

 

Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit)

» Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03

ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata m900lake.jpg

hmmm

 

interesant - ma pui pe ganduri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roti de Sport Classic. Dar cred ca mai bune ar fi cele de 749/999, sunt ceva mai ieftine si sunt si mai usoare. Dar decat un Monster, nu mai bine un 900SS dezbracat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adidas: Roti de sport clasic, bine zici, chiar uitasem de alea. Care-s etrierii standard pe SC1000 ?

Asta negru: http://www.ducati.org/forums/attachments/sport-classic/61393d1341963507-desperate-buy-sc-1000-duc1.jpg

 

sau asta auriu,care 100% e acelasi de pe RSV Mille 99-00 sau Ducati 748/916: http://www.ducati.ms/forums/attachments/sport-classic/203105d1369375569-sport-classic-picture-thread-dscf0126.jpg

 

 

Pai degeaba sugerezi roti de 749/999, pt ca alea nu au jante spitate, despre asta era vorba initial,jante spitate.

Am zis Monster pt ca e mai usor de adus la forme de naked frumos, decat un 900SS. La monster nici nu tre sa-ti mai bati capul cu sau codita,spre deosebire de 900SS care are codita carenata...


Tehnic am impresia ca-s identice motocicletele, atat la motor cat si la suspensie (furca,amortizor), frane (etrieri,discuri)... nu? (de fapt doar 900 i.e. are 2 discuri pe fata, cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea :)

 

AI mei erau ca aia de pe 749/999 (doar RSV 1999-2000 avea ca aia de pe 748/916). Rotile sunt ''bolt'' on? sau trebuie spacers & shitt ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai tin minte exact, dar depinde si de modelul de Monster. Oricum, mare bataie de cap nu e.

Uite un M900 frumos. Daca-i mai adaugi si spite..e belea.

post-18773-0-10142200-1422448288_thumb.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Exact pe gustul meu. Mi se pare belea tare cum arata.. mai ales partea frontala,cu farul,pozitia lui,tipul de far, semighidoane, etc...

 

arunci niste spite si e monumental

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simpatic dar 2500 ron... cu atata aproape am dat epava de la RSV :)

Si mie mi se pare, dar daca e intradevar in stare buna si nu e facut la plesneala eu cred ca merita o suma apropiata de cea ceruta, asa, doar ca jucarie de oameni mari.

Unele lucruri se cumpara cu inima, nu cu capul...

 

Daca as avea disponibil bani si spatiu pentru motoreta asta eu as lua-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

m3n, eu am dat cu 550 euro epava din care motorul era perfect functional, kit de lant nou schimbat cu o luna inainte (maxim 1500 km), gume 1000 si ceva km , cadru ok,spatele,codita, bascula,roata spate ok, etc etc. Adica numai motorul in sine face vreo 300 eur lejer....wtf...

 

Acum nu zic, nu m-a obligat nimeni sa o dau la banii astia,am preferat asta ca sa nu raman cu piese si nici sa nu stau cu ea in fata blocului 1 an...


Dar 25 bastoane pe aia de 50cc.... Nu tre sa ai 1000cc, dar 50 e prea partaitoare....pt gusturile mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar 25 bastoane pe aia de 50cc.... Nu tre sa ai 1000cc, dar 50 e prea partaitoare....pt gusturile mele

Te inteleg la ce te referi. E m-am referit strict la valoarea sentimentala. Ea nu face in niciun caz 2.500 de lei daca ne raportam la valoarea comerciala, cred ca intelegi la ce vrea sa ma refer...

Nici gand sa cumperi motoreta asta in scopul de a te folosi zilnic, sau aproape zilnic, de ea. Mai mult ca pe un opera de arta (poate prea mult spus) sau ca pe o jucarie mai scumpa, de care sa te bucuri din cand in cand, la evenimente inedite etc.

 

Stiu foarte bine cum e piata moto din ziua de azi. Am si eu un motor de 250 pe care nu stiu daca as putea obtine vreodata 1.000 de euro, desi am investit in ea mult mai mult de atat. Dar atat timp cat stiu ca motoreta mea este 100% functionala si am incredere ca nu ma lasa la greu nu am niciun motiv sa o vand, iar valoare sentimentala depaseste cu mult valoarea de piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. Arata bine,nu e chiar partaitoare,consuma colosal de putin, si e suficient de comod/decent sa te duci la munca sau la plimbare prin oras/imprejurimi...

 

De mult ma uitam dupa TU250....

 

Acu nu zic, si una de 50cc poate sa faca 25/30 mil (depinde ce are pe ea). insa eu personal nu ma vad pe una din aia ca e prea...subtirica/prea firava pt nevoile mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. A

Am preferat ghidonul clubman in locul semighidoanelor (motive estetice, dar mai ales tehnice...loveau in rezervor la unghiul maxim de bracare plus alte detalii)

post-43386-0-90476400-1422457084_thumb.jpg
post-43386-0-42610400-1422457098_thumb.jpg
post-43386-0-79839600-1358786922_thumb.jpg
Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...