Vizitator Adrian Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 ma plictisesc si am si eu o intrebare... De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis). Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile. Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex). Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate. buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)... Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit) » Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 ma plictisesc si am si eu o intrebare... De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis). Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile. Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex). Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate. buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)... Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit) » Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03 ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata hmmm interesant - ma pui pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Roti de Sport Classic. Dar cred ca mai bune ar fi cele de 749/999, sunt ceva mai ieftine si sunt si mai usoare. Dar decat un Monster, nu mai bine un 900SS dezbracat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Adidas: Roti de sport clasic, bine zici, chiar uitasem de alea. Care-s etrierii standard pe SC1000 ?Asta negru: http://www.ducati.org/forums/attachments/sport-classic/61393d1341963507-desperate-buy-sc-1000-duc1.jpg sau asta auriu,care 100% e acelasi de pe RSV Mille 99-00 sau Ducati 748/916: http://www.ducati.ms/forums/attachments/sport-classic/203105d1369375569-sport-classic-picture-thread-dscf0126.jpg Pai degeaba sugerezi roti de 749/999, pt ca alea nu au jante spitate, despre asta era vorba initial,jante spitate.Am zis Monster pt ca e mai usor de adus la forme de naked frumos, decat un 900SS. La monster nici nu tre sa-ti mai bati capul cu sau codita,spre deosebire de 900SS care are codita carenata... Tehnic am impresia ca-s identice motocicletele, atat la motor cat si la suspensie (furca,amortizor), frane (etrieri,discuri)... nu? (de fapt doar 900 i.e. are 2 discuri pe fata, cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea AI mei erau ca aia de pe 749/999 (doar RSV 1999-2000 avea ca aia de pe 748/916). Rotile sunt ''bolt'' on? sau trebuie spacers & shitt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Nu mai tin minte exact, dar depinde si de modelul de Monster. Oricum, mare bataie de cap nu e. Uite un M900 frumos. Daca-i mai adaugi si spite..e belea. Editat Ianuarie 28, 2015 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Exact pe gustul meu. Mi se pare belea tare cum arata.. mai ales partea frontala,cu farul,pozitia lui,tipul de far, semighidoane, etc... arunci niste spite si e monumental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Un cafe-racer categoria tantar...http://olx.ro/oferta/honda-cb50-ID2CUmF.html#18c31c61ef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 simpatic dar 2500 ron... cu atata aproape am dat epava de la RSV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 simpatic dar 2500 ron... cu atata aproape am dat epava de la RSV Si mie mi se pare, dar daca e intradevar in stare buna si nu e facut la plesneala eu cred ca merita o suma apropiata de cea ceruta, asa, doar ca jucarie de oameni mari. Unele lucruri se cumpara cu inima, nu cu capul... Daca as avea disponibil bani si spatiu pentru motoreta asta eu as lua-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 m3n, eu am dat cu 550 euro epava din care motorul era perfect functional, kit de lant nou schimbat cu o luna inainte (maxim 1500 km), gume 1000 si ceva km , cadru ok,spatele,codita, bascula,roata spate ok, etc etc. Adica numai motorul in sine face vreo 300 eur lejer....wtf... Acum nu zic, nu m-a obligat nimeni sa o dau la banii astia,am preferat asta ca sa nu raman cu piese si nici sa nu stau cu ea in fata blocului 1 an... Dar 25 bastoane pe aia de 50cc.... Nu tre sa ai 1000cc, dar 50 e prea partaitoare....pt gusturile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Dar 25 bastoane pe aia de 50cc.... Nu tre sa ai 1000cc, dar 50 e prea partaitoare....pt gusturile mele Te inteleg la ce te referi. E m-am referit strict la valoarea sentimentala. Ea nu face in niciun caz 2.500 de lei daca ne raportam la valoarea comerciala, cred ca intelegi la ce vrea sa ma refer... Nici gand sa cumperi motoreta asta in scopul de a te folosi zilnic, sau aproape zilnic, de ea. Mai mult ca pe un opera de arta (poate prea mult spus) sau ca pe o jucarie mai scumpa, de care sa te bucuri din cand in cand, la evenimente inedite etc. Stiu foarte bine cum e piata moto din ziua de azi. Am si eu un motor de 250 pe care nu stiu daca as putea obtine vreodata 1.000 de euro, desi am investit in ea mult mai mult de atat. Dar atat timp cat stiu ca motoreta mea este 100% functionala si am incredere ca nu ma lasa la greu nu am niciun motiv sa o vand, iar valoare sentimentala depaseste cu mult valoarea de piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. Arata bine,nu e chiar partaitoare,consuma colosal de putin, si e suficient de comod/decent sa te duci la munca sau la plimbare prin oras/imprejurimi... De mult ma uitam dupa TU250.... Acu nu zic, si una de 50cc poate sa faca 25/30 mil (depinde ce are pe ea). insa eu personal nu ma vad pe una din aia ca e prea...subtirica/prea firava pt nevoile mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. A Am preferat ghidonul clubman in locul semighidoanelor (motive estetice, dar mai ales tehnice...loveau in rezervor la unghiul maxim de bracare plus alte detalii) Editat Ianuarie 28, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Am avut si eu cateva din astea cand eram mic CX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 cx ul e destul de misto, o platforma faina pt cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 da , daca iti plac motocicletele lente urate si grele Uite unu mai distractiv. daca nu iti pasa de 'bijuterii' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Am avut si eu cateva din astea cand eram mic CX Ai dat CX-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Din 2010 . in Bucuresti l-am trimis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 misto motorete roby ! un speed 3ple, de pe net » Post actualizat in 31 Jan 2015 23:37ceva ma radical... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 UK » Post actualizat in 29 Mar 2015 16:20de prin Franta: http://www.mash-motors.fr/moto-mash-cafe-racer-125cc-1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Unde gasesc o lampa de stop rotund? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Aici? https://www.louis.de/en/produkte/motorcycle-rear-lights-license-plate-lights/412 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.