Sari la conținut

Postări Recomandate

omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret...

 

Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi?

 

Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna :)))

 

 

acum daca vrei sa mergi spre un cafe racer --- el nu costa 400-800 eur (asta e clar)

asta e si ideea - cumperi un motor vechi si il customizezi intr-un cafe racer - ceea ce va costa functie de dorinte.

 

din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine ::))

» Post actualizat in 29 Sep 2015 10:21

xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa

 

Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors !

 

gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ???

acum am vazut si eu link-ul; il omisesem.

 

e clar :)) dar gustul omului nu se discuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna :)))

 

 

din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine : :))

 

 

pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri....

 

Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer...

 

Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cafe racer este un custom care poate fi de la ieftin la extrem de scump, in functie de baza de plecare, modificari si add on-uri. Asa cum la bobber/chopper varietatea stilistica este foarte mare, si la cafe racer se regaseste acea varietate, in functie de inspiratie/imaginatie si posibilitati financiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Recomandarile mele:

 

1. Daca esti tentat de un proiect cafe racer/brat/scrambler/bobber, cauta un "donator" ok d.p.d.v. tehnic & acte, fa toate formalitatile de inmatriculare pe numele tau si abia dupa sa te apuci de modificat.... risc major sa nu mai iei ITP-ul ... EVER.... mai ales daca nu sti ce faci/tai/modifici....

 

2. Nu te baza pe el ca si motor de zi de zi - este in multe cazuri lipsit de comfort si orice drum mai lung de 100km va fi o corvoada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri :)


» Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58

ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost....

 

ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese

E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine :peace:

 

Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc.

Mai adauga Norton Domiracer :)))

 

Ai Guzzi V7 cafe racer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri :)

» Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58

E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine :peace:

 

Mai adauga Norton Domiracer :)))

 

Ai Guzzi V7 cafe racer?

 

 

naaaaaaa.... sunt in faza avansata de ciocanit tabla de seat pan/monopost.... nu are farmec daca nu trece prin mainile tale...

 

este ca atunci cand mergi la pescuit cu bat de alun (sau ce gasesti), pluta facuta din talpa de slapi turcesti si pana de gasca, plumb de pe la o roata de masina (aplatizat cu o piatra).... firul si carligul erau "dedicate", in rest maxima improvizatie...

 

ce nu iti place, iei de la inceput....

 

Before:

 

2nbqDvk.jpg

EAjmoPl.jpg

 

144 work hours later:

 

VnaeawQ.jpg

 

0RvyOg1.jpg

 

in progress (iarna este lunga):

 

zNuMb7O.jpg

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri....

 

Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer...

 

Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta :)

Vai ce dragut esti. Cuvintele tale amabile ma inspira si sunt convins ca parerea ta este un adevarat munte de parale :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri :)» Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58

E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine :peace:

 

 

Mai adauga Norton Domiracer :)))

 

Ai Guzzi V7 cafe racer?

Da.. Am un moto v7 racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. :cheers:

In mod sigur mai este de lucru... proiectul a fost inceput in noimbrie 2014 si in mod sigur va mai suferi modificari... poate ies la capat in 2016.

 

Dupa multe modificari si rasmodificari, am optat sa scurtez planul si sa finalizez inmatricularea in Iulie 2015 - in conditiile in care rezervorul nu ma multumeste in totalitate (caut unul cafe-style "accesibil" pe ebay, saua a ramas doar cea din concept (testare pozitie - urmeaza varianta finala pt. 2 locuri (pentru ITP)si cu schimbare rapida sa pot trece la monopost), jantele vor fi revopsite pana in noul sezon, aripa spate in studiu, panouri laterale tot in studiu...

 

Am zis ca daca il am cu actele la zi voi fi mai degraba incurajat sa finalizez proiectul (cu posibilitate de test drive & anvelope noi), altfel voi ramane pe veci la faza de proiect si cautare piese....

 

Ce ma multumeste cel mai mult este ca totul este facut cu mana mea (inclusiv vopsitul), iar cei 350 km facuti cu el sezonul acesta au fost cu zambetul pana la urechi....

 

In mod sigur va ramane motor de ture scurte/foarte scurte (motiv sa ies la 25km de garaj sa beau o cafea) - line-up -ul din garaj imi permite sa fiu selectiv in functie de dispozitie :peace:

 

Vx8QEOA.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... :)

 

Pai iNpozitul e mic, is de cilindree mica...

 

Mie mi-ar placea un cafe v2 (maxim 600/650 cc) si Africana pe care o am (dar functionala,nu cum e acu :))) )

 

M-am tot uitat la ce mobre se preteaza...aveam niste ganduri cu un NTV 650, ca e fiabil si cardan...dar ai de munca mult ca sa arate decent... Avantajul e ca-s ieftine si fiabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca nu am ales un model ideal de moto pentru un astfel de proiect, dar a picat la bani prea buni ca sa il refuz, plus ca era si inmatriculat.

 

tehnic relativ ok (probleme de carburatie, dar fara surprize prin motor ... sper sa ramana asa), roti inguste (18 pe ambele roti), destul de vechi (1984).... planul initial era sa schimb si rezervorul, dar unul cafe-style este aproape prohibitv...

 

cu riscul de a ma repeta, este un motor de moft, la care nu termini niciodata de surubarit, pe care nu te poti baza la o tura mai lunga de 500km/cateva zile (comfort&tehnic).

 

mai picura ulei pe la cate un surub, mai strangi, inlocuiesti cate un simering, dar overall este ok pentru spalare de creier si surubarit prin garaj....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt 500+km ai transalp...

 

asta il vad exact pt ce-ai spus, o geaca de piele fancy, oras, o cafea, o aroganta (prin jurul orasului)...

 

Tu ai si Transalp pt enduro-touring si DR ul pt arogante in noroi cu carmponate (unde masa transalpului nu e de ajutor)

 

O motoreta pe care as lasa-o aproape stock e NT650V varianta cu lant (Hawk GT), dar e rara si scumpa...


» Post actualizat in 22 Oct 2015 13:02

chiar si asa ceva m-ar coafa:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=613714&selpic=4&zoom=1#foto Ce am gasit pe bikeshop. Foarte misto facuta la prima vedere. @Florinelu, frumoasa si motoreta ta. Vezi ca e posibil pe la comuniste / chinezesti sa gasesti rezervor asemanator cu cele de cafe racer.

Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata.

 

Sunt cu ochii pe net oricum... daca apare ceva... pana atunci ramane cu cel stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata.

Cauta un rezervor care sa se potriveasca la lungime (zona prinderilor), ii tai partea inferioara si sudezi/adaptezi piesa respectiva de la actualul rezervor, este o practica des intalnita.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu asta, doar ca problema este ca sub rezervor sunt bobinele de inductie si destula cablaraie, si trebuie facut destul de mult spatiu (mai jos o poza de pe net):

 

item148222-10b.jpg

 

 

incerc sa gasesc unul de GPZ 550 naked, care se va potrivi cel mai bine pe linia de cafe (fara modificari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta eventual si unul de XS Special, am impresia ca s-ar potrivi mai bine cerintelor, sau unul de XV500.

http://www.ebay.com/itm/81-YAMAHA-XV750-XV-750-VIRAGO-H-OEM-GAS-FUEL-PETROL-TANK-HOLDER-RESERVOIR-/381294980719?hash=item58c6f3ae6f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...