Sari la conținut

Service La Anumite Modele


Postări Recomandate

pt ca nu am totdeauna timpul de a sta in fata calculatorului sa citesc toate topicurile si pt ca inca sunt nehotarat v-as ruga sa imi spuenti si mie intervalele de revizie pt urmatoarele modele si cam in ce consta o revizie si ce costuri implica. Va multumesc.

 

acestea sumt modelel care ma intereseaza:

 

Honda Transalp preferabil modelele dupa 97

 

KTM LC4 adventure

 

BMW F650 GS

 

Aprilia Pegaso

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f650 gs

 

intervale de revizii "mici" - 10000 km - sschimbat ulei si filtru - cam 40E, verificari generale - filtru aer, joc ghidon, joc rulmenti roti, placute daca e cazul, etc

 

intervale revizii "mari" - adaugi si verificat joc la supape - gratis daca o faci singur, la bavaria e scump (100E fara tva).

 

la 40000 km schimbat filtru benzina (scump, cam 100 E - are si regulator de presiune in el).

 

 

la frig uleiul se schimba mai des, conform manualului daca mergi sub 0 grade drumuri scurte il schimbi si la 3000 km

 

-filtru de aer - in loc sa dai 16E pe el la bavaria iei naibii un k&n si il speli la nevoiie, ca e garantat 1 milion de mile :kick: . Sau in cel mai rau caz de la mann - ca si alea bmw tot mann sunt.

-filtru de ulei - il iei de pe louis sau direct de la champion cu 5 E bucata, Original bmw e 15 si tot champion e, doar rebrandat.

- semeringuri de furca - pica in functie de cat de rau esti cu ea, de obicei peste 10mii km. 60 ron perechea+ 60 ron garnituri praf + 2 L ulei de furca. (40 ron/l)

- placute de frana - 10 - 20 mii km, intre 60 si 95 ron (lucas, ferodo, etc). originale bmw sunt 200 ron si tot ceva din astea sunt (sigur nu sunt nissin sau brembo)

- antigel - 50 ron/l la erprezentanta - il schimbi cam la 2 ani

- benzina - de fiecare data cand se goleste rezervorul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un post perfect. ms mult, foarte lamuritor.

 

--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 23:06 -------------

un post perfect. ms mult, foarte lamuritor.

 

 

hai fratilor e greu sa mai adaugati 2-3 posturi ca doar va cunoasteti mobrele si va e usor sa scrieti.

 

un pic de ajutor va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un post perfect. ms mult, foarte lamuritor.

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 23:06 -------------</small><br/>

hai fratilor e greu sa mai adaugati 2-3 posturi ca doar va cunoasteti mobrele si va e usor sa scrieti.

 

un pic de ajutor va rog

 

"fratioare" la toate motoarele trebuie sa verifici si sa schimbi c-am acelasi lucru(sa nu ai impresia daca e ktm sau bmw nu mai faci acelasi lucru la revizii(schimbi la 10.000 uleiul si filtrele obligatoriu,verifici jocuri in rulmenti,placute,discuri franare,cabluri etc)..s-au scris mii de posturi despre intretineri si revizii,de asta nu mai are lumea chef sa scrie inca o data si inca o data...si eu cand am vazut postul am zis..altu bah care vrea mura in gura..sunt o gramada de pustani care viseaza noaptea 3-4 motoare si incep cu faze de genu..nu am timp sa caut,ajutati-ma cu relatii despre urmatoarele...uffff... :rolleyes: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"fratioare" la toate motoarele trebuie sa verifici si sa schimbi c-am acelasi lucru(sa nu ai impresia daca e ktm sau bmw nu mai faci acelasi lucru la revizii(schimbi la 10.000 uleiul si filtrele obligatoriu,verifici jocuri in rulmenti,placute,discuri franare,cabluri etc)..s-au scris mii de posturi despre intretineri si revizii,de asta nu mai are lumea chef sa scrie inca o data si inca o data...si eu cand am vazut postul am zis..altu bah care vrea mura in gura..sunt o gramada de pustani care viseaza noaptea 3-4 motoare si incep cu faze de genu..nu am timp sa caut,ajutati-ma cu relatii despre urmatoarele...uffff... :rolleyes: :crack:

 

 

ms.

 

nu-s pusti da in fine nu asta conteaza.

 

ms pt ca mi-ai deschis ochii.

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms.

 

nu-s pusti da in fine nu asta conteaza.

 

ms pt ca mi-ai deschis ochii.

 

asfalt uscat

 

nu tre sa te superi pe mine..nu te-am facut pustan..am zis ca sunt o gramada de pustani care fac la fel si apoi cand sunt flituiti incep sa deranjeze si sa jigneasca pe toti sau in cel mai bun caz sa se contreze pur si simplu ptr ca in ignoranta lor cred ca le stiu pe toate...la fel am patit si eu cand am inceput sa scriu aici..

 

ps si se spune rape adanci si namoale la fel.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tre sa te superi pe mine..nu te-am facut pustan..am zis ca sunt o gramada de pustani care fac la fel si apoi cand sunt flituiti incep sa deranjeze si sa jigneasca pe toti sau in cel mai bun caz sa se contreze pur si simplu ptr ca in ignoranta lor cred ca le stiu pe toate...la fel am patit si eu cand am inceput sa scriu aici..

 

ps si se spune rape adanci si namoale la fel.....

 

uite zidu a postat si nu mi-a dat in cap si probabil ca o mai fi raspuns la inca 15 insi inainte. dar nu l-a durut mana sa scrie.

 

mi-ar fi placut sa mai gasesc inca 2-3 posesori care sa scrie la fel dspre motoarele lor.

 

 

PS am scuter deci eu sunt inca cu asfaltu pana mi-o lua un enduro-touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai problema sta cam asa. Scoateti de pe net manualele pt motoarele pe care le ai in vizor si acolo ti se prezinta in detaliu tot ce trebuie sa sti despre intretinere. Ideea de baza e ca orice motor ti-ai lua, intretinerea te va atinge la buzunar ........

 

Sarbatori Fericite ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ziceti la om corect si complet.

 

 

nu toate chestiile sunt trecute in manual (preturi piese/consumabile/manopera) consumabile compatibile, etc. Astea pot atarna greu la buget. E usor sa aduni posturi aiurea facand trimiteri la manual......

 

 

ex din ce mai stiu eu - ktm - lipsit de fiabilitate, pica piese in veselie pe la el, noroc ca sunt ieftine. ulei in jurul a 5000, parca se schimba defapt la 3000km, corectati daca gresesc. La anumite generatii gasesti piese extrem de greu.

Aprilia - are un plus prin furca iversata. pe carburatie papa mult de tot si face greturi la vreme rece. interval schimb ulei 6000 km - manual. Nu am mobrele astea - am vb din auzite si vazute la altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ziceti la om corect si complet.

nu toate chestiile sunt trecute in manual (preturi piese/consumabile/manopera) consumabile compatibile, etc. Astea pot atarna greu la buget. E usor sa aduni posturi aiurea facand trimiteri la manual......

ex din ce mai stiu eu - ktm - lipsit de fiabilitate, pica piese in veselie pe la el, noroc ca sunt ieftine. ulei in jurul a 5000, parca se schimba defapt la 3000km, corectati daca gresesc. La anumite generatii gasesti piese extrem de greu.

Aprilia - are un plus prin furca iversata. pe carburatie papa mult de tot si face greturi la vreme rece. interval schimb ulei 6000 km - manual. Nu am mobrele astea - am vb din auzite si vazute la altii

 

 

ms

 

auzisem si eu asa ceva despre KTM ca daor o intretinere maniacala le mentine in stare de functionare excelenta, si io nu dispun nici de banii nici de cunostintele necesarept a surubaii la ele zi de zi :crack:

 

 

stau si ma gandesc intre TA,BMW si pegaso ce sa iau, sa vad pana in primavara cu ce bani raman din imprumut, sper sa ma decit pana atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ziceti la om corect si complet.

nu toate chestiile sunt trecute in manual (preturi piese/consumabile/manopera) consumabile compatibile, etc. Astea pot atarna greu la buget. E usor sa aduni posturi aiurea facand trimiteri la manual......

ex din ce mai stiu eu - ktm - lipsit de fiabilitate, pica piese in veselie pe la el, noroc ca sunt ieftine. ulei in jurul a 5000, parca se schimba defapt la 3000km, corectati daca gresesc. La anumite generatii gasesti piese extrem de greu.

Aprilia - are un plus prin furca iversata. pe carburatie papa mult de tot si face greturi la vreme rece. interval schimb ulei 6000 km - manual. Nu am mobrele astea - am vb din auzite si vazute la altii

 

mai omule vorbeste in cunostinta de cauza..nu te mai lua dupa unii care spun despre ktm ce spun..de exemplu la lc4 pana la 30.000 de km in afara de simeringuri furca(80 lei) si coroana de la bendix(180)nu am schimbat absolut nimic...motorul are acum(la noul proprietar in jur de 40.000-il foloseste la supermoto)si tot nu ia schimbat nimic..nu stiu ce piese zici tu ca pica la ele..scrie-mi si mie...in alta ordine de idei ce vrei sa spui ca la vreun model aprilia '91 etc gasesti piese..???din fericire lucrez la o reprezentanta auto-moto-atv si stiu cum si cat de rpd se aduc piesele... iar intervalul de schimb la ulei este de 3000 de km la ktm lc ptr ca este un motor mult mai performant decat restul..crezi ca din lipsa fiabilitatii si a pieselor scumpe cumpara lumea ktm??la cursele pe care le organizez eu la valcea 90% sunt ktm,5% husqwarna si husaberg si 5% japan...da-mi tu o explicatie logica de ce este asta procentul????

 

PS..motociclismul,mai ales enduro nu este un hobby ieftin...cele mai scumpe motoare posibile sunt cele de enduro ptr ca sunt folosite in conditii extreme,ofera tehnologie mult mai scumpa(la chopper sau restu nu intereseaza pe nimeni sa comprime motorul la maxim,sa foloseasca materiale din tehnologia spatiala si sa le ofere cat mai ieftin,sa inventeze telescoape de serie care sa fie aceleasi cu cele de curse..etc..

 

--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 10:12 -------------

ms

 

auzisem si eu asa ceva despre KTM ca daor o intretinere maniacala le mentine in stare de functionare excelenta, si io nu dispun nici de banii nici de cunostintele necesarept a surubaii la ele zi de zi :crack:

stau si ma gandesc intre TA,BMW si pegaso ce sa iau, sa vad pana in primavara cu ce bani raman din imprumut, sper sa ma decit pana atunci

 

totul se rezuma la ce vrei sa faci cu motorul..ptr forestiere si teren usor accidentat merge sa folosesti hibrizi gen transalp,bmw 650,etc...in momentul in care vrei mai mult decat atat lc4 poate peste ceea ce iti ofera motoarele pe care le-ai vrea sa le cumperi..e mai usor si mai manevrabil,suspensia e cea mai buna din clasa lui etc...

 

PS. nu iti trebuie o intretinere maniacala la lc4..motoarele sunt mult mai rezistente decat cele de hard enduro,iar daca faci schimbul de ulei la timp si inlocuiesti de fiecare data si filtrele nu o sa ai probleme cu el.

acum mai e o treaba,la toate modelele trebuie schimbate placutele de frana cand le vine vremea ,sau gumele,sau mai stiu eu ce draq...si nu e mare diferenta de preturi intre ele(daca la un ktm platesti 20 eu pe placute sa nu ai impresia ca la aprilia sau la bmw costa 5 eu)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ma interesa la ce interval de timp se fac schimburile de ulei la motoare ca sa stiu care ar fi ma subtire pt buzunar de intretinut.

 

oricum gandinduma bine KTM e un pic mai mult decat ceea ce imi trebuie mie. e orientat mai mult pt enduro si nu cred ca are rost sa ma complic cumparand unu pe care nuil voi folosi la adevarata lui valoare.

 

deci raman TA, BMW si Pegaso

 

e bine ca am lamurit-osi p-asta 10x m8

 

--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 10:45 -------------

transalp prietene :crack:

 

 

daca tot ai TA baga si tu un post ca al lui zidu. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de KTM Adventure 640 din 2002 nu pot decat sa fiu de acord cu atillas. KTM sunt motoare racing prin excelenta si de aceea intervalele de service sunt mai mici. In carte se recomanda schimbul de ulei la 5000 km, eu il fac la 3000. Uleiul era in perfecta stare, puteam sa-l las si pana la 5000. Daca ii schimbi filtrele de fiecare data si ii bagi ulei bun nu ai probleme. Schimbul poti sa il faci singur nu ai nevoie de super cunostinte de mecanica. Un schimb costa in jur de 150 lei (cam 50-70 lei filtrele, si restul uleiul). Motorul l-am luat la 21000 de km si acum am aproape 36000. Merg cu el cam tot timpul anului, nu-l menajez si cu toate astea nu am avut nici o problema, nu mi-a cazut nici o piesa. Iarna te mai lasa bateria de la frig, dar nu-i problema ca e KTM, dai la carja. Placutele de frane, lichidul de frana, cauciucurile, antigelul costa la fel ca la celelalte modele enumerate de tine. Daca ii pui ciorapi de neopren sa ii protejezi furca si o aerisesti la timp nu ai probleme. In manual iti dau ca interval de service un an pentru intretinerea suspensiilor, a bateriei, a lichidului de frana. Eu am ales KTM in detrimentul celorlate modele pentru ca e mult mai usor si suspensiile sunt mult mai performante. BMW-ului i-as da un plus pentru saua mult mai confortabila, iar Transalpului pentru lipsa de vibratii datorita v-ului. Aprilia pentru mine iese din calcul la capitolul fiabilitate, eu nu am vazut pegaso sa nu faca figuri (desi motorul e tot Rotax ca la BMW, sau KTM). Dar cel mai important lucru ce m-a ajutat pe mine sa ma decid a fost faptul ca atunci cand trantesti un KTM nu plangi, pentru ca nu se sparge nimic (am dat cu al meu de pamant, de asfalt, de ce vrei tu si in afara de zgarieturi nu a vut nimic) si chiar daca ar fi avut sunt foarte ieftine plasticele (spre exemplu o aripa noua e 65 roni la Adv). Daca trantesti un Transalp sau un BMW plangi rau de tot cand vezi cat costa un plastic. De cazut toti mai cadem, mai ales la enduro, tavalelile costa mult nu intretinerea. Asta e un factor de luat in calcul. Parerea mea.

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule vorbeste in cunostinta de cauza..nu te mai lua dupa unii care spun despre ktm ce spun..de exemplu la lc4 pana la 30.000 de km in afara de simeringuri furca(80 lei) si coroana de la bendix(180)nu am schimbat absolut nimic...motorul are acum(la noul proprietar in jur de 40.000-il foloseste la supermoto)si tot nu ia schimbat nimic..nu stiu ce piese zici tu ca pica la ele..scrie-mi si mie...in alta ordine de idei ce vrei sa spui ca la vreun model aprilia '91 etc gasesti piese..???din fericire lucrez la o reprezentanta auto-moto-atv si stiu cum si cat de rpd se aduc piesele... iar intervalul de schimb la ulei este de 3000 de km la ktm lc ptr ca este un motor mult mai performant decat restul..crezi ca din lipsa fiabilitatii si a pieselor scumpe cumpara lumea ktm??la cursele pe care le organizez eu la valcea 90% sunt ktm,5% husqwarna si husaberg si 5% japan...da-mi tu o explicatie logica de ce este asta procentul????

 

ktm - sarit diverse chestii (arcuri de presiune, intinzatoare), Motoare pline de pilitura de fier de la ungere deficitara, Motoare in care incep sa zornaie rulmentii fara advertisment. Garnituri de chiulasa arse din senin,

Piese - a asteptat cineva toata vara pentru UN SINGUR SEGMENT - era un motor parca din 97 cu un alezaj de fabrica dar mai rar intalnit.

am vorbit de lc4 si de exc - ambele natii l-eam vazut cu greturi

E un motor racing gandit pentru performanta, nu pentru utilizare zilnica. In competitii nu conteaza daca pica ceva dupa 1000 km - oricum echipa de mecanici face revizia dupa fiecare cursa.

Conteaza foarte mult si regimul de utilizare si intretinerea. Poate ala cu pilitura in el o fi avut uleiu schimbat la 4000 in loc de 30000 si in timp s-a vazut.... La o mobra sh nu ii stii istoria, fix ca la femei. dar ai sanse mult mai mari sa prinzi un ktm rupt in forja decat un bmw coxat la greu.

Lucrul in bransa - piese - ofera oarece avantaje....

 

pentru curse - ktm se cumpara pentruraportul performanta / pret La performante nimic de comentat. Dar vez ce ziceam mai sus de mecanici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto chestia cu palsticele ieftine dar cred ca KTM-ul este prea inalt pt mine iar schimbul la 3000-5000km mi se pare un interval de service cam mic.

nu ma intereseaza sa am un motor performanca ca nu am duc cu el al rally-raid, ma intereseaza sa fie ieftin de intretinu si cu intervale de service cat mai mari si sa il pot repara oriunde ( avantaj BMW aici in fata altora pt ca din ce am inteles la orice reprezentata BMW iti poti repara motoru, corectati-ma daca gresesc )

 

probabil ca pana nu ma urc pe fiecare sa imi fac o idee despre ce si cum

 

ca n-am decat 1,71 :crack:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktm - sarit diverse chestii (arcuri de presiune, intinzatoare), Motoare pline de pilitura de fier de la ungere deficitara, Motoare in care incep sa zornaie rulmentii fara advertisment. Garnituri de chiulasa arse din senin,

Piese - a asteptat cineva toata vara pentru UN SINGUR SEGMENT - era un motor parca din 97 cu un alezaj de fabrica dar mai rar intalnit.

am vorbit de lc4 si de exc - ambele natii l-eam vazut cu greturi

E un motor racing gandit pentru performanta, nu pentru utilizare zilnica. In competitii nu conteaza daca pica ceva dupa 1000 km - oricum echipa de mecanici face revizia dupa fiecare cursa.

Conteaza foarte mult si regimul de utilizare si intretinerea. Poate ala cu pilitura in el o fi avut uleiu schimbat la 4000 in loc de 30000 si in timp s-a vazut.... La o mobra sh nu ii stii istoria, fix ca la femei. dar ai sanse mult mai mari sa prinzi un ktm rupt in forja decat un bmw coxat la greu.

Lucrul in bransa - piese - ofera oarece avantaje....

 

pentru curse - ktm se cumpara pentruraportul performanta / pret La performante nimic de comentat. Dar vez ce ziceam mai sus de mecanici....

corect ..dintr-o privinta ai dreptate,cineva care vrea sa isi cumpere un motor si se uita care intretinere e mai ieftina nu are ce cauta in curtea ktm...si motoarele mele au mereu pilitura dar au mii de km si nu am patit sau macar auzit sa se arda garnitura din senin,sau sa sara arcuri de presiune,sau intinzatoare--nici macar nu stiu la ce te referi..???-detaliaza un pic macar)iar de treaba cu rulmentii zornaind nu este decat proasta intretinere a motorului...deci in mare parte ai dreptate... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

csi motoarele mele au mereu pilitura dar au mii de km si nu am patit sau macar auzit sa se arda garnitura din senin,sau sa sara arcuri de presiune,sau intinzatoare--nici macar nu stiu la ce te referi..???-detaliaza un pic macar)

din senin = fara advertisment, un motiv au ele :crack:

intinzator - nu stiu de unde naibii era, mobra era un ktm lc4 cu roti de supermoto destul de alergat, productie dupa 2000. Undeva era un soi de surub scobit, cu un arc dedesupt, cam cat degetul. avea doar 3 ganguri de filet. Odata duse alea pe blocul motor nu au mai reusit sa il puna la loc - era si ceva presiune de ulei sub el. u stiu detalii pt ca nu m-a intersat prea mult - nu era motorul meu.

Eu am ales un enduro touring cu performante offroad mediocre (dar suficient pt cat am eu timp sa merg, nu o sa castig nici un concurs cu el dar nici nu am timp sa particip, cand o fi imi iau hard enduro si gata), performante stradale de varf la clasa lui, confort mare si intervale de service foarte mari. Sa nu uitam - economic - la 1E benzina si undeva intre 2 si 4 mii km pe luna se simte la buzunar.

 

la bmw f650 gs de exemplu nu poti distruge motorul. E limitat electronic, taie alimentarea inainte de rosu. La topspeed (undeva intre 160 si 170) esti 500 rpm sub linia rosie. Il poti omora doar daca mergi fara ulei sau fara lichid de racire. E un lucru foarte bun, mai ales pt o moto sh - nu a stat nimeni sa ii dea blana pana la capatul turometrului pt ca a fost imposibil :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din senin = fara advertisment, un motiv au ele :crack:

intinzator - nu stiu de unde naibii era, mobra era un ktm lc4 cu roti de supermoto destul de alergat, productie dupa 2000. Undeva era un soi de surub scobit, cu un arc dedesupt, cam cat degetul. avea doar 3 ganguri de filet. Odata duse alea pe blocul motor nu au mai reusit sa il puna la loc - era si ceva presiune de ulei sub el. u stiu detalii pt ca nu m-a intersat prea mult - nu era motorul meu.

Eu am ales un enduro touring cu performante offroad mediocre (dar suficient pt cat am eu timp sa merg, nu o sa castig nici un concurs cu el dar nici nu am timp sa particip, cand o fi imi iau hard enduro si gata), performante stradale de varf la clasa lui, confort mare si intervale de service foarte mari. Sa nu uitam - economic - la 1E benzina si undeva intre 2 si 4 mii km pe luna se simte la buzunar.

 

la bmw f650 gs de exemplu nu poti distruge motorul. E limitat electronic, taie alimentarea inainte de rosu. La topspeed (undeva intre 160 si 170) esti 500 rpm sub linia rosie. Il poti omora doar daca mergi fara ulei sau fara lichid de racire. E un lucru foarte bun, mai ales pt o moto sh - nu a stat nimeni sa ii dea blana pana la capatul turometrului pt ca a fost imposibil :crack:

 

bmw-ul intr-adevar e recunoscut ptr longevitatea motorului..iar alegerea ta e buna chiar daca ca si pret sare peste media japonezelor..dar e totusi..bmw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din senin = fara advertisment, un motiv au ele :crack:

intinzator - nu stiu de unde naibii era, mobra era un ktm lc4 cu roti de supermoto destul de alergat, productie dupa 2000. Undeva era un soi de surub scobit, cu un arc dedesupt, cam cat degetul. avea doar 3 ganguri de filet. Odata duse alea pe blocul motor nu au mai reusit sa il puna la loc - era si ceva presiune de ulei sub el. u stiu detalii pt ca nu m-a intersat prea mult - nu era motorul meu.

Eu am ales un enduro touring cu performante offroad mediocre (dar suficient pt cat am eu timp sa merg, nu o sa castig nici un concurs cu el dar nici nu am timp sa particip, cand o fi imi iau hard enduro si gata), performante stradale de varf la clasa lui, confort mare si intervale de service foarte mari. Sa nu uitam - economic - la 1E benzina si undeva intre 2 si 4 mii km pe luna se simte la buzunar.

 

la bmw f650 gs de exemplu nu poti distruge motorul. E limitat electronic, taie alimentarea inainte de rosu. La topspeed (undeva intre 160 si 170) esti 500 rpm sub linia rosie. Il poti omora doar daca mergi fara ulei sau fara lichid de racire. E un lucru foarte bun, mai ales pt o moto sh - nu a stat nimeni sa ii dea blana pana la capatul turometrului pt ca a fost imposibil :crack:

Zidule si Adv meu are limitare electronica, nu poti sa il duci pe rosu in blana. La fel ca la BMW il distrugi doar daca nu ai ulei sau antigel. Topspeedu' la mine a fost de fix 164 km/h (masurata cu gps-ul nu aia de pe bord ca aia e cu eroare) cu doi insi pe el, plus bagaje, topcase etc. Mai mult de 164 nu a vrut sa treaca in conditiile astea, dar viteza asta a tinut-o constant pe A1 vre-o 40 de km, pana am terminat autostrada. :crack:

Editat de jumbo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidule si Adv meu are limitare electronica, nu poti sa il duci pe rosu in blana. La fel ca la BMW il distrugi doar daca nu ai ulei sau antigel. Topspeedu' la mine a fost de fix 164 km/h (masurata cu gps-ul nu aia de pe bord ca aia e cu eroare) cu doi insi pe el, plus bagaje, topcase etc. Mai mult de 164 nu a vrut sa treaca in conditiile astea, dar viteza asta a tinut-o constant pe A1 vre-o 40 de km, pana am terminat autostrada. :crack:

gps nu am. imi calculez viteza cu ajutorul unui xls de pe f650. com in functie de turatia motorului. stiu ca nu e precis vitezometrul. bordurile de bmw mai facnfiguri - defapt senzorul inductiv de la roata spate daca a luat vre-o piatra si cand ai 160 vezi acul la 200 temporar :crack:

 

cea mai tare faza a fost cu un pegaso care indica destul de bine in mers, l-am inpins 2m in garaj si a urcat la 80 km/h :crack: am renuntat la spanac de atunci

 

 

am auzit de la prieteni ca ktm face masaj la buci in mers :crack: . la modul sincer m-a uimit ce avant de pickhamer avea unu lasat pe cricul central sa se incalzeasca, pe beton. ziceai ca vrea sa faca gaura :crack:

 

si f650 si adventure si multe alte mono de 650 au cam aceeasi putere si au topspeed foarte apropiat

 

 

sincer un lucru care nu mi-a placut la bmw (acu mi-am adus aminte de el ) la franari fatza extrem de violente pe asfalt - are o mica instabilitate de fatza - in ciuda puntii sstabilizatoare dintre jambe. Ktm a rezolvvat asta cu furca inversata iar transalp modele mai noi prin prezenta a 2 discuri de frana care solicita furca simetric. se poate trai cu asta. la accidentu care l-am avut mi-a permis sa franez super, pe franare extrema am putut inclina moto pana cand am polizat scarita si schimbatorul si talpa la bocaanc pe stanga. Am pierdut moto cand am intrat pe marcaj de vopsea. in ciuda cazaturii moto nu are mare lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gps nu am. imi calculez viteza cu ajutorul unui xls de pe f650. com in functie de turatia motorului. stiu ca nu e precis vitezometrul. bordurile de bmw mai facnfiguri - defapt senzorul inductiv de la roata spate daca a luat vre-o piatra si cand ai 160 vezi acul la 200 temporar :crack:

 

cea mai tare faza a fost cu un pegaso care indica destul de bine in mers, l-am inpins 2m in garaj si a urcat la 80 km/h :crack: am renuntat la spanac de atunci

am auzit de la prieteni ca ktm face masaj la buci in mers :crack: . la modul sincer m-a uimit ce avant de pickhamer avea unu lasat pe cricul central sa se incalzeasca, pe beton. ziceai ca vrea sa faca gaura :crack:

 

si f650 si adventure si multe alte mono de 650 au cam aceeasi putere si au topspeed foarte apropiat

sincer un lucru care nu mi-a placut la bmw (acu mi-am adus aminte de el ) la franari fatza extrem de violente pe asfalt - are o mica instabilitate de fatza - in ciuda puntii sstabilizatoare dintre jambe. Ktm a rezolvvat asta cu furca inversata iar transalp modele mai noi prin prezenta a 2 discuri de frana care solicita furca simetric. se poate trai cu asta. la accidentu care l-am avut mi-a permis sa franez super, pe franare extrema am putut inclina moto pana cand am polizat scarita si schimbatorul si talpa la bocaanc pe stanga. Am pierdut moto cand am intrat pe marcaj de vopsea. in ciuda cazaturii moto nu are mare lucru

 

 

da da face masaj la buci mai ales lc4 fiindca nu are arbore stabilizator in motor(de fapt austriecii sunt singurii care au renuntat complet la comfort in favoarea performantei) dar stai linistit dupa 10 km nu mai simti nimic.... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...