Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Road, esti sigur ca merge asa? Ai facut asta vreodata? E Suzuki GS 500 din '92.

 

 

Am avut Bandit din 95, GS din 93, si GS din 98. Inafara de cea din 93, celelalte au trebuit pornite la un moment dat impinse (Banditul l-a inecat fratemiu, iar la GS-ul din 98 era varza bateria). Daca nu reusesti cumva sa o ineci, sigur porneste impinsa.

 

Remix....GS-ul pe care il ai tu nu are mai nimic diferit fata de altul din ani precedenti. E tot pe carburatoare, racit pe aer, acelasi motor. Ce se poate strica la el daca il impingi, sunt plasticurile alea de pe ea care se pot rupe daca apesi prea tare :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar daca nu ai destula aderenta cu roata de spate si vezi ca tot se blocheaza roata, poti sa incerci si in a 3-a.

O ia sigur cu socul tras la maxim si fara acceleratie.

Sau dc zici ca pleci mai mult timp, incearca s-o pornesti seara de seara, si s-o tii pe la 2000 de ture vreo 5-10 min.

Ai cumva alarma pe ea? dc da, sa sti ca si asta e o cauza ptr care se mai descarca. Unele alarme pot consuma mai mult curent in anumite conditii (umezeala, frig, etc).

Sa te bucuri de noua achizitie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si aici, poate e ceva specific GS 500.

 

Motorul meu nu vrea sa porneasca. Tot incearca dar...nu vrea. Cred ca e o problema electrica sau ceva in legatura cu asta. Bateria e plina si aproape noua. Firele de la ea se incalzesc tare atunci cand incerc sa o pornesc. Tipul la care o tin zice ca ar fi demarorul in scurt. Pana acum a pornit ajutata de aparatul ala de incarcat baterii, iar in ultimele 2 dati a trebuit sa legam si sarme/fire de la bateria altei motociclete.

 

O duc maine dimineata la service-ul de la Moto Racing Zone sa bage si ei un ochi.

 

S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Care ar fi un service bun unde se pricep la GS500, au piese de schimb, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai treaba e in felul urmator:

dc se incalzesc firele originale de la bateria motocicletei, asta ar fi normal numai dc tii demarorul pornit mai mult de 15 sec. Oricum e bine de stiut ca demarorul IN NICI UN CAZ nu se actioneaza mai mult de 5 sec fara pauza de 1 min. Altfel ... iese fum, nu pe loc, dar in timp....

Dc ti se incalzesc firele de la redresor sau de la bateria de rezerva (externa) atunci cand actionezi demarorul, este absolut normal, si in cazul acesta iti spun ca sunt f subtiri, si din cauza asta omori motorul, il inneci si nu mai porneste.

Hai sa ti-l vad si eu, sa-i fac si niste masuratori, ca e pacat sa-l tii in service. Si parca de-abia l-ai luat, nu? Tre sa te bucuri de el!!

P.S. Nu costa nimic sa ma uit la el, am si ceva scule, si ceva experienta.

Ca de, grupul GS-istilor se ajuta reciproc, nu?

Da-mi un msg pe privat si pb se rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare sunt si eu posesorul unui gs 500 si as avea o rugaminte la voi

care ma poate ajuta si pe mine cu tija de la ulei sa imi spuna ce dimensiuni are ca am luato fara si tre sa imi fac alta dimensiunile in mm lungimea totala si nivelul max si min ok

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am masurat tija pana acum, dar daca tot am motorul in casa pot sa iti spun asta maine .

 

Totusi de ce nu iti cumperi o tija , ca se gasesc pe louis - si sunt si tije cu termometru in capat - eu chiar vreau sa imi cumpar una de aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva?

 

 

voi ce bujii folositi, ce cod?

trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau.

poate cineva sa ma ajute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva?

voi ce bujii folositi, ce cod?

trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau.

poate cineva sa ma ajute?

 

 

http://www.e-pages.dk/kawasaki/20/

 

eu folosesc NGK - DPR8EA-9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK foloseste si subsemnatul

ms mult...d-astea o sa-mi iau.

 

La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci.

 

Asfalt uscat!

nu prea ma descurc...da-mi si mie codurile si pt climat rece si pt cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta faza cu bujiile. Daca am bujii pentru clima calda si afara sunt minus x grade celsius, ar putea sa nu imi porneasca? Am probleme cu pornirea lui Suzi in momentul asta, poate e de la asa ceva.

 

Am patit-o si eu in decembrie, dar trebuie facut o verificare intai.... Deci:

 

Standard: NGK DPR8EA-9 :banana:

Climat rece (sub 5 grade) NGK DPR7EA-9 :baldy:

Pentru viteza: NGK DPR9EA-9 (for extended high speed riding - Haynes) :ok:

 

Daca nu ai schimbat niciodata bujiile, atunci cel mai probabil ai standard (climat cald), dar ar trebui sa porneasca si cu alea daca temperatura de afara nu scade sub 2 grade plus. Cele 5 grade date de Haynes este cu marja de siguranta, eu am avut probleme abia la 1 grad +. In orice caz, trebuie vazut si distanta intre electrozi si/sau starea generala a bujiilor. Momentan folosesc cele cu 7, dar nici astea nu fac minuni: sa nu te astepti ca la -10 grade sa porneasca fara probleme. (Noroc ca nu prea se raceste atat afara.)

 

Cel mai simplu mod de a verifica daca este cazul sa-ti schimbi bujiile sau nu, este modul empiric:

 

daca nu porneste dimineata, dar porneste (max la a 3 cheie) pe la amiaza, inseamna ca intr-adevar ai cele standard. (Asta in cazul in care restu e ok la motor). Chiar daca ai standard, dupa 10 minute pe calorifer ar trebui sa porneasca si alea motorul. FOLOSESTE SI TU METODA "INCEARCA" SI VEZI CARE E TREABA. Poate cand scoti bujiile, constati ca trebuie numai arse de mizerie. Oricum ar fi bine sa ai totusi manualul de service, sa citesti si de acolo cate ceva inainte de a da un diagnostic.

 

Succes!

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasim bujiile astea smechere de iarna ? NGK DPR7EA-9

 

Google.ro da putine informatii.

 

 

Nu sunt asa greu de gasit, ar trebui sa aiba fiecare depozit mai serios de piese auto, daca nu macar sa ti-i aduca la comanda. La louis.de erau parca 7 euroi bucata. (Vezi in cartea de telefoane care depozit de piese auto are reclama mai mare :banana: ), intra pe louis.de sau pe auner.at si vezi si tu ce mai gasesti pe acolo. Si aici pe forum ar trebui sa fie niste baieti care aduc orice de pe louis la comanda. Eu am gasit intr-un magazin cu piese auto bujii NGK mai ieftine decat cei 7 euroi. Good luck.

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi cei fericiti posesori de GS,

saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea.

m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ?

mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti.

Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare?

And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit?

nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi cei fericiti posesori de GS,

saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea.

m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ?

mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti.

Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare?

And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit?

nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok

 

nu are probleme specifice, verifica-l ca pe un motor pe care urmeaza sa-l calaresti, adica bine!!! In rest e docila, manevrabila etc. Iar la mizerie ce sa zic: e cu racire pe aer, asa ca intra mizerie din belsug si in fata. Trebuie ingrijit, si te ingrijeste si el pe tine.

 

Eu am modelul carenat din 96, in afara de carene si farul din fata, nu prea difera. Pentru anumite diferente de modele consulta manualul de service. Da-mi un PM, si iti dau eu manualul in format pdf.

 

Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN GENERAL se uzeaza mai repede(25-30mii Km), scot fum mai mult, consuma mai mult, Trebuie sa ai grija sa completezi uleiul (in cazul fericit in care are rezervor separat) sau sa umbli cu uleiul dupa tine pe la benzinarii ca sa pui in rezervor (peste benzina) de fiecare data cand alimentezi....

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...