dacro Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Suna destul de rau insa poate sa fie ceva simplu gen garniturile de la evacuare. Le-ai verificat, etanseaza cum trebuie? Daca nu-s alea cred ca intinzatorul de distributie e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, multumesc de raspuns, gartinurile sunt ok, tot la intinzator ma gandesc si eu, am sa-l duc la service peste o saptamana. Acum mai am si alta chestie, mi-am schimbat becurile din bord si am pus led-uri, totul ok , am desfacut doar becurile si le-am schimbat dar vitezomentrul imi arata aiurea acum cu 20 km/h mai mult si turatiile parca sunt cu 1k mai mult in mers, la relanti e ok. Vreo idee? Cablul de la vitezometru l-am pus exact cum era fara sa-i fac ceva anume. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Ciudat cu cablurile insa n-am nici o idee in afara de sa le desfaci si sa le pui la loc, poate e vreo chichita pe acolo. Turometrul meu nu sta la o anumita turatie nici cand merg constant, e acolo doar orientativ, nu l-am luat vreodata de bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motosticlista Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Salut! Din pacate pentru mine, am ramas fara un capat al ghidonului la motocicleta GS500E. Are cineva de vanzare capete de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AGresiv Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salutari tuturor. Am achizitionat si eu un gs500e din 92. Si am unele intrebari referitor la el. Cea mai buna intrebare ar fi urmatoarea. Am vrut sa vad cat duce gs.ul pe un drum asfaltat foarte bun fara gropi, denivelari, etc. schimbat treptele normal 4000-4500 ture si in ultima treapa la o viteza de aprohomativ100-120km/h fara a frana sau aplecari, mers in linie dreapta. ma fura din spate. Am inteles k este vorba de "voblaj" care sa fie cauza ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 nu trage stanga/dreapta si la viteze mici? daca mergi cu 50 si iei mainile de pe ghidon ce face? posibil ca roata spate sa fie prost aliniata in cel mai bun caz. Voblajul e cu totu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AGresiv Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 A » Post actualizat in 12 Jan 2017 11:23 Nu am incercat sa las ghidonul liber. Dar la viteze mici nu am nici o problema. Doar la viteze mari 100km/h sau mai mult. Si se simte partea din spate k si cum s ar ridica de pe asfalt. Nu stiu sa explic exact fenomenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 A» Post actualizat in 12 Jan 2017 11:23Nu am incercat sa las ghidonul liber. Dar la viteze mici nu am nici o problema. Doar la viteze mari 100km/h sau mai mult. Si se simte partea din spate k si cum s ar ridica de pe asfalt. Nu stiu sa explic exact fenomenulsalutare,de cand ai cumparat motocicleta ,ai fost cu ea la un MECANIC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AGresiv Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Salut. da am fost dar inainte sa aflu de problema asta cu voblajul sau ce este. Am intrebat multe persoane si asa din cate le am explicat eu cu cuvintele mele nu prea isi dau seama ce ar fi. Solutia este la primavara cineva priceput sa mearga cu ea si sa vada ce se intampla acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motosticlista Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 (editat) Salut, motociclisti din toata tara! Sper sa ma puteti ajuta in urmatoarea situatie: Intrucat ma voi muta din tara in curand, mi-am pus draga mea motocicleta la vanzare. Suzuki GS500 E, la un pret convenabil, iar oamenii au inceput sa sune. Mentionez ca motoreta era si este in stare foarte buna de functionare, insa in momentul cand a venit unul dintre eventualii cumparatori, a profitat de conversatia mea scurta de la telefon si mi-a desurubat un surub conic (logic) de la capacelulcarburatorului. Anexez si poza. A lasat sa curga benzina, eu eram calma, caci aveam incredere in motoreta mea care nu m-a lasat vreodata . Benzina s-a scurs, dar respectivul nu a reusit sa mai puna surubul la loc. Cautam garnitura, scoatem benzina din rezervor....nimic... Finalul este ca omul a spus ca vine a doua zi cu surubul, si daa....ati ghicit, nici urma nici de surub, nici de om. Eu am ramas cu motoreta nevanduta si cu capacelul carburatorului respectiv fisurat. Ca solutie de moment, s-a reparat cu Poxilina, dar nu vreau sa vand motoreta pana nu e safe pentru urmatorul biker. ASADAR, ARE CINEVA VREUN CAPAC de vanzare pentru a-l inlocui pe cel fisurat? Sau vreo SOLUTIE-MINUNE? Va multumesc....macar pentru ca mi-ati citit mesajul....daca imi si dati un numar de contact, VA SUPER MULTUMESC! Editat Martie 26, 2017 de Motosticlista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 sa inteleg ca tu nu mai ai respectivul surubel ? zici si ceva de fisurat acolo, nu prea se intelege ce. Incearca la cineva care dezmembreaza gs-uri, gasesti si aici pe forum si pe net. Cauta-l pe AdyFicus din Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 (editat) Salut. Avem nevoie de ajutorul cuiva care stie ce anume sunt acele piese mici si unde se monteaza ele ? Istoria e scurta, un motor de gs500e la care a lucrat inainte un "bucatar", apoi ori alt bucatar sau tot ala a folosit cel mai prost ulei posibil de s-au suit cuzinetii unul peste altul la o biela si au blocat motorul. Motorul a fost desfacut , reconstruit , insa mi-au ramas doar piesele astea doua , care sunt din cauciuc cu niste tablite contact si nu le gasesc deloc locul. Stie cineva daca astea se monteaza si ele prin motor ? Oricat am cautat in cartea tehnica nu am gasit nimic si culmea nici in motor nu imi dau seama daca s-ar potrivi pe undeva. Va multumesc pentru raspunsuri. Ca si operatiune facuta de bucatar, a reusit sa rupa 2 suruburi de prrindere capac superior de cel inferior si a pus holzsurub de mobila care nici macar nu ajungeau in partea cealalta, apoi pe la toate capacele a folosit un fel de solutie albastra chipurile de etansare, care era foarte sfaramicioasa si tot motorul era plina de firmituri din alea. Editat Mai 13, 2017 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 (editat) Salutare ,caut un posesor de suzuki gs 500 e negru (Sicu) din Valenii de munte.Daca e pe aici il rog sa ma contacteze in privat, multumesc! » Post actualizat in 20 Sep 2017 13:34 Daca este cineva interesat de stikere SUZUKI pt. Rezervor, sa ma contacteze in pm. Editat August 21, 2017 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 Salutare. Nu are nimeni de vanzare un Gs, in stare buna si sa fie in zona cluj, mures, bistrita? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Salut, daca extinzi zona pana in Sibiu si esti dispus sa schimbi doua flanse de admisie (trage are fals pe acolo) al meu e pe piata. Ma gandesc sa trec la enduro-adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 Salutare! Nu credeam sa mai postez pe aici, dar daca vreunul dintre posesorii de gs500f in stare buna s-a plictisit si l-ar scoate la vanzare, va rog pm:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviusmic Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Salut, am cumparat recent un suzuki gs 500 e din 1993. Motocicleta se prezenta foarte bine, insa proprietarul mi a zis ca nu prea a circulat cu ea si ca a stat o perioada buna de timp, ultima oara a pornit o acum o luna. Cand am ajuns acolo a pornit foarte repede, am facut o tura cu ea, s a comportat foarte normal, motocicleta intretinuta, proprietar pasionat de asa ceva si de asemenea foarte de treaba. Cand am ajuns acasa si am vrut sa fac o tura cu ea, am pornit o, am mers in jur de 300-400 de m cu ea normal, mentionez ca in rampa vreo 200. Totul normal pana cand am auzit doua pocuri sub mine, nu stiu exact de unde a venit, probabil au fost niste rateuri, insa nu sunt sigur ( sunt incepator si ca motociclist si ca mecanic ). Am incercat a doua zi sa o pornesc, insa fara succes, invartea normal dar pur si simplu nu o lua. Am umblat la robinet, l am dat la PRI ( cand fac asta vine benzina in carburator ), l am lasat vreo 5 secunde si l am dat inapoi pe ON. Pana la urma a pornit dar urca in 5.000 RPM si ramanea acolo o perioada buna, apoi revenea in jur de 1000 de RPM, statea vreo 10-15 secunde si apoi murea motorul. Nu am apucat sa o duc in service inca fiindca abia am luat o, dar probabil asta o sa urmeze, dar as vrea sa aud parerile voastre si daca a mai patit cineva asa ceva cum a rezolvat. Eu banuiesc ca ar trebui umblat la carburatoare, la reglat si sincronizat, dar ar mai exista si posibilitatea sa traga aer fals si sa nu fie amestecul ok si de aceea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Maner spate de vanzare daca intereseaza pe cineva: https://www.olx.ro/oferta/vand-maner-spate-suzuki-gs500e-IDbCp9F.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vijulieionut Postat Noiembrie 10, 2019 Share Postat Noiembrie 10, 2019 Salutare domnilor! Sunt proaspăt posesor de Suzuki gs 500 și îmi place să meșteresc singur la propriile vehicule. Mă poate ajuta cineva cu un manual pentru el? Am înțeles că cel de la Heynes e foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Salut! Am o întrebare care poate părea stupidă: aveti idee dacă pick-up coil-ul (signal generator) la GS 500 95 are avans? Am luat un motor care era cam praf și încerc să-i dau de cap. M-am uitat pe fișele tehnice și nu apare niciun modul de avans - cel cu arcuri care modifică poziția în funcție de rotatii. Aici e fisa: https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/500-MOTO/GS-E/1995/GS500ES-E2-/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/5/488088/M/912 Avansul arata cam asa> https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/400-MOTO/GSX/1983/GSX400FD/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/6/2144868/M/1386 (Item 5) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Iunie 4, 2022 Share Postat Iunie 4, 2022 Salutare. Când pun contactul la GS din 97 se aprind doar becurile de ulei și neutral din bord. Restul nimic(lumini, claxon, semnale) totul nefuncțional. Baterie buna. Siguranță releu bun. Ceva sfaturi? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FaneCosmin Postat Iulie 23 Share Postat Iulie 23 Salutare , am si eu un GS 500 E din 2002 . Am facut schimburile de ulei, filtre, curatare carburatoaore , curatare baie.... etc ... si ce mai era nevoie acum cateva luni in jur de 3-4 luni cred. Pana acum nu am avut probleme cu el a functionat in parametri, absolut nici o problema..... Intre timp , de curand sa zic de o saptamana a inceput motorul sa mi faca figuri . pe timp de zi cand merg cu el sau cand pornesc la drum imi functioneaza bine , pe la amiaza dupa o mica pauza de la condus ... cand ma urc inapoi pe el... motorul nu imi mai sta in relanti... si ca sa pot sa ma deplasez cu el trebuie sa tin motorul turat ca sa nu-mi moara ( schimb si vitezele... si nici putere nu am ) ... , am mai citit cateva topicuri si am verificat si furtunele... nu sunt strangulate nici unu din ce m-am uitat eu (dar o sa il duc si la un mecanic sa verifice). In alta ordine de idei... nu imi dau seama ce ar putea avea... efectiv de la 3k-5k ture... imi moare instant( in momentul cand tai gazul)... ajunge la 0 ... si presupun si probabil sa fie ori de la carburator din ce am mai citit pe aici ori de la vreun furtun... astept si eu o parere ceva sau sa ma intrebati ceva despre el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 24 Share Postat Iulie 24 Verifica robinetul de la benzină. Și ăla mai face figuri, mai ales la vârsta aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.