Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Suna destul de rau insa poate sa fie ceva simplu gen garniturile de la evacuare. Le-ai verificat, etanseaza cum trebuie? Daca nu-s alea cred ca intinzatorul de distributie e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, multumesc de raspuns, gartinurile sunt ok, tot la intinzator ma gandesc si eu, am sa-l duc la service peste o saptamana.

Acum mai am si alta chestie, mi-am schimbat becurile din bord si am pus led-uri, totul ok , am desfacut doar becurile si le-am schimbat dar vitezomentrul imi arata aiurea acum cu 20 km/h mai mult si turatiile parca sunt cu 1k mai mult in mers, la relanti e ok. Vreo idee? Cablul de la vitezometru l-am pus exact cum era fara sa-i fac ceva anume.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat cu cablurile insa n-am nici o idee in afara de sa le desfaci si sa le pui la loc, poate e vreo chichita pe acolo. Turometrul meu nu sta la o anumita turatie nici cand merg constant, e acolo doar orientativ, nu l-am luat vreodata de bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salutari tuturor. Am achizitionat si eu un gs500e din 92. Si am unele intrebari referitor la el. Cea mai buna intrebare ar fi urmatoarea. Am vrut sa vad cat duce gs.ul pe un drum asfaltat foarte bun fara gropi, denivelari, etc. schimbat treptele normal 4000-4500 ture si in ultima treapa la o viteza de aprohomativ100-120km/h fara a frana sau aplecari, mers in linie dreapta. ma fura din spate. Am inteles k este vorba de "voblaj" care sa fie cauza ? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trage stanga/dreapta si la viteze mici? daca mergi cu 50 si iei mainile de pe ghidon ce face? posibil ca roata spate sa fie prost aliniata in cel mai bun caz.

Voblajul e cu totu altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A

» Post actualizat in 12 Jan 2017 11:23

Nu am incercat sa las ghidonul liber. Dar la viteze mici nu am nici o problema. Doar la viteze mari 100km/h sau mai mult. Si se simte partea din spate k si cum s ar ridica de pe asfalt. Nu stiu sa explic exact fenomenul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A» Post actualizat in 12 Jan 2017 11:23Nu am incercat sa las ghidonul liber. Dar la viteze mici nu am nici o problema. Doar la viteze mari 100km/h sau mai mult. Si se simte partea din spate k si cum s ar ridica de pe asfalt. Nu stiu sa explic exact fenomenul

salutare,

de cand ai cumparat motocicleta ,ai fost cu ea la un MECANIC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. da am fost dar inainte sa aflu de problema asta cu voblajul sau ce este. Am intrebat multe persoane si asa din cate le am explicat eu cu cuvintele mele nu prea isi dau seama ce ar fi. Solutia este la primavara cineva priceput sa mearga cu ea si sa vada ce se intampla acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, motociclisti din toata tara! Sper sa ma puteti ajuta in urmatoarea situatie: Intrucat ma voi muta din tara in curand, mi-am pus draga mea motocicleta la vanzare. Suzuki GS500 E, la un pret convenabil, iar oamenii au inceput sa sune. Mentionez ca motoreta era si este in stare foarte buna de functionare, insa in momentul cand a venit unul dintre eventualii cumparatori, a profitat de conversatia mea scurta de la telefon si mi-a desurubat un surub conic (logic) de la capacelulcarburatorului. Anexez si poza. A lasat sa curga benzina, eu eram calma, caci aveam incredere in motoreta mea care nu m-a lasat vreodata . Benzina s-a scurs, dar respectivul nu a reusit sa mai puna surubul la loc. Cautam garnitura, scoatem benzina din rezervor....nimic... Finalul este ca omul a spus ca vine a doua zi cu surubul, si daa....ati ghicit, nici urma nici de surub, nici de om. Eu am ramas cu motoreta nevanduta si cu capacelul carburatorului respectiv fisurat. Ca solutie de moment, s-a reparat cu Poxilina, dar nu vreau sa vand motoreta pana nu e safe pentru urmatorul biker. ASADAR, ARE CINEVA VREUN CAPAC de vanzare pentru a-l inlocui pe cel fisurat? Sau vreo SOLUTIE-MINUNE? Va multumesc....macar pentru ca mi-ati citit mesajul....daca imi si dati un numar de contact, VA SUPER MULTUMESC!

post-92756-0-84081400-1490528408_thumb.jpg

post-92756-0-12690900-1490528419.jpg

Editat de Motosticlista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca tu nu mai ai respectivul surubel ? zici si ceva de fisurat acolo, nu prea se intelege ce. Incearca la cineva care dezmembreaza gs-uri, gasesti si aici pe forum si pe net. Cauta-l pe AdyFicus din Cluj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Avem nevoie de ajutorul cuiva care stie ce anume sunt acele piese mici si unde se monteaza ele ? Istoria e scurta, un motor de gs500e la care a lucrat inainte un "bucatar", apoi ori alt bucatar sau tot ala a folosit cel mai prost ulei posibil de s-au suit cuzinetii unul peste altul la o biela si au blocat motorul. Motorul a fost desfacut , reconstruit , insa mi-au ramas doar piesele astea doua , care sunt din cauciuc cu niste tablite contact si nu le gasesc deloc locul.

 

Stie cineva daca astea se monteaza si ele prin motor ? Oricat am cautat in cartea tehnica nu am gasit nimic si culmea nici in motor nu imi dau seama daca s-ar potrivi pe undeva. Va multumesc pentru raspunsuri. Ca si operatiune facuta de bucatar, a reusit sa rupa 2 suruburi de prrindere capac superior de cel inferior si a pus holzsurub de mobila care nici macar nu ajungeau in partea cealalta, apoi pe la toate capacele a folosit un fel de solutie albastra chipurile de etansare, care era foarte sfaramicioasa si tot motorul era plina de firmituri din alea.

post-45143-0-82801800-1494700329_thumb.jpg

post-45143-0-99414300-1494700341_thumb.jpg

post-45143-0-90722100-1494700358_thumb.jpg

post-45143-0-67526400-1494700366_thumb.jpg

post-45143-0-16220100-1494700376_thumb.jpg

post-45143-0-38795100-1494700384_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare ,caut un posesor de suzuki gs 500 e negru (Sicu) din Valenii de munte.Daca e pe aici il rog sa ma contacteze in privat, multumesc!

» Post actualizat in 20 Sep 2017 13:34

Daca este cineva interesat de stikere SUZUKI pt. Rezervor, sa ma contacteze in pm.

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salut, daca extinzi zona pana in Sibiu si esti dispus sa schimbi doua flanse de admisie (trage are fals pe acolo) al meu e pe piata. Ma gandesc sa trec la enduro-adventure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salut, am cumparat recent un suzuki gs 500 e din 1993. Motocicleta se prezenta foarte bine, insa proprietarul mi a zis ca nu prea a circulat cu ea si ca a stat o perioada buna de timp, ultima oara a pornit o acum o luna. Cand am ajuns acolo a pornit foarte repede, am facut o tura cu ea, s a comportat foarte normal, motocicleta intretinuta, proprietar pasionat de asa ceva si de asemenea foarte de treaba. Cand am ajuns acasa si am vrut sa fac o tura cu ea, am pornit o, am mers in jur de 300-400 de m cu ea normal, mentionez ca in rampa vreo 200. Totul normal pana cand am auzit doua pocuri sub mine, nu stiu exact de unde a venit, probabil au fost niste rateuri, insa nu sunt sigur ( sunt incepator si ca motociclist si ca mecanic ). Am incercat a doua zi sa o pornesc, insa fara succes, invartea normal dar pur si simplu nu o lua. Am umblat la robinet, l am dat la PRI ( cand fac asta vine benzina in carburator ), l am lasat vreo 5 secunde si l am dat inapoi pe ON. Pana la urma a pornit dar urca in 5.000 RPM si ramanea acolo o perioada buna, apoi revenea in jur de 1000 de RPM, statea vreo 10-15 secunde si apoi murea motorul. Nu am apucat sa o duc in service inca fiindca abia am luat o, dar probabil asta o sa urmeze, dar as vrea sa aud parerile voastre si daca a mai patit cineva asa ceva cum a rezolvat. Eu banuiesc ca ar trebui umblat la carburatoare, la reglat si sincronizat, dar ar mai exista si posibilitatea sa traga aer fals si sa nu fie amestecul ok si de aceea? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Salut!

 

Am o întrebare care poate părea stupidă: aveti idee dacă pick-up coil-ul (signal generator) la GS 500 95 are avans?

Am luat un motor care era cam praf și încerc să-i dau de cap.  M-am uitat pe fișele tehnice și nu apare niciun modul de avans - cel cu arcuri care modifică poziția  în funcție de rotatii. 

 

Aici e fisa:

https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/500-MOTO/GS-E/1995/GS500ES-E2-/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/5/488088/M/912

 

Avansul arata cam asa> https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/400-MOTO/GSX/1983/GSX400FD/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/6/2144868/M/1386

(Item 5)

 

 Multam!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare. 

Când pun contactul la GS din 97 se aprind doar becurile de ulei și neutral din bord. 

Restul nimic(lumini, claxon, semnale) totul nefuncțional. 

Baterie buna. Siguranță releu bun. 

 

Ceva sfaturi? 

Mersi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare , am si eu un GS 500 E din 2002 .

Am facut schimburile de ulei, filtre, curatare carburatoaore , curatare baie.... etc  ... si ce mai era nevoie acum cateva luni in jur de 3-4 luni cred.

Pana acum nu am avut probleme  cu el a functionat in parametri, absolut nici o problema.....

Intre timp , de curand sa zic de o saptamana  a inceput motorul sa mi faca figuri . pe timp de zi cand merg cu el sau cand pornesc la drum imi functioneaza bine , pe la amiaza  dupa o mica pauza de la condus ... cand ma urc inapoi pe el... motorul nu imi mai sta in relanti... si ca sa pot sa ma deplasez cu el trebuie sa tin motorul turat ca sa nu-mi moara ( schimb si vitezele... si nici putere nu am ) ... , am mai citit cateva topicuri  si am verificat si furtunele...  nu sunt strangulate nici unu din ce m-am uitat eu (dar o sa il duc si la un mecanic sa verifice). 

In alta ordine de idei... nu imi dau seama ce ar putea avea... efectiv de la 3k-5k ture... imi moare instant( in momentul cand tai gazul)... ajunge la 0 ... si presupun  si probabil sa fie ori de la carburator din ce am mai citit pe aici ori de la vreun furtun... astept si eu o parere ceva  sau sa ma intrebati ceva despre el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica robinetul de la benzină. Și ăla mai face figuri, mai ales la vârsta aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...