Sari la conținut

Vreau Drz400s


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Vreau fier mic si usor ! Dupa ce am incercat mai multe genuri si dimensiuni realizez ca fierul de sub mine e cumva pe locul 2 ca importanta pt o tura reusita. Mai important e sa ma simt eu bine, sa merg fix pe unde am kef .. nu e nevoie de multi cai putere sau de vreo marca anume ca sa ma intorc acasa fericit !

Tinand seama ca merg solo si ca-mi place in afara asfaltului ma orientez catre o motocicleta usurica, dual sport. Ar fi fost KTM EXC .. dar e prea pretentioasa, prea dedicata competitiilor pt bugetul meu si creca pe strada la drum lung e nepotrivita. Asa ca din ce in ce mai serios ma gandesc la un DRZ !

Deci cine are modelul S si poate sa-l barfeasca aici cinstit ? As vrea sa stiu de unde iau un rezervor mai mare, cu ce viteza faceti croaziera, ce pinioane sunt un compromis bun intre on si off, cum se comporta la un drum mai lung, mentenanta +uri si -uri, etc

Multumesc

post-525-1198836558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau fier mic si usor ! Dupa ce am incercat mai multe genuri si dimensiuni realizez ca fierul de sub mine e cumva pe locul 2 ca importanta pt o tura reusita. Mai important e sa ma simt eu bine, sa merg fix pe unde am kef .. nu e nevoie de multi cai putere sau de vreo marca anume ca sa ma intorc acasa fericit !

Tinand seama ca merg solo si ca-mi place in afara asfaltului ma orientez catre o motocicleta usurica, dual sport. Ar fi fost KTM EXC .. dar e prea pretentioasa, prea dedicata competitiilor pt bugetul meu si creca pe strada la drum lung e nepotrivita. Asa ca din ce in ce mai serios ma gandesc la un DRZ !

Deci cine are modelul S si poate sa-l barfeasca aici cinstit ? As vrea sa stiu de unde iau un rezervor mai mare, cu ce viteza faceti croaziera, ce pinioane sunt un compromis bun intre on si off, cum se comporta la un drum mai lung, mentenanta +uri si -uri, etc

Multumesc

 

AICI, cred ca gasesti unul dintre rasunsuri la nelamuririle tale !

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acerbis rulz man .. dar trebe vazut cum cumperi de la ei, ca in RO nu stiu sa aibe reprezentanta. Mai sunt si altii pt diverse alte componente, dar degeaba daca de plaiurile noastre nu sunt interesati. Tu te-ai hotarat la EXC 450 pana la urma ? nou ? pt toate zilele sau numai pt ocazii offroad ? cum l-ai compara cu DRZ-ul la categoria "bun la toate" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acerbis rulz man .. dar trebe vazut cum cumperi de la ei, ca in RO nu stiu sa aibe reprezentanta. Mai sunt si altii pt diverse alte componente, dar degeaba daca de plaiurile noastre nu sunt interesati. Tu te-ai hotarat la EXC 450 pana la urma ? nou ? pt toate zilele sau numai pt ocazii offroad ? cum l-ai compara cu DRZ-ul la categoria "bun la toate" ?

 

Sa stii ca si eu ma gandesc destul de serios la un DRZ 400 S ! Bineanteles, ... nou ! Nu mi se pare extraordinar de scump ! Si eu vreau, tot ce gandesti tu ! Adica nu vreau la copetitii si concursuri, ci asa pentru ,,delectarea" pesonala !

 

Astept cu nerabdare aparitia pe piata romaneasca a XTZ 660 Tenere, asta nou din 2008 ! Imi place motoreta asta mult de tot ! ... ca design, vorbesc ca ,,pe viu" nu am apucat ..... , dar asta este ,,un subiect" mai indepartat ! :crack:

 

In momentul de fata la mine primeaza urmatoarele caracteristici: fiabilitate mare, consum mic, intretinere ieftina ! Cred ca monocilindrul de 400, al DRZ-ului dispune de aceste aspecte !

 

Oi' mai vedea ! Momentan urmaresc cu interes tot ce scrie pe aici despre DRZ 400 !

 

Bafta mare ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, e mai ieftin un DRZ ... la pretul lui de nou poti lua un EXC SH cu 2 ani de tavaleala. asta nu e obligatoriu ceva rau, dar sansele sunt mari sa-l iei varza. sau verzica.

din punctul meu de vedere, vad asa:

DRZ +

-ieftin sa cumperi si sa intretii

-mergi si pe strada (desi la viteza de croaziera relativ mica)

-se pare ca e mai fiabil

-la concurs mergi numai sa simti atmosfera, termini dupa 5 ore in urma celorlalti (dar totusi termini)

-perfect pt incepatori la endureala reala

DRZ -

-e tot inalta

-nu e chiar usoara

-motor micut (doar 25-30 de caluti sunt utilizabili, ca nu mergi mereu peste 7000 de ture)

-rezervor mic

 

cat despre EXC ... ar fi perfecta, imi place de mor, DAR:

EXC +

-puternic

-usor

-ceva mai scund decat DRZ

EXC -

-e mult mai scump nou si scump la intretinere (prin interventiile dese)

-nu-i place pe asfalt (se inmatriculeaza ?)

-nu are nici macar un minim de confort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, e mai ieftin un DRZ ... la pretul lui de nou poti lua un EXC SH cu 2 ani de tavaleala. asta nu e obligatoriu ceva rau, dar sansele sunt mari sa-l iei varza. sau verzica.

din punctul meu de vedere, vad asa:

DRZ +

-ieftin sa cumperi si sa intretii

-mergi si pe strada (desi la viteza de croaziera relativ mica)

-se pare ca e mai fiabil

-la concurs mergi numai sa simti atmosfera, termini dupa 5 ore in urma celorlalti (dar totusi termini)

-perfect pt incepatori la endureala reala

DRZ -

-e tot inalta

-nu e chiar usoara

-motor micut (doar 25-30 de caluti sunt utilizabili, ca nu mergi mereu peste 7000 de ture)

-rezervor mic

 

cat despre EXC ... ar fi perfecta, imi place de mor, DAR:

EXC +

-puternic

-usor

-ceva mai scund decat DRZ

EXC -

-e mult mai scump nou si scump la intretinere (prin interventiile dese)

-nu-i place pe asfalt (se inmatriculeaza ?)

-nu are nici macar un minim de confort

sunt mii de exc-uri care sunt folosite la supermoto(asfalt)..toate vin cu omologare de asfalt si cu kit complet de asfalt..stop mare si semnalizatoare...uite si o poza cu un exc -superb(doar ca costa vreo 15.000)asa tunat inclusiv motor...

post-15042-1199529801_thumb.jpgpost-15042-1199529833_thumb.jpg

iar motocicletele sunt ptr hard-enduro de unde vrei si confort..exc-urile au performante in detrimentul confortului..cate masini de curse ai vazut cu clima sau tapiterie de piele incalzita???..

iar in ceea ce priveste inaltimea seii..cum ai ajuns la concluzia ca e mai scund exc-ul decat drz??

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pt raspunsuri !

Conform specificatiilor tehnice furnizate de producatori, DRZ are inaltimea la sa de 935cm iar EXC are 925 cm, cel putin la nivelul anilor 2006-2008. Sigur ca-mi doresc EXC dar nu voi concura niciodata, iar daca voi participa vreodata (imi doresc mult) va fi fara pretentii, doar sa simt gustul si atmosfera, sa-i cunosc pe baieti, sa ma simt in pielea celor pe care i-am admirat atatia ani !

Ma gandesc ca data pui cauciucuri mixte unui 530 poti face o croaziera linistita la 110-120kmh, iar daca te porti cu el cumsecade si nu-l storci sa-l ia dracu, poate nue atat de suparacios, poate ramane in firea lui mai multe mii de km decat media actuala. Dar atunci care ar mai fi avantajul lui fata de un DRZ ? Poate doar puterea suplimentara care e acolo cand ai kef sa-ti arati muskii ... insa eu sunt calm si nu vreau sa demonstrez nimic nimanui. Imi place EXC si oricine isi doreste cea mai frumoasa si mai buna jucarie, dar pt aprox 3000 de eur in minus, DRZ face cam acelasi lucru, atata timp cat nu CONCUREZI ... cred ca asta e singura diferenta dintre ele !!! :P :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pt raspunsuri !

Conform specificatiilor tehnice furnizate de producatori, DRZ are inaltimea la sa de 935cm iar EXC are 925 cm, cel putin la nivelul anilor 2006-2008. Sigur ca-mi doresc EXC dar nu voi concura niciodata, iar daca voi participa vreodata (imi doresc mult) va fi fara pretentii, doar sa simt gustul si atmosfera, sa-i cunosc pe baieti, sa ma simt in pielea celor pe care i-am admirat atatia ani !

Ma gandesc ca data pui cauciucuri mixte unui 530 poti face o croaziera linistita la 110-120kmh, iar daca te porti cu el cumsecade si nu-l storci sa-l ia dracu, poate nue atat de suparacios, poate ramane in firea lui mai multe mii de km decat media actuala. Dar atunci care ar mai fi avantajul lui fata de un DRZ ? Poate doar puterea suplimentara care e acolo cand ai kef sa-ti arati muskii ... insa eu sunt calm si nu vreau sa demonstrez nimic nimanui. Imi place EXC si oricine isi doreste cea mai frumoasa si mai buna jucarie, dar pt aprox 3000 de eur in minus, DRZ face cam acelasi lucru, atata timp cat nu CONCUREZI ... cred ca asta e singura diferenta dintre ele !!! :P :bigstar:

 

scuze de off-topic..ptr oameni ca tine am inventat enduro-maniaco-depresiv..un gen de intalnire de enduro in care sa ne imprietenim,sa ne dam impreuna pe trase marcate de grade diferite de dificultate,sa ne filmam si sa radem de noi seara la un tuci si un gratar...am inceput cu 20 de motoare si acum batem la 100..asa ca te asteptam sa ingrosi randurile prietenilor...f important:este o intrunire nu o cursa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau fier mic si usor ! Dupa ce am incercat mai multe genuri si dimensiuni realizez ca fierul de sub mine e cumva pe locul 2 ca importanta pt o tura reusita. Mai important e sa ma simt eu bine, sa merg fix pe unde am kef .. nu e nevoie de multi cai putere sau de vreo marca anume ca sa ma intorc acasa fericit !

Tinand seama ca merg solo si ca-mi place in afara asfaltului ma orientez catre o motocicleta usurica, dual sport. Ar fi fost KTM EXC .. dar e prea pretentioasa, prea dedicata competitiilor pt bugetul meu si creca pe strada la drum lung e nepotrivita. Asa ca din ce in ce mai serios ma gandesc la un DRZ !

Deci cine are modelul S si poate sa-l barfeasca aici cinstit ? As vrea sa stiu de unde iau un rezervor mai mare, cu ce viteza faceti croaziera, ce pinioane sunt un compromis bun intre on si off, cum se comporta la un drum mai lung, mentenanta +uri si -uri, etc

Multumesc

 

Salut. Eu am avut un drz 400 s. motoru' e marfa dar putin cam greu pt. off-road. Iar pentru drumuri lungi e terorist pentru noada. Cel mai lung drum de o zi l-am facut Bucuresti - Stana de Vale si m-a cam rupt. :bigstar: Rezervoare de plastic zicea Vali de la Motomania ca aduce. Un pinion pe care ti l-as recomanda este de 48 pe spate. viteza de croaziera 120. maxim i-am dat 160 (blana), dar te cam ia vantu de pe ea. Ca minusuri: are capacele de la motor cam subtiri si se cam sparg. Motoru insa nu are moarte.

post-22456-1199601400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de off-topic..ptr oameni ca tine am inventat enduro-maniaco-depresiv..un gen de intalnire de enduro in care sa ne imprietenim,sa ne dam impreuna pe trase marcate de grade diferite de dificultate,sa ne filmam si sa radem de noi seara la un tuci si un gratar...am inceput cu 20 de motoare si acum batem la 100..asa ca te asteptam sa ingrosi randurile prietenilor...f important:este o intrunire nu o cursa..

 

Multumesc pt invitatie, sa fi convins ca daca voi veni (indiferent cu ce - DRZ sau EXC) si daca nu fac mare lucru pe trasee, atunci seara la gratare o sa recuperez io cumva :lol: :bigstar:

 

Salut. Eu am avut un drz 400 s. motoru' e marfa dar putin cam greu pt. off-road. Iar pentru drumuri lungi e terorist pentru noada. Cel mai lung drum de o zi l-am facut Bucuresti - Stana de Vale si m-a cam rupt. :P Rezervoare de plastic zicea Vali de la Motomania ca aduce. Un pinion pe care ti l-as recomanda este de 48 pe spate. viteza de croaziera 120. maxim i-am dat 160 (blana), dar te cam ia vantu de pe ea. Ca minusuri: are capacele de la motor cam subtiri si se cam sparg. Motoru insa nu are moarte.

 

Daca e in stare de 120 croaziera si in acelasi timp pinioanele imi permit sa trec prin offroad elastic si cu destula putere, atunci cred ca DRZ-ul mi-e din ce in ce mai simpatic. Multumesc pt raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, e mai ieftin un DRZ ... la pretul lui de nou poti lua un EXC SH cu 2 ani de tavaleala. asta nu e DRZ -

-e tot inalta

-nu e chiar usoara

-motor micut (doar 25-30 de caluti sunt utilizabili, ca nu mergi mereu peste 7000 de ture)

-rezervor mic

 

 

daca-i prea inalta poti schimba levierele de la suspensia spate cu unele mai lungi (cusion lever rod) dai la minim spring preload (desfiletezi la maxim piulitele care sustin arcul) muti bratele furcii mai sus in jambe (cred ca merge vreo 4 cm).

 

greutatea cred ca ar trebui sa conteze cel mai putin ....exemplu? topicurile ''oldies but goldies''....''din ciclul enduristilor de 600''...etc etc. asta daca nu vrei competitie.

ar fi trebuit inteleasa bine pana acum diferenta intre motoarele dedicate pt intreceri si cele pentru plimbari pe motocicleta, indiferent pe unde ar fi acele plimbari.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi trebuit inteleasa bine pana acum diferenta intre motoarele dedicate pt intreceri si cele pentru plimbari pe motocicleta, indiferent pe unde ar fi acele plimbari.

Corect, timpul a despartit cele 2 tabere tot mai evident. Am revazut pe EuroSport (in locul transmisiei Dakarului) secvente din anii timpurii ai raliului cand motoretele performante "de uzina" nu se prea deosebeau de cele "de echipa".

Ma gandeam totusi ca EXC nu e motor de curse in mod direct, dedicat, mai trebuie lucrat la cel pe care-l cumperi din magazin, e greu pt cross ... e doar un punct bun de plecare, un lemn bun de sculptat pe care cu ceva bani il aduci la forma de competitie ! De aceea ma intrebam cat de mare e predilectia lui strict catre competitie, caci nu e sigur totala ! Si daca nu e totala, atunci de ce nu se poate merge cu el dual ? Intreb iarasi, caci nu sunt complet sigur pe raspuns: de ce as schimba uleiul/consumabilele ca la concurs, daca eu as face dual sport lejer cu motocicleta asta ?

Cer scuze pt incapatanarea cu care nu vreau sa inteleg ca nu e pt mine EXC-ul :P ! DRZ-ul imi pare excelent, dar am uneori o strangere de inima ca e putin mic, poate complet neintemeiata ... sau poate ma las purtat sentimental de dorinta pt jucaria cea mare si frumoasa :bigstar:

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, timpul a despartit cele 2 tabere tot mai evident. Am revazut pe EuroSport (in locul transmisiei Dakarului) secvente din anii timpurii ai raliului cand motoretele performante "de uzina" nu se prea deosebeau de cele "de echipa".

Ma gandeam totusi ca EXC nu e motor de curse in mod direct, dedicat, mai trebuie lucrat la cel pe care-l cumperi din magazin, e greu pt cross ... e doar un punct bun de plecare, un lemn bun de sculptat pe care cu ceva bani il aduci la forma de competitie ! De aceea ma intrebam cat de mare e predilectia lui strict catre competitie, caci nu e sigur totala ! Si daca nu e totala, atunci de ce nu se poate merge cu el dual ? Intreb iarasi, caci nu sunt complet sigur pe raspuns: de ce as schimba uleiul/consumabilele ca la concurs, daca eu as face dual sport lejer cu motocicleta asta ?

Cer scuze pt incapatanarea cu care nu vreau sa inteleg ca nu e pt mine EXC-ul :P ! DRZ-ul imi pare excelent, dar am uneori o strangere de inima ca e putin mic, poate complet neintemeiata ... sau poate ma las purtat sentimental de dorinta pt jucaria cea mare si frumoasa :bigstar:

 

despre ecx nu stiu prea multe si nu sunt in masura sa-l compar cu drz-ul. poate nici nu se pot compara. unul este hard enduro celalalt e dual sport.

 

acum depinde de tine pe unde vrei sa mergi? cat mergi prin padure...ce pante ai de gand sa urci, sau vrei doar un motor cu care sa te plimbi pe un forestier din cand in cand?

cred ca pt asta ar fi mai potrivita o yamaha xt 600.e ieftina are injectie e lejera la drum, nu e asa inalta....viteza de croaziera mai mare, rezervor mare, motor mare etc.

 

eu iti pot spune doar de motocicleta asta. despre ecx iti zic cei care au.

eu mi-am luat drz ca e poate cea mai fiabila si mai usoara motocicleta cu care ma pot plimba peste tot.

are garantie 2 ani fara limita de km si din cate stiu la modelele de teren doar suzuki si yamaha dau garantie 2 ani. crezi ca japonezul de prost l-a tinut sa dea atata garantie?

 

 

motor mic? la ce te referi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor mic? la ce te referi?

Nici eu nu stiu, probabil sunt victima unor prejudecati ... 400cmc imi par putini, pana acum am mers cu niste namile. Tot am senzatia ca la o viteza de 110-120 motorul e prea turat si nu e sanatos pt el s-o tin prea mult acolo. Am avut mai demult un Suzuki DR650R din '93, cu kick; mi-a placut bicicleta, mi-a displacut kickul, am si pro si contra motorului... dar croaziera la 120 nu prea era sanatoasa (sau era numai senzatia mea?). In fine, sunt >> 90% hotarat sa iau DRZ400S nou, iar restul de 10 procente se impart intre EXC 530 (dar mai scot 3000 de la saltea si nu prea cred ca merita) si un monocilindru mai mare la mana a doua (fie yamaha XT sau TT, fie honda XR600 sau XR650L (desi cam rara vad eu), fie chiar in ultima instanta un Dakar de la BMW :bigstar: )

Unde vreau sa merg ? Pai pe unde ai spus tu, pe dealuri, pe poteci normale sau abrupte, la munte, la mare, unde vad cu okii, nu am un target si nu-mi place sa am, vad io pe unde imi vine sa merg ... poate daca imi fac curaj vin si la un concurs sa fac figuratie ca hobbyist, etc. Merg solo, fara pasager, fara multe bagaje .. poate numai cortul just in case. Nu am facut padure pana acum, nici noroaie adevarate, dar nu le exclud la o adica ... ce e cert e ca va fi si mult asfalt, caci nu am remorca si intre A si B legaturile sunt asfaltate !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ce e cert e ca va fi si mult asfalt, caci nu am remorca si intre A si B legaturile sunt asfaltate !!

 

Bre, exc-ul nu e motocicleta de "croaziera". Daca se preteaza la supermoto, nu se preteaza la devorat km de asfalt. E o diferenta intre supermoto exc si mers pe sosea la mare si la munte. Ia-ti drz-ul S. Asta-i cel mai bun pentru ce vrei tu.

Stiu ca e o comparatie fortata, dar e ca si cum te-ai intreba de ce nu merge sa faci touring cu excavatorul. Ca vorba aia, are 4 roti si motor mare in 4 timpi.

Pur si simplu exc-ul nu e gandit pentru devorat km. E un motoras "mic" care scoate cai multi. E un motor care se "termina" mult mai repede, comparativ cu motoarele gandite pentru strada. Intra putin ulei in motor. Tocmai d-aia trebuie schimbat asa des. E un motor gandit pentru competitie.

Daca vrei neaparat ktm, ia-ti mai bine un lc4 640. Dar daca mergi fara pasager, drz-ul e mina de aur.

 

--- Mesaj completat în 07 Jan 2008 17:25 -------------

Tot am senzatia ca la o viteza de 110-120 motorul e prea turat si nu e sanatos pt el s-o tin prea mult acolo.

 

Turatia, in raport cu viteza, e legata si de combinatia pinion-foaie.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, exc-ul nu e motocicleta de "croaziera". Daca se preteaza la supermoto, nu se preteaza la devorat km de asfalt. E o diferenta intre supermoto exc si mers pe sosea la mare si la munte. Ia-ti drz-ul S. Asta-i cel mai bun pentru ce vrei tu.

Stiu ca e o comparatie fortata, dar e ca si cum te-ai intreba de ce nu merge sa faci touring cu excavatorul. Ca vorba aia, are 4 roti si motor mare in 4 timpi.

Pur si simplu exc-ul nu e gandit pentru devorat km. E un motoras "mic" care scoate cai multi. E un motor care se "termina" mult mai repede, comparativ cu motoarele gandite pentru strada. Intra putin ulei in motor. Tocmai d-aia trebuie schimbat asa des. E un motor gandit pentru competitie.

Daca vrei neaparat ktm, ia-ti mai bine un lc4 640. Dar daca mergi fara pasager, drz-ul e mina de aur.

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Jan 2008 17:25 -------------</small><br/>

 

Turatia, in raport cu viteza, e legata si de combinatia pinion-foaie.

 

:P bine zis.

dar daca ii pune pinioane ''de viteza'' o sa-i nenoroceasca ambreajul pe portiuni unde nu poate depasi 10 km\h

savantii aia care au proiectat o motocicleta buna, au proiectat-o pt o anumita treaba deci o anumita aerodinamica, o anumita rezistenta, o anumita tinuta de drum etc etc.

motoru asta la inaltimea lui, la pozitia pe sa, se conduce in conditii de maxima siguranta la 100 la ora. asa a fost gandit pt viteze de croaziera mai mari au fost gandite alte motoare.

parerea mea e ca daca nu te dau banii afara din casa sa-ti iei o motocicleta care din fabrica ti se potriveste cel mai bine. una perfecta nu gasesti poate nici la comanda. si nu te lua dupa ce fac altii cu ele ca tu poate niciodata n-o sa poti(sau nu o sa vrei) merge pe un trial pe unde merge un profesionist cu-n bmw 1200gs.

apoi motociletele nu-s pe viata.

 

long life enduro! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca ii pune pinioane ''de viteza'' o sa-i nenoroceasca ambreajul pe portiuni unde nu poate depasi 10 km\h

Am vrut sa-i spun si eu acelasi lucru, dar eram sigur ca stie si singur :P

Un pinion mai mare sau o foaie mai mica ar face mersul pe aratura un chin, deci i-ar limita din greu polivalenta nativa ... Dimpotriva, eu chiar ma gandeam la un pinion mai mic (se moteaza mai usor decat o foaie mai mare), pentru a imbunatati performantele la mersul incet, oricum mai mult de 110 kmh croaziera nu prea mergeam nici cu R1 pe vremuri. Sau pot pastra in buzunar un pinion mai mare si cand stiu ca plec la touring desfac cele 3 suruburi si skimb pinionul, destind lantul cat trebuie si gata in 15 minute. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ne intelegem EXC-ul este un motor pe care cei din austria l-au incadrat initial in categoria enduro(nu hard -enduro),hard enduro inseamnau la inceput modelele SX..acum dupa standarde moderne nu se mai incadreaza nici la hard enduro nici la enduro creandu-se 2 categorii diferite:off road competition SX si of road competition EXC..dupa umila mea parere terminologia asta noua se potriveste mult mai bine acestui gen de motoare..tocmai pentru ca se face o delimitare clara carui gen de sport se adreseaza(mai este si vorba aici de oferirea garantiei la motoare,dar asta e alta discutie)..

 

in concluzie ktm a pregatit exc-ul ptr competitii off-road si marele avantaj este ca se poate transforma intr-o masinarie de curse adevarata(nu ca n-ar fi)cu o investitie minora..cateva mii de euro te aduc la aceelasi motor ca a lui cyril,ganditi-va cat costa sa modifici o masina sau orice altceva sa poti sa faci fata la o cursa cu ea...deci modelul exc ofera pana la urma putere,manevrabilitate,greutate redusa si suspensii de top si se rezuma la minimul necesar in ceea ce priveste fiabilitatea si confortul...ca totusi sa se vanda motoarele relativ putin fiabile la modul la care se vand,ktm-ul ofera permanent stocuri de piese la preturi foarte mici...

 

si ar mai fi o problema vis a vis de exploatarea urbana a exc-ului..faptul ca s-a creat posibilitatea ca exc-ul sa poata fi folosit in CURSE DE SUPERMOTO nu inseamna ca a fost adaptat ptr asfalt in totalitate,daca ati urmarit curse de supermoto ati vazut cu ce se mananca..acceleratii,frane puternice,o gramada de viraje etc..asta inseamna tot o utilizare apropiata de cea de offroad..in schimb daca va fi folosit motorul strict ptr asfalt in regim mare de turatii(inghititoare de km) motorul se uzeaza ff rapid..capata jocuri in rulmenti si lagare din cauza supraincalzirii si in cativa mii de km se caleaza sau in cel mai fericit caz trebuie refacut complet...

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excelenta interventie, atillas, multumesc frumos ! Nici ca se putea mai explicit si as fi putut rataci mult si bine in coiala mea daca nu-ti faceai tu putin timp sa le pui cap la cap pt mine ! MULTUMESC !!!

E clar, la nivel de competitie reala nu voi fi, nu voi avea timp si rabdare sa fiu si deci scula de top nu e de mine, e orz pe gaste ! Io fac o vantureala d'asta batraneasca, casc gura aiurea prin coclauri, intru pe unde pot ca ma mananca rau de tot, dar nu ma grabesc. Asa ca DRZ400S e scula de scula pt mine, iar daca vin sa-mi deconspir antitalentul pe la cine stie ce concurs vreodata, macar nu voi sta in drumu cuiva care face treaba buna acolo .. no pb boyz, scap io turma :bigstar:

SO, DRZ IT IS, HOWGH !

Multumesc tuturor pt bunavointa !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ne intelegem EXC-ul este un motor pe care cei din austria l-au incadrat initial in categoria enduro(nu hard -enduro),hard enduro inseamnau la inceput modelele SX..acum dupa standarde moderne nu se mai incadreaza nici la hard enduro nici la enduro creandu-se 2 categorii diferite:off road competition SX si of road competition EXC..dupa umila mea parere terminologia asta noua se potriveste mult mai bine acestui gen de motoare..tocmai pentru ca se face o delimitare clara carui gen de sport se adreseaza(mai este si vorba aici de oferirea garantiei la motoare,dar asta e alta discutie)..

 

in concluzie ktm a pregatit exc-ul ptr competitii off-road si marele avantaj este ca se poate transforma intr-o masinarie de curse adevarata(nu ca n-ar fi)cu o investitie minora..cateva mii de euro te aduc la aceelasi motor ca a lui cyril,ganditi-va cat costa sa modifici o masina sau orice altceva sa poti sa faci fata la o cursa cu ea...deci modelul exc ofera pana la urma putere,manevrabilitate,greutate redusa si suspensii de top si se rezuma la minimul necesar in ceea ce priveste fiabilitatea si confortul...ca totusi sa se vanda motoarele relativ putin fiabile la modul la care se vand,ktm-ul ofera permanent stocuri de piese la preturi foarte mici...

 

si ar mai fi o problema vis a vis de exploatarea urbana a exc-ului..faptul ca s-a creat posibilitatea ca exc-ul sa poata fi folosit in CURSE DE SUPERMOTO nu inseamna ca a fost adaptat ptr asfalt in totalitate,daca ati urmarit curse de supermoto ati vazut cu ce se mananca..acceleratii,frane puternice,o gramada de viraje etc..asta inseamna tot o utilizare apropiata de cea de offroad..in schimb daca va fi folosit motorul strict ptr asfalt in regim mare de turatii(inghititoare de km) motorul se uzeaza ff rapid..capata jocuri in rulmenti si lagare din cauza supraincalzirii si in cativa mii de km se caleaza sau in cel mai fericit caz trebuie refacut complet...

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excelenta interventie, atillas, multumesc frumos ! Nici ca se putea mai explicit si as fi putut rataci mult si bine in coiala mea daca nu-ti faceai tu putin timp sa le pui cap la cap pt mine ! MULTUMESC !!!

E clar, la nivel de competitie reala nu voi fi, nu voi avea timp si rabdare sa fiu si deci scula de top nu e de mine, e orz pe gaste ! Io fac o vantureala d'asta batraneasca, casc gura aiurea prin coclauri, intru pe unde pot ca ma mananca rau de tot, dar nu ma grabesc. Asa ca DRZ400S e scula de scula pt mine, iar daca vin sa-mi deconspir antitalentul pe la cine stie ce concurs vreodata, macar nu voi sta in drumu cuiva care face treaba buna acolo .. no pb boyz, scap io turma :lol:

SO, DRZ IT IS, HOWGH !

Multumesc tuturor pt bunavointa !!!

 

oricum la valcea in mai traseul de hobby se face lejer cu drz-ul..te asteptam.. :bigstar: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...