Sari la conținut

Vreau Drz400s


MensSana
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai sanse mult mai mari sa rezolvi o defectiune daca toate motoretele din grup sunt apripiate ca si constructie. ia gaseste tu al ktm cheie cu care sa desfaci o roata spate de wr, sau suruburi de 13 parca pe exc....

daca rupi/pierzi o maneta, poate gasesti una in rucsacul amicilor daca aveti acelasi tip/marca de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sanse mult mai mari sa rezolvi o defectiune daca toate motoretele din grup sunt apripiate ca si constructie. ia gaseste tu al ktm cheie cu care sa desfaci o roata spate de wr, sau suruburi de 13 parca pe exc....

daca rupi/pierzi o maneta, poate gasesti una in rucsacul amicilor daca aveti acelasi tip/marca de moto.

 

Nu mi se pare suficient ca sa alegi o motocicleta :P

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a vrut sa spuna ca daca eu am DRZ si restul SX-uri o sa cam dansez singurel ... ori viceversa, eu DRZ si amicii VStrom :wink:

am plecat si eu lonely wolf de multe ori, are farmecul ei excursia de tipul asta, dar in offroad e contraindicat.

 

--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 14:18 -------------
Am o nelamurire ... ce i-a facut pe suzuki sa scoata de pe piata europeana modelul DR650SE care se vinde atat de bine la americani ? Are numai 147kg si pare a fi absolut perfecta pt dual sport ... de ce au considerat ei ca DRZ400S poate inlocui complet DR650 ???????????

Exista vreo posibilitate viabila sa aduc in RO un DR650SE ? B&S spun ca nu importa :P

 

--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 18:56 -------------
Gasesc oare vreun baiat suficient de binedispus incat sa ma lase sa vad cum mi-ar sta sus pe un DRZ400S ? Nu vreau sa merg cu el, nu-mi permit sa cer asta, numai sa ma urc in sha si sa-l simt putin la greutate/inaltime. Nu ma intereseaza varianta supermoto.

La B&S nu mai au asa ceva, aduc la comanda in max 2 saptamani (zic ei) asa ca nu am unde sa probez unul ca sa mai pot face un pas inainte !! Promit sa nu deranjez mai mult de 5 - 10 minute pe binevoitor, multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a vrut sa spuna ca daca eu am DRZ si restul SX-uri o sa cam dansez singurel ... ori viceversa, eu DRZ si amicii VStrom :friends:

am plecat si eu lonely wolf de multe ori, are farmecul ei excursia de tipul asta, dar in offroad e contraindicat.

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 14:18 -------------</small><br/>Am o nelamurire ... ce i-a facut pe suzuki sa scoata de pe piata europeana modelul DR650SE care se vinde atat de bine la americani ? Are numai 147kg si pare a fi absolut perfecta pt dual sport ... de ce au considerat ei ca DRZ400S poate inlocui complet DR650 ???????????

Exista vreo posibilitate viabila sa aduc in RO un DR650SE ? B&S spun ca nu importa :friends:

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 18:56 -------------</small><br/>Gasesc oare vreun baiat suficient de binedispus incat sa ma lase sa vad cum mi-ar sta sus pe un DRZ400S ? Nu vreau sa merg cu el, nu-mi permit sa cer asta, numai sa ma urc in sha si sa-l simt putin la greutate/inaltime. Nu ma intereseaza varianta supermoto.

La B&S nu mai au asa ceva, aduc la comanda in max 2 saptamani (zic ei) asa ca nu am unde sa probez unul ca sa mai pot face un pas inainte !! Promit sa nu deranjez mai mult de 5 - 10 minute pe binevoitor, multumesc !

 

daca ajungi la valcea te duc la noi la service si se rezolva..avem 2 drz-uri echipate ptr enduro si nu cred ca va fi un capat de tara daca te duci o tura in off-road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uau, foarte generoasa si tentanta oferta, multumesc frumos !!! cu DRZ-ul insa se intampla o kestie ciiudata: am vb cu cei de la B&S (dilerii suzuki din buc) si mi-au spus ca DRZ400S nu se mai poate inmatricula in RO datorita normei de poluare EURO II .... ei spun ca in cursul anului SUZUKI va skimba motorul ca sa corespunda cerintelor actuale ! deci pana una alta, adio DRZ :rock:

nu ma grabesc foarte tare caci mai e pana vine sezonul, dar sunt din nou in trilema ... io cu cine votez:

-Husqvarna TE610 ?

-Husaberg FE650 ?

-KTM EXC 530 ?

sau ce alt enduro usor pot folosi ca dual sport fiabil de capacitate medie - mare ? :friends:

 

:friends:

 

 

uaaaau, abia acum am vazut ... cei de la husqvarna si-au terminat site-ul, ia te uita ce frumusete: http://www.husqvarna-moto.ro/modele.php?id=24

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la husqvarna momentan e o problema.... nu ai de la cine sa cumperi... se muta motoretele de la fostul dealer la paneuro....

e o idee buna fata de husaberg sau ktm garantie 2 ani fara limita de km..

am inteles insa ca piesele sunt mai scumpe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai "momentan" nu-i nici o graba, investitia o fac prin aprilie ca pana atunci nu are sens ca nu-mi place frigul. Husky asta imi face cu okiu' dar nu-i cunosc metehnele ... nu-i atat de mediatizata (populara) si mai trebuie sa-mi clarific una alta, in special despre fiabilitate sau despre logistica producatoriului in RO.

Pe de alta parte nu elimin total nici ideea de second hand. Nu e numai de bani, dar vreau sa incerc anul acesta sa vin la concursuri, cum spuneam, e o dorinta neimplinita de multi ani si ma roade rau. La incepatori voi gasi, sper, un loc sa-mi fac damblaua, dar mi-ar parea rau sa-mi rup fieru nou nout pe acolo.

Dar imi repet frustrarile pe aici de cate ori intru: ce naiba fier usor de enduro merge folosit si ca dual sport fiabil ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai "momentan" nu-i nici o graba, investitia o fac prin aprilie ca pana atunci nu are sens ca nu-mi place frigul. Husky asta imi face cu okiu' dar nu-i cunosc metehnele ... nu-i atat de mediatizata (populara) si mai trebuie sa-mi clarific una alta, in special despre fiabilitate sau despre logistica producatoriului in RO.

Pe de alta parte nu elimin total nici ideea de second hand. Nu e numai de bani, dar vreau sa incerc anul acesta sa vin la concursuri, cum spuneam, e o dorinta neimplinita de multi ani si ma roade rau. La incepatori voi gasi, sper, un loc sa-mi fac damblaua, dar mi-ar parea rau sa-mi rup fieru nou nout pe acolo.

Dar imi repet frustrarile pe aici de cate ori intru: ce naiba fier usor de enduro merge folosit si ca dual sport fiabil ???

 

e foarte miso husky aia. cred ca, consuma f putin pt ca are injectie si sase viteze astfel gasesti mereu raporul optim, si, avand 2 pompe de ulei si contrabalansor e fiabila si nu vibreaza f tare, ambreaj reconceput(sigilat) si multe alte elemente noi. suspensiile fata martzoky(sau cum s-o scrie) sunt printre cele mai tari iar amotrizorul spate sachs e la fel de performant(reglaje totale pe amandoua). are 144 kg fara benzina. 295 mm garda la sol. cursa suspensiei fata 300mm spate 320mm. pretul mi se pare ok. e o motocicleta noua si nimeni nu stie totul despre ea.

insa, nu vreau sa fiu rau dar mi se pare ca s-a postat cam mult si cu toata bunavointa fiecare a incercat sa te ajute cat s-a priceput mai bine dar tu esti nehotarat cu toata bunavointa noastra asa vei ramane.

acum vrei sa treci la second posibilitatile de alegere sunt mult mai mari. oare cat se va mai discuta?

este doar parerea mea!

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insa, nu vreau sa fiu rau dar mi se pare ca s-a postat cam mult si cu toata bunavointa fiecare a incercat sa te ajute cat s-a priceput mai bine dar tu esti nehotarat cu toata bunavointa noastra asa vei ramane.

acum vrei sa treci la second posibilitatile de alegere sunt mult mai mari. oare cat se va mai discuta?

Ai dreptate, am cam diluat subiectul. Scuze oameni buni, nu sunt sucit, stiu CLAR ce vreu, dar cred ca incerc sa impac niste kesti care sunt aproape incompatibile. Un enduro usor si fiabil cu un dual sport ! Sunt convins ca exista asa ceva si nu sunt eu nebun ... drept dovada DRZ400S-ul sau acest Husky TE610IE ! La capitolul motociclete noi optiunile sunt extrem de limitate .. sau poate numai cunostintele mele, d'aia scriu aici !

Dar nici macar la SH nu sunt atatea posibilitati pe cate zici tu (as vrea eu), sau cel putin nu in practica !

In fine, voi gasi eu (sper) o solutie ... si kiar daca v-am stresat stiu ca la prima tura si la prima bere o sa va treaca :bigstar:

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu CLAR ce vreu, dar cred ca incerc sa impac niste kesti care sunt aproape incompatibile. Un enduro usor si fiabil cu un dual sport !

dupa parerea mea tu descrii perfect un ktm 640 adventure(click me)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre fiabilitate nu comentez, dar usor :bigstar:

suficient de usor pentru trasee chiar si de hard-enduro, garda mare la sol...

eternu' si supra-dovedit motor lc4... ce mai, foarte buna mobra!

daca citesti motolife, o sa vezi in fiecare numar ca razvan voiculescu, un mare fotograf si posesor de ktm 990adventure iese cu un prieten cu un 640 adventure pe diverse trasee povestite si cu poze prin revista...

motoarele fac fata cu brio inclusiv traseelor montane, nemarcate, prin paduri... cu lc8-u e mai greu, da asta-i chiar bun... 300km de autostrada comod, apoi 100 enduro foarte ok... toate la fiabilitate si consum redus, aprox 5%!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...