Sari la conținut

Awo Simson 1952


cj86har
 Share

Postări Recomandate

Asa pt clipele mele plictisite si pt faptul ca sa se vada ca fac ceva pt motociclism asta am mai cumparat o vechitura.si mai sant 2 pe roll ul achizitiei.asa din mila domnului.....

post-14218-1199647270_thumb.jpg

post-14218-1199647336_thumb.jpg

post-14218-1199647413_thumb.jpg

post-14218-1199647609_thumb.jpg

post-14218-1199647688_thumb.jpg

post-14218-1199647772_thumb.jpg

post-14218-1199647852_thumb.jpg

post-14218-1199647949_thumb.jpg

post-14218-1199648036_thumb.jpg

post-14218-1199648118_thumb.jpg

post-14218-1199648247_thumb.jpg

post-14218-1199648374_thumb.jpg

post-14218-1199648548_thumb.jpg

post-14218-1199648617_thumb.jpg

post-14218-1199649015_thumb.jpg

post-14218-1199649840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo dom'le :P .Vad ca te-ai pus tare pe treaba.Asta chiar arata mai bine decat al meu pe care l-am luat acum cateva luni in urma.Sper sa-l faci mai repede decat Triumph-ul.Normal intr-o luna nu ai ce sa mananci din el.Triumph-ul ma tentat si pe mine acum un an.Dar din diferite motive pe care nu as vrea sa le enumar aici,am renutat la el.Conteaza ca ai facut treaba buna cu el si vad ca te apropi cu pasi repezi de final.Vreau sa te intreb totusi,daca nu vrei sa vinzi furca de la Triumph daca tot iti faci una noua.Poate face un schimb pe piese de Awo daca am ceva ce ai avea tu nevoie.Iti doresc succes la restaurare,rabdare si nervi de otel(ca o sa ai nevoie). :bigstar: Ete si poze :lol:

post-19117-1199651412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Felicitari, asta e complet si original 100%. Am avut si eu varianta mai noua sport 250, asa ca mai stiu cite ceva si pot sa te ajut deoarece l-am asamblat si eu dintr-o gramada de piese ca pe un puzzle :bigstar:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pt clipele mele plictisite si pt faptul ca sa se vada ca fac ceva pt motociclism asta am mai cumparat o vechitura.si mai sant 2 pe roll ul achizitiei.asa din mila domnului.....

:bigstar: :P Bafta la restaurare, si nervi de otel ZORAN , si asculta-i numai pe cunoscatori !Modelul acesta de SIMSON arata foarte fain restaurat. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pt clipele mele plictisite si pt faptul ca sa se vada ca fac ceva pt motociclism asta am mai cumparat o vechitura.si mai sant 2 pe roll ul achizitiei.asa din mila domnului.....

Sa traiesti sa te bucuri de vechituri.Da am o intrebare:dece nu postezi la Coltul colectionarului sau Coltul reconditionistului?Nu de alta da sa te vada toata tara si sa-ti iei "injuraturile" de invidie de la mai multi.

Munca placuta. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Felicitari, asta e complet si original 100%. Am avut si eu varianta mai noua sport 250, asa ca mai stiu cite ceva si pot sa te ajut deoarece l-am asamblat si eu dintr-o gramada de piese ca pe un puzzle :bigstar:

 

Merci anticipat sigur o sa am nevoie

Si si de aceea carte in format electronic care a amintit tibi p[op mercii...dar numai in aprilie ma apuc de el.

 

--- Mesaj completat în 09 Jan 2008 00:03 -------------

Sa traiesti sa te bucuri de vechituri.Da am o intrebare:dece nu postezi la Coltul colectionarului sau Coltul reconditionistului?Nu de alta da sa te vada toata tara si sa-ti iei "injuraturile" de invidie de la mai multi.

Munca placuta. :P

nu stiu unde e acel colt de care amintesti si ma pish pe toti care injura io nu ma mai cert pe nici o tema imi fac treaba si garantez ca in 5 ani am o colectie veritabila si mai ales restaurata stoccc.Unii fac colectii de timbre altii merg la pescuit io ma relaxez zilnic 2 ore facand asta.Si mie destul daca sant recunoscut pt munca mea de clujeni colegii mei moto

 

--- Mesaj completat în 09 Jan 2008 00:04 -------------

Salutare! Daca crezi ca te intereseaza cumva manualul pe care-l am scanat, anunta-ma si-l pun pe net tot!

 

ma va interesa dar pana in aprilie nu pun mana pe el.Pana atunci am de finalizat BSA ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat mai exact la motor mult nu am de lucru pe el ca toate piesele sant originale si nu sant manarii,deci dezmontez apoi montez la loc dupa ce le vopsesc sau le reconditionez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie la magnetou. E singurul subansamblu din motor care poate sa-ti faca zile fripte. Iti recomand sa treci pe aprindere alimentata din acumulator, nu de la magnetou.

Ce fel de acumulator are Simsonul tau? Fero-nichel (original de fabrica) sau cu plumb-acid ? Normal, de 6 volti :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu are nimic dar o sa ii pun ceva acid plumb alea clasice dar pana atunci mai este mult.Daca magnetoul face fite il schimb cu unul nou.Dar incerc sa pastrez originalitatea pieselor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu are nimic dar o sa ii pun ceva acid plumb alea clasice dar pana atunci mai este mult.Daca magnetoul face fite il schimb cu unul nou.Dar incerc sa pastrez originalitatea pieselor.

Cam greu de gasit unu nou daca nu chiar imposibil.Piese de schimb ptr. Awo nu se mai fabrica de multa vreme.In schimb poti gasi un magnetou bun sh la un pret acceptabil si nu te mai complici cu improvizati facute aiurea, dupa ureche.E foarte bine daca incerci sa il ti cat mai aproape de original.Defapt cu a tau nici nu e greu ca e 99% original numai sa nu iti treaca vre-o idee prin cap si sa-l strici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu schimb absolut nimic de la originalitate.Abbbbbsolut nimic.Si piese sant noi noutze ori ce si nici nu e scump.scaun la 47euro ghidon 46euro, esapament complet 130 euro burduf flansa gardan 20 euro,etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu sunt piese noi facute dupa original de diferite firme din Germania,Polonia etc.Oricum astea sunt consumabile (sei,mansoane,gume ptr.scarite,burdufe)si e bine sa le schimbi chiar si asa.Era vorba de magnetou pe care nu ai sa-l gasesti nou niciodata ci eventual unul vechi reconditionat.La fel si cu pistoanele,cilindri,dinamul(original avea releul pe el),ambielajul,carburatorul.....doar facute noi sau reconditionate.Piese originale de Simson se gaseau inainte in magazinele Moto Velo si sunt putini cei care mai au cate ceva.Eu la Awo-ul de mai sus i-am facut magnetoul in juma de ora si pot sa zic ca era mort de tot.Acum depinde si de ce are defect.Parerea mea e ca 90% din probleme se pot rezolva aici pe plan local faaaara prea mare bataie de cap.

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu magnetoul e ca se demagnetizeaza rotorul. Si chiar daca o remagnetizezi, nu tine mai mult de 2-3 luni. Asta din cauza ca aprinderea merge pe metoda "sunt magnetic", si in timp omoara magnetii din magnetou. Si, vezi ca incetut porneste numai la pedala zdravana sau numai impinsa. De asta ti-am sugerat sa treci cu aprinderea pe baterie. Eu am patit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa rotor care se demagnetizeaza,cred ca mai mare problema este bobina din interior care in momentul in care se incalzeste se topeste lacul acela vechi si tot copt dintre firele de bobinaj si intra in scurt.Firele sunt atat de subtiri incat nu se mai poate rebobina.Eu cel putin nu am gasit pe nimeni care poate sa faca acest lucru.Normal ca se poate pune bobina in exterior,magnetou de Minsk,dinam/alternator de IJ pe 12 v,magnetou de Mobra sau alternator de Dacie pus in exterior :wink: ....dar asta inseamna ca nu mai e original.Trebuie sa te lupti cu ce ai si sa cauti piese bune originale,nu sa-i faci tunning si sa iasa o corcitura..Majoritatea le-au "imbunatatit" si au vrut sa le faca si mai bune decat au fost ele din fabrica si asta ar fi si una din cauze ptr.care nu se mai gasesc motociclete originale.

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secundarul magnetoului e bobinat cu sarma de 0,07 mm, vreo 50 de straturi izolate intre ele cu hartie fina cerata, foarte subtire. Chiar daca iti face cineva rebobinarea, va fi extrem de greu sa izolezi bobinajul de factorii de mediu:apa, praf, etc. Iti pot zice cum am facut eu: am scos potcoava cu bobinajul din carcasa magnetoului, si am lasat numai magnetul cu cama si platina + condensatorul. Am folosit o bobina de trabant de 6 volti (este robusta si rezistenta!!) si i-am dat prin cheia de contact 6 volti, ca la aprinderile clasice. Pornea la prima pedala si la minus 10 grade.

Si o alta chestie: sa folosesti condensator de aprindere numai cu MICA. Este pe Skoda 105 si 120 mai ales. Rezista fantastic de bine si la 130 de grade, este indestructibila si fiabila. Si are si aspect clasic :wink: Condensatoarele cu ceara de tip Dacia nu-s asa de bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune ponturi dar mai intai sa ajungem sa vedem ce e acolo.Inca nu stiu nimic.Un lcru mi-a spus omul.O data nu a mai pornit motorul si trebuia impinsa si nicia asa nu a mai pornit.Asta ce poate insemna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90% magnetou prost sau 10% compresie slaba. Compresia se simte la picior cand dai la kick-start, scanteia poti s-o verifici luand jos cablul de pe bujie (bujia ramanand in motor), si punand o alta bujie de test pe cablul respectiv si masa. La pedala normala (cu bujia originala in motor), bujia de test trebuie sa faca o scanteie puternica. Altfel poti sa dai la kickstart pana te faci cat un culturist ca nu va porni din cauza scanteii proaste.

Mai verifica si cablul de oprire a motorului. E un singur fir care vine din magnetou, in afara de cablul gros de bujie. Daca scotand firul acela din magnetou motorul nu-ti porneste, magnetoul e varza :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...