CUXI Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 ma intereseaza orice piesa pentru motoreta Berva,documentatie,etc... cine are informatii rog sa posteze aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Tipurile Berva erau mopede usor manevrabile cu pedale de bicicleta, cu putere de 1,5 CP in doua trepte de viteza. Motorul din acest tip a fost proiectat in uzina Csepel sectia motorete si in colaborare cu Mecanica fina din Eger. Atat fata cat si spatele a fost proiectat pe amortizoare cu arc si bara de torsiune.Mopedul echipat avea greutate de 55 kg si viteza maximă de 45 km/h. Mopedele Berva au fost fabricate mai mult de 60.000 de exemplare în perioada 1968-1972. Sper ca te ajuta cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 13, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2008 Tipurile Berva erau mopede usor manevrabile cu pedale de bicicleta, cu putere de 1,5 CP in doua trepte de viteza. Motorul din acest tip a fost proiectat in uzina Csepel sectia motorete si in colaborare cu Mecanica fina din Eger. Atat fata cat si spatele a fost proiectat pe amortizoare cu arc si bara de torsiune.Mopedul echipat avea greutate de 55 kg si viteza maximă de 45 km/h. Mopedele Berva au fost fabricate mai mult de 60.000 de exemplare în perioada 1968-1972. Sper ca te ajuta cu ceva... multumesc pentru informatii....cred ca totusi s-au fabricat mult mai inainte de 1968...asta pe care o am eu este fabricata in 1959.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 cuxi, din ce imi amintesc aveau motoru "pe cauciuc"...right? avea un prieten un "bianchi aquila" cam la fel, cu motoru pus pe spate, da ii lipsea platou aprinderii cu tot cu platini, si era mic de tot, negasind sa pun alta aprindere...d-aia n-am luat-o sa o restaurez, dar, daca vrei, vb cu el....poate ii fac si ceva poze daca o mai are si ti le trimit... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) "multumesc pentru informatii....cred ca totusi s-au fabricat mult mai inainte de 1968...asta pe care o am eu este fabricata in 1959.. " am gresit eu ... inceperea productiei a avut loc in 1958 si s-a sfarsit in anul 1962 mai ai cateva date aici: http://www.marotimotor.hu/content/content_...setlang=english Editat Ianuarie 14, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) Ieri am vazut un cadru de Berva, cu roti si multe elemente, dar fara motor. Ai reusit sa reconstitui una? Editat Septembrie 30, 2016 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 cuxi, din ce imi amintesc aveau motoru "pe cauciuc"...right? Nu, e transmisie pe lant. Am avut eu una, ruginita bine si am dat-o la cineva in Bucuresti, dar nu mai stiu la cine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Astea sunt date despre moped. Interesant ca are rezervorul in spate si un buson de rezervor cu design ca cel de la K 175, dar mai mic. Aceeasi perioada de fabricatie ca multe din gama asta, 1958---1962 (cand se facea si Simson SR2, Carpati si cred ca si Balkan 50). Sincer pana ieri nu am stiut nimic despre acest model! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Astea sunt date despre moped. Interesant ca are rezervorul in spate si un buson de rezervor cu design ca cel de la K 175, dar mai mic. Aceeasi perioada de fabricatie ca multe din gama asta, 1958---1962 (cand se facea si Simson SR2, Carpati si cred ca si Balkan 50). Sincer pana ieri nu am stiut nimic despre acest model! Am si eu o curiozitate, ce se vede in poza 3, este rezervorul de benzina, nu? care e logica scoaterii prin exterior a acelui furtun, pentru a il reintroduce apoi in motor, doar pt a il expune la riscuri de rupere, coacere, etc? de ce nu l-au trecut direct pe sub cadru catre motor? intreb si eu, ca unul paralel dar curios in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Probabil sa-l vezi cand se infunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Afara pare sa fie montat robinetul de benzina,de acolo intra spre motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Si cum la robinet trebuie sa butonezi... e firesc sa fie afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.