MensSana Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) Tot in cautarea dual-sportului ideal mi-am aruncat ochii in treacat pe la producatorii mai putin mediatizati si brusc mi s-au oprit pe modelul asta, Husky TE610 DualSport. Iata ce spun producatorii (selectiv): "With the new TE 610, Husqvarna intends to widen its range to include those less competition-minded riders who use their bikes every day and need more comfort and practicality but want to combine this with the thrill of owning a race bike.... It is without any doubt the best example of how a racing off-roader can be transformed into a road-going machine.... Electronic injection system that conforms to Euro 3 standards.... The TE 610 is an Enduro/off-road bike that can be used for medium/long journeys yet has all the creature comforts you would normally find on a road bike.... The TE 610 was also designed to allow for comfortably carrying a pillion passenger. The saddle has different density padding and anti-slip footpegs. Thanks to special clips fitted to the rear chassis and mudguard, special side panniers can be fitted as an optional extra.... A balancing counter-shaft is fitted to the 610 engine to off-set the vibration one would normally expect with a large single cylinder unit. Lubrication is by means of two lobe type pumps. One pump supplies oil to the head and crankshaft, while the second pump draws oil from the crankcase and supplies it to the gearbox." Site-ul reprezentantului din RO se pare ca nu e online momentan, dar l-am rasfoit anul trecut si modelul mare de TE parca nu era. Oare se aduce in RO asa ceva ? la ce pret ? Cine stie mai multe detalii despre fiabilitatea modelului TE610 sau despre Husqvarna in general ? Cum suporta comparatia cu un DRZ400S ???? Editat Ianuarie 14, 2008 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Oare se aduce in RO asa ceva ? la ce pret ? Cine stie mai multe detalii despre fiabilitatea modelului TE610 sau despre Husqvarna in general? Ii gasesti pe magheru langa magazinul eva (pe unde era honda; sau mai e honda?). E o motoreta in vitrina. Husqarna are o istorie de mare glorie in enduro. Bateau tot acum 20 - 30 de ani. Apoi au avut ceva bube, insa se pare ca in ultimii ani si-au revenit. In Franta, de ex, au castigat ultimele 2 campionate. Cred ca e o motocicleta buna insa, ca si altele, slab reprezentata la noi. Daca vrei sa te dai pe asfalt insa, eu zic sa iei mai bine DRZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Dincolo de diferenta de cilindree, Husqvarna e mai 'europeana' decat DRZ-ul. E mai aproape de KTM-ul LC4 decat de DRZ ca si comportament si fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 MensSana, vad ca tot cauti un dual. Vezi ca mai exista si bmw G 650 Xchallenge. Are 53 de cai si 144 de kg. Se preteaza foarte bine la enduro dar si la asfalt. E un fel de lc4 enduro dar ceva mai usor si cred mai fiabil. Are "vechiul" motor de gs 650 dar putin mai performant. Ca preturi la plastice, am fost la bmw si am aflat ca, spre exemplu, o aripa fata e 70 lei. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Husqvarna TE610 6727 Euro DDP. Asta vine 8072 cu TVA. Mult mai mult ca DRZ. Pentru mine Dual Sport inseamna doua seturi de roti si m-as mira sa intre roti de SM in banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 15, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2008 MensSana, vad ca tot cauti un dual. Vezi ca mai exista si bmw G 650 Xchallenge. Are 53 de cai si 144 de kg. Se preteaza foarte bine la enduro dar si la asfalt. E un fel de lc4 enduro dar ceva mai usor si cred mai fiabil. Are "vechiul" motor de gs 650 dar putin mai performant. Ca preturi la plastice, am fost la bmw si am aflat ca, spre exemplu, o aripa fata e 70 lei. bafta Da man, cam tot ce are sub 150kg si e in stare sa mearga bine offroad am luat in calcul. Dar prefer sa platesc cat mai putin pt acelasi lucru. Adica daca excialengiu ala costa dublu ca derezeu, crezi ca ofera si dubla satisfactie ? Posibil, desi nu cred .. si mai e si vorba de buget: 5500 de mucenici io-i gasesc mai repede decat 9000 ! Initial m-am uitat la Husaberg, fie 550, fie 650; insa e la fel de exclusivista ca si EXC-ul, nu se prea baga la asfalt si dupa cum stii, eu vreau DUAL. Ceva fiabil si acceptabil pe sosea. Ca si tine incerc sa le fac pe toate cu un sg fier, iar de asfalt nu scap cel putin pana ajung la punctul de iesire in off, care de multe ori e departe de Bucuresti Husqvarna asta pare mai relaxata si mai prietenoasa, parca nu vrea sa ma proiecteze direct in toate competitiile desi la o adica e in stare de asa ceva, cel putin la fel ca si DRZ-ul ! Insa nu e cu mult mai ieftina decat BMW-ul (multumesc mihaio07 pt informatii), deci nici o scofala BMW XChallenge nu prea are aftermarketuri inca, cel putin un rezervor mai mare e greu sau imposibil de gasit. Ar fi interesant si ala "micu" de 450, poate vine la un pret mai decent (oricum nu cred sa se compare cu DRZ-ul). Se pare ca sunt ramas legat ombilical de DRZ, oricum o dau e cea mai buna varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 BMW XChallenge nu prea are aftermarketuri inca, cel putin un rezervor mai mare e greu sau imposibil de gasit. Aici trebuie sa te contrazic http://www.touratech.com/shops/001/index.p...fefd47422030146 --- Mesaj completat în 16 Jan 2008 08:39 ------------- Se pare ca sunt ramas legat ombilical de DRZ, oricum o dau e cea mai buna varianta Sunt de acord ca pretul X-ului e mare. Ti-am zis de el deoarece zilele trecute am trecut pe la bmw-bavaria si m-am uitat la el. E foarte misto. Mult mai de calitate fata de drz.......dar si pretul e aproape dublu Una peste alta, drz-ul cred ca e solutia ideala.....adica cea mai ieftina ....dar cred ca motoreta e super ok. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 (editat) Da man, cam tot ce are sub 150kg si e in stare sa mearga bine offroad am luat in calcul. Dar prefer sa platesc cat mai putin pt acelasi lucru. Se pare ca sunt ramas legat ombilical de DRZ, oricum o dau e cea mai buna varianta Pai vad ca tot incerci sa ocolesti DRZul. Si bine faci ca iei in calcul toate variantele. E timpul sa trec la artileria grea: sa iti recomand un CCM. Din descrierea ta se potriveste de minune. Si eu tot DRZ (SM) voiam sa imi iau. Dar dupa cum am zis, nu faci dual-sport pana nu ai doua seturi de roti, si un DRZ S + roti de supermoto facea cam 6600E. Si eu stiam ca CCM tocmai prin asta se remarca. Au proiectat mobrele special pentru doua seturi de roti si au facut astfel incat modificarile sa fie minime. Si pana la urma, am ales CCM. Ce are in plus fata de drz: vorbesc acuma de 404DS, nu 404E. Are vreo 10 cai in plus (45 fata de 35, desi am auzit variante 'oficiale' de la 42 pana la 52). Are vreo 10kg in minus: 125 la gol (fata de 135 la DRZ). Apoi vin asa: frane brembo (320mm pe fata la SM) suspensii WP ca pe KTM, ghidon Magura ca pe KTM, si in general bicicleta de la KTM. Mai exista varianta CCM de 644; despre asta nu stiu prea multe pentru ca nu se mai fabrica. Ideea e ca CCMu este mai ieftin ca Husqvarna/KTM/Husaberg. Problema e ca nu mai aduce nimeni la noi, deci ar cam trebui sa cauti la ei in Anglia. Fiind ieftin, toti baietii de pe-acolo numai CCMuri au si sunt multe seconduri bune, care se dau cu tot cu roti de SM. Solutiile tale ar fi urmatoarele: sa te duci tu sau daca cunosti pe cineva in Anglia si sa il cumperi (nou sau SH), urmand sa-l transporti cumva. Sau sa cauti pe ebay, ca sunt cateva, si sa te intelegi cu omul sa ti-l trimita cu vaporu. Daca ti se pare tentanta varianta, pot sa ma interesez despre pret, ca am niste pile . http://www.ccmmotorcyclesuk.com/images/stories/ccm_404.pdf Editat Ianuarie 16, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 dar cam ce preturi are ccm-ul sh,ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 dar cam ce preturi are ccm-ul sh,ai idee? Scriu aici tot ce stiu in materie de preturi, ca am vazut ca mai erau unii interesati de CCM, dintr-astia care voiau supermoto, ca pentru enduro exista KTM Totul se refera la 404 DS Nou in Anglia (cu taxele lor; teoretic fara taxe suplimentare ca e in Uniune doar transportul ce costa mai mult) Trail - 6050 E Supermoto 6600 E Trail + Supermoto 7200 E Second hand in Anglia Desi mai toti baietii de pe acolo au CCMuri nu sunt asa de multe la vanzare, nici pe ebay, nici pe forumuri. Cred ca gasesti unul bun (sau foarte bun; nu prea au ei unde enduro cu ele) intre 2500 si 4000 de euro. Nou in Romania Spre surprinderea mea, in ultimul numar MotoLife se da Motomania ca dealer CCM (trebuie verificat; eu stiu ca importatorul din Brasov nu mai exista), cu urmatoarele preturi: Trail - 7670 E Sumermoto - 7820 E Second hand in Romania Tot ce pot sa spun e ca eu stiu doar vreo 4 CCMuri. Unul al meu, care nu se va vinde prea curand si altul asta: /index.php?...c=75741&hl= cu mentiunea ca e 404 E mai usoara, cu mai multi cai, mai de enduro. P.S. Rog domnul moderator Soso sa completeze titlul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Tot ce pot sa spun e ca eu stiu doar vreo 4 CCMuri. pai astea sunt toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 pai astea sunt toate Lasa Ionutz, ca te vad eu pe un CCM, chit ca ti-l dau pe al meu la o tura. Si atunci fac poze si le postez pe forum la coltul EXCistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Lasa Ionutz, ca te vad eu pe un CCM, chit ca ti-l dau pe al meu la o tura. Si atunci fac poze si le postez pe forum la coltul EXCistilor. Chiar am mers putin cu CCM-ul. Daca ai observat, nu am zis nimic de motoreta pentru ca cred ca e o combinatie misto (atata timp cat nu costa cat un KTM ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Chiar am mers putin cu CCM-ul. Daca ai observat, nu am zis nimic de motoreta pentru ca cred ca e o combinatie misto (atata timp cat nu costa cat un KTM ). Shhhh, ca se prinde lumea si lasa KTMu de izbeliste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 TE 610ie = 6724E DDP, ceea ce dupa stiinta mea ar fi pret final, inclusiv TVA. Imbatabil pretul pentru un 600cmc; dar motocicleta e grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Se poate sa fi gresit eu. Stiam ca TTI e pretul final. Mi s-a parut mai plauzibil de 8000. Daca poate sa ne lamureasca cineva... --- Mesaj completat în 24 Jan 2008 19:37 ------------- Se poate sa fi gresit eu. Stiam ca TTI e pretul final. Mi s-a parut mai plauzibil de 8000. Daca poate sa ne lamureasca cineva... Am aflat definitiv si fara urma de indoiala ca pretul DDP este final. Deci Husqvarna TE610 costa 6724E pret final inclusiv TVA. Imi cer scuze pentru informatiile eronate. Sper ca nu au avut efecte pe termen scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 da, pretul e imbatabil ... nu stiu cu ce pret va veni noul DRZ400, insa pana atunci husky te610ie e prima pe lista mea in aceasta secunda ! poate ati auzit insa ceva de fiabilitate ? nu are nimeni motorul asta in varianta carburata 2006-2007 ? --- Mesaj completat în 11 Feb 2008 16:01 -------------Versiunea europeana a avut injectie inca din 2007 (citeste). Nu avem nici una p'aci prin romanica sa "interogam" fericitul posesor despre sentimentele dezvoltate ? --- Mesaj completat în 11 Feb 2008 16:02 -------------Versiunea europeana a avut injectie inca din 2007 (citeste). Nu avem nici una p'aci prin romanica sa "interogam" fericitul posesor despre sentimentele dezvoltate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manelici Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Si eu sunt interesat de aceeasi motocicleta, TE610IE, dar imi fac griji pentru fiabilitate, nu am auzit nimic despre ea, nici de bine - nici de rau MERITA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Din cate am inteles eu de la surse neoficiale, se pregateste deschiderea unui service Husqvarna in Bucuresti. Ceea ce e un lucru bun. Ar fi o decizie neinspirata sa cumperi o mobra fara "acoperire" pe linie de service. Eu sunt curios totusi cum rezolvau cei de la Husqvarna (si alte reprezentante cu showroom dar fara service) probleme de garantie, avand in vedere ca noua reprezentanta a fost deschisa acum un an. P.S. Acum nici nu mai stiu daca tot cei de pe Magheru se ocupa de Husqvarna sau daca nu cumva o sa se mute la Automobile Bavaria cu tot cu service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu oancea Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Daca te intereseaza TE 610 dual sport pretul este oficial 7723 euro cu TVA Fiabilitatea e garantata eu am una din 1987 fara pompa de ulei si merge beton. Husqvarna intra tare anul acesta in romania o sa ai si reprezentant in bucuresti si service sa discutat totul la SMAEB. Daca esti interesat sint din Sibiu si pot sa iti aduc una. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Iar eu pot sa-ti dau si nr. tf. al dealer-ului/Buc. : 0723631320 - Viorel, Motoexpert. Din cate am inteles, tot el va tine si service-ul. Dageco se pare ca renunta la Husqi. Am azut TE-ul la salon si pot sa-ti spun ca arata intr-un mare fel. Inca n-am mers cu ea, dar astept sa o cumperi tu si sa ne spui si noua. Daca vrei, pot sa-ti dau 450-ul sa te dai cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Iar eu pot sa-ti dau si nr. tf. al dealer-ului/Buc. : 0723631320 - Viorel, Motoexpert. Din cate am inteles, tot el va tine si service-ul. Dageco se pare ca renunta la Husqi. Am azut TE-ul la salon si pot sa-ti spun ca arata intr-un mare fel. Inca n-am mers cu ea, dar astept sa o cumperi tu si sa ne spui si noua. Daca vrei, pot sa-ti dau 450-ul sa te dai cu el. Da, am vorbit si eu cu Viorel la SMAEB, m-am urcat pe ea, am pipait-o, m-am coit de 15.000 ori pe langa ea, am 300 milioane de poze numai cu ea, am venit duminica din nou s-o filmez ... astept sa-mi intre niste bani zilele astea si sa merg la fata locului, cred ca e cea mai buna varianta dintre toate celelalte: - BMW Xchallenge: am probat-o la SMAEB, era atat de inalta incat i-am rugat pe baieti sa-mi "desumfle" amortizorul sa ma conving ca pot ajunge macar principial la pamant (eu am 173 cm inaltime dar am bulanele f. groase). Mi l-au desumflat (si asa a ramas de sambata dimineata pana duminica seara, imi pare rau pt toti ceilalti care poate ar fi vrut sa-l incerce umflat ) dar cand am pus ambele varfuri in stil de balerina pe sol, era deja caraghios de desumflat si n umai avea nimic in comun cu o moto enduro deci e prea inalta si considerand ca au si retras-o deja de la fabricatie ... zic PAS - KTM 690, desi pe hartie e cea mai joasa dintre ele (910mm la sa), in realitate m-a speriat groaznic. Piulita de la amortizor era sus de tot si deci era lasata la maxim din pretensionare si cu toate astea, cu piciorul drept pe sol, nu am putut ajunge cu stangul la cric PAS din nou - Husky TE610 era insa inaltata la maxim, totul era pregatit pt ghita muresan si cu toate astea parca am stat pe ea cel mai bine (era oricum pusa pe suportul ala). Sunt convins ca daca mai cobor furca 2 cm din juguri si detensionez arcul, voi sta altfel pe ea. E singura care mi-a facut cu okiul REAL, desi nici KTM-ul nu mi-a displacut. Cred ca va trebui sa decind intre cele doua sau un F650DAKAR SH dar cat mai nou cu putinta (2007) Cu banii in mana voi negocia mai confortabil cu baietii sa mi le lase mai jos sa vad care mi se potriveste, dar indeed my friends, recunosc ca am un fetish cu aceasta husqvarna !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.