bladexp Postat Martie 30, 2005 Share Postat Martie 30, 2005 Am facut singur partea electrica pe Jawa mea, urmand schema de mai jos. In loc de regulatorul de Jawa, am pus unul de dacie care difera un pic(trecuie conectat direct la baterie), in rest e ca in imagine. Am intalnit pe parcurs probleme: 1. pe bobine nu e trecut care e borna + si - 2. teoretic, minusul de la bobine nu ar trebui sa fie pe cadru. 3. In momentul in care deschid contactul(pornire), fara sa deschid curentul catre bobine, tensiunea la bornele bateriei scade de la 12,5V la 9(cu nici un consumator pornit). Cand deschid si curentul spre bobine tensiunea la borne scade la 4 V. E normal asa? Sa ma indrume cineva. Va rog! Multumesc anticipat. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Martie 30, 2005 Share Postat Martie 30, 2005 deci, daca ai pus releu de dacie model cu contacte mecanice, vreau sa te anunt ca papa 3A fara excitatie...................este fantastic de prost gandit dar totusi fiabil...............................dar totusi, iti dai seama ce inseamna la consum 3A fara excitatia care mai papa 1A????......................incerca sa pui unul electronic . .................se explica caderea de tensiune ps. ma amuza butonul KILL..............de obicei se foloseste in electronica industriala de mare putere .............nu ma asteptam sa aiba jawa asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Martie 30, 2005 Autor Share Postat Martie 30, 2005 (editat) e electronic modelul de dacie. RT... ceva va rog sa raspundeti la fiecare din dilemele mele(sunt numerotate) ms Editat Martie 30, 2005 de bladexp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 31, 2005 Share Postat Martie 31, 2005 Salut. Ai un scurt in instalatie, ai incurcat vre-un fir...nu are cum sa scada atat tensiunea decat daca e bateria foarte descarcata, dar la 12,5 v initial nu e cazul. 1. Bobinele ar trebui sa aiba pe ele la borne marcaje "1" si "15" "15" e alimentarea de la contact (+) si sunt legate impreuna "1" e borna (-) si pleaca la platini...prin platini se face inchiderea/deschiderea circuitului, iar la deschidere iti da tie scanteie . 2. (-) de la bobine in nici un caz nu e direct pe cadru, vezi pct 1 3.Nu e normal, ai un scurt. P.S. Ghost, butonul de "kill" e pus acolo de producator cu scopul de a feri Jawa de darmat pe o parte si sarit cu picioarele pe ea , eventual deschis robinetul de benzina si dat foc. Doar ca au uitat sa il conecteze si la un detonator in rezervor Jawa e cunoscuta prin sentimentele de gen :ok: induse calaretului , in afara de situatiile cand ai reusit sa o faci sa mearga si esti Totusi butonul ala nu are alta utilizare decat sa-ti creeze alte probleme. Pe vechea mea Jawa l-am scos din schema cand am refacut instalatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Aprilie 1, 2005 Autor Share Postat Aprilie 1, 2005 situatia e cam asa. La contactul de pornire am 2 pozitii: I pozitie deschisa => curent catre:far,clacson, pozitie, semnalizari, flash(tensiunea ramane constanta 12.5 V. daca deschid unul sau mai multi consumatori tensiunea scade cam cu cate 1V pt fiecare) a II-a pozitie => curent catre regulator(A+). Brusc tensiunea ajunge la 9 V fara nici un consumator pornit .(am verificat de mi-au sarit ochii pt un scurt pe traseu si nu am gasit). in momentul cand platinile sunt deschise(nu trece curent), pot deschide curentul catre bobine fara sa scada tensiunea cu nici 1V. Daca dau pedala, indiferent care din platini se inchide(face contact), tensiunea scade la 6 V. Si aici am cautat un scurt dar nimik. Toate firele sunt perfecte(noi, grosimea = 2mm). Ce sa fac fratilor ca imi vine sa turbez langa ea. Help please!! Multumesc Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 mai, daca deschizi orice consumator si iti scade te nsiunea cu 1v, atunci sigur ai undeva un contact imperfect...........votez pt masa.... ............deci, daca e bateria buna(daca masori direct pe baterie si tot scade, atunci sigur e bateria, bineinteles daca nu se incalzesc firele) atunci trebuie sa se piarda undeva tensiunea...................urmareste si daca nu se incalzesc sarmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 mai, daca deschizi orice consumator si iti scade te nsiunea cu 1v, atunci sigur ai undeva un contact imperfect...........votez pt masa................deci, daca e bateria buna(daca masori direct pe baterie si tot scade, atunci sigur e bateria, bineinteles daca nu se incalzesc firele) atunci trebuie sa se piarda undeva tensiunea...................urmareste si daca nu se incalzesc sarmele De acord!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Daca esti sigur ca nu ai nici un scurt pe undeva din cate ai spus eu deduc ca e bateria de vina; daca atunci cand platinile sunt deschise nu iti scade tensiunea iar atunci cand oricare din ele se inchide tensiunea scade asa mult atunci ori bateria e bulita ori ambele circuite de aprindere au ceva stricat(putin probabil); Mai verifica si cum se aprinde farul; daca lumina generata e normala si nu galbuie, slaba atunci problema e alta decat bateria(verificarea asta fa-o pe intuneric pt o mai buna apreciere) Totusi din cate ai spus tu eu mizez pe baterie; cel mai simplu ar fi sa incerci aceiasi baterie pe un alt motor sa vezi care-i treaba cu ea( daca nu poti face asta macar fa proba cu farul ca sa-ti dai seama cat de cat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.