Sari la conținut

probleme electrice


bladexp
 Share

Postări Recomandate

Am facut singur partea electrica pe Jawa mea, urmand schema de mai jos. In loc de regulatorul de Jawa, am pus unul de dacie care difera un pic(trecuie conectat direct la baterie), in rest e ca in imagine. Am intalnit pe parcurs probleme:

1. pe bobine nu e trecut care e borna + si -

2. teoretic, minusul de la bobine nu ar trebui sa fie pe cadru.

3. In momentul in care deschid contactul(pornire), fara sa deschid curentul catre bobine, tensiunea la bornele bateriei scade de la 12,5V la 9(cu nici un consumator pornit). Cand deschid si curentul spre bobine tensiunea la borne scade la 4 V.

E normal asa? Sa ma indrume cineva. Va rog!

Multumesc anticipat.

Vlad

post-42-1112191600_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, daca ai pus releu de dacie model cu contacte mecanice, vreau sa te anunt ca papa 3A fara excitatie...................este fantastic de prost gandit dar totusi fiabil...............................dar totusi, iti dai seama ce inseamna la consum 3A fara excitatia care mai papa 1A????......................incerca sa pui unul electronic :laugh:.

.................se explica caderea de tensiune

 

 

 

ps. :grinbandit: ma amuza butonul KILL..............de obicei se foloseste in electronica industriala de mare putere :banana: .............nu ma asteptam sa aiba jawa asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai un scurt in instalatie, ai incurcat vre-un fir...nu are cum sa scada atat tensiunea decat daca e bateria foarte descarcata, dar la 12,5 v initial nu e cazul.

 

 

1. Bobinele ar trebui sa aiba pe ele la borne marcaje "1" si "15"

"15" e alimentarea de la contact (+) si sunt legate impreuna

"1" e borna (-) si pleaca la platini...prin platini se face inchiderea/deschiderea circuitului, iar la deschidere iti da tie scanteie .

 

2. (-) de la bobine in nici un caz nu e direct pe cadru, vezi pct 1 :wave:

 

3.Nu e normal, ai un scurt.

 

 

P.S. Ghost, butonul de "kill" e pus acolo de producator cu scopul de a feri Jawa de darmat pe o parte si sarit cu picioarele pe ea , eventual deschis robinetul de benzina si dat foc. Doar ca au uitat sa il conecteze si la un detonator in rezervor :baldy:

 

Jawa e cunoscuta prin sentimentele de gen :ok: :ok: :banana: :laugh: induse calaretului :baldy: , in afara de situatiile cand ai reusit sa o faci sa mearga si esti :laugh: :ok: :grinbandit: :baldy:

 

Totusi butonul ala nu are alta utilizare decat sa-ti creeze alte probleme. Pe vechea mea Jawa l-am scos din schema cand am refacut instalatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

situatia e cam asa. La contactul de pornire am 2 pozitii:

I pozitie deschisa => curent catre:far,clacson, pozitie, semnalizari, flash(tensiunea ramane constanta 12.5 V. daca deschid unul sau mai multi consumatori tensiunea scade cam cu cate 1V pt fiecare) :laugh:

 

a II-a pozitie => curent catre regulator(A+). Brusc tensiunea ajunge la 9 V fara nici un consumator pornit :ok: .(am verificat de mi-au sarit ochii pt un scurt pe traseu si :ok: nu am gasit). in momentul cand platinile sunt deschise(nu trece curent), pot deschide curentul catre bobine fara sa scada tensiunea cu nici 1V. Daca dau pedala, indiferent care din platini se inchide(face contact), tensiunea scade la 6 V. Si aici am cautat un scurt dar nimik. Toate firele sunt perfecte(noi, grosimea = 2mm).

 

Ce sa fac fratilor ca imi vine sa turbez langa ea. :grinbandit: :laugh: :banana: :ok:

Help please!!

Multumesc

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, daca deschizi orice consumator si iti scade te nsiunea cu 1v, atunci sigur ai undeva un contact imperfect...........votez pt masa....

............deci, daca e bateria buna(daca masori direct pe baterie si tot scade, atunci sigur e bateria, bineinteles daca nu se incalzesc firele) atunci trebuie sa se piarda undeva tensiunea...................urmareste si daca nu se incalzesc sarmele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, daca deschizi orice consumator si iti scade te nsiunea cu 1v, atunci sigur ai undeva un contact imperfect...........votez pt masa....

............deci, daca e bateria buna(daca masori direct pe baterie si tot scade, atunci sigur e bateria, bineinteles daca nu se incalzesc firele) atunci trebuie sa se piarda undeva tensiunea...................urmareste si daca nu se incalzesc sarmele

De acord!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti sigur ca nu ai nici un scurt pe undeva din cate ai spus eu deduc ca e bateria de vina; daca atunci cand platinile sunt deschise nu iti scade tensiunea iar atunci cand oricare din ele se inchide tensiunea scade asa mult atunci ori bateria e bulita ori ambele circuite de aprindere au ceva stricat(putin probabil);

Mai verifica si cum se aprinde farul; daca lumina generata e normala si nu galbuie, slaba atunci problema e alta decat bateria(verificarea asta fa-o pe intuneric pt o mai buna apreciere)

Totusi din cate ai spus tu eu mizez pe baterie; cel mai simplu ar fi sa incerci aceiasi baterie pe un alt motor sa vezi care-i treaba cu ea( daca nu poti face asta macar fa proba cu farul ca sa-ti dai seama cat de cat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...