cosminake Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) Multa lume mi-a spus ca o sa am probleme cu scooteru daca-i pun cylinder kit de 70... Acum intrebarea e ce probleme o sa am ? persoanele avizate pt raspunsuri sunt cele care au asa ceva si au tunat scooteru plus cele care au ceva cunostinte ... Stiu ca financiar vorbind nu se merita, nu asta-i problema mea, insa nu vreau sa nu-mi mai porneasca sau eu stiu ce dracu sa se intample ... multumesc anticipat ... ops sry de double post ( delete plz Editat Ianuarie 17, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Esti dispus odata cu kitul sa achizitionezi ambielaj, carburator de min. 17.5mm, muzicuta carbon si in cel mai bun cazi sa "modifici" un pic carcasa originala a filtrului de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) io zic sati pui ca merita Editat Ianuarie 17, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) Radicala modificare danutze . Stiu ca multi nu au, si nu e deloc un lucru de lauda. Ideea e ca ambielajul in general se schimba pt. siguranta dar si o doza de performanta(vorbim de unul sport, d'aia exista si pachete de set motor in care este inclus un ambielaj), iar restul de piese ajuta la punerea in valoarea a kitului de 70cmc. Pt. ce imi iau kit ca sa stiu ca am piston mai mare si imi urca mai bine in panta ? Ca sa se MERITE ai nevoie si de acele componente... p.s. desigur si o toba recomandat sau macar "curatata" de restrictii cea originala, desi mi'e teama ca si asa va fi insuficienta. Editat Ianuarie 17, 2008 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Radicala modificare danutze . Stiu ca multi nu au, si nu e deloc un lucru de lauda. Ideea e ca ambielajul in general se schimba pt. siguranta dar si o doza de performanta(vorbim de unul sport, d'aia exista si pachete de set motor in care este inclus un ambielaj), iar restul de piese ajuta la punerea in valoarea a kitului de 70cmc. Pt. ce imi iau kit ca sa stiu ca am piston mai mare si imi urca mai bine in panta ? Ca sa se MERITE ai nevoie si de acele componente... p.s. desigur si o toba recomandat sau macar "curatata" de restrictii cea originala, desi mi'e teama ca si asa va fi insuficienta. Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci Esti tu sigur ca nu are ce sa se strice daca e nou??Crede-ma ca si neforjat se poate strica si la 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci bai numai prostii vorbesti daca iti iei set...si vrei performantze,pune-i o aprindere sport(malossi sau cu firma setului),carburator mare (21mm recomandat),o curea buna(malossi kevlar),toba sport,ambielaj sport(cretzz zicea ca iti trebuie neaparat,parerea mea e ca sparge fara nici o problema fara el ) si un variator sport(optional,macar role bune )... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Ce'i mai experimentati cunosc!!! Ce dracu'! Auzi si el ma provoaca pe Cheia... scz de offtopic cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Ce'i mai experimentati cunosc!!! Ce dracu'! Auzi si el ma provoaca pe Cheia... scz de offtopic cosminake cum era cretzz aia cu valoarea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) bai numai prostii vorbesti daca iti iei set...si vrei performantze,pune-i o aprindere sport(malossi sau cu firma setului),carburator mare (21mm recomandat),o curea buna(malossi kevlar),toba sport,ambielaj sport(cretzz zicea ca iti trebuie neaparat,parerea mea e ca sparge fara nici o problema fara el ) si un variator sport(optional,macar role bune )... parerea mea Eu in afara de magnetou,aprindere,ambielaj si carter,am schimbat tot la partea mecanica sunt curios cum o sa mearga... Editat Ianuarie 17, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 CaTaLiN kTa: valoarea mea CaTaLiN kTa: nu o are nimenea CaTaLiN kTa: crettz::>:>:> fara numar doc, baga CaTaLiN kTa: ) Pai cam asa...SI E CRETTZ FIR'AR EL SA FIE NU CREZZ! Cum iti suna the_doftor_46? Ontopic: cosminake cred ca a prins ce era de inteles chiar daca a iesit o salata de cruditati spre final, hai sa vedem ce zice si el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 CaTaLiN kTa: valoarea mea CaTaLiN kTa: nu o are nimenea CaTaLiN kTa: crettz::>:>:> fara numar doc, baga CaTaLiN kTa: ) Pai cam asa...SI E CRETTZ FIR'AR EL SA FIE NU CREZZ! Cum iti suna the_doftor_46? Ontopic: cosminake cred ca a prins ce era de inteles chiar daca a iesit o salata de cruditati spre final, hai sa vedem ce zice si el... haus ...scuze,stii cum e cu cana de vin gata mai cu offtopicurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) bine am uitat sa adaug ... am un buget ridicat pt tot ce inseamna sport(ambreiaj, variator, toba ....) insa cativa oameni mi-au sugerat ca n-ar fi bine sa-mi pun cylinder kit PS FARA OFFTOPICURI PE THREADU MEU CA VA CALC CU SCOOTERU TUNAT Editat Ianuarie 17, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 bine am uitat sa adaug ... am un buget ridicat pt tot ce inseamna sport(ambreiaj, variator, toba ....) insa cativa oameni mi-au sugerat ca n-ar fi bine sa-mi pun cylinder kit in afara de consum...eu nu vad dezavantajele gandeste-te ca o sa-ti fuga poate dublu decat fuge acum + demaraj mult mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 nu poti sa spui doar cilindru? nu esti roman? nu se strica rapid cum se aude, ca nu prea e logic, dar e mult mai fiabil stock-ul. Adica zic ca un kit sport sa te tina 5000-6000 km zi maxim 10 000 pe langa un stock care tine si pana la 40000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) nu poti sa spui doar cilindru? nu esti roman? nu se strica rapid cum se aude, ca nu prea e logic, dar e mult mai fiabil stock-ul. Adica zic ca un kit sport sa te tina 5000-6000 km zi maxim 10 000 pe langa un stock care tine si pana la 40000 deci mai arunc 200 eur pe kit la fiecare 6000 km ehh nu-i chiar asa de rau ... anyway nu-i pun mah doar cilindru ii pun tot, ce esti turc ?! ideea era ca am auzit de la diversi ca nu e bine sa pui cilindru de 70cc si eram in dilema, sa schimb tot inafara de cilindru sau sa pun si cilindru Apropo cine mai are scooteru tunat ? din cei care-si arunca parerile aici ? Editat Ianuarie 17, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) Personal nu il am pe partea asta de kit, insa am vazut o gramada de incercari mai mult sau mai putin inspirate de tuning pe partea asta. Si asta e motivul pt. care ti'am raspuns. Prefer orice fel de modificare in schimbul celei asupra motorului in sine, strans de fabricant cu cheie dinamometrica si cat se poate de VIRGIN! Insa un tuning facut ca la carte va oferi satisfactie deplina eventualului posesor. Insa nu stiu daca exista vreo unitate competenta in asa ceva, in tara asta. Nu e al MEU!!! Editat Ianuarie 17, 2008 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) Personal nu il am pe partea asta de kit, insa am vazut o gramada de incercari mai mult sau mai putin inspirate de tuning pe partea asta. Si asta e motivul pt. care ti'am raspuns. Prefer orice fel de modificare in schimbul celei asupra motorului in sine, strans de fabricant cu cheie dinamometrica si cat se poate de VIRGIN! Insa un tuning facut ca la carte va oferi satisfactie deplina eventualului posesor. Insa nu stiu daca exista vreo unitate competenta in asa ceva, in tara asta. ehhh dasta imi e mie frica sa dau bani si sa iasa un vax. si sa am ce bate prin service-uri de scootere, eventual incendieri ) Editat Ianuarie 17, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 cosminake...read again am zis spus nu pus...spune cilindru nu cylinder kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 (editat) cosminake...read again am zis spus nu pus...spune cilindru nu cylinder kit OPS my bad CILINDRU, CILINDRU, CILINDRU!!! gata am modificat Editat Ianuarie 17, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Rolly ce dovezi ai ca un kit de 70cc te tine doar atat cat spuneai? eu merg cu al meu de vreo 6-7000 si nu am NICI UN fel de problema =... mai gandeste-te...daca nu iti place tie 70cc,nu baga in cap la altii asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 se aplica teoria lui crettz...simplu ala original e de la mama lui...si e pur si simplu perfect daca il faci cu mana ta...mare diferenta nu e la capacitate sa zici ca variaza explozia sau etc, si daca ii bagi ambielaj e chiar ok. Ideea e sa te duci la un service specializat pe tuning si iti iese ceva frumos Nu o sa ai 40k km in viata ta cu 70 cmc. Stock e peste polini, malossi etc Imi place 70cc, doar ca nu imi pun ptr k e ilegal. In rest mi-as pune si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 frumos topic,parca e live chat ma uit , ultimul mesaj ,3 minute in urma,5 minute... ON : cosminake ? pana la urma ? iti pui kit sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Multa lume mi-a spus ca o sa am probleme cu scooteru daca-i pun cylinder kit de 70... Acum intrebarea e ce probleme o sa am ? persoanele avizate pt raspunsuri sunt cele care au asa ceva si au tunat scooteru plus cele care au ceva cunostinte ... Stiu ca financiar vorbind nu se merita, nu asta-i problema mea, insa nu vreau sa nu-mi mai porneasca sau eu stiu ce dracu sa se intample ... multumesc anticipat ... ops sry de double post ( delete plz Salut! Cu un kit de 70cc automat o sa se scurteze timpul de uzura al totutor pieselor, insa daca nu dai in el prea tare, te duce linistit peste 8000 de km(doar cu setul schimbat) Deci problema principala la 70cc e accelerarea uzurii tuturor pieselor. Si cel mai solicitat o sa fie ambielajul. Bafta! p.s.: Va asteptam pe toti scuteristii duminica la prima adunare CSR din 2008! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Ai grija ca dupa ce pui setul sa iti regleze pompa de ulei...din cauza asta se caleaza unele scutere cu setu modificat in primele sute de km. Da personal cred ca se merita sa pui set de 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.