WHITE RAVEN Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 ma poate dumerii si pe mine dece si cum se stramba axul din botul ambielajului la simson??? este al doilea cu buba asta, deja ma apuca dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 ma poate dumerii si pe mine dece si cum se stramba axul din botul ambielajului la simson??? este al doilea cu buba asta, deja ma apuca dracii din cate stiu eu se stramba din cauza ca "meseriasul" ce l-a monatat, l-a montat prin lovire ... sau pe abielajul ala in capat a fost pusa fulie cu curea ce era contectata la alternator de dacie romanuuu ... mai multe stie 4bike sau drobu ... ei te pot ajuta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 19, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2008 mai de montat prin lovire asta nu am facut... si asa ceva nu fac!! nu folosesc ciocanul pe post de computer de bord! este ciudat!! astept mai multe pareri poate ma dumiresc si io!! Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 ...cum adica e stramb!? E o bucata de otel de calitate si destul de masiv!!! Ar fi devoie de un excavator care sa-l calce ca sa apara un efect de asta! Dar este foarte posibil , in schimb, sa se descentreze ambielajul...si asta se vede una doua dupa bataia pe care o are in zona conului de montare a dinamului... Cauzele : maneton monta fara strangere suficienta, adica ambielaj desfacut de tzaran si monta de tzaran , ambielaj din bucati despercheate, monare gresita in carter(exista niste manevre pentru al monta fara sa-l soliciti axial...) Eu am vazut ambielaj cu strangre mica , (adica foarte gingas la lovituri , rasuciri solicitari axiale ), care montat corespunzator a mers vreo 3 ani(cata tinut setul...)fara probleme... In functionare, 'opintind' motorul , poate aparea rasucire si descentrare , dar exclusiv la sunca din spate pt. ca acolo este cuplul rezistent... Mikulaish iti poate spune si alte chestii, numai ca el s-ar putea sa se si enerveze cand aude minuni de astea, si sa stropeasca mici picaturi de soda caustica(nu e obisnuit sa faca concesii, si compromisuri cand e vorba de simson ) Trebuie sa te hotarasti , in legatura cu ce sa intamplat cu el...ca de indoit nu e indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 mai de montat prin lovire asta nu am facut... si asa ceva nu fac!! nu folosesc ciocanul pe post de computer de bord! este ciudat!! astept mai multe pareri poate ma dumiresc si io!! Merci!!! pai se stramba la montajul pe motor sau dupa ce l-ai monta merge putin si apoi se stramba??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 ps ...e o mare diferenta intre a reabilita/centra/monta corect un ambielaj, si activitatea de cioparire a unui ciors..atituninea pozitivo-opitmista-fara indoieli nu foloseste la nimic in primul caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Cate ciocane i-am dat cu Rabinu lu nea Ural direct in fusul spate al ambielajului doar doar o iesi capacul care tinea si rulemntul 6203 (buba motorului), o sa trebuiasca sa schimb tactica, se bate pe langa biela dupa ce scoti cilindrul stang. La pariu ca o sa mearga mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Cate ciocane i-am dat cu Rabinu lu nea Ural direct in fusul spate al ambielajului doar doar o iesi capacul care tinea si rulemntul 6203 (buba motorului), o sa trebuiasca sa schimb tactica, se bate pe langa biela dupa ce scoti cilindrul stang. La pariu ca o sa mearga mult si bine. ala iese cu un surub Alekule....iti trebuie un prezon cu 2cm de filet cu pasul si diametrul surubului care tine volanta , si un profil mai gros gaurit rezemat pe carterul volantei...nu e nevoie de ciocan ...sau 6203 e ala din fatza?in bucsa de otel?...pt ca atunci din ala se extrage arborele cu un pic de lampa cu gaz... si eventual o presa improvizata...lampa si un pic de ghetza de la frigider , totdeuna a functionat chestia asta...(sau bere foarte rece...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 19, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2008 pai se stramba la montajul pe motor sau dupa ce l-ai monta merge putin si apoi se stramba??? mai dupa ce il montez pe motor.. il verific sa vad daca merge fumos cu tot cu distributie.. tot motorul este perfect centrat!! il pornesc si dupa un timp se STRAMBA pur si simplu axul pe care sta rotorul de la dinam!! Deci se stramba si mai forteaza pinioanele de la distributie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Nu Drobule la mine nu a iesit. Defapt trebuie sa pui o presa care se sprijina pe surubul montat pe vibrochen si trage prin intermediul celor 2 filete speciale capacul afara. Eh tot ce am reusit este sa rup filetele din capac, asa ca ultima solutie dupa lovirea fara succes a ambielajului este sa bat din interior spre exterior. <small>--- Mesaj completat în 19 Jan 2008 21:58 -------------</small><br/>6203 sunt amandoi la Ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Nu Drobule la mine nu a iesit. Defapt trebuie sa pui o presa care se sprijina pe surubul montat pe vibrochen si trage prin intermediul celor 2 filete speciale capacul afara. Eh tot ce am reusit este sa rup filetele din capac, asa ca ultima solutie dupa lovirea fara succes a ambielajului este sa bat din interior spre exterior. <small>--- Mesaj completat în 19 Jan 2008 21:58 -------------</small><br/>6203 sunt amandoi la Ural. ...asa e la prima nastere...iese mai greu, dupa aia numa' rîde --- Mesaj completat în 19 Jan 2008 22:37 -------------....parca imi amintesc de gaurile de depresare...in nici un caz nu poti considera ca ai filete care pot fi folosite in depresare...doar insurubezi frumos , si cat se poate de adanc cele doua suruburi (de 10 parca cu pas de 1...) si folosesti surubul central ca sa fortezi... Cum ziceam eu inainte, poti extrage acapacul cu tot cu arbore, dupa aia poti folosi lampa de gaz ca sa eliberezi rulmentul din capac... Hai ca am parazitat destul topicul omului, si el are alte nacazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 mai dupa ce il montez pe motor.. il verific sa vad daca merge fumos cu tot cu distributie.. tot motorul este perfect centrat!! il pornesc si dupa un timp se STRAMBA pur si simplu axul pe care sta rotorul de la dinam!! Deci se stramba si mai forteaza pinioanele de la distributie!! Vezi daca rulmentii d la ambielaj nu au joc in locasuri s-au intra prea usor. Nu se poate descentra numai daca nu-i bun s-au ai ceva la blocul motor. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 mai dupa ce il montez pe motor.. il verific sa vad daca merge fumos cu tot cu distributie.. tot motorul este perfect centrat!! il pornesc si dupa un timp se STRAMBA pur si simplu axul pe care sta rotorul de la dinam!! Deci se stramba si mai forteaza pinioanele de la distributie!! nu cumva blocul motor este facut din bucatzi desperecheate? adica blocul shi cu capacul din fata nu sunt pereche? Din cate shtiu, la anumite tipuri de motoare, cele doua trebuie sa fie pereche, pentru ca in procesul de fabricare cele doua sunt prelucrate impreuna in asha fel incat centrele locashurilor rulmetzilor sa fie perfect aliniate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 nu cumva blocul motor este facut din bucatzi desperecheate? adica blocul shi cu capacul din fata nu sunt pereche? Din cate shtiu, la anumite tipuri de motoare, cele doua trebuie sa fie pereche, pentru ca in procesul de fabricare cele doua sunt prelucrate impreuna in asha fel incat centrele locashurilor rulmetzilor sa fie perfect aliniate.... nu mai!! motorul asta a mers asa cum este acum 25 000 km!! cu mine pe el nu sunt blocuri diferite!! cand am montat ambielajul am pus rulmentzi noi , simeringuri, rulmentzii intra geru in carcasa lor!! sunt si perfect aliniate tote cele din el... alternator de dacie nu am pus niciodata!! cred ca tine de SF.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) nu mai!! motorul asta a mers asa cum este acum 25 000 km!! cu mine pe el nu sunt blocuri diferite!! cand am montat ambielajul am pus rulmentzi noi , simeringuri, rulmentzii intra geru in carcasa lor!! sunt si perfect aliniate tote cele din el... alternator de dacie nu am pus niciodata!! cred ca tine de SF.... na ca mi-am adus aminte de un pont man, acu dupa ce am vb la tel...vezi da-i un PM lu @simsonache ca si el a avut belele cu simsonu si inca ii merge bine...poate te ajuta cu un sfat, ceva, unde poti sa ti-l refaci daca e bulit ambielaju....nu prea mai intra pe forum de vrun an din lipsa de timp, dar, cine stie? bafta cu reparatiile Editat Ianuarie 20, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 na ca mi-am adus aminte de un pont man, acu dupa ce am vb la tel...vezi da-i un PM lu @simsonache ca si el a avut belele cu simsonu si inca ii merge bine...poate te ajuta cu un sfat, ceva, unde poti sa ti-l refaci daca e bulit ambielaju....nu prea mai intra pe forum de vrun an din lipsa de timp, dar, cine stie? bafta cu reparatiile am vb cu si cu simsonache!!! merci de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 nu mai!! motorul asta a mers asa cum este acum 25 000 km!! cu mine pe el nu sunt blocuri diferite!! cand am montat ambielajul am pus rulmentzi noi , simeringuri, rulmentzii intra geru in carcasa lor!! sunt si perfect aliniate tote cele din el... alternator de dacie nu am pus niciodata!! cred ca tine de SF.... In motor nu se poate descentra daca blocul este bun. Eu am pus ambielaj centrat aprox ( dupa ochi) asa era de descentrat ca era greu da dat la pedala insa dupa prima pornire a fost la fix s-a centrat singur si am facut cu el 15 000 km. Cu SF o fi nu stiu. Capacul mare din fata este centrat , nu sunt largite gaurile de la suruburi? Am mai vazut un Simson aruncat la fier vechi pt. asa ceva, si ers a unui nebun care aleza cilindru cu o bucata de lemn cilindric si smirghel si-i mergeau grozav motoarele. Daca sunt decalibrate orificiile se pot bucsa. Imi pare rau ca ti s-a intamplat probabil va fi greu sa gasesti defectul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 In motor nu se poate descentra daca blocul este bun. Eu am pus ambielaj centrat aprox ( dupa ochi) asa era de descentrat ca era greu da dat la pedala insa dupa prima pornire a fost la fix s-a centrat singur si am facut cu el 15 000 km. Cu SF o fi nu stiu. Capacul mare din fata este centrat , nu sunt largite gaurile de la suruburi? Am mai vazut un Simson aruncat la fier vechi pt. asa ceva, si ers a unui nebun care aleza cilindru cu o bucata de lemn cilindric si smirghel si-i mergeau grozav motoarele. Daca sunt decalibrate orificiile se pot bucsa. Imi pare rau ca ti s-a intamplat probabil va fi greu sa gasesti defectul. Bafta. cred ca o sa-l iau la ciocane!! si il indrept io sau cel putzin incerc sa-l indrept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) Eu cred totusi ca ai descentrat ambielajul cand l-ai introdus in bloc si probabil a mers bine la rece dar la prima fortare sa dus draq.De obicei intra greu pe rulmentul din spate si am vazut vre-o cativa mesteri care bateau fara mila in con Mai verifica odata rulmentul din carcasa din fata sa nu ai joc si capacul rotund din spatele distributiei sa nu ai rupta vre-o ureche(la mine erau 2 din 3 rupte).Cum a zis si @drobu,boltul ala nu se stramba asa usor eventual a fost reconditionat gresit.Daca ai un ambielaj prost,du-l la reconditionat si fa-i un bolt de 30 mm si te rezolv eu de un rulment ddr-ist DKF cu 30 de role una langa alta.Nu ai nimic de pierdut,cel putin inlaturi o suspiciune.PS.Eu personal nu am facut miscarea asta niciodata dar nu vad de ce nu ar merge.Bafta Editat Ianuarie 20, 2008 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Asa de proaste sau nereparabile sunt ambielajele de la Simson de este de laudat unul care a tinut 15 000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 cred ca o sa-l iau la ciocane!! si il indrept io sau cel putzin incerc sa-l indrept... Stiu ce simti si eu era sa dau anul trecut Simsonul pe un ETZ ca am schimbat 3 ambielaje si in final mai fac unul. Nu uita merg de 50 de ani, piese noi pauza ateliere Simson nu mai sunt si le repara fiecare casnic multi fara cunostinte si scule. Cine stie cati au invatat mecanica pe Simsonul ala. Crede-ma este pacat de el. Mie mi-ar conveni sa-l spargi ca poate mi-ai vinde un ghidon , far etc. Este iarna tot nu poti rula pana la primavara va merge.Gandeste-te cate satisfactii ai avut cu el si ce bucuros vei fi ca l-ai putut repara singur Sanatate. --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 14:46 ------------- Asa de proaste sau nereparabile sunt ambielajele de la Simson de este de laudat unul care a tinut 15 000 km? Si este bine la 15000 Km mai ales ca l-am facut la mine in garaj si poate mai mergea dar am rulat fara ulei de s-a topit pistonul si s-a depus pe cilindru am avut facut de meseriasi care a mers 300 Km. Avantaje si dezavantaje ai rusesti gasesti piese dar te arde la consum s-au ai nemtesti si nu gasesti piese . Spui ca asa proaste sunt ambielajele de Simson nu uita ca rusii tot ce fac la moto sunt furate de la nemti si au ajuns sa le faca mai bine ca nemtii ? Interesant, din ce am citit pe forum piese mai proaste ca cele rusesti nu exista. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) Pererea mea e ca s-a descaentrat din ceva motiv. Eu presupun ca s-a descentrat pt ca nu ai saibele ondulate sub volanta si ambielajul t-i se misca in fata si in spate. O alta presupunere e ca ai capul surubului de sub pinionul mare de distributie prea iesit. (unul dintre cele 3 care tin flansa cu rulmentul) Astfel pinionul de distributie se mai agata cateodata si da socuri la ambielaj. Eu tot spun sa mergi cu ambielajul pana la nea Misu sa vada el. Bucura-te ca ai la cine sa mergi. Daca e proasta strangerea la maneton, se va descentra, orice i-ai face. In cazul in care e cum am zis eu, se descentreaza si ambielajul nou. Sa nici nu te gandesti la ciocan. Editat Ianuarie 20, 2008 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.