Hell_Rider_Edy Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 aseara.. am luat d la un pustan un jupiter 4 de prin '88.. il avea printr-o gramada d fier vechi prin curte.. cik nu s pricepea la el si n-are permis si nu are rost sa si-l faca.... il luase si el d la un mos d printr-un sat d p aici... si il tinea la ruginit.. k nu s baga el in asa ceva... cik... si.. l-am luat.. s-am incercat sa il pornesc... toate contactele oxidate... instalatia electrica praf... restul componentelor nu-s asa deteriorate... adik bloc motor... amortizoare... etc... reservoru are nevoie de o vopsea si curatata rugina d p el... si seaua care e foarte veche si .. nasoala....acum... uite si ceva poze.. vreau sa ii pun si atas...si sa il inmatriculez... sper sa reusesc.. uite ceva poze cu drujba... momentan eu ma chinui sa ii refac electrica.....poate poate arunca o scanteie.... a.. si dak aveti sugestii.. is deschis.. oricarei idei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Daca electrica e completa sau ma rog..te pricepi sa o refaci fara model atunci refa-o.Nu te mai complica sa carpesti firele.In rest garnituri, semeringuri, ulei etc Nu pare prea afectata de trecerea timpului. Cred ca daca i-ai face baie o sa fii surprins de cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 asta am plecat acum sa fac... bafta! revin cu rezultate.. si in viitor poate si cu atas.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Sal... n'arata rau d-le! Intr-o zi o faci bucati, o iei toata la mana, iti faci o lista de necesar si te pui pe treaba... dupa o luna-doua cel mult te dai cu o mandrete de motor! Spor la treaba! Electrica cred ca cel mai bine este s-o refaci ca sa n-ai probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 cu cat l ai luat? si cat estimezi ca o sa bagi in el? succes oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 mai oameni buni.. azi am reusit sa il pornesc....avea platinele oxidate.. am curatat putin p acolo si acum cik da scanteie ... dar slab.. e un dezastru in alternatoru ala.. .... si electrica.. da.. o sa o refac toata.. am gasit o schema p aici... cu ce mai stiu si d la cealalta. .sper sa o aduc la savarsire.... in alta ordine de idei.. am apucat sa desfac carb si am descoperit o chestie "dragutza"..p unde tragea aer fals si s tura in draci...no problem k am gasit deja solutia.. am luat o galerie d la un prieten.. si maine o montez... asta era sparta... in rest.. nu am apucat sa mai vad de el cine stie ce... si rectific.. anul de fabricatie e '83.....am vazut eu gresit p acte.. k is vechi si vai d ele... de pret... am dat 3 milioane...si de estimat k mai bag.... nush. .fara atas.. sper... SPER !!! pana in 10 milioane.... caci am renuntat la ideea cu atasul.. pt k nu imi prea permit... oricum nucile de prindere le are.. si.. p viitor poate nush....oricum... dupa asta urmeaza dnepr cu atas.. deci nu ma agit.. si ai avut dreptate Kama n-arata rau deloc ... k aspect. .tre sa ii vopsesc rezervoru.. capacele laterale si sa ii aranjez putin comenzile d p ghidon k is jalnice...de la frane la manere...a... si sa nu uit.. seaua.. care va fi o mare provocare.. pt k vreau sa o fac chiar eu..... sa o subtiez putin k e mare rau si da urat la ochi... si intentionez sa ii fac ceva mai tare dar mai finutz.. in fine... mai revin cu rezultate p cum avansez... adik mai rar k nu stau aici si la brasov nu il pot lua cu mine.. bafta multa ! si...mai vb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Ala e un motor original, inclusiv saua si nu vad cu ce e mai prejos decat Jupiterul bun pe care l-ai vandut,a costat si putin de tot. Daca zici ca si merge, mai bagi bani in alterantor, si tragi tu o electrica mica daca e chair varza aia veche. La 3 milioane e prea bine. Cred ca si stiu despre ce motor e vorba, m-a batut si pe mine gandul odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 pai nu e mai prejos...si recunosc.. nu imi place sa modific.. dar. .seaua sincer.. ma irita p mine unu la vedere... motoru e luat d la un mos d aici din zona.. plimbat de la unu la altu.. si nimeni nu si-a batut capu cu el sa il faca sa il inmatriculeze p nr noi si asa... in fine.. de facut il fac.. si.. cum bine zici aleko.. nu e mai prejos. .e chiar mai tzapan... si k motor.. si k amortizoare.. si k multe alte chestii care la celalat lasau de dorit.... atat k tre doar putin gadilat...sa zic asa... cat despre ideea mea cu dnepr de asta vara.. repet.... s-a dus ....astept acum sa incep iar munca si... poate castig mai bine aici.. si reusesc sa strang ceva bani pt unul.... da p asta oricum nu il vand.. si nu mai vand nici minsku.. nimic.. tot ce iau ramane.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 felicitari de motor!! am avut si io un jupiter 3, la care am facut o adaptare sa nu mai am probleme cu aprinderea, i-am pus un magnetou rusesc ( semana cu cel de simson) dar avea capac de delcou, o singura platina si era adaptat pe rotorul dinamului, singurul inconvenient era ca iesea un pic inafara carterului si trebuia sa fiu atent la frana, dar in rest pornea usor si mergea foarte bine.. platina se potrivea cea de dacie... Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 daca tot vrei sa subtire fa-o ca una de jupiter 5. E cea mai simpatica sa dintre toate seile de comuniste.Doar ca nu stiu cat e de comoda.Pana la urma subtire inseamna burete putin.Dar daca ai suspensia in regula n-ar trebui sa ai probleme. La partea cu atasul.Cauta pe la cineva un atas si inscrie-o cu atas.Daca o inscrii solo n-o sa-i mai poti pune ulterior atasul si o sa-ti para rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 daca tot vrei sa subtire fa-o ca una de jupiter 5. E cea mai simpatica sa dintre toate seile de comuniste.Doar ca nu stiu cat e de comoda.Pana la urma subtire inseamna burete putin.Dar daca ai suspensia in regula n-ar trebui sa ai probleme. La partea cu atasul.Cauta pe la cineva un atas si inscrie-o cu atas.Daca o inscrii solo n-o sa-i mai poti pune ulterior atasul si o sa-ti para rau de acord cel mai simplu si cel mai fain arata cu o sea copmleta de jupiter sau planeta 5 si daca o gesesti cu tot cu codita aia in care sta stopul -e brici si practic nu ai ce modifica nimic fiindca prinderile sunt identice sfatul meu cauta o sea de 5 cu tot cu codita.uite o posa cu o sea de 5----a si e foarte comoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Poti sa inscrii cu atas fara probleme o motocicleta solo. Nici nu trebuie sa ai acte sau sa se vada vreo serie. Stiu fiindca Niprul meu negru era solo in acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Poti sa inscrii cu atas fara probleme o motocicleta solo. Nici nu trebuie sa ai acte sau sa se vada vreo serie. Stiu fiindca Niprul meu negru era solo in acte. Vrei sa detaliezi un pic procedura de inscriere, ca vreau si eu anul asta sa pun atas la Jawa si sincer n-am idee daca se poate inregistra din nou cu atas. Mentionez ca e inscrisa in circulatie din 2006, nr. noi, tot tacamul. Rog initiatorul topicului sa treaca cu vederea offtopicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) nu mai chinuiti motoarele punand atas pe ele. mor repede. ah, un nipru, un ural, o planeta da, tin atasul. jupiter, jawa mor repede. in plus nu au cuplu ca sa se descurce bine cu atas, chiar daca il trag. poate jawa tine mai mult dar la jupiter omori volanta si rahatelele alea de pene cu atas. solo tine mult si bine. Editat Ianuarie 28, 2008 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Jorjel daca Jawa ta a fost prevazuta cu prinderi de atas sau poti sa le adaugi dar sa fie originale atunci faci urmatoarele: procuri atasul Velorex de Jawa si nu altul, fiindca e foarte usor si nu omori motorul prea mult (schimbi si pinionul si lantul) si apoi cand e totul gata si merg lumini etc, poposesti la RAR si le zici ca vrei o modificare in cartea tehnica, sa ti-o treaca cu atas. La Nipru e simplu fiindca de obicei TOATE au avut atas si apare in cartea tehnica la prima rubrica si marele inginer copiaza datele respective. Tu probabil ca nu ai asa ceva si atunci pune mana si cauta un talon de Jawa cu atas si trage-i o copie. Cunosteam pe cineva din vedere cu Jawa cu Velorex, dar nu l-am mai vazut de vreo 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 De acord, dar de ce sa mai dai bani o data (la RAR pt carte si la militie pt completari in talon), sa mai stai o data la coada la rar, inca o data la militie, cand poti sa faci totul din prima? Iar daca inginerii sovietici au proiectat-o sa mearga cu atas eu nu vad de ce nu ar merge.Daca faci modificarile necesare si nu o incarci peste limita nu vad de ce sa nu mearga. Hai ca d-abia acum am facut jonctiunea. Ce spunea Aleko e valabil daca moto a avut carte, a fost inscrisa initial cu atas si apoi solo. Daca nu a avut carte si cartea se elibereaza pe solo, ca s-o treci pe atas trebuie omologare individuala care anu trecut era cam 2,5 mil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Sa-i fu in gura , la ce mortii lor au omologari de tip de la RAR motocicletele astea si cu si fara atas de zeci de ani daca trebuie sa faci omologare individuala cand vrei sa montezi trascaleta la ea solo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Pt ca in momentul in care se emite cartea ti-o emite fie solo fie cu atas. Se tine cont de ce scrie in actele vechi si de cum vrei tu s-o inscrii respectiv solo sau cu atas. Daca tu o vrei solo prima mentiune trecuta in carte e solo. In momentul in care tu te duci a doua oara la rar ei au in vedere doar prima mentiune din carte respectiv solo si considera ca asa a iesit de pe poarta fabricii. deci se considera ca prinderile pt atas le-ai pus ulterior si vrei sa treci chestia asta pe carte. Teoretic ei au date si despre o moto cu atas si despre una solo dar e alegerea ta cum vrei s-o inscrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Daca au date despre Dnepr ar sti ca in afara de un model rar cu roti pe 18 toate au prinderi de atas originale si nu au serii de atas, practic atasul e de la sine intales. Din cate stiu este valabil si la Ij, toate au pe cadru una din nuci si unele au sau nu la suportul motor fata, detasabil. Mi se pare un abuz sa percepi 250 Ron pt ceva care defineste aproape toate motocicletele cu exceptia unor serii bine definite si ei sunt perfect constienti cand au omologat prima oara in circutlatie tipurile de motocicelte din respectivele serii. --- Mesaj completat în 30 Jan 2008 12:05 ------------- Din cate inteleg m-ar costa 2,5 mil sa imi omologhez individual un atas de Simson la sa zicem un Africa Twin, nu? Fiindca Africa twin a fost solo si asa a iesit pe poarta fabricii, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) Daca au date despre Dnepr ar sti ca in afara de un model rar cu roti pe 18 toate au prinderi de atas originale si nu au serii de atas, practic atasul e de la sine intales. Din cate stiu este valabil si la Ij, toate au pe cadru una din nuci si unele au sau nu la suportul motor fata, detasabil. Mi se pare un abuz sa percepi 250 Ron pt ceva care defineste aproape toate motocicletele cu exceptia unor serii bine definite si ei sunt perfect constienti cand au omologat prima oara in circutlatie tipurile de motocicelte din respectivele serii. <small>--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 12:05 -------------</small><br/> Din cate inteleg m-ar costa 2,5 mil sa imi omologhez individual un atas de Simson la sa zicem un Africa Twin, nu? Fiindca Africa twin a fost solo si asa a iesit pe poarta fabricii, nu? salut aleko modelul ala rar de care vorbesti tu il am si eu, roti de 18", plastice laterale, aripa fata mica si asezata pe roata, 2 caluti teoretici eu am la el prinderile de atas originale. in cartea tehnica e trecut solo, motor tip mt16!?!?!? (asta e prostia asora de la noi ca l-au inmatriculat solo de prima oara) ukrainienii nu au facut alt cadru ci doar au pus alte fiare atasez poza cu cartea, fierul il vedeti la profil Editat Ianuarie 30, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Teoretic asa ar fi, dar la noi stii cum sta treaba. Daca te uiti in talon o sa vezi ca la rubrica 7 o sa vezi ca scrie tipul caroseriei.Si aici ai doua variante :ori solo ori cu atas. In momentul in care tu pui atas la motocicleta tu teoretic ii schimbi tipul caroseriei adica faci din brontozaur dinozaur. Iar ca sa faci modificari la caroserie teoretic iti trebuie omologare individuala. In cazul in care faci aceasta modificare se schimba mai multe caracteristici respectiv masa, viteza constructiva, dimensiunile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 magic4ce, interesant, deci au lasat nucile si la modelul cu roti pe 18 si teoretic putere sporita. Din cate stiu ala este solo si a parasit fabrica solo, dar binenteles ca poti sa-i pui atas tot cu roata de 18 si va trage bine. Si eu am la un Nipru scris in carte motor de MT16, teoretic MT16 are si el cai in plus dar cred ca din pistoane, pe cand al modelului solo ar avea volanta mai usoara, cel putin asa mi-a povestit un posesor de solo. In concluzie daca ai in carte la vechii proprietari atas trecut nu exista probleme, te costa doar modificarea in cartea tehnica, 60Ron. Daca nu apare nicaieri in CIV, s-ar putea sa apara problema cu 250 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Exact! Numai ca problema apare in general la trecerea de la acte vechi la acte noi adica in momentul in care se emite cartea.In general atunci se renunta la atas. Cred ca sunt mai putine cazurile in care se renunta ulterior la atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Februarie 1, 2008 Autor Share Postat Februarie 1, 2008 hallo people.. ms lume.. pt idee.. dar.. alta treaba.. cak am motoru de o culoare si il duc la rar...cu atas d alta culoare? hai am inteles.. k seria d p atas nu e scrisa nicaieri....in acte.. deci ii pot pune altu ulterior... dar faza e k difera culoarea.. a mea motoreta va fi verde si atasu vernil.... nu are nimic ? a.. si.. cu saua.. ms kessule..dar incerc sa scutesc ceva bani .. pt k momoentan...is in groapa rau d tot.. si cu munca si cu ai mei.. o gramada d belele.. si.. in fine... e buna ideea... dar.. nush dak gasesc...pana una alta.. m-am apucat sa o aranjez putin p asta.... sper sa iasa ceva..... revin diseara cu ceva poze.. k nu am avut net in ultima vreme si.. am profitat sa ma apuc d motor... dak nu iese bine cred k innebunesc.. la cat am muncit la ea p zapada si frig si ninsoare.. k al meu garaj e ocupat cu kkturi si motoreta lu fratimiu..... asta e.. revin cu poze.. si.. o sa ma gandesc la treaba cu atasu... k sincer imi pare rau sa renunt la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deputamadre Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Salut M-a innebunit baiatul asta cu motocicleta care a vandut-o Eu sunt cel care a cumparat jup4 de la el Am sa postez niste poze cu motocicleta cum arata inainte si dupa renovare Garantez ca e cel mai tare jup4 din Romania Precizez cateva modificari :inlocuit instalatie electrica cu una cu leduri in loc de becuri , aprindere electronica multi-scanteie cu avans controlat electronic , amotrizoare spate custom din inox , inlocuit rulmeti cu culmenti SKF si simeringuri . refiletat si inlocuit toate suruburile , comenzi din inox , bord electronic custom cu senzor de temperatura si indicator de benzina , tobe din inox , spite din inox , comenzi avansate , priza de putere pentru vesta termica aprox.700W...etc Vreau sa ii pun si un demaror electric dar numai dupa ce discut cu cei de la RAR Sa nu credeti ca vreau sa fac avion din ea si nici nu intentionez sa ii schimb aspectul original Ne vedem la intruniri si facem o tura nu mai fi suparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.