Aleko Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 Am deschis acest topic dupa ce am tit tot topicul "Spring Brake" al lui Demostene si in care am simtit ce inseamna dragostea pt motor . Am gasit acolo postul lui Drobu care spunea despre turnarea si prelucrarea aripioarelor de racire din aluminiu. Asa ca intreb: UNDE POT sa maresc aripioarele de la cilindru si sa adaug altele pe blocul motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 5, 2005 Autor Share Postat Aprilie 5, 2005 Ucrainienele si rusoaicele noastre au fost proiectate pt alte temperaturi... Dar noi mergem cu ele in general pe calduri... Daca va interesati o sa vedetzi cum inginerii chinezii la Ciang-Jiangul lor (care cred eu ca e mult mai bine lucrat) au pus ditamai aripioarele de racire la baia de ulei si vand si motoare deja sablate.... Mz-ul Etz are aripioarele de racire generoase, Mz Es- ul si Jawa CZ vechi au aripioare nu doar pe cilindru... Poate gasim un loc sa remediem cumva problema in limitele bugetului nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 sa maresc aripioarele m-am gindit si io...da e cam dificil..nu de gasit omu sau aparatu cu care sa sudez ci executzia lucrarii..nu poate baga aparutu intre ele dupa ce a prins citeva...sau turnarea e dificila pt k tre facuta o matritza care costa sa o faci mai mult decit mai multe mot la un loc...k turnatorie se gaseste ...bahhh da n-m incercat la tzigani?? kre k asti ma rez.. asa k m-am concentrat asupra racirii uleiului... pai o data racit uleiu raceste automat motoru dinauntru ..incepind cupompa de ulei,cuzinetzii, vibrokenu.racindu-l astfel se reduce si temp exterioara a lui,nu? prima idee a fost cea cu radiatoru da am eliminat-o mai tirziu pt k am gasit altele mult mai simple si la fel ..ba kiar mai eficiente ex:-tzevile de scurgere a uleiului di q-lase scoase(in bataia vintului) si facute unele de cupru la un diametru interior mai mare astfel sa se scurga direct in baie printr-o tzvusk la diametru ca cel orig ca uleiu sa intirzie putin sa aiba timp de racire; -marita baia de ulei(nu f mult)astfel incit sa se poata trece prin ea una sau doua tzevi prin care sa circule aeru'(asta fiind printre primele idei) ....dak va spun k unuia dintre noi ia venit ideea sa monteze cumva o pompa de ulei in loc de cablu de kilometraj ..sa faca un circuit separat de ulei printrun radiator...dezavantaju?uleiu circula numai cind mot se pune in miskre si cu cit treapta de vit e mai mik vit uleiului prin rad i mai mik decin treapta a 4-a uleiu va circula cel mai repdea.. idei ar fi mai multe dar astea sunt km in top 3.. altele avetzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 vb de nipra ... " sa monteze cumva o pompa de ulei in loc de cablu de kilometraj ."..adica direct din cutia de vit acolo unde se "conecteaza" cablu de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2005 Share Postat Aprilie 5, 2005 brunarea sau acoperirea cilindrilor sablati cu o vopsea buna conducatoare termica (pulberi metalice...) de culoare neagra. Ajuta la racirea pasiva, scazand temperatura cu cateva grade in aceleasi conditii de ventilatie. De asemenea motorul se raceste mai repede dupa ce s-a oprit. (radiatia corpului negru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 6, 2005 Share Postat Aprilie 6, 2005 Cred ca printre comuniste ETZ-ul are cele mai nesimtie aripioare. Le-a pus neamtu mari ca sa fie eficiente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 6, 2005 Share Postat Aprilie 6, 2005 SALUTARE! hai mai manuel... ce tot spui tu acolo? te complici enorm... parerea mea este ca la nipru trebuie o pompa cu debit mai mare , si un radiator de oltcit din aluminiu(e cam 1 mil. , nou) !sau cum am facut eu , am mai turnat si baia de ulei din aluminiu(dar de o grosime cam nesimtita ) nu are "decat" 1cm aprox grosime!SI cum spuneam: pompa va avea pinioane duble (sau de 3cm ... depinde de cum vrei tu sa le faci , dar maximul latimii pinioanelor , nu poate trece de 3cm!!!, asta din cauza unui ax de prindere al motorului care trece exact pe langa pompa , asta in cazul in care o maresti CAT SE POATE ! ffata de cat sunt acum pinioanele(12mm latime...)eu zic ca ar fi o imbunatatire majora:) plus ca nu te mai doare capul de presiune scazuta... daca nu se incinge motoru' , nici presiunea nu scade ...NU? si daca tot scade , atunci intaresti arcu de la sigurantza pt presiune ...(sau cum ii spune...) EST VOILLA! trebuie sa mearga la 100km/h fara probleme! bine acum eu mai am prin cap cate ceva: cum ar fi treptele a-4a si a5-a cu raport modificat(si scoti marsarieru...) , o axa cu came de solo, mai sunt de facut multe ca sa mergi cu ea la 130km/h lejer... CAM ATAT AM AVUT DE SPUS ! DACA MAI STIE CAREVA CEVA , BAGATI MARE! ah da ce uitam : pt mai multe informatii despre treptele de viteza cautati motopan.co.ua si vedeti voi daca va "place" ! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 6, 2005 Share Postat Aprilie 6, 2005 SALUTARE! hai mai manuel... ce tot spui tu acolo? te complici enorm... parerea mea este ca la nipru trebuie o pompa cu debit mai mare , si un radiator de oltcit din aluminiu(e cam 1 mil. , nou) !sau cum am facut eu , am mai turnat si baia de ulei din aluminiu(dar de o grosime cam nesimtita ) nu are "decat" 1cm aprox grosime!SI cum spuneam: pompa va avea pinioane duble (sau de 3cm ... depinde de cum vrei tu sa le faci , dar maximul latimii pinioanelor , nu poate trece de 3cm!!!, asta din cauza unui ax de prindere al motorului care trece exact pe langa pompa , asta in cazul in care o maresti CAT SE POATE ! ffata de cat sunt acum pinioanele(12mm latime...)eu zic ca ar fi o imbunatatire majora:) plus ca nu te mai doare capul de presiune scazuta... daca nu se incinge motoru' , nici presiunea nu scade ...NU? si daca tot scade , atunci intaresti arcu de la sigurantza pt presiune ...(sau cum ii spune...) EST VOILLA! trebuie sa mearga la 100km/h fara probleme! bine acum eu mai am prin cap cate ceva: cum ar fi treptele a-4a si a5-a cu raport modificat(si scoti marsarieru...) , o axa cu came de solo, mai sunt de facut multe ca sa mergi cu ea la 130km/h lejer... CAM ATAT AM AVUT DE SPUS ! DACA MAI STIE CAREVA CEVA , BAGATI MARE! ah da ce uitam : pt mai multe informatii despre treptele de viteza cautati motopan.co.ua si vedeti voi daca va "place" ! bafta! da da pompa o am dublata de ceva timp..pinioane de a 5-a am...cam tot ce e aparut nou pt nipru am k am un prieten rus ..rus di kisinau si ma tine la curent cu noutatzile...ulei semi sintetic am folosit acu sunt pe sintetic aaaa ...si apropo dak nipra ta se duce greu la 130 esti in urma rau my friend!!he he he ne vedem pe la intruniri si ti-o dau sa mergi sa vezi ce poa...respect!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 6, 2005 Share Postat Aprilie 6, 2005 SALUTARE! hai mai manuel... ce tot spui tu acolo? te complici enorm... parerea mea este ca la nipru trebuie o pompa cu debit mai mare , si un radiator de oltcit din aluminiu(e cam 1 mil. , nou) !sau cum am facut eu , am mai turnat si baia de ulei din aluminiu(dar de o grosime cam nesimtita ) nu are "decat" 1cm aprox grosime!SI cum spuneam: pompa va avea pinioane duble (sau de 3cm ... depinde de cum vrei tu sa le faci , dar maximul latimii pinioanelor , nu poate trece de 3cm!!!, asta din cauza unui ax de prindere al motorului care trece exact pe langa pompa , asta in cazul in care o maresti CAT SE POATE ! ffata de cat sunt acum pinioanele(12mm latime...)eu zic ca ar fi o imbunatatire majora:) plus ca nu te mai doare capul de presiune scazuta... daca nu se incinge motoru' , nici presiunea nu scade ...NU? si daca tot scade , atunci intaresti arcu de la sigurantza pt presiune ...(sau cum ii spune...) EST VOILLA! trebuie sa mearga la 100km/h fara probleme! bine acum eu mai am prin cap cate ceva: cum ar fi treptele a-4a si a5-a cu raport modificat(si scoti marsarieru...) , o axa cu came de solo, mai sunt de facut multe ca sa mergi cu ea la 130km/h lejer... CAM ATAT AM AVUT DE SPUS ! DACA MAI STIE CAREVA CEVA , BAGATI MARE! ah da ce uitam : pt mai multe informatii despre treptele de viteza cautati motopan.co.ua si vedeti voi daca va "place" ! bafta! aaa..si carb japan de cind am luat-o...primu lucru pe kre l-am facut la nipra a fost sa dau jos panaramele elea de carbelitoare k65..da da a mea avea k65.. si apoi i-am pus CDI..n-a mai vazut mot platina de ani buuuuni,...toate modif astea le faceam pin' 2000...te rog zi-mi ceva nou!!mai am da m-am sat de scrisss... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 7, 2005 Share Postat Aprilie 7, 2005 ..........pai.... ce sa mai zic m-ai bagat in sant cred ca o sa vin pe la tine prin mangalia si o sa discut mai en-detail , poate cine stie........iese o treaba si cu motoru' meu!treapta a5-a ce raport are? pe cea de-a 4-a nu ai modificat-o? si cam cat ar costa un grup conic de 10/32? cred ca e si mai de calitate decat astea de pe la noi:) sincer iti spun, cred ca o sa vin pe la tine , dar nu stiu sigur cand !uite nr meu de telefon:0724249674!da-mi un byp sau un mesaj si te sun eu dupa ora 17:00 seara! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 10, 2005 Share Postat Aprilie 10, 2005 da mai manule ,zici ca n-ai vazut platina de ani buni?da anu trecut la bv ce era aia de tiam dat-o?avion?? stii tu ce sa-i faci la nepra, dar stii cum vreau eu sai pun radiator si asta e solutia si fiabila si lejera.pe o pompa marita pe care o astept de la TINE!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 10, 2005 Share Postat Aprilie 10, 2005 da mai manule ,zici ca n-ai vazut platina de ani buni?da anu trecut la bv ce era aia de tiam dat-o?avion?? stii tu ce sa-i faci la nepra, dar stii cum vreau eu sai pun radiator si asta e solutia si fiabila si lejera.pe o pompa marita pe care o astept de la TINE!!!! dupa ce mi-a deokiat-o mosu ala nenorocit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.